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アジア太平洋土壌改良剤市場 性質別(水溶性、ハイドロゲル)、タイプ別(界面活性剤、石膏、高吸水性ポリマー、その他)、作物タイプ別(穀物・穀類、油糧種子・豆類、果物・野菜、その他作物)、用途別(農業用、工業用)、土壌タイプ別(砂、シルト、粘土、ローム、泥炭)、国別、競争、予測、機会、2020-2030F

アジア太平洋土壌改良剤市場 性質別(水溶性、ハイドロゲル)、タイプ別(界面活性剤、石膏、高吸水性ポリマー、その他)、作物タイプ別(穀物・穀類、油糧種子・豆類、果物・野菜、その他作物)、用途別(農業用、工業用)、土壌タイプ別(砂、シルト、粘土、ローム、泥炭)、国別、競争、予測、機会、2020-2030F


Asia-Pacific Soil Conditioners Market By Nature (Water Soluble and Hydrogels), By Type (Surfactants, Gypsum, Super Absorbent Polymers, Others), By Crop Type (Cereals & Grains, Oilseeds & Pulses, Fruits & Vegetables and Other Crops), By Application (Agricultural and Industrial), By Soil Type (Sand, Silt, Clay, Loam and Peat), By Country, Competition, Forecast and Opportunities, 2020-2030F

アジア太平洋地域の土壌改良剤市場は、2024年には2億7,404万米ドルと評価され、予測期間中の年平均成長率は5.49%で、2030年には3億7,856万米ドルに達すると予測されている。アジア太平洋地域の土壌改良剤市場は、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2025年3月24日 US$4,000
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PDF:2営業日程度 120 英語

 

