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アジア太平洋地域のテニスラケット市場 2028年までの予測 エンドユーザー別(大人用、子供用)、流通チャネル別(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、専門店、オンラインショップ、その他)地域分析


Asia Pacific Tennis Racquet Market Forecast to 2028 Regional Analysis By End User (Adults and Kids) and Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail, and Others)

アジア太平洋地域のテニスラケット市場は、2023年の1億750万米ドルから2030年には1億4809万米ドルに成長すると予測されている。2023年から2030年までの年平均成長率は4.7%と推定される。 テニスラケットへの環... もっと見る

 

 

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2023年11月17日 US$3,000
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サマリー

アジア太平洋地域のテニスラケット市場は、2023年の1億750万米ドルから2030年には1億4809万米ドルに成長すると予測されている。2023年から2030年までの年平均成長率は4.7%と推定される。

テニスラケットへの環境に優しい素材の採用がアジア太平洋地域のテニスラケット市場を活性化

多くのテニス消費者の視点から見ると、テニスラケットのライフサイクルは、新品のラケットを購入してから使い古したラケットを捨てるまでである。しかし、原材料の入手からラケットの分解まで、環境への影響を考慮すると、ラケットのライフサイクルはそれだけにとどまらない。特にテニスラケットの製造、輸送、流通、リサイクルに必要な材料を調べると、テニスラケット1本が環境に与える影響がわかります。2022年2月、持続可能な開発のための公共環境センター(PECSD)は、回収された1.5トンのゴミの90%以上がプラスチックボトル、カップ、バッグ、かき混ぜ器、調理器具、日焼け止めの包み紙、ベルト、おもちゃ、そしてテニスラケットであることを発見した。したがって、メーカーはテニスラケットの廃棄物を最小限に抑え、プレーヤーに環境に優しいテニスラケットを採用するよう促すため、テニスラケットの製造に先進技術を採用している。例えば、2022年4月22日、ウィルソン・スポーティング・グッズはアースデイを記念して、環境に優しいテニスラケットシリーズの発売を発表した。3種類のパフォーマンス・ラケットを含むこのエコ・コンシャス・コレクションは、アルケマ社のAgiplastテクノロジーによるバイオベースおよびリサイクル素材と、シャーウィン・ウィリアムズ社の水性塗料を採用し、最終的に生産される各ラケットのフットプリントを削減している。一方、2023年5月、ルキシロンはテニス・ラケットに使用される初の100%リサイクル・ストリングを発表した。ルキシロンエコパワーは、古いペットボトルから構成される完全にリサイクルされた素材から革新されたパフォーマンス・テニス・ストリングであり、ミニマリストパッケージはまた、廃棄物を減らすために使用される紙の量を切り詰めている。そのため、アジア太平洋地域のテニス・ラケット市場には、ヨネックス、HEAD、ウィルソン・スポーティング・グッズといったテニス・ブランドが世界的に進出しており、持続可能性への取り組みが進んでいる。これらすべての要因は、予測期間中、テニスラケット市場に有利な機会を提供する可能性が高い。

アジア太平洋地域のテニスラケット市場概要

アジア太平洋地域は、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国などで構成されています。アジア太平洋地域は、中国やインドなどの国々から多くのプレーヤーが参加しているため、テニス参加者が最も多い。Physical Activity Council (PAC)の調査によると、アジア太平洋諸島民コミュニティでは、過去3年間(2019-2021年)に参加者が37%増加し、2022年には同地域の240万人がテニスをプレーしている。テニスプレーヤーの増加に伴い、アジア太平洋地域はテニスラケット市場の成長に巨大な機会を提供している。

アジア太平洋地域のもう一つの国であるシンガポールは、スポーツの中心地となりつつあり、地域内で女子テニスを促進する戦略を採用している。インドネシアとマレーシアでは、ジュニア・テニス・イニシアチブ(JTI)プログラムに参加する子供たちがすでにかなり増えている。さらに、中国、日本、インド、タイなど、アジア太平洋のさまざまな国々におけるテニスへの関心は、国内のトップ・プロテニス・プレーヤーの活躍に助けられている。これらの選手は、この地域の人々のテニスへの関心を高めている。さらに、アジア太平洋諸国の政府は、好意的な政策を実施することで、若い世代にテニスを奨励している。インド政府は、国内のスポーツ活動を発展させ、成長させるためにKhelo India-National Programを実施している。さらに、2022年12月27日には、テニス・プロフェッショナル協会(ATP)ツアーとパシフィック・パイン・スポーツ(中国の大手スポーツ・トレーニング・マネジメント会社)が提携し、中国と香港に公式ライセンスを取得した「テニス・デベロップメント・センター」を設立した。2023年から始まるこの複数年にわたるパートナーシップは、ATPにとって、この地域のジュニア・テニス・プレーヤーや若いファンとの交流に有利な機会を提供することになる。政府によるこのような政策や、アジア太平洋地域のテニス協会による戦略的パートナーシップ構想は、地域全体のスポーツ活動を促進し、テニスラケット市場に成長機会をもたらすと期待されている。

