家庭用キッチンブレンダーの世界市場 2021-2025年Global Household Kitchen Blenders Market 2021-2025 家庭用キッチンブレンダーの世界市場 2021-2025年 Technavio社は家庭用キッチンブレンダー市場をモニターしており、予測期間中に5.70%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて781.62百万ドルの成長が見込まれ... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー家庭用キッチンブレンダーの世界市場 2021-2025年Technavio社は家庭用キッチンブレンダー市場をモニターしており、予測期間中に5.70%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて781.62百万ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、家庭用キッチンブレンダー市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、消費者にとっての使いやすさ、携帯性、利便性、そして働く女性の人口増加です。また、消費者にとっての使いやすさ、持ち運びのしやすさ、利便性が、市場の成長をも後押しすると予想されます。 家庭用キッチンブレンダーの市場分析には、製品や流通チャネルのセグメント、地理的な状況などが含まれます。 Technavioの家庭用キッチンブレンダー市場は以下のように区分されています。 製品別 - カウンタートップブレンダー - イマージョンブレンダー 流通チャネル別 - オフライン - オンライン 地域別の状況 - 北アメリカ - APAC - ヨーロッパ - 南米 - MEA 本調査では、家庭用キッチンブレンダーのオンライン販売の増加が、今後数年間の家庭用キッチンブレンダー市場の成長を促進する主な理由の一つであるとしています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細な状況を示しています。当レポートでは、家庭用キッチンブレンダー市場について、以下の項目を取り上げています。 - 家庭用キッチンブレンダーの市場規模推移 - 家庭用キッチンブレンダー市場の予測 - 家庭用キッチンブレンダー市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場における地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、家庭用キッチンブレンダー市場の主要ベンダーであるAB Electrolux、Bajaj Electricals Ltd.、Cuisinart、De Longhi S.p.A、Glen Dimplex Group、Groupe SEB、Hamilton Beach Brands Holding Co.、Havells India Ltd.、Hisense International Co.Ltd.、Koninklijke Philips NVなどがあります。また、家庭用キッチンブレンダーの市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/household-kitchen-blenders-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Countertop blenders - Market size and forecast 2020-2025 o Immersion blenders - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2020-2025 o Online - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o AB Electrolux o Bajaj Electricals Ltd. o Cuisinart o De Longhi S.p.A o Glen Dimplex Group o Groupe SEB o Hamilton Beach Brands Holding Co. o Havells India Ltd. o Hisense International Co. Ltd. o Koninklijke Philips NV • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Key Finding 9 • 9: Parent market • 10: Market characteristics • 11: Offerings of vendors included in the market definition • 12: Market segments • 13: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 14: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 15: Five forces analysis 2020 & 2025 • 16: Bargaining power of buyers • 17: Bargaining power of suppliers • 18: Threat of new entrants • 19: Threat of substitutes • 20: Threat of rivalry • 21: Market condition - Five forces 2020 • 22: Product - Market share 2020-2025 (%) • 23: Comparison by Product • 24: Countertop blenders - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 25: Countertop blenders - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 26: Immersion blenders - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 27: Immersion blenders - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 28: Market opportunity by Product • 29: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%) • 30: Comparison by Distribution channel • 31: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 32: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: Market opportunity by Distribution channel • 36: Customer landscape • 37: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 38: Geographic comparison • 39: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 48: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: Key leading countries • 50: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 51: Impact of drivers and challenges • 52: Vendor landscape • 53: Landscape disruption • 54: Industry risks • 55: Vendors covered • 56: Market positioning of vendors • 57: AB Electrolux - Overview • 58: AB Electrolux - Business segments • 59: AB Electrolux - Key offerings • 60: AB Electrolux - Key customers • 61: AB Electrolux - Segment focus • 62: Bajaj Electricals Ltd. - Overview • 63: Bajaj Electricals Ltd. - Product and service • 64: Bajaj Electricals Ltd. - Key offerings • 65: Bajaj Electricals Ltd. - Key customers • 66: Bajaj Electricals Ltd. - Segment focus • 67: Cuisinart - Overview • 68: Cuisinart - Product and service • 69: Cuisinart - Key offerings • 70: Cuisinart - Key customers • 71: Cuisinart - Segment focus • 72: De Longhi S.p.A - Overview • 73: De Longhi S.p.A - Business segments • 74: De Longhi S.p.A - Key offerings • 75: De Longhi S.p.A - Key customers • 76: De Longhi S.p.A - Segment focus • 77: Glen Dimplex Group - Overview • 78: Glen Dimplex Group - Product and service • 79: Glen Dimplex Group - Key offerings • 80: Glen Dimplex Group - Key customers • 81: Glen Dimplex Group - Segment focus • 82: Groupe SEB - Overview • 83: Groupe SEB - Business segments • 84: Groupe SEB - Key offerings • 85: Groupe SEB - Key customers • 86: Groupe SEB - Segment focus • 87: Hamilton Beach Brands Holding Co. - Overview • 88: Hamilton Beach Brands Holding Co. - Business segments • 89: Hamilton Beach Brands Holding Co. - Key offerings • 90: Hamilton Beach Brands Holding Co. - Key customers • 91: Hamilton Beach Brands Holding Co. - Segment focus • 92: Havells India Ltd. - Overview • 93: Havells India Ltd. - Business segments • 94: Havells India Ltd. - Key offerings • 95: Havells India Ltd. - Key customers • 96: Havells India Ltd. - Segment focus • 97: Hisense International Co. Ltd.- Overview • 98: Hisense International Co. Ltd.- Product and service • 99: Hisense International Co. Ltd.- Key offerings • 100: Hisense International Co. Ltd.- Key customers • 101: Hisense International Co. Ltd.- Segment focus • 102: Koninklijke Philips NV - Overview • 103: Koninklijke Philips NV - Business segments • 104: Koninklijke Philips NV - Key offerings • 105: Koninklijke Philips NV - Key customers • 106: Koninklijke Philips NV - Segment focus • 107: Currency conversion rates for US$ • 108: Research Methodology • 109: Validation techniques employed for market sizing • 110: Information sources • 111: List of abbreviations