サマリー

アジア太平洋地域の土壌改良剤市場は、2024年には2億7,404万米ドルと評価され、予測期間中の年平均成長率は5.49%で、2030年には3億7,856万米ドルに達すると予測されている。アジア太平洋地域の土壌改良剤市場は、持続可能な農業に対する需要の増加、土壌劣化の増加、作物収量の増加に対するニーズが原動力となっている。急速な都市化と集約的農業は土壌養分の枯渇につながり、農家は土壌構造、保水性、肥沃度を改善するために土壌改良剤を採用せざるを得なくなっている。持続可能な農法や有機農業を推進する政府の取り組みが、市場の成長をさらに後押ししている。土壌の健康に対する意識の高まりと精密農業技術の採用は、有機・無機両方の土壌改良剤の使用を加速させている。さらに、園芸と花卉栽培部門の拡大と高品質の農産物への需要の高まりが、中国、インド、日本、オーストラリアなどの国々で土壌改良剤の採用を促進している。
主な市場促進要因
土壌劣化の増加と土壌肥沃度の低下
土壌の劣化は、アジア太平洋地域における喫緊の農業課題のひとつであり、集約的な農法、化学肥料の過剰使用、森林伐採、工業汚染がその原因となっている。中国、インド、インドネシアなどの国々が土壌の健全性の低下に悩むなか、農家や農業関連企業は、肥沃度を回復させ土壌構造を改善するために、土壌改良剤を利用するようになっている。土壌に十分な栄養を補給しないまま作付けを繰り返すと、栄養分が枯渇し、土壌が圧縮され、微生物の活動が低下して生産性に悪影響を及ぼす。土壌改良剤、特に有機バリアントは、土壌の通気性を高め、有機物を増やし、微生物の多様性を向上させることで、こうした影響を逆転させる上で重要な役割を果たす。2023年11月、BASFと中国の大手化学肥料メーカーである雲南雲天化社は、BASFのウレアーゼ阻害剤Limus®で強化された雲天化社の安定化尿素肥料の使用によるCO₂排出削減を評価するパイロットプロジェクトを中国で開始した。この取り組みから得られた知見は、中国における気候スマート農業の取り組みに貢献し、世界的なプログラム拡大への道を開くものと期待されています。
この地域の各国政府は、土壌劣化に対処することの緊急性を認識しており、持続可能な土壌管理の実践を促進する政策を導入している。例えば、中国の「肥料使用ゼロ成長」イニシアティブは、バイオコンディショナーや堆肥などの有機代替資材の使用を奨励することで、化学肥料への依存を減らすことを目的としている。インドでは、持続可能な農業のための国家ミッション(NMSA)が、補助金や農民教育プログラムを通じて土壌の健全性管理を支援しており、土壌改良剤の採用に拍車をかけている。土壌保全に対する意識の高まりに伴い、土壌改良剤の需要は大幅に増加すると予想され、土壌の健全性を回復し、長期的な農業の持続可能性を確保する役割が強化される。
主な市場課題
小規模農家にとって高いコストと限られた値ごろ感
アジア太平洋地域の土壌改良剤市場における最大の課題の1つは、土壌改良剤、特に高度な有機およびバイオベースの改良剤のコストが高いことである。多くの農家、特にインド、バングラデシュ、ベトナム、インドネシアなどの発展途上国の小規模農家は、限られた財源に苦しんでおり、高価な土壌改良剤を定期的に購入する余裕がない。バイオ炭、腐植酸、バーミコンポストなどの有機土壌改良材は、生産と加工に多大な労力を要するため、従来の化学肥料に比べて価格が高くなる。政府による補助金や奨励プログラムが存在する国もあるが、多くの農家のコストを賄うには不十分な場合が多い。さらに、適切な流通網がないなどの物流上の障壁が、特に農村地域がこれらの製品を最も必要としている場合には、利用しやすさをさらに制限している。中国やインドのように、大半の農家が小規模な土地を所有している国々では、高品質の土壌改良剤への投資は必要不可欠というよりも、むしろ経済的な負担増と見なされることが多い。そのため、安価な化学合成肥料に依存するようになり、短期的な収量増は期待できても、長期的な土壌劣化の原因となっている。農家が土壌改良剤の利点を認識していても、経済的な制約から、土壌の健全性を高める製品よりも、種子や農薬といった必要不可欠な投入資材を優先せざるを得ない。より手頃な価格でスケーラブルなソリューションが導入されるまでは、コスト関連の障壁がこの地域での土壌改良剤の普及を妨げ続けるだろう。
主要市場動向
高品質農産物への需要の高まり
消費者の嗜好は高品質で栄養価の高い農産物へとシフトしており、農家はコンディショナーによって土壌の健全性を向上させる必要に迫られている。日本や韓国のような国々は食品に厳しい品質基準を設けており、土壌肥沃度と作物栄養を高める土壌改良剤の使用を農家に奨励している。2023年12月、東京に本社を置く農薬メーカーの住友化学は、インドの西部グジャラート州に新たな農薬工場を設立する予定だ。同社は約50エーカーの土地を取得する計画で、2027年の竣工を目指している。初期投資額は50億円(3,500万ドル)を超え、施設の拡張に伴い中長期的には総投資額が数百億円に達する見込み。
オーストラリア、ニュージーランド、タイの輸出向け農産業界も、国際的な品質要件を満たすために土壌改良に投資している。商業的農業における土壌改良剤の統合は、作物の食感、味、保存性を向上させ、世界市場での競争力を高めるのに役立つ。農産物の輸出が伸び、消費者の期待が高まるにつれて、土壌改良剤は高級品質の食品生産を確保する上で重要な役割を果たすことになる。
主要市場プレイヤー
- ラリス・インディア・リミテッド
- ADEKA株式会社
- UPLリミテッド
- オムニア・スペシャリティーズ社
- グジャラート州肥料化学会社
- BASF インド・リミテッド
- ノボザイムズ・サウスアジア・プライベート・リミテッド
- シンジェンタ・インディア・プライベート・リミテッド
- グリーンフィールド・エコ・ソリューションズ社
- 株式会社バイオバンク
レポートの範囲
本レポートでは、アジア太平洋地域の土壌改良剤市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- アジア太平洋地域の土壌改良剤市場、性質別
o 水溶性
ハイドロゲル
- アジア太平洋土壌改良剤市場:タイプ別
o 界面活性剤
o 石膏
o 高吸水性ポリマー
o その他
- アジア太平洋土壌改良剤市場:作物タイプ別
o 穀物・穀類
o 油糧種子と豆類
o 果物・野菜
o その他の作物
- アジア太平洋地域の土壌改良剤市場:用途別
o 農業用
工業用
- アジア太平洋地域の土壌改良剤市場:土壌タイプ別