アジア太平洋地域のテニスラケット市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)

アジア太平洋地域のテニスラケット市場のセグメンテーション

アジア太平洋地域のテニスラケット市場は、流通チャネル、エンドユーザー、国別にセグメント化されています。

流通チャネル別に見ると、アジア太平洋地域のテニスラケット市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に区分される。スーパーマーケット&ハイパーマーケット部門は、2023年にアジア太平洋地域のテニスラケット市場で最大のシェアを占めた。

エンドユーザーに基づき、アジア太平洋地域のテニスラケット市場は大人と子供に区分される。2023年のアジア太平洋地域のテニスラケット市場では、大人セグメントが大きなシェアを占めている。

国別では、アジア太平洋地域のテニスラケット市場はオーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他のアジア太平洋地域に区分される。中国は2023年にアジア太平洋地域のテニスラケット市場を支配した。

YONEX Co.Ltd.、住友ゴム工業株式会社、HEAD、バボラ、Wilson Sporting Goods、GAMMA Sports、PACIFIC Holding GmbH、Maus Frères SA、Authentic Brands Group LLC、Freewill Infrastructures Pvt. Ltd.は、アジア太平洋地域のテニスラケット市場で事業を展開している大手企業の一部である。

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目次

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 Study Scope
1.2 The Insight Partners Research Report Guidance
1.3 Market Segmentation
1.3.1 Asia Pacific Tennis Racquet Market, by End-User
1.3.2 Asia Pacific Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
1.3.3 Asia Pacific Tennis Racquet Market, by Country
2. Key Takeaways
3. Research Methodology
3.1 Scope of the Study
3.2 Research Methodology
3.2.1 Data Collection:
3.2.2 Primary Interviews:
3.2.3 Hypothesis formulation:
3.2.4 Macro-economic factor analysis:
3.2.5 Developing base number:
3.2.6 Data Triangulation:
3.2.7 Country level data:
4. Asia Pacific Tennis Racquet Market Landscape
4.1 Market Overview
4.2 Asia Pacific PEST Analysis
4.3 Expert Opinion
5. APAC Tennis Racquet Market – Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Adoption of Tennis as Recreational Sport in Young Population
5.1.2 Rising Government Support to Sports
5.2 Market Restraints
5.2.1 High Expenses Related to Tennis
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Adoption of eco-friendly material for tennis racquets
5.4 Future Trends
5.4.1 New Product Innovations
5.5 Impact Analysis
6. Asia Pacific Tennis Racquet – Market Analysis
6.1 Asia Pacific Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7. Asia Pacific Tennis Racquet Market Analysis – By End-User
7.1 Overview
7.2 Asia Pacific Tennis Racquet Market, By End-User (2022 and 2030)
7.3 Adults
7.3.1 Overview
7.3.2 Adults: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Kids
7.4.1 Overview
7.4.2 Kids: Asia Pacific Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Asia Pacific Tennis Racquet Market Analysis – By Distribution Channel
8.1 Overview
8.2 Asia Pacific Tennis Racquet Market, By Distribution Channel (2022 and 2030)
8.3 Supermarkets and Hypermarkets
8.3.1 Overview
8.3.2 Supermarkets and Hypermarkets: Asia Pacific Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Specialty Stores
8.4.1 Overview
8.4.2 Specialty Stores: Asia Pacific Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 Online Retail
8.5.1 Overview
8.5.2 Asia Pacific Online Retail: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Others
8.6.1 Overview
8.6.2 Others: Asia Pacific Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Tennis Racquet Market – Country Analysis
9.1 Overview
9.1.1 Asia Pacific: Tennis Racquet Market, by Key Country
9.1.1.1 Australia: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.1.1 Australia: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.1.2 Australia: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
9.1.1.2 China: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.2.1 China: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.2.2 China: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
9.1.1.3 India: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.3.1 India: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.3.2 India: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
9.1.1.4 Japan: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.4.1 Japan: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.4.2 Japan: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
9.1.1.5 South Korea: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.5.1 South Korea: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.5.2 South Korea: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
9.1.1.6 Rest of Asia Pacific: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.6.1 Rest of Asia Pacific: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.6.2 Rest of Asia Pacific: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
