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農業用包装材市場。バリア強度別(低、中、高)、製品別(パウチ&バッグ、ボトル&缶、ドラム、その他{袋、チューブ、瓶})、地域別に分類~2019~2020年の市場規模、シェア&トレンドの世界分析と2030年までの予測


Agricultural Packaging Market: Segmented By Barrier Strength (Low, Medium, and High); By Product (Pouches & Bags, Bottles & Cans, Drums, and Others {Sacks, Tubes, and Jars}) and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019–2020 and Forecasts to 2030

[178ページ以上の調査報告書】世界の農業用包装材市場は、2020年の42億3000万米ドルから2030年には83億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年の間に年平均成長率5.21%で推移すると予想されています。... もっと見る

 

 

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Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年4月1日 US$5,000
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163 英語

 

サマリー

[178ページ以上の調査報告書】世界の農業用包装材市場は、2020年の42億3000万米ドルから2030年には83億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年の間に年平均成長率5.21%で推移すると予想されています。

製品概要
農業は世界で最もグローバル化が進んでいる分野です。農業用包装は食品の保存と保護に貢献する。食品の大部分は何千キロも輸送され、その全過程で不十分な保存や包装などの不適切な処理により、最大の食品シェアが浪費されるからである。それらは、より長い保存期間を可能にする方法で包装され、製品の鮮度を保つことができます。農業用包装は、包装され輸送される農産物の本来の特性を維持するのに役立ちます。

市場ハイライト
農業用包装の世界市場は、2030年には5.21%という顕著なCAGRを予測されます。
今日、人々は農業包装の主要な原動力として、農業に基づく食品の廃棄物やその劣化についてより良く認識するようになりました。多くの新聞と同様に、新聞も消費者の心に良い影響を与える穀物、食品、その他の農産品に関する記事のみを掲載しています。また、これらの製品を適切に保管し、廃棄物を少なくするために、政府は多くの取り組みを行っています。



世界の農業用包装材市場セグメント
パウチ&バッグ部門は2020~30年に最も高いCAGRで成長する
農業用包装の世界市場は、製品別にパウチ&バッグ、ボトル&缶、ドラム、その他(サック、チューブ、ジャー)に分類されています。肥料や農薬などの乾式固形製剤の分野では、輸送ロスから守る持続可能な方法として、農薬包装に袋やサック製品の利用が増加しています。そのため、ポリエチレンなどのプラスチック素材が入手しやすく、価格も抑えられているため、農薬メーカーから大規模に支持されています。今後、農薬の固形剤・乾式製剤の上市が増えれば、農業包装用パウチ・袋の用途はますます広がるだろう。

2020年から30年にかけて、中型セグメントが最も高いCAGRで成長する
世界の農業用包装は、バリア強度によって低、中、高に分けられる。バリア強度の面では、中程度のバリア性材料が農業用包装市場を支配している。最終用途の農家や農薬メーカーは、これらの材料を特に好んで使用しています。これは、費用対効果の高いパッケージングソリューションと中程度のバリア特性の間の優れた均衡であり、農薬パッケージングのためのベストミックスであるためです。ミディアムバリアのソリューションは、適度なバリア湿度レベル、熱強度、ガス透過性、酸素バリア、さらには使いやすさや成形のしやすさを供給しています。

マーケットダイナミクス
ドライバー
意識の高まり
昨今、農産物包装の主要なドライバーとして、農産物を原料とする食品の廃棄物やその劣化に対する人々の認識が高まっている。多くの新聞と同様に、新聞も穀物や食品などの農産品に関する記事のみを掲載し、消費者の心に良い影響を及ぼしています。また、これらの製品を適切に保存し、廃棄物を少なくするために、政府は多くの取り組みを行っています。

人口の増加
中国やインドなどでは人口が増加し、食糧生産に大きな圧力がかかっているため、効率的で費用対効果の高いパッケージングに対する需要が高まっており、これが予測期間中の市場成長のさらなる要因となる可能性があります。主にフルーツ系では、適切な包装が非常に重要です。それは、これらの果物を維持するためにライナーで果物の層を識別するために非常に不可欠である。これらのライナーは、輸送中に果物の損傷を最小限に抑えるパルプやプラスチック紙で構成されています。

