テレビ・映画関連グッズの世界市場 2021-2025年Global TV and Movie Merchandise Market 2021-2025 テレビ・映画用グッズの世界市場 2021-2025年 Technavio社はテレビ・映画グッズ市場をモニターしており、予測期間中に8.77%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて790.7億ドルの成長が見込まれています。当レ... もっと見る
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サマリーテレビ・映画用グッズの世界市場 2021-2025年Technavio社はテレビ・映画グッズ市場をモニターしており、予測期間中に8.77%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて790.7億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、テレビ・映画グッズ市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析も行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、電子商取引プラットフォームの成長と、モバイルアプリケーションの増加です。また、電子商取引プラットフォームの成長が市場の成長を後押しすることも予想されます。 テレビ・映画用グッズ市場の分析には、製品セグメントと地理的な状況が含まれています。 Technavioのテレビ・映画グッズ市場は以下のように区分されています。 製品別 - アパレル - 玩具 - アクセサリー - ビデオゲーム - その他 地域別構成比 - 北アメリカ - ヨーロッパ - APAC - 南米 - MEA 本調査では、テレビ番組や映画の成功が、今後数年間のテレビ・映画関連商品市場の成長を促す主な理由の一つであるとしています。 Technavio社は、複数のソースから得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細なイメージを提示しています。当レポートでは、テレビ・映画関連商品市場について、以下の項目を取り上げています。 - テレビ・映画関連商品の市場規模 - テレビ・映画関連商品市場の予測 - テレビ・映画関連商品市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場における地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、41 Entertainment LLC、Aardman Animations Ltd.、Amazon.com Inc.、Charter Communications Inc.、Comcast Corp.、CPLG Ltd.、Indieflix Inc.、Sony Corp.、The Walt Disney Co.、Wrestling Entertainment Inc.など、テレビ・映画グッズ市場の主要ベンダー数社の詳細な分析を行っています。また、テレビ・映画グッズ市場の分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む、一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/tv-and-movie-merchandise-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Five forces summary o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Apparel - Market size and forecast 2020-2025 o Toys - Market size and forecast 2020-2025 o Accessories - Market size and forecast 2020-2025 o Video games - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption o Competitive scenario • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o 41 Entertainment LLC o Aardman Animations Ltd. o Amazon.com Inc. o Charter Communications Inc. o Comcast Corp. o CPLG Ltd. o Indieflix Inc. o Sony Corp. o The Walt Disney Co. o Wrestling Entertainment Inc. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Product - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Product • 23: Apparel - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 24: Apparel - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Toys - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 26: Toys - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Accessories - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 28: Accessories - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: Video games - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 30: Video games - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 32: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: Market opportunity by Product • 34: Customer landscape • 35: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 36: Geographic comparison • 37: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 38: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 40: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 42: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 44: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 46: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: Key leading countries • 48: Market opportunity By Geographical Landscape ($ billion) • 49: Impact of drivers and challenges • 50: Vendor landscape • 51: Landscape disruption • 52: Industry risks • 53: Vendors covered • 54: Market positioning of vendors • 55: 41 Entertainment LLC- Overview • 56: 41 Entertainment LLC- Product and service • 57: 41 Entertainment LLC- Key offerings • 58: 41 Entertainment LLC- Key customers • 59: 41 Entertainment LLC- Segment focus • 60: Aardman Animations Ltd. - Overview • 61: Aardman Animations Ltd. - Product and service • 62: Aardman Animations Ltd. - Key offerings • 63: Aardman Animations Ltd. - Key customers • 64: Aardman Animations Ltd. - Segment focus • 65: Amazon.com Inc. - Overview • 66: Amazon.com Inc. - Business segments • 67: Amazon.com Inc. - Key offerings • 68: Amazon.com Inc. - Key customers • 69: Amazon.com Inc. - Segment focus • 70: Charter Communications Inc. - Overview • 71: Charter Communications Inc. - Business segments • 72: Charter Communications Inc. - Key offerings • 73: Charter Communications Inc. - Key customers • 74: Charter Communications Inc. - Segment focus • 75: Comcast Corp. - Overview • 76: Comcast Corp. - Business segments • 77: Comcast Corp. - Key offerings • 78: Comcast Corp. - Key customers • 79: Comcast Corp. - Segment focus • 80: CPLG Ltd.- Overview • 81: CPLG Ltd.- Product and service • 82: CPLG Ltd.- Key offerings • 83: CPLG Ltd.- Key customers • 84: CPLG Ltd.- Segment focus • 85: Indieflix Inc. - Overview • 86: Indieflix Inc. - Product and service • 87: Indieflix Inc. - Key offerings • 88: Indieflix Inc. - Key customers • 89: Indieflix Inc. - Segment focus • 90: Sony Corp. - Overview • 91: Sony Corp. - Business segments • 92: Sony Corp. - Key offerings • 93: Sony Corp. - Key customers • 94: Sony Corp. - Segment focus • 95: The Walt Disney Co. - Overview • 96: The Walt Disney Co. - Business segments • 97: The Walt Disney Co. - Key offerings • 98: The Walt Disney Co. - Key customers • 99: The Walt Disney Co. - Segment focus • 100: Wrestling Entertainment Inc. - Overview • 101: Wrestling Entertainment Inc. - Business segments • 102: Wrestling Entertainment Inc. - Key offerings • 103: Wrestling Entertainment Inc. - Key customers • 104: Wrestling Entertainment Inc. - Segment focus • 105: Currency conversion rates for US$ • 106: Research Methodology • 107: Validation techniques employed for market sizing • 108: Information sources • 109: List of abbreviations