10. Industry Landscape
10.1 Overview
10.2 Expansion
10.3 New Product Development
10.4 Merger and Acquisition
11. Company Profiles
11.1 YONEX Co., Ltd.
11.1.1 Key Facts
11.1.2 Business Description
11.1.3 Products and Services
11.1.4 Financial Overview
11.1.5 SWOT Analysis
11.1.6 Key Developments
11.2 Sumitomo Rubber Industries Ltd
11.2.1 Key Facts
11.2.2 Business Description
11.2.3 Products and Services
11.2.4 Financial Overview
11.2.5 SWOT Analysis
11.2.6 Key Developments
11.3 HEAD
11.3.1 Key Facts
11.3.2 Business Description
11.3.3 Products and Services
11.3.4 Financial Overview
11.3.5 SWOT Analysis
11.3.6 Key Developments
11.4 Babolat
11.4.1 Key Facts
11.4.2 Business Description
11.4.3 Products and Services
11.4.4 Financial Overview
11.4.5 SWOT Analysis
11.4.6 Key Developments
11.5 Wilson Sporting Goods
11.5.1 Key Facts
11.5.2 Business Description
11.5.3 Products and Services
11.5.4 Financial Overview
11.5.5 SWOT Analysis
11.5.6 Key Developments
11.6 GAMMA Sports
11.6.1 Key Facts
11.6.2 Business Description
11.6.3 Products and Services
11.6.4 Financial Overview
11.6.5 SWOT Analysis
11.6.6 Key Developments
11.7 PACIFIC Holding GmbH
11.7.1 Key Facts
11.7.2 Business Description
11.7.3 Products and Services
11.7.4 Financial Overview
11.7.5 SWOT Analysis
11.7.6 Key Developments
11.8 Maus Frères SA
11.8.1 Key Facts
11.8.2 Business Description
11.8.3 Products and Services
11.8.4 Financial Overview
11.8.5 SWOT Analysis
11.8.6 Key Developments
11.9 Authentic Brands Group LLC
11.9.1 Key Facts
11.9.2 Business Description
11.9.3 Products and Services
11.9.4 Financial Overview
11.9.5 SWOT Analysis
11.9.6 Key Developments
11.10 Freewill Infrastructures Pvt. Ltd.
11.10.1 Key Facts
11.10.2 Business Description
11.10.3 Products and Services
11.10.4 Financial Overview
11.10.5 SWOT Analysis
11.10.6 Key Developments
12. Appendix
12.1 About The Insight Partners
12.2 Glossary of Terms

 

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Summary

The Asia Pacific tennis racquet market is expected to grow from US$ 107.50 million in 2023 to US$ 148.09 million by 2030. It is estimated to grow at a CAGR of 4.7% from 2023 to 2030.

Adoption of Eco-Friendly Material for Tennis Racquets Fuels Asia Pacific Tennis Racquets Market

From most tennis consumers ' viewpoint, the life cycle of a tennis racket is just from purchasing a brand-new racket to tossing away a worn-out racquet. However, the life cycle of a racquet is beyond that when environmental impacts are considered - from obtaining raw materials to decomposing the racquet. Assessing the life cycle of the tennis racquet opens another standpoint for consumers, especially looking into the materials needed to make, transport, distribute, and recycle a tennis racquet, which indicates the impact of a single tennis racquet on the environment. In February 2022, the Public Environmental Center for Sustainable Development (PECSD) found that over 90% of the one-and-a-half tons of waste collected are plastic bottles, cups, bags, stirrers, utensils, sunscreen wrappers, belts, toys, and even tennis racquets. Hence, manufacturers are adopting advanced technologies in manufacturing tennis racquets to minimize tennis racquet waste and encourage players to adopt eco-friendly tennis racquets. For instance, on April 22, 2022, Wilson Sporting Goods announced the launch of their eco-friendly tennis racquet series in celebration of Earth Day. The eco-conscious collection, including three performance rackets, features bio-based and recycled material from Agiplast technology by Arkema and waterborne paints from Sherwin Williams, eventually decreasing the footprint of each racket produced. On the other hand, in May 2023, Luxilon released the first 100%-recycled string used in tennis racquets. Luxilon Eco Power is a performance tennis string innovated from entirely recycled materials composed of old plastic bottles, and the minimalist packaging also trims down on the amount of paper used to lower waste. Therefore, the presence of tennis brands, such as Yonex Co., Ltd., HEAD, and Wilson Sporting Goods worldwide, operating in the Asia Pacific tennis racquet market, has elevated sustainability efforts. All these factors are likely to provide lucrative opportunities for the tennis racquet market during the forecast period.