o シルト
o 粘土
ローム
泥炭
- アジア太平洋地域の土壌改良剤市場、国別
o 中国
o 日本
o オーストラリア
o タイ
o インド
o インドネシア
o 韓国
o シンガポール
o マレーシア
o ベトナム
競合状況
企業プロフィール:アジア太平洋地域の土壌改良剤市場に参入している主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、アジア太平洋地域の土壌改良剤市場レポートを作成し、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1.製品概要
1.1.市場の定義
1.2.市場の範囲
1.2.1.対象市場
1.2.2.調査対象年
1.2.3.主な市場セグメント
2.調査方法
2.1.調査の目的
2.2.ベースラインの方法
2.3.主要産業パートナー
2.4.主な協会と二次情報源
2.5.予測方法
2.6.データの三角測量と検証
2.7.仮定と限界
3.要旨
3.1.市場の概要
3.2.主要市場セグメントの概要
3.3.主要市場プレーヤーの概要
3.4.主要地域/国の概要
3.5.市場促進要因、課題、トレンドの概要
4.お客様の声
5.アジア太平洋地域の土壌改良剤の市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.性質別(水溶性、ハイドロゲル)
5.2.2.タイプ別(界面活性剤、石膏、高吸水性ポリマー、その他)
5.2.3.作物タイプ別(穀物・穀類、油糧種子・豆類、果実・野菜、その他の作物)
5.2.4.用途別(農業用、工業用)
5.2.5.土壌タイプ別(砂、シルト、粘土、ローム、泥炭)
5.2.6.国別
5.2.7.企業別(2024年)
5.3.市場マップ
6.国別分析
6.1.中国土壌改良剤の市場展望
6.1.1.市場規模と予測
6.1.1.1.金額ベース
6.1.2.市場シェアと予測
6.1.2.1.性質別
6.1.2.2.タイプ別
6.1.2.3.作物の種類別
6.1.2.4.用途別
6.1.2.5.土壌タイプ別
6.2.日本の土壌改良剤の市場展望
6.2.1.市場規模と予測
6.2.1.1.金額ベース
6.2.2.市場シェアと予測
6.2.2.1.性質別
6.2.2.2.タイプ別
6.2.2.3.作物の種類別
6.2.2.4.用途別
6.2.2.5.土壌タイプ別
6.3.オーストラリアの土壌改良剤の市場展望
6.3.1.市場規模と予測
6.3.1.1.金額ベース
6.3.2.市場シェアと予測
6.3.2.1.性質別
6.3.2.2.タイプ別
6.3.2.3.作物の種類別
6.3.2.4.用途別
6.3.2.5.土壌タイプ別
6.4.タイの土壌改良剤の市場展望
6.4.1.市場規模と予測
6.4.1.1.金額ベース
6.4.2.市場シェアと予測
6.4.2.1.性質別
6.4.2.2.タイプ別
6.4.2.3.作物の種類別
6.4.2.4.用途別
6.4.2.5.土壌タイプ別
6.5.インドの土壌改良剤の市場展望
6.5.1.市場規模と予測
6.5.1.1.金額ベース
6.5.2.市場シェアと予測
6.5.2.1.性質別
6.5.2.2.タイプ別
6.5.2.3.作物の種類別
6.5.2.4.用途別
6.5.2.5.土壌タイプ別
6.6.インドネシアの土壌改良剤市場の展望
6.6.1.市場規模と予測
6.6.1.1.金額ベース
6.6.2.市場シェアと予測
6.6.2.1.性質別
6.6.2.2.タイプ別
6.6.2.3.作物の種類別
6.6.2.4.用途別
6.6.2.5.土壌タイプ別
6.7.韓国の土壌改良剤の市場展望
6.7.1.市場規模および予測
6.7.1.1.金額ベース
6.7.2.市場シェアと予測
6.7.2.1.性質別
6.7.2.2.タイプ別
6.7.2.3.作物の種類別
6.7.2.4.用途別
6.7.2.5.土壌タイプ別
6.8.シンガポールの土壌改良剤の市場展望
6.8.1.市場規模と予測
6.8.1.1.金額ベース
6.8.2.市場シェアと予測
6.8.2.1.性質別
6.8.2.2.タイプ別
6.8.2.3.作物の種類別
6.8.2.4.用途別
6.8.2.5.土壌タイプ別
6.9.マレーシアの土壌改良剤の市場展望
6.9.1.市場規模と予測
6.9.1.1.金額ベース
6.9.2.市場シェアと予測
6.9.2.1.性質別
6.9.2.2.タイプ別
6.9.2.3.作物タイプ別
6.9.2.4.用途別
6.9.2.5.土壌タイプ別
6.10.ベトナムの土壌改良剤の市場展望
6.10.1.市場規模と予測
6.10.1.1.金額ベース
6.10.2.市場シェアと予測
6.10.2.1.性質別
6.10.2.2.タイプ別
6.10.2.3.作物タイプ別
6.10.2.4.用途別
6.10.2.5.土壌タイプ別
7.市場ダイナミクス
7.1.促進要因
7.2.課題
8.市場動向
8.1.最近の動向
8.2.合併と買収
8.3.製品発表
9.アジア太平洋地域の土壌改良剤市場SWOT分析
10.ポーターのファイブフォース分析
10.1.業界内の競争
10.2.新規参入の可能性
10.3.サプライヤーの力
10.4.顧客の力
10.5.代替製品の脅威
11.競争環境
11.1.ラリス・インディア・リミテッド
11.1.1.事業概要
11.1.2.会社概要
11.1.3.製品とサービス
11.1.4.財務(報告通り)
11.1.5.最近の動向
11.1.6.キーパーソンの詳細
11.1.7.SWOT分析
11.2.株式会社ADEKA
11.3.UPL株式会社
11.4.オムニア・スペシャリティーズ社
11.5.グジャラート州肥料化学会社
11.6.BASF インディア・リミテッド
11.7.ノボザイムズ・サウスアジア・プライベート・リミテッド
11.8.シンジェンタ・インディア
11.9.グリーンフィールド・エコ・ソリューションズ社
11.10.株式会社バイオバンク
12.戦略的提言
13.会社概要・免責事項