制約
価格の乱高下
原材料価格の変動と、使用済みで廃棄される包装資材のリサイクルが、農業用包装材市場の成長を制限する主な要因となっています。例えば、プラスチックには主に石油や原油が使用されています。石油の価格変動が激しいため、業界では包装製品の価格バランスを取る上で大きなハードルとなっています。産業用包装業界では、包装廃棄物の中に危険な化学物質が含まれているため、農業用包装ではそのリサイクルが課題となっています。

世界の農業用包装材市場主要プレイヤー
アムコア社

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

ベミス・カンパニー社(米国)
ソノコ・プロダクツ・カンパニー(米国)
Greif社(米国)
モンディグループ(南アフリカ)
パッケージング・コーポレーション・オブ・アメリカ (米国)
NNZグループ(オランダ)
LC Packaging International BV (オランダ)
Silgan Holdings, Inc.(米国)
プロアンパックLLC(米国)
その他の著名なプレーヤー
農業用包装の世界市場地域別
世界の農業用包装材市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東、アフリカを含みます。アジア太平洋地域の農業用包装の世界市場は、2020年にXX%の最大の市場シェアを占めました。2020年には、アジア太平洋地域が農業包装の中で最も急速にシェアを拡大し、今後数年間は北米がそれに続くと予想されています。世界中で農薬の商業的見通しが高まっていることが、これらの地域、特に中国、インド、米国、カナダといった国々における成長機会の水準に影響を与える主な要因となっています。化学農薬の使用と残留上限に関する規制の強化がこの地域の成長を大きく妨げているため、農業用包装がヨーロッパの成長を高めると予想されています。



世界の農業用包装材市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他の中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、MENAのその他地域
農業用包装の世界レポートには、以下の分析も含まれています。
農業用包装のセグメント
バリア強度別



製品別
パウチ・袋
ボトル・缶
ドラム
その他
農業用包装の市場動向
農業用包装の市場規模
供給と需要
現在の動向/問題点/課題
市場競争と参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と抑制要因
農業用包装市場のレポート範囲とセグメンテーション

よくある質問
農業用包装資材の市場規模は?
農業用包装資材の市場規模は?
農業用包装材市場の最大のシェアを占めたセグメントは?
農業用包装材市場のキープレイヤーは?
農業用包装材市場を牽引する要因は何か?

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Agricultural Packaging Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Agricultural Packaging Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Agricultural Packaging Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Agricultural Packaging Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Barrier Strength: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Low, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Medium, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. High, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Product: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Pouches & Bags, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Bottles & Cans, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Drums, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile

1. Amcor Limited
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Bemis Company, Inc. (US)
3. Sonoco Products Company (US)
4. Greif Inc. (US)
5. Mondi Group (South Africa)
6. Packaging Corporation of America (US)
7. NNZ Group (Netherlands)
8. LC Packaging International BV (Netherlands)
9. Silgan Holdings, Inc. (US)
10. Proampac LLC (US),
11. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

[178+ Pages Research Report] Global Agricultural Packaging Market to surpass USD 8.3 billion by 2030 from USD 4.23 billion in 2020 at a CAGR of 5.21 % in the coming years, i.e., 2021-30.

Product Overview
Agriculture is the world's most globalized sector. Agricultural packaging will contribute to food preservation and protection, as a large proportion of foodstuffs are transported over thousands of kilometers, and maximum food share is wasted during that whole process due to inadequate treatment such as insufficient storage and packaging. They can be packed in a way that allows for longer shelf life and keeps the product fresh. Agricultural packaging helps to preserve the original properties of packaged and transported agricultural products.

Market Highlights
Global Agricultural packaging market is expected to project a notable CAGR of 5.21% in 2030.
Nowadays people have become better aware of the waste of agro-based foodstuffs and their degradation as major drivers for agricultural packaging. Like many papers, newspapers publish only on grain, food, and other agro-based products that influence the minds of consumers in a positive way. In addition, the government is taking numerous initiatives in order to properly store and package these products to ensure low waste.



Global Agricultural Packaging Market: Segments
Pouches & Bags segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Agricultural packaging market is segmented by product into pouches & bags, bottles & cans, drums, and others (sacks, tubes, and jars). In the field of dry-solid formulations of fertilizers and pesticides, the use of bags and sack products in agrochemical packaging has increased since these offer a more sustainable way of protecting people from transport loss. Plastic materials such as polyethylene can therefore easily be found, and agrochemical manufacturers are therefore highly favored on a large scale because of their minimal price. With increasing numbers of solid/dry formulation launches on agrochemical products, the application of Pouches & bags for packaging in agriculture will increase.