SummaryGlobal TV and Movie Merchandise Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Five forces summary o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Apparel - Market size and forecast 2020-2025 o Toys - Market size and forecast 2020-2025 o Accessories - Market size and forecast 2020-2025 o Video games - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption o Competitive scenario • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o 41 Entertainment LLC o Aardman Animations Ltd. o Amazon.com Inc. o Charter Communications Inc. o Comcast Corp. o CPLG Ltd. o Indieflix Inc. o Sony Corp. o The Walt Disney Co. o Wrestling Entertainment Inc. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Product - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Product • 23: Apparel - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 24: Apparel - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Toys - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 26: Toys - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Accessories - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 28: Accessories - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: Video games - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 30: Video games - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 32: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: Market opportunity by Product • 34: Customer landscape • 35: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 36: Geographic comparison • 37: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 38: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 40: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 42: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 44: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 46: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: Key leading countries • 48: Market opportunity By Geographical Landscape ($ billion) • 49: Impact of drivers and challenges • 50: Vendor landscape • 51: Landscape disruption • 52: Industry risks • 53: Vendors covered • 54: Market positioning of vendors • 55: 41 Entertainment LLC- Overview • 56: 41 Entertainment LLC- Product and service • 57: 41 Entertainment LLC- Key offerings • 58: 41 Entertainment LLC- Key customers • 59: 41 Entertainment LLC- Segment focus • 60: Aardman Animations Ltd. - Overview • 61: Aardman Animations Ltd. - Product and service • 62: Aardman Animations Ltd. - Key offerings • 63: Aardman Animations Ltd. - Key customers • 64: Aardman Animations Ltd. - Segment focus • 65: Amazon.com Inc. - Overview • 66: Amazon.com Inc. - Business segments • 67: Amazon.com Inc. - Key offerings • 68: Amazon.com Inc. - Key customers • 69: Amazon.com Inc. - Segment focus • 70: Charter Communications Inc. - Overview • 71: Charter Communications Inc. - Business segments • 72: Charter Communications Inc. - Key offerings • 73: Charter Communications Inc. - Key customers • 74: Charter Communications Inc. - Segment focus • 75: Comcast Corp. - Overview • 76: Comcast Corp. - Business segments • 77: Comcast Corp. - Key offerings • 78: Comcast Corp. - Key customers • 79: Comcast Corp. - Segment focus • 80: CPLG Ltd.- Overview • 81: CPLG Ltd.- Product and service • 82: CPLG Ltd.- Key offerings • 83: CPLG Ltd.- Key customers • 84: CPLG Ltd.- Segment focus • 85: Indieflix Inc. - Overview • 86: Indieflix Inc. - Product and service • 87: Indieflix Inc. - Key offerings • 88: Indieflix Inc. - Key customers • 89: Indieflix Inc. - Segment focus • 90: Sony Corp. - Overview • 91: Sony Corp. - Business segments • 92: Sony Corp. - Key offerings • 93: Sony Corp. - Key customers • 94: Sony Corp. - Segment focus • 95: The Walt Disney Co. - Overview • 96: The Walt Disney Co. - Business segments • 97: The Walt Disney Co. - Key offerings • 98: The Walt Disney Co. - Key customers • 99: The Walt Disney Co. - Segment focus • 100: Wrestling Entertainment Inc. - Overview • 101: Wrestling Entertainment Inc. - Business segments • 102: Wrestling Entertainment Inc. - Key offerings • 103: Wrestling Entertainment Inc. - Key customers • 104: Wrestling Entertainment Inc. - Segment focus • 105: Currency conversion rates for US$ • 106: Research Methodology • 107: Validation techniques employed for market sizing • 108: Information sources • 109: List of abbreviations
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