ハイバリア包装フィルムの世界市場 2021-2025Global High Barrier Packaging Film Market 2021-2025 ハイバリアー包装フィルムの世界市場 2021-2025年 Technavio社は、ハイバリアパッケージングフィルム市場をモニタリングしており、予測期間中に4.78%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて66.7億ドルの成長... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーハイバリアー包装フィルムの世界市場 2021-2025年Technavio社は、ハイバリアパッケージングフィルム市場をモニタリングしており、予測期間中に4.78%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて66.7億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、ハイバリア包装フィルム市場について、全体的な分析、市場規模と予測、動向、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析も行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、製品の保存性向上への関心の高まりと、消費者の加工食品や調理済み食品への嗜好の高まりです。また、製品の保存性向上への関心の高まりも、市場の成長を後押しすると予想されます。 ハイバリア包装フィルム市場の分析には、エンドユーザーセグメントと地域別の状況が含まれます。 Technavioのハイバリア包装フィルム市場は以下のように区分されています。 エンドユーザー別 - 食品業界 - ヘルスケア産業 - 消費財産業 - その他の産業 地域別構成比 - APAC - ヨーロッパ - 北アメリカ - 南米 - MEA 本調査では、電子商取引の成長がハイバリア包装フィルムの需要を促進すると予想されることが、今後数年間のハイバリア包装フィルム市場の成長を促進する主な理由の一つであるとしています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細な状況を示しています。当レポートでは、ハイバリア包装フィルム市場について、以下の項目を取り上げています。 - ハイバリアー包装フィルムの市場サイジング - ハイバリアー包装フィルム市場の予測 - ハイバリアー包装フィルム市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、3M Co.やALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG、Amcor Plc、Ampac Packaging、Berry Global Group Inc.、Celplast Metallized Products Ltd.、Charter Next Generation、DuPont de Nemours Inc.、Sealed Air Corp.、Sigma Plastics Groupなどのハイバリア包装フィルム市場の主要ベンダー数社の詳細な分析を行っています。また、ハイバリア包装フィルムの市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/high-barrier-packaging-film-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的・量的調査を用いた綿密なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by End-user o Market segments o Comparison by End-user o Food industry - Market size and forecast 2020-2025 o Healthcare industry - Market size and forecast 2020-2025 o Consumer goods industry - Market size and forecast 2020-2025 o Other industries - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by End-user • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o 3M Co. o ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG o Amcor Plc o Ampac Packaging o Berry Global Group Inc. o Celplast Metallized Products Ltd. o Charter Next Generation o DuPont de Nemours Inc. o Sealed Air Corp. o Sigma Plastics Group • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: End-user - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by End-user • 23: Food industry - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: Food industry - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Healthcare industry - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Healthcare industry - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Consumer goods industry - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 28: Consumer goods industry - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: Other industries - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 30: Other industries - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Market opportunity by End-user • 32: Customer landscape • 33: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 34: Geographic comparison • 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 38: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: Key leading countries • 46: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 47: Impact of drivers and challenges • 48: Vendor landscape • 49: Landscape disruption • 50: Industry risks • 51: Vendors covered • 52: Market positioning of vendors • 53: 3M Co. - Overview • 54: 3M Co. - Business segments • 55: 3M Co. - Key offerings • 56: 3M Co. - Key customers • 57: 3M Co. - Segment focus • 58: ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG - Overview • 59: ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG - Product and service • 60: ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG - Key offerings • 61: ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG - Key customers • 62: ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG - Segment focus • 63: Amcor Plc - Overview • 64: Amcor Plc - Business segments • 65: Amcor Plc - Key offerings • 66: Amcor Plc - Key customers • 67: Amcor Plc - Segment focus • 68: Ampac Packaging - Overview • 69: Ampac Packaging - Product and service • 70: Ampac Packaging - Key offerings • 71: Ampac Packaging - Key customers • 72: Ampac Packaging - Segment focus • 73: Berry Global Group Inc. - Overview • 74: Berry Global Group Inc. - Business segments • 75: Berry Global Group Inc. - Key offerings • 76: Berry Global Group Inc. - Key customers • 77: Berry Global Group Inc. - Segment focus • 78: Celplast Metallized Products Ltd. - Overview • 79: Celplast Metallized Products Ltd. - Product and service • 80: Celplast Metallized Products Ltd. - Key offerings • 81: Celplast Metallized Products Ltd. - Key customers • 82: Celplast Metallized Products Ltd. - Segment focus • 83: Charter Next Generation - Overview • 84: Charter Next Generation - Product and service • 85: Charter Next Generation - Key offerings • 86: Charter Next Generation - Key customers • 87: Charter Next Generation - Segment focus • 88: DuPont de Nemours Inc. - Overview • 89: DuPont de Nemours Inc. - Business segments • 90: DuPont de Nemours Inc. - Key offerings • 91: DuPont de Nemours Inc. - Key customers • 92: DuPont de Nemours Inc. - Segment focus • 93: Sealed Air Corp. - Overview • 94: Sealed Air Corp. - Business segments • 95: Sealed Air Corp. - Key offerings • 96: Sealed Air Corp. - Key customers • 97: Sealed Air Corp. - Segment focus • 98: Sigma Plastics Group - Overview • 99: Sigma Plastics Group - Product and service • 100: Sigma Plastics Group - Key offerings • 101: Sigma Plastics Group - Key customers • 102: Sigma Plastics Group - Segment focus • 103: Currency conversion rates for US$ • 104: Research Methodology • 105: Validation techniques employed for market sizing • 106: Information sources • 107: List of abbreviations