Asia Pacific Tennis Racquet Market Overview

The Asia Pacific region comprises Australia, China, India, Japan, South Korea, and other countries. Asia Pacific region has the most tennis participants due to many players from countries like China and India. According to Physical Activity Council (PAC) study, for the Asian Pacific Islander community, participation increased by 37% during the last three years (2019-2021), with 2.4 million people of the region playing tennis in 2022. With the growing number of tennis players, the Asia Pacific region offers massive opportunities for the growth of the tennis racquet market.

Singapore, another country from the Asia Pacific, is becoming the sports hub and adopting strategies to promote women's tennis within the region. Indonesia and Malaysia have already seen considerable increases in children engaging in the Junior Tennis Initiative (JTI) program. Moreover, interest in tennis in various Asia Pacific countries such as China, Japan, India, and Thailand, has been helped by the success of top professional tennis players in the country. These players have sparked an increased interest in tennis among people from the region. Additionally, governments from Asia Pacific countries encourage the younger generation into the game by implementing favorable policies. The government of India has implemented Khelo India-National Program to develop and grow sports activities in the country. In addition, on December 27, 2022, the Association of Tennis Professionals (ATP) Tour and PacificPine Sports (a leading sports training and management company in China) partnered to create officially licensed 'Tennis Development Centers’ in China & Hong Kong. The multi-year partnership, which begins in 2023, would provide a lucrative opportunity for the ATP to engage with junior tennis players and young fans across the region. Such policies from the governments and strategic partnership initiatives by the Asia Pacific tennis associations are expected to promote sports activities across the region, providing growth opportunities for the tennis racquet market.

Asia Pacific Tennis Racquet Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Asia Pacific Tennis Racquet Market Segmentation

The Asia Pacific tennis racquet market is segmented into distribution channel, end user, and country.

Based on distribution channel, the Asia Pacific tennis racquet market is segmented into supermarkets & hypermarkets, specialty store, online retail, and others. The supermarkets & hypermarkets segment held a largest share of the Asia Pacific tennis racquet market in 2023.

Based on end user, the Asia Pacific tennis racquet market is segmented into adults and kids. The adults segment held the larger share of the Asia Pacific tennis racquet market in 2023.

Based on country, the Asia Pacific tennis racquet market is segmented into the Australia, China, India, Japan, South Korea, and Rest of Asia Pacific. China dominated the Asia Pacific tennis racquet market in 2023.