SummaryGlobal Household Kitchen Blenders Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Countertop blenders - Market size and forecast 2020-2025 o Immersion blenders - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2020-2025 o Online - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o AB Electrolux o Bajaj Electricals Ltd. o Cuisinart o De Longhi S.p.A o Glen Dimplex Group o Groupe SEB o Hamilton Beach Brands Holding Co. o Havells India Ltd. o Hisense International Co. Ltd. o Koninklijke Philips NV • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Key Finding 9 • 9: Parent market • 10: Market characteristics • 11: Offerings of vendors included in the market definition • 12: Market segments • 13: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 14: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 15: Five forces analysis 2020 & 2025 • 16: Bargaining power of buyers • 17: Bargaining power of suppliers • 18: Threat of new entrants • 19: Threat of substitutes • 20: Threat of rivalry • 21: Market condition - Five forces 2020 • 22: Product - Market share 2020-2025 (%) • 23: Comparison by Product • 24: Countertop blenders - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 25: Countertop blenders - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 26: Immersion blenders - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 27: Immersion blenders - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 28: Market opportunity by Product • 29: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%) • 30: Comparison by Distribution channel • 31: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 32: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: Market opportunity by Distribution channel • 36: Customer landscape • 37: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 38: Geographic comparison • 39: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 48: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: Key leading countries • 50: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 51: Impact of drivers and challenges • 52: Vendor landscape • 53: Landscape disruption • 54: Industry risks • 55: Vendors covered • 56: Market positioning of vendors • 57: AB Electrolux - Overview • 58: AB Electrolux - Business segments • 59: AB Electrolux - Key offerings • 60: AB Electrolux - Key customers • 61: AB Electrolux - Segment focus • 62: Bajaj Electricals Ltd. - Overview • 63: Bajaj Electricals Ltd. - Product and service • 64: Bajaj Electricals Ltd. - Key offerings • 65: Bajaj Electricals Ltd. - Key customers • 66: Bajaj Electricals Ltd. - Segment focus • 67: Cuisinart - Overview • 68: Cuisinart - Product and service • 69: Cuisinart - Key offerings • 70: Cuisinart - Key customers • 71: Cuisinart - Segment focus • 72: De Longhi S.p.A - Overview • 73: De Longhi S.p.A - Business segments • 74: De Longhi S.p.A - Key offerings • 75: De Longhi S.p.A - Key customers • 76: De Longhi S.p.A - Segment focus • 77: Glen Dimplex Group - Overview • 78: Glen Dimplex Group - Product and service • 79: Glen Dimplex Group - Key offerings • 80: Glen Dimplex Group - Key customers • 81: Glen Dimplex Group - Segment focus • 82: Groupe SEB - Overview • 83: Groupe SEB - Business segments • 84: Groupe SEB - Key offerings • 85: Groupe SEB - Key customers • 86: Groupe SEB - Segment focus • 87: Hamilton Beach Brands Holding Co. - Overview • 88: Hamilton Beach Brands Holding Co. - Business segments • 89: Hamilton Beach Brands Holding Co. - Key offerings • 90: Hamilton Beach Brands Holding Co. - Key customers • 91: Hamilton Beach Brands Holding Co. - Segment focus • 92: Havells India Ltd. - Overview • 93: Havells India Ltd. - Business segments • 94: Havells India Ltd. - Key offerings • 95: Havells India Ltd. - Key customers • 96: Havells India Ltd. - Segment focus • 97: Hisense International Co. Ltd.- Overview • 98: Hisense International Co. Ltd.- Product and service • 99: Hisense International Co. Ltd.- Key offerings • 100: Hisense International Co. Ltd.- Key customers • 101: Hisense International Co. Ltd.- Segment focus • 102: Koninklijke Philips NV - Overview • 103: Koninklijke Philips NV - Business segments • 104: Koninklijke Philips NV - Key offerings • 105: Koninklijke Philips NV - Key customers • 106: Koninklijke Philips NV - Segment focus • 107: Currency conversion rates for US$ • 108: Research Methodology • 109: Validation techniques employed for market sizing • 110: Information sources • 111: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(金融・保険)の最新刊レポートTechNavio社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(household)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|