 

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Summary

Asia-Pacific Soil Conditioners Market was valued at USD 274.04 Million in 2024 and is expected to reach USD 378.56 Million by 2030 with a CAGR of 5.49% during the forecast period. The Asia-Pacific Soil Conditioners Market is driven by the increasing demand for sustainable agriculture, rising soil degradation, and the need for higher crop yields. Rapid urbanization and intensive farming have led to soil nutrient depletion, compelling farmers to adopt soil conditioners to improve soil structure, water retention, and fertility. Government initiatives promoting sustainable farming practices and organic agriculture are further boosting market growth. The rising awareness of soil health and the adoption of precision farming techniques are accelerating the use of both organic and inorganic soil conditioners. Additionally, the expansion of the horticulture and floriculture sectors, along with the growing demand for high-quality produce, is fueling the adoption of soil conditioners across countries like China, India, Japan, and Australia.
Key Market Drivers
Increasing Soil Degradation and Declining Soil Fertility
Soil degradation is one of the most pressing agricultural challenges in the Asia-Pacific region, driven by intensive farming practices, excessive use of chemical fertilizers, deforestation, and industrial pollution. As countries like China, India, and Indonesia struggle with declining soil health, farmers and agribusinesses are increasingly turning to soil conditioners to restore fertility and improve soil structure. Repeated cropping without adequate soil replenishment has led to nutrient depletion, compacted soils, and reduced microbial activity, negatively impacting productivity. Soil conditioners, particularly organic variants, play a crucial role in reversing these effects by enhancing soil aeration, increasing organic matter, and improving microbial diversity. In November 2023, BASF and Yunnan Yuntianhua Co., Ltd., a leading Chinese chemical fertilizer manufacturer, have initiated a pilot project in China to assess the reduction of CO₂e emissions through the use of Yuntianhua’s stabilized urea fertilizer, enhanced with BASF’s urease inhibitor Limus®. The findings from this initiative are expected to contribute to climate-smart farming efforts in China and pave the way for global program expansion.
Governments across the region have recognized the urgency of addressing soil degradation, introducing policies that promote sustainable soil management practices. For instance, China’s “Zero Growth of Fertilizer Use” initiative aims to reduce chemical fertilizer dependency by encouraging the use of organic alternatives such as bio-conditioners and compost. In India, the National Mission for Sustainable Agriculture (NMSA) supports soil health management through subsidies and farmer education programs, further fueling the adoption of soil conditioners. With the increasing awareness of soil conservation, demand for soil conditioners is expected to rise significantly, reinforcing their role in restoring soil health and ensuring long-term agricultural sustainability.
Key Market Challenges
High Costs and Limited Affordability for Small-Scale Farmers
One of the biggest challenges in the Asia-Pacific Soil Conditioners Market is the high cost of soil conditioning products, particularly advanced organic and bio-based conditioners. Many farmers, especially small-scale growers in developing countries such as India, Bangladesh, Vietnam, and Indonesia, struggle with limited financial resources and cannot afford expensive soil conditioners regularly. Organic soil conditioners like biochar, humic acid, and vermicompost require significant production and processing efforts, leading to higher prices compared to conventional chemical fertilizers. While government subsidies and incentive programs exist in some countries, they are often