SummaryGlobal High Barrier Packaging Film Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by End-user o Market segments o Comparison by End-user o Food industry - Market size and forecast 2020-2025 o Healthcare industry - Market size and forecast 2020-2025 o Consumer goods industry - Market size and forecast 2020-2025 o Other industries - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by End-user • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o 3M Co. o ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG o Amcor Plc o Ampac Packaging o Berry Global Group Inc. o Celplast Metallized Products Ltd. o Charter Next Generation o DuPont de Nemours Inc. o Sealed Air Corp. o Sigma Plastics Group • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: End-user - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by End-user • 23: Food industry - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: Food industry - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Healthcare industry - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Healthcare industry - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Consumer goods industry - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 28: Consumer goods industry - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: Other industries - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 30: Other industries - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Market opportunity by End-user • 32: Customer landscape • 33: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 34: Geographic comparison • 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 38: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: Key leading countries • 46: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 47: Impact of drivers and challenges • 48: Vendor landscape • 49: Landscape disruption • 50: Industry risks • 51: Vendors covered • 52: Market positioning of vendors • 53: 3M Co. - Overview • 54: 3M Co. - Business segments • 55: 3M Co. - Key offerings • 56: 3M Co. - Key customers • 57: 3M Co. - Segment focus • 58: ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG - Overview • 59: ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG - Product and service • 60: ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG - Key offerings • 61: ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG - Key customers • 62: ALPLA Werke Alwin Lehner GmbH & Co KG - Segment focus • 63: Amcor Plc - Overview • 64: Amcor Plc - Business segments • 65: Amcor Plc - Key offerings • 66: Amcor Plc - Key customers • 67: Amcor Plc - Segment focus • 68: Ampac Packaging - Overview • 69: Ampac Packaging - Product and service • 70: Ampac Packaging - Key offerings • 71: Ampac Packaging - Key customers • 72: Ampac Packaging - Segment focus • 73: Berry Global Group Inc. - Overview • 74: Berry Global Group Inc. - Business segments • 75: Berry Global Group Inc. - Key offerings • 76: Berry Global Group Inc. - Key customers • 77: Berry Global Group Inc. - Segment focus • 78: Celplast Metallized Products Ltd. - Overview • 79: Celplast Metallized Products Ltd. - Product and service • 80: Celplast Metallized Products Ltd. - Key offerings • 81: Celplast Metallized Products Ltd. - Key customers • 82: Celplast Metallized Products Ltd. - Segment focus • 83: Charter Next Generation - Overview • 84: Charter Next Generation - Product and service • 85: Charter Next Generation - Key offerings • 86: Charter Next Generation - Key customers • 87: Charter Next Generation - Segment focus • 88: DuPont de Nemours Inc. - Overview • 89: DuPont de Nemours Inc. - Business segments • 90: DuPont de Nemours Inc. - Key offerings • 91: DuPont de Nemours Inc. - Key customers • 92: DuPont de Nemours Inc. - Segment focus • 93: Sealed Air Corp. - Overview • 94: Sealed Air Corp. - Business segments • 95: Sealed Air Corp. - Key offerings • 96: Sealed Air Corp. - Key customers • 97: Sealed Air Corp. - Segment focus • 98: Sigma Plastics Group - Overview • 99: Sigma Plastics Group - Product and service • 100: Sigma Plastics Group - Key offerings • 101: Sigma Plastics Group - Key customers • 102: Sigma Plastics Group - Segment focus • 103: Currency conversion rates for US$ • 104: Research Methodology • 105: Validation techniques employed for market sizing • 106: Information sources • 107: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(宇宙・防衛)の最新刊レポート
TechNavio社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(barrier)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|