YONEX Co., Ltd.; Sumitomo Rubber Industries Ltd; HEAD; Babolat; Wilson Sporting Goods; GAMMA Sports; PACIFIC Holding GmbH; Maus Frères SA; Authentic Brands Group LLC; and Freewill Infrastructures Pvt. Ltd. are some of the leading companies operating in the Asia Pacific tennis racquets market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 Study Scope
1.2 The Insight Partners Research Report Guidance
1.3 Market Segmentation
1.3.1 Asia Pacific Tennis Racquet Market, by End-User
1.3.2 Asia Pacific Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
1.3.3 Asia Pacific Tennis Racquet Market, by Country
2. Key Takeaways
3. Research Methodology
3.1 Scope of the Study
3.2 Research Methodology
3.2.1 Data Collection:
3.2.2 Primary Interviews:
3.2.3 Hypothesis formulation:
3.2.4 Macro-economic factor analysis:
3.2.5 Developing base number:
3.2.6 Data Triangulation:
3.2.7 Country level data:
4. Asia Pacific Tennis Racquet Market Landscape
4.1 Market Overview
4.2 Asia Pacific PEST Analysis
4.3 Expert Opinion
5. APAC Tennis Racquet Market – Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Adoption of Tennis as Recreational Sport in Young Population
5.1.2 Rising Government Support to Sports
5.2 Market Restraints
5.2.1 High Expenses Related to Tennis
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Adoption of eco-friendly material for tennis racquets
5.4 Future Trends
5.4.1 New Product Innovations
5.5 Impact Analysis
6. Asia Pacific Tennis Racquet – Market Analysis
6.1 Asia Pacific Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7. Asia Pacific Tennis Racquet Market Analysis – By End-User
7.1 Overview
7.2 Asia Pacific Tennis Racquet Market, By End-User (2022 and 2030)
7.3 Adults
7.3.1 Overview
7.3.2 Adults: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Kids
7.4.1 Overview
7.4.2 Kids: Asia Pacific Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Asia Pacific Tennis Racquet Market Analysis – By Distribution Channel
8.1 Overview
8.2 Asia Pacific Tennis Racquet Market, By Distribution Channel (2022 and 2030)
8.3 Supermarkets and Hypermarkets
8.3.1 Overview
8.3.2 Supermarkets and Hypermarkets: Asia Pacific Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Specialty Stores
8.4.1 Overview
8.4.2 Specialty Stores: Asia Pacific Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 Online Retail
8.5.1 Overview
8.5.2 Asia Pacific Online Retail: Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Others
8.6.1 Overview
8.6.2 Others: Asia Pacific Tennis Racquet Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Tennis Racquet Market – Country Analysis
9.1 Overview
9.1.1 Asia Pacific: Tennis Racquet Market, by Key Country
9.1.1.1 Australia: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.1.1 Australia: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.1.2 Australia: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
9.1.1.2 China: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.2.1 China: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.2.2 China: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
9.1.1.3 India: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.3.1 India: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.3.2 India: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
9.1.1.4 Japan: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.4.1 Japan: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.4.2 Japan: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
9.1.1.5 South Korea: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.5.1 South Korea: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.5.2 South Korea: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
9.1.1.6 Rest of Asia Pacific: Tennis Racquet Market –Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.6.1 Rest of Asia Pacific: Tennis Racquet Market, by End-User
9.1.1.6.2 Rest of Asia Pacific: Tennis Racquet Market, by Distribution Channel
10. Industry Landscape
10.1 Overview
10.2 Expansion
10.3 New Product Development
10.4 Merger and Acquisition
11. Company Profiles
11.1 YONEX Co., Ltd.
11.1.1 Key Facts
11.1.2 Business Description
11.1.3 Products and Services
11.1.4 Financial Overview
11.1.5 SWOT Analysis
11.1.6 Key Developments
11.2 Sumitomo Rubber Industries Ltd
11.2.1 Key Facts
11.2.2 Business Description
11.2.3 Products and Services
11.2.4 Financial Overview
11.2.5 SWOT Analysis
11.2.6 Key Developments
11.3 HEAD
11.3.1 Key Facts
11.3.2 Business Description
11.3.3 Products and Services
11.3.4 Financial Overview
11.3.5 SWOT Analysis
11.3.6 Key Developments
11.4 Babolat
11.4.1 Key Facts
11.4.2 Business Description
11.4.3 Products and Services
11.4.4 Financial Overview
11.4.5 SWOT Analysis
11.4.6 Key Developments
11.5 Wilson Sporting Goods
11.5.1 Key Facts
11.5.2 Business Description
11.5.3 Products and Services
11.5.4 Financial Overview
11.5.5 SWOT Analysis
11.5.6 Key Developments
11.6 GAMMA Sports
11.6.1 Key Facts
11.6.2 Business Description
11.6.3 Products and Services
11.6.4 Financial Overview
11.6.5 SWOT Analysis
11.6.6 Key Developments
11.7 PACIFIC Holding GmbH
11.7.1 Key Facts
11.7.2 Business Description
11.7.3 Products and Services
11.7.4 Financial Overview
11.7.5 SWOT Analysis
11.7.6 Key Developments
11.8 Maus Frères SA
11.8.1 Key Facts
11.8.2 Business Description
11.8.3 Products and Services
11.8.4 Financial Overview
11.8.5 SWOT Analysis
11.8.6 Key Developments
11.9 Authentic Brands Group LLC
11.9.1 Key Facts
11.9.2 Business Description
11.9.3 Products and Services
11.9.4 Financial Overview
11.9.5 SWOT Analysis
11.9.6 Key Developments
11.10 Freewill Infrastructures Pvt. Ltd.
11.10.1 Key Facts
11.10.2 Business Description
11.10.3 Products and Services
11.10.4 Financial Overview
11.10.5 SWOT Analysis
11.10.6 Key Developments
12. Appendix
12.1 About The Insight Partners
12.2 Glossary of Terms

 

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