insufficient to cover the costs for a large number of farmers. Additionally, logistical barriers, such as the lack of proper distribution networks, further limit accessibility, particularly in rural areas where farming communities need these products the most. In countries like China and India, where the majority of farmers own small landholdings, investing in high-quality soil conditioners is often seen as an extra financial burden rather than a necessity. This creates a dependency on cheaper, synthetic fertilizers, which, while providing short-term yield boosts, contribute to long-term soil degradation. Even when farmers are aware of the benefits of soil conditioners, financial constraints force them to prioritize essential inputs such as seeds and pesticides over soil health-enhancing products. Until more affordable and scalable solutions are introduced, cost-related barriers will continue to hinder widespread adoption of soil conditioners in the region.
Key Market Trends
Increasing Demand for High-Quality Agricultural Produce
Consumer preferences are shifting toward high-quality, nutrient-rich produce, driving farmers to improve soil health through conditioners. Countries like Japan and South Korea have strict quality standards for food products, encouraging farmers to use soil conditioners that enhance soil fertility and crop nutrition. In December 2023, Tokyo-based agrochemical manufacturer Sumitomo Chemical is set to establish a new agrochemical plant in western Gujarat, India. The company plans to acquire approximately 50 acres of land and aims to complete construction by 2027. With an initial investment exceeding 5 billion yen ($35 million), the total investment is expected to reach several tens of billions of yen over the mid- to long-term as the facility expands.
Export-oriented agricultural industries in Australia, New Zealand, and Thailand are also investing in soil conditioning to meet international quality requirements. The integration of soil conditioners in commercial farming helps improve crop texture, taste, and shelf life, making them more competitive in global markets. As agricultural exports grow and consumer expectations rise, soil conditioners will play a key role in ensuring premium-quality food production.
Key Market Players
• Rallis India Limited
• ADEKA Corporation
• UPL Limited
• Omnia Specialities Pty
• Gujarat State Fertilizers and Chemicals Limited
• BASF India Limited
• Novozymes South Asia Private Limited
• Syngenta India Private Limited
• Greenfield Eco Solutions Pvt. Ltd.
• Biobank Co., Ltd.
Report Scope:
In this report, the Asia-Pacific Soil Conditioners Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
· Asia-Pacific Soil Conditioners Market, By Nature:
o Water Soluble
o Hydrogels
· Asia-Pacific Soil Conditioners Market, By Type:
o Surfactants
o Gypsum
o Super Absorbent Polymers
o Others
· Asia-Pacific Soil Conditioners Market, By Crop Type:
o Cereals & Grains
o Oilseeds & Pulses
o Fruits & Vegetable
o Other Crops
· Asia-Pacific Soil Conditioners Market, By Application:
o Agricultural
o Industrial
· Asia-Pacific Soil Conditioners Market, By Soil Type:
o Sand
o Silt
o Clay
o Loam
o Peat
· Asia-Pacific Soil Conditioners Market, By Country:
o China
o Japan
o Australia
o Thailand
o India
o Indonesia
o South Korea
o Singapore
o Malaysia
o Vietnam
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Asia-Pacific Soil Conditioners Market.
Available Customizations:
Asia-Pacific Soil Conditioners Market report with the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
1.1. Market Definition
1.2. Scope of the Market
1.2.1. Markets Covered
1.2.2. Years Considered for Study
1.2.3. Key Market Segmentations
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validations
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions/Countries
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, Trends
4. Voice of Customer