Medium segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Agricultural packaging is divided by barrier strength into Low, Medium, and High. In aspects of barrier strength, medium barrier resistance materials dominated the agricultural packaging market. The end-use farmers and agrochemical manufacturers are particularly fond of these materials as it is an excellent equilibrium between cost-effective packaging solutions and mid-level barrier properties that are the best mix for agrochemicals packaging. Solutions for medium barrier supply moderate barrier humidity levels, thermal strength, gas permeability, oxygen barrier, as well as easy to use and mold.

Market Dynamics
Drivers
Increasing awareness
Nowadays people have become better aware of the waste of agro-based foodstuffs and their degradation as major drivers for agricultural packaging. Like many papers, newspapers publish only on grain, food, and other agro-based products that influence the minds of consumers in a positive way. In addition, the government is taking numerous initiatives in order to properly store and package these products to ensure low waste.

Growing population
Increased population and enormous pressures on food production in countries like China & India led to high demand for efficacious and cost-effective packaging, which may be a further cause of market growth during the forecast timeframe. Proper packaging is very important in fruit types mainly. It is extremely essential to identify the layers of fruit by liners in order to maintain these fruits. These liners consist of pulp or plastic paper that minimizes fruit damage during transportation.

Restraint
Volatility in prices
Fluctuations in raw material prices and the recycling of used and dumped packaging materials are the main factors limiting the growth of the agricultural packaging market. For instance, petroleum and crude oil are mainly used as plastics. The price variations of petroleum prices are so high that the industry is faced with a big hurdle in balancing packaging product prices. In the industrial packaging industry, the recycling of packaging waste has been a challenge for agricultural packaging because of the containment of dangerous chemicals within it.

Global Agricultural Packaging Market: Key Players
Amcor Limited

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Bemis Company, Inc. (US)
Sonoco Products Company (US)
Greif Inc. (US)
Mondi Group (South Africa)
Packaging Corporation of America (US)
NNZ Group (Netherlands)
LC Packaging International BV (Netherlands)
Silgan Holdings, Inc. (US)
Proampac LLC (US)
Other Prominent Players
Global Agricultural Packaging Market: Regions
Global Agricultural Packaging market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East, and Africa. Global Agricultural packaging in Asia Pacific held the largest market share of XX% in the year 2020. In 2020, Asia-Pacific is expected to emerge as the fastest-growing share in agricultural packaging, followed by North America in the coming years. The increasing commercial prospects of agrochemicals around the world are the main factors influencing the level of growth opportunities in these regions in particular in countries such as China, India, the USA, and Canada. Agricultural packaging is anticipated to enhance European growth, as the growing rules on the use of chemical pesticides and the maximum residue limit have greatly hindered growth in the region.



Global Agricultural Packaging Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Agricultural Packaging report also contains analysis on:
Agricultural packaging Segments:
By Barrier Strength
Low
Medium
High
By Product
Pouches & Bags
Bottles & Cans
Drums
Others
Agricultural Packaging Market Dynamics
Agricultural Packaging Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Agricultural Packaging Market Report Scope and Segmentation

Frequently Asked Questions
How big is the Agricultural Packaging market?
What is the Agricultural Packaging market growth?
Which segment accounted for the largest Agricultural Packaging market share?
Who are the key players in the Agricultural Packaging market?
What are the factors driving the Agricultural Packaging market?



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Agricultural Packaging Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Agricultural Packaging Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Agricultural Packaging Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Agricultural Packaging Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Barrier Strength: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Low, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Medium, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. High, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Product: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Pouches & Bags, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Bottles & Cans, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Drums, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile

1. Amcor Limited
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Bemis Company, Inc. (US)
3. Sonoco Products Company (US)
4. Greif Inc. (US)
5. Mondi Group (South Africa)
6. Packaging Corporation of America (US)
7. NNZ Group (Netherlands)
8. LC Packaging International BV (Netherlands)
9. Silgan Holdings, Inc. (US)
10. Proampac LLC (US),
11. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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