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ホーム&ガーデン製品のB2C向けEコマースの世界市場 2021-2025年


Global Home and Garden Products B2C E-commerce Market 2021-2025

ホーム&ガーデン製品のB2C電子商取引の世界市場 2021-2025年 Technavio社はホーム&ガーデン製品のB2C電子商取引市場をモニターしており、予測期間中に9.64%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて258億8千... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2021年8月25日 US$2,500
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サマリー

ホーム&ガーデン製品のB2C電子商取引の世界市場 2021-2025年
Technavio社はホーム&ガーデン製品のB2C電子商取引市場をモニターしており、予測期間中に9.64%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて258億8千万米ドルの成長が見込まれています。ホーム&ガーデン製品のB2C eコマース市場に関する当レポートでは、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題に加えて、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。
本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、スマートフォンやインターネットの普及率の上昇と、Eコマースプラットフォームでの簡単な支払い方法の提供です。また、スマートフォンやインターネットの普及率の増加が、市場の成長を後押しすると予想されます。
ホーム&ガーデン製品のB2C電子商取引市場の分析には、製品セグメントと地域セグメントが含まれます。
Technavioのホーム&ガーデンプロダクツB2C電子商取引市場は以下のように区分されています。
製品別
- ホームセンター製品
- その他
地理的状況別
- APAC
- 北アメリカ
- ヨーロッパ
- 南米
- MEA
本調査では、問題のない返品ポリシー、商品比較、代引きなどが、今後数年間の家庭用品・園芸用品のB2C eコマース市場の成長を促進する主な理由の一つであるとしています。
Technavio社は、複数の情報源から得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細な姿を提示しています。本レポートでは、ホーム&ガーデン製品のB2C電子商取引市場について、以下の領域を対象としています。
- ホーム&ガーデン製品のB2C電子商取引市場のサイジング
- ホーム&ガーデン製品のB2C電子商取引市場予測
- ホーム・ガーデン製品のB2C電子商取引市場の産業分析
Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場における地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、ホーム&ガーデン製品のB2C電子商取引市場をリードするいくつかのベンダー(Amazon.com Inc.、Bed Bath and Beyond Inc.、Penney IP LLC、Lowes Companies Inc.、Target Corp.、The Home Depot Inc.、Walmart Inc.、Williams-Sonoma Inc.など)の詳細な分析を行っています。また、ホーム&ガーデン製品のB2C電子商取引市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するためのものです。
本調査は、業界の主要参加者からの情報を含め、一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/home-and-garden-products-b2c-e-commerce-market-industry-analysis をご覧ください。
Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。

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目次

• Executive Summary
o Market Overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2020
o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025
• Five Forces Analysis
o Five forces analysis 2020 & 2025
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Product
o Market segments
o Comparison by Product
o Home improvement products - Market size and forecast 2020-2025
o Others - Market size and forecast 2020-2025
o Market opportunity by Product
• Customer landscape
• Geographic Landscape
o Geographic segmentation
o Geographic comparison
o APAC - Market size and forecast 2020-2025
o North America - Market size and forecast 2020-2025
o Europe - Market size and forecast 2020-2025
o South America - Market size and forecast 2020-2025
o MEA - Market size and forecast 2020-2025
o Key leading countries
o Market opportunity By Geographical Landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Overview
o Vendor landscape
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Amazon.com Inc.
o Bed Bath and Beyond Inc.
o Penney IP LLC
o Lowes Companies Inc.
o Target Corp.
o The Home Depot Inc.
o Walmart Inc.
o Williams-Sonoma Inc.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 3
• 4: Key Finding 5
• 5: Key Finding 6
• 6: Key Finding 7
• 7: Key Finding 8
• 8: Parent market
• 9: Market characteristics
• 10: Offerings of vendors included in the market definition
• 11: Market segments
• 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion)
• 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%)
• 14: Five forces analysis 2020 & 2025
• 15: Bargaining power of buyers
• 16: Bargaining power of suppliers
• 17: Threat of new entrants
• 18: Threat of substitutes
• 19: Threat of rivalry
• 20: Market condition - Five forces 2020
• 21: Product - Market share 2020-2025 (%)
• 22: Comparison by Product
• 23: Home improvement products - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 24: Home improvement products - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 25: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 26: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 27: Market opportunity by Product
• 28: Customer landscape
• 29: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%)
• 30: Geographic comparison
• 31: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 32: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 33: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 35: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 36: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 41: Key leading countries
• 42: Market opportunity By Geographical Landscape ($ billion)
• 43: Impact of drivers and challenges
• 44: Vendor landscape
• 45: Landscape disruption
• 46: Industry risks
• 47: Vendors covered
• 48: Market positioning of vendors
• 49: Amazon.com Inc. - Overview
• 50: Amazon.com Inc. - Business segments
• 51: Amazon.com Inc. - Key offerings
• 52: Amazon.com Inc. - Key customers
• 53: Amazon.com Inc. - Segment focus
• 54: Bed Bath and Beyond Inc. - Overview
• 55: Bed Bath and Beyond Inc. - Product and service
• 56: Bed Bath and Beyond Inc. - Key offerings
• 57: Bed Bath and Beyond Inc. - Key customers
• 58: Bed Bath and Beyond Inc. - Segment focus
• 59: Penney IP LLC - Overview
• 60: Penney IP LLC - Product and service
• 61: Penney IP LLC - Key offerings
• 62: Penney IP LLC - Key customers
• 63: Penney IP LLC - Segment focus
• 64: Lowes Companies Inc. - Overview
• 65: Lowes Companies Inc. - Business segments
• 66: Lowes Companies Inc. - Key offerings
• 67: Lowes Companies Inc. - Key customers
• 68: Lowes Companies Inc. - Segment focus
• 69: Target Corp. - Overview
• 70: Target Corp. - Business segments
• 71: Target Corp. - Key offerings
• 72: Target Corp. - Key customers
• 73: Target Corp. - Segment focus
• 74: The Home Depot Inc. - Overview
• 75: The Home Depot Inc. - Product and service
• 76: The Home Depot Inc. - Key offerings
• 77: The Home Depot Inc. - Key customers
• 78: The Home Depot Inc. - Segment focus
• 79: Walmart Inc. - Overview
• 80: Walmart Inc. - Business segments
• 81: Walmart Inc. - Key offerings
• 82: Walmart Inc. - Key customers
• 83: Walmart Inc. - Segment focus
• 84: Williams-Sonoma Inc. - Overview
• 85: Williams-Sonoma Inc. - Business segments
• 86: Williams-Sonoma Inc. - Key offerings
• 87: Williams-Sonoma Inc. - Key customers
• 88: Williams-Sonoma Inc. - Segment focus
• 89: Currency conversion rates for US$
• 90: Research Methodology
• 91: Validation techniques employed for market sizing
• 92: Information sources
• 93: List of abbreviations

 

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Summary

Global Home and Garden Products B2C E-commerce Market 2021-2025
Technavio has been monitoring the home and garden products B2C e-commerce market and it is poised to grow by USD 25.88 bn during 2021-2025, progressing at a CAGR of 9.64% during the forecast period. Our report on home and garden products B2Ce-commerce market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current global market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increase in smartphone and internet penetration and availability of easy payment options on e-commerce platforms. In addition, increase in smartphone and internet penetration is anticipated to boost the growth of the market as well.
The home and garden products B2C e-commerce market analysis include Product and Geography segments.
Technavio's home and garden products B2C e-commerce market is segmented as below:
By Product
• Home improvement products
• Others
By Geographical Landscape
• APAC
• North America
• Europe
• South America
• MEA
This study identifies the unproblematic return policy, product comparison, and cash on delivery as one of the prime reasons driving the home and garden products B2C e-commerce market growth during the next few years.
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on home and garden products B2C e-commerce market covers the following areas:
• Home and garden products B2C e-commerce market sizing
• Home and garden products B2C e-commerce market forecast
• Home and garden products B2C e-commerce market industry analysis
Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading home and garden products B2C e-commerce market vendors that include Amazon.com Inc., Bed Bath and Beyond Inc., Penney IP LLC, Lowes Companies Inc., Target Corp., The Home Depot Inc., Walmart Inc., and Williams-Sonoma Inc. Also, the home and garden products B2C e-commerce market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/home-and-garden-products-b2c-e-commerce-market-industry-analysis
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.



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Table of Contents

• Executive Summary
o Market Overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2020
o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025
• Five Forces Analysis
o Five forces analysis 2020 & 2025
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Product
o Market segments
o Comparison by Product
o Home improvement products - Market size and forecast 2020-2025
o Others - Market size and forecast 2020-2025
o Market opportunity by Product
• Customer landscape
• Geographic Landscape
o Geographic segmentation
o Geographic comparison
o APAC - Market size and forecast 2020-2025
o North America - Market size and forecast 2020-2025
o Europe - Market size and forecast 2020-2025
o South America - Market size and forecast 2020-2025
o MEA - Market size and forecast 2020-2025
o Key leading countries
o Market opportunity By Geographical Landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Overview
o Vendor landscape
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Amazon.com Inc.
o Bed Bath and Beyond Inc.
o Penney IP LLC
o Lowes Companies Inc.
o Target Corp.
o The Home Depot Inc.
o Walmart Inc.
o Williams-Sonoma Inc.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 3
• 4: Key Finding 5
• 5: Key Finding 6
• 6: Key Finding 7
• 7: Key Finding 8
• 8: Parent market
• 9: Market characteristics
• 10: Offerings of vendors included in the market definition
• 11: Market segments
• 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion)
• 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%)
• 14: Five forces analysis 2020 & 2025
• 15: Bargaining power of buyers
• 16: Bargaining power of suppliers
• 17: Threat of new entrants
• 18: Threat of substitutes
• 19: Threat of rivalry
• 20: Market condition - Five forces 2020
• 21: Product - Market share 2020-2025 (%)
• 22: Comparison by Product
• 23: Home improvement products - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 24: Home improvement products - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 25: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 26: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 27: Market opportunity by Product
• 28: Customer landscape
• 29: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%)
• 30: Geographic comparison
• 31: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 32: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 33: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 35: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 36: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 41: Key leading countries
• 42: Market opportunity By Geographical Landscape ($ billion)
• 43: Impact of drivers and challenges
• 44: Vendor landscape
• 45: Landscape disruption
• 46: Industry risks
• 47: Vendors covered
• 48: Market positioning of vendors
• 49: Amazon.com Inc. - Overview
• 50: Amazon.com Inc. - Business segments
• 51: Amazon.com Inc. - Key offerings
• 52: Amazon.com Inc. - Key customers
• 53: Amazon.com Inc. - Segment focus
• 54: Bed Bath and Beyond Inc. - Overview
• 55: Bed Bath and Beyond Inc. - Product and service
• 56: Bed Bath and Beyond Inc. - Key offerings
• 57: Bed Bath and Beyond Inc. - Key customers
• 58: Bed Bath and Beyond Inc. - Segment focus
• 59: Penney IP LLC - Overview
• 60: Penney IP LLC - Product and service
• 61: Penney IP LLC - Key offerings
• 62: Penney IP LLC - Key customers
• 63: Penney IP LLC - Segment focus
• 64: Lowes Companies Inc. - Overview
• 65: Lowes Companies Inc. - Business segments
• 66: Lowes Companies Inc. - Key offerings
• 67: Lowes Companies Inc. - Key customers
• 68: Lowes Companies Inc. - Segment focus
• 69: Target Corp. - Overview
• 70: Target Corp. - Business segments
• 71: Target Corp. - Key offerings
• 72: Target Corp. - Key customers
• 73: Target Corp. - Segment focus
• 74: The Home Depot Inc. - Overview
• 75: The Home Depot Inc. - Product and service
• 76: The Home Depot Inc. - Key offerings
• 77: The Home Depot Inc. - Key customers
• 78: The Home Depot Inc. - Segment focus