5. Asia Pacific Soil Conditioners Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Nature (Water Soluble and Hydrogels)
5.2.2. By Type (Surfactants, Gypsum, Super Absorbent Polymers, Others)
5.2.3. By Crop Type (Cereals & Grains, Oilseeds & Pulses, Fruits & Vegetables and Other Crops)
5.2.4. By Application (Agricultural and Industrial)
5.2.5. By Soil Type (Sand, Silt, Clay, Loam and Peat)
5.2.6. By Country
5.2.7. By Company (2024)
5.3. Market Map
6. Country Analysis
6.1. China Soil Conditioners Market Outlook
6.1.1. Market Size & Forecast
6.1.1.1. By Value
6.1.2. Market Share & Forecast
6.1.2.1. By Nature
6.1.2.2. By Type
6.1.2.3. By Crop Type
6.1.2.4. By Application
6.1.2.5. By Soil Type
6.2. Japan Soil Conditioners Market Outlook
6.2.1. Market Size & Forecast
6.2.1.1. By Value
6.2.2. Market Share & Forecast
6.2.2.1. By Nature
6.2.2.2. By Type
6.2.2.3. By Crop Type
6.2.2.4. By Application
6.2.2.5. By Soil Type
6.3. Australia Soil Conditioners Market Outlook
6.3.1. Market Size & Forecast
6.3.1.1. By Value
6.3.2. Market Share & Forecast
6.3.2.1. By Nature
6.3.2.2. By Type
6.3.2.3. By Crop Type
6.3.2.4. By Application
6.3.2.5. By Soil Type
6.4. Thailand Soil Conditioners Market Outlook
6.4.1. Market Size & Forecast
6.4.1.1. By Value
6.4.2. Market Share & Forecast
6.4.2.1. By Nature
6.4.2.2. By Type
6.4.2.3. By Crop Type
6.4.2.4. By Application
6.4.2.5. By Soil Type
6.5. India Soil Conditioners Market Outlook
6.5.1. Market Size & Forecast
6.5.1.1. By Value
6.5.2. Market Share & Forecast
6.5.2.1. By Nature
6.5.2.2. By Type
6.5.2.3. By Crop Type
6.5.2.4. By Application
6.5.2.5. By Soil Type
6.6. Indonesia Soil Conditioners Market Outlook
6.6.1. Market Size & Forecast
6.6.1.1. By Value
6.6.2. Market Share & Forecast
6.6.2.1. By Nature
6.6.2.2. By Type
6.6.2.3. By Crop Type
6.6.2.4. By Application
6.6.2.5. By Soil Type
6.7. South Korea Soil Conditioners Market Outlook
6.7.1. Market Size & Forecast
6.7.1.1. By Value
6.7.2. Market Share & Forecast
6.7.2.1. By Nature
6.7.2.2. By Type
6.7.2.3. By Crop Type
6.7.2.4. By Application
6.7.2.5. By Soil Type
6.8. Singapore Soil Conditioners Market Outlook
6.8.1. Market Size & Forecast
6.8.1.1. By Value
6.8.2. Market Share & Forecast
6.8.2.1. By Nature
6.8.2.2. By Type
6.8.2.3. By Crop Type
6.8.2.4. By Application
6.8.2.5. By Soil Type
6.9. Malaysia Soil Conditioners Market Outlook
6.9.1. Market Size & Forecast
6.9.1.1. By Value
6.9.2. Market Share & Forecast
6.9.2.1. By Nature
6.9.2.2. By Type
6.9.2.3. By Crop Type
6.9.2.4. By Application
6.9.2.5. By Soil Type
6.10. Vietnam Soil Conditioners Market Outlook
6.10.1. Market Size & Forecast
6.10.1.1. By Value
6.10.2. Market Share & Forecast
6.10.2.1. By Nature
6.10.2.2. By Type
6.10.2.3. By Crop Type
6.10.2.4. By Application
6.10.2.5. By Soil Type
7. Market Dynamics
7.1. Drivers
7.2. Challenges
8. Market Trends & Developments
8.1. Recent Development
8.2. Mergers & Acquisitions
8.3. Product Launches
9. Asia Pacific Soil Conditioners Market: SWOT Analysis
10. Porter’s Five Forces Analysis
10.1. Competition in the Industry
10.2. Potential of New Entrants
10.3. Power of Suppliers
10.4. Power of Customers
10.5. Threat of Substitute Products
11. Competitive Landscape
11.1. Rallis India Limited
11.1.1. Business Overview
11.1.2. Company Snapshot
11.1.3. Products & Services
11.1.4. Financials (As Reported)
11.1.5. Recent Developments
11.1.6. Key Personnel Details
11.1.7. SWOT Analysis
11.2. ADEKA Corporation
11.3. UPL Limited
11.4. Omnia Specialities Pty
11.5. Gujarat State Fertilizers and Chemicals Limited
11.6. BASF India Limited
11.7. Novozymes South Asia Private Limited
11.8. Syngenta India Private Limited
11.9. Greenfield Eco Solutions Pvt. Ltd.
11.10. Biobank Co., Ltd
12. Strategic Recommendations
13. About Us & Disclaimer

 

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本レポートと同分野(農業)の最新刊レポート

TechSci Research社の農業分野での最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2025/04/10 10:27

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