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米国のデジタル広告市場 2022-2026


Digital Advertising Market in US 2022-2026

米国のデジタル広告市場 2022-2026 Technavioは米国のデジタル広告市場を監視しており、2022年から2026年の間に166.87億ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR13.34%で減速すると予測しています。当レポートで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2022年1月11日 US$2,500
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サマリー

米国のデジタル広告市場 2022-2026
Technavioは米国のデジタル広告市場を監視しており、2022年から2026年の間に166.87億ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR13.34%で減速すると予測しています。当レポートでは、米国のデジタル広告市場について、市場規模や予測、トレンド、成長ドライバー、課題などの全体的な分析に加え、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析も行っています。
現在の米国市場のシナリオ、最新動向とドライバー、市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場は、アプリ内広告の成長と、従来型広告からオンライン広告へのトレンドのシフトによって牽引されています。また、アプリ内広告の成長は、市場の成長をも押し上げると予想されます。
米国のデジタル広告市場には、タイプ別セグメントとチャネル別セグメントが含まれていると分析しています。
Technavioの米国デジタル広告市場のセグメント分けは以下の通りです。
タイプ別
- 検索広告
- ソーシャルメディア広告
- バナー広告
- その他
チャンネル別
- モバイル
- デスクトップ/ノートパソコン
- コネクテッドTV
本調査では、今後数年間における米国のデジタル広告市場の成長を牽引する主な要因の1つとして、スマートフォンの普及率の増加を挙げています。
Technavioは、複数のソースからのデータを調査、合成、要約し、主要パラメータの分析によって、市場の詳細な図を提示します。米国のデジタル広告市場に関する弊社のレポートは、以下の分野を対象としています。
- デジタル広告市場のサイジング
- デジタル広告市場予測
- デジタル広告市場の産業分析
Technavioの強力なベンダー分析は、顧客が市場での地位を向上できるように設計されており、これに沿って本レポートでは、Adobe Inc.、Alphabet Inc.、Amazon.com Inc、Apollo Global Management Inc、BuzzFeed Inc、Facebook Inc、IAC InterActiveCorp、LinkedIn Corp、Microsoft Corp、Twitter Incなどの米国のデジタル広告市場の主要ベンダー数社の詳細分析を掲載しています。また、米国のデジタル広告市場の分析レポートには、今後の動向や市場成長に影響を与える課題に関する情報も含まれています。これは、企業が今後の成長機会をすべて戦略的に活用できるようにするためです。
本調査は、業界の主要参加者からのインプットを含む、一次情報と二次情報の客観的な組み合わせを使用して実施されました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加え、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。本レポートの詳細については、https://www.technavio.com/report/digital-advertising-market-in-US-industry-analysis をご覧ください。
Technavioは、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要パラメータの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、総括する方法で、市場の詳細なイメージを提示します。また、業界の主要な影響力を持つ人物を特定することで、市場の様々な側面を提示しています。提示されるデータは、包括的で信頼性が高く、一次および二次にわたる広範な調査の結果です。Technavioの市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競争環境と、定性的および定量的調査を用いた詳細なベンダー選定方法および分析を提供します。

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目次

• Executive Summary
o Market Overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2021
o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Type
o Market segments
o Comparison by Type
o Search advertising - Market size and forecast 2021-2026
o Social media advertising - Market size and forecast 2021-2026
o Banner advertising - Market size and forecast 2021-2026
o Others - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Type
• Market Segmentation by Channel
o Market segments
o Comparison by Channel
o Mobile - Market size and forecast 2021-2026
o Desktop/laptop - Market size and forecast 2021-2026
o Connected TV - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Channel
• Customer landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Vendor Landscape
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Adobe Inc.
o Alphabet Inc.
o Amazon.com Inc.
o Apollo Global Management Inc.
o BuzzFeed Inc.
o Facebook Inc.
o IAC InterActiveCorp
o LinkedIn Corp.
o Microsoft Corp.
o Twitter Inc.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 5
• 4: Key Finding 6
• 5: Key Finding 7
• 6: Parent market
• 7: Market characteristics
• 8: Offerings of vendors included in the market definition
• 9: Market segments
• 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ billion)
• 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%)
• 12: Five forces analysis 2021 & 2026
• 13: Bargaining power of buyers
• 14: Bargaining power of suppliers
• 15: Threat of new entrants
• 16: Threat of substitutes
• 17: Threat of rivalry
• 18: Market condition - Five forces 2021
• 19: Type - Market share 2021-2026 (%)
• 20: Comparison by Type
• 21: Search advertising - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 22: Search advertising - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 23: Social media advertising - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 24: Social media advertising - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 25: Banner advertising - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 26: Banner advertising - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 27: Others - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 28: Others - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 29: Market opportunity by Type
• 30: Channel - Market share 2021-2026 (%)
• 31: Comparison by Channel
• 32: Mobile - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 33: Mobile - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 34: Desktop/laptop - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 35: Desktop/laptop - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 36: Connected TV - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 37: Connected TV - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 38: Market opportunity by Channel
• 39: Customer landscape
• 40: Impact of drivers and challenges
• 41: Vendor landscape
• 42: Landscape disruption
• 43: Industry risks
• 44: Vendors covered
• 45: Market positioning of vendors
• 46: Adobe Inc. - Overview
• 47: Adobe Inc. - Business segments
• 48: Adobe Inc. - Key offerings
• 49: Adobe Inc. - Key customers
• 50: Adobe Inc. - Segment focus
• 51: Alphabet Inc. - Overview
• 52: Alphabet Inc. - Business segments
• 53: Alphabet Inc. - Key offerings
• 54: Alphabet Inc. - Key customers
• 55: Alphabet Inc. - Segment focus
• 56: Amazon.com Inc. - Overview
• 57: Amazon.com Inc. - Business segments
• 58: Amazon.com Inc. - Key offerings
• 59: Amazon.com Inc. - Key customers
• 60: Amazon.com Inc. - Segment focus
• 61: Apollo Global Management Inc. - Overview
• 62: Apollo Global Management Inc. - Business segments
• 63: Apollo Global Management Inc. - Key offerings
• 64: Apollo Global Management Inc. - Key customers
• 65: Apollo Global Management Inc. - Segment focus
• 66: BuzzFeed Inc. - Overview
• 67: BuzzFeed Inc. - Product and service
• 68: BuzzFeed Inc. - Key offerings
• 69: BuzzFeed Inc. - Key customers
• 70: BuzzFeed Inc. - Segment focus
• 71: Facebook Inc. - Overview
• 72: Facebook Inc. - Business segments
• 73: Facebook Inc. - Key offerings
• 74: Facebook Inc. - Key customers
• 75: Facebook Inc. - Segment focus
• 76: IAC InterActiveCorp - Overview
• 77: IAC InterActiveCorp - Business segments
• 78: IAC InterActiveCorp - Key offerings
• 79: IAC InterActiveCorp - Key customers
• 80: IAC InterActiveCorp - Segment focus
• 81: LinkedIn Corp. - Overview
• 82: LinkedIn Corp. - Product and service
• 83: LinkedIn Corp. - Key offerings
• 84: LinkedIn Corp. - Key customers
• 85: LinkedIn Corp. - Segment focus
• 86: Microsoft Corp. - Overview
• 87: Microsoft Corp. - Business segments
• 88: Microsoft Corp. - Key offerings
• 89: Microsoft Corp. - Key customers
• 90: Microsoft Corp. - Segment focus
• 91: Twitter Inc. - Overview
• 92: Twitter Inc. - Business segments
• 93: Twitter Inc. - Key offerings
• 94: Twitter Inc. - Key customers
• 95: Twitter Inc. - Segment focus
• 96: Currency conversion rates for US$
• 97: Research Methodology
• 98: Validation techniques employed for market sizing
• 99: Information sources
• 100: List of abbreviations

 

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Summary

Digital Advertising Market in US 2022-2026
Technavio has been monitoring the digital advertising market in us and it is poised to grow by $ 166.87 bn during 2022-2026, decelerating at a CAGR of 13.34% during the forecast period. Our report on the digital advertising market in US provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current us market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growth in in-app advertising and shifting trend from traditional to online advertising. In addition, growth in in-app advertising is anticipated to boost the growth of the market as well.
The digital advertising market in US analysis includes type and channel segment.
Technavio's digital advertising market in US is segmented as below:
By Type
• Search advertising
• Social media advertising
• Banner advertising
• Others
By Channel
• Mobile
• Desktop/laptop
• Connected TV
This study identifies the growing smartphone penetrationas one of the prime reasons driving the digital advertising market growth in US during the next few years.
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on digital advertising market in US covers the following areas:
• Digital advertising market sizing
• Digital advertising market forecast
• Digital advertising market industry analysis
Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading digital advertising market vendors in US that include Adobe Inc., Alphabet Inc., Amazon.com Inc., Apollo Global Management Inc., BuzzFeed Inc., Facebook Inc., IAC InterActiveCorp, LinkedIn Corp., Microsoft Corp., and Twitter Inc. Also, the digital advertising market in US analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/digital-advertising-market-in-US-industry-analysis
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.



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Table of Contents

• Executive Summary
o Market Overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2021
o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Type
o Market segments
o Comparison by Type
o Search advertising - Market size and forecast 2021-2026
o Social media advertising - Market size and forecast 2021-2026
o Banner advertising - Market size and forecast 2021-2026
o Others - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Type
• Market Segmentation by Channel
o Market segments
o Comparison by Channel
o Mobile - Market size and forecast 2021-2026
o Desktop/laptop - Market size and forecast 2021-2026
o Connected TV - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Channel
• Customer landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Vendor Landscape
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Adobe Inc.
o Alphabet Inc.
o Amazon.com Inc.
o Apollo Global Management Inc.
o BuzzFeed Inc.
o Facebook Inc.
o IAC InterActiveCorp
o LinkedIn Corp.
o Microsoft Corp.
o Twitter Inc.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 5
• 4: Key Finding 6
• 5: Key Finding 7
• 6: Parent market
• 7: Market characteristics
• 8: Offerings of vendors included in the market definition
• 9: Market segments
• 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ billion)
• 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%)
• 12: Five forces analysis 2021 & 2026
• 13: Bargaining power of buyers
• 14: Bargaining power of suppliers
• 15: Threat of new entrants
• 16: Threat of substitutes
• 17: Threat of rivalry
• 18: Market condition - Five forces 2021
• 19: Type - Market share 2021-2026 (%)
• 20: Comparison by Type
• 21: Search advertising - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 22: Search advertising - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 23: Social media advertising - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 24: Social media advertising - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 25: Banner advertising - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 26: Banner advertising - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 27: Others - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 28: Others - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 29: Market opportunity by Type
• 30: Channel - Market share 2021-2026 (%)
• 31: Comparison by Channel
• 32: Mobile - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 33: Mobile - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 34: Desktop/laptop - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 35: Desktop/laptop - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 36: Connected TV - Market size and forecast 2021-2026 ($ billion)
• 37: Connected TV - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 38: Market opportunity by Channel
• 39: Customer landscape
• 40: Impact of drivers and challenges
• 41: Vendor landscape
• 42: Landscape disruption
• 43: Industry risks
• 44: Vendors covered
• 45: Market positioning of vendors
• 46: Adobe Inc. - Overview
• 47: Adobe Inc. - Business segments
• 48: Adobe Inc. - Key offerings
• 49: Adobe Inc. - Key customers
• 50: Adobe Inc. - Segment focus
• 51: Alphabet Inc. - Overview
• 52: Alphabet Inc. - Business segments
• 53: Alphabet Inc. - Key offerings
• 54: Alphabet Inc. - Key customers
• 55: Alphabet Inc. - Segment focus
• 56: Amazon.com Inc. - Overview
• 57: Amazon.com Inc. - Business segments
• 58: Amazon.com Inc. - Key offerings
• 59: Amazon.com Inc. - Key customers
• 60: Amazon.com Inc. - Segment focus
• 61: Apollo Global Management Inc. - Overview
• 62: Apollo Global Management Inc. - Business segments
• 63: Apollo Global Management Inc. - Key offerings
• 64: Apollo Global Management Inc. - Key customers
• 65: Apollo Global Management Inc. - Segment focus
• 66: BuzzFeed Inc. - Overview
• 67: BuzzFeed Inc. - Product and service
• 68: BuzzFeed Inc. - Key offerings
• 69: BuzzFeed Inc. - Key customers
• 70: BuzzFeed Inc. - Segment focus
• 71: Facebook Inc. - Overview
• 72: Facebook Inc. - Business segments
• 73: Facebook Inc. - Key offerings
• 74: Facebook Inc. - Key customers
• 75: Facebook Inc. - Segment focus
• 76: IAC InterActiveCorp - Overview
• 77: IAC InterActiveCorp - Business segments
• 78: IAC InterActiveCorp - Key offerings
• 79: IAC InterActiveCorp - Key customers
• 80: IAC InterActiveCorp - Segment focus
• 81: LinkedIn Corp. - Overview
• 82: LinkedIn Corp. - Product and service
• 83: LinkedIn Corp. - Key offerings
• 84: LinkedIn Corp. - Key customers
• 85: LinkedIn Corp. - Segment focus
• 86: Microsoft Corp. - Overview
• 87: Microsoft Corp. - Business segments
• 88: Microsoft Corp. - Key offerings
• 89: Microsoft Corp. - Key customers
• 90: Microsoft Corp. - Segment focus
• 91: Twitter Inc. - Overview
• 92: Twitter Inc. - Business segments
• 93: Twitter Inc. - Key offerings
• 94: Twitter Inc. - Key customers
• 95: Twitter Inc. - Segment focus
• 96: Currency conversion rates for US$
• 97: Research Methodology
• 98: Validation techniques employed for market sizing
• 99: Information sources
• 100: List of abbreviations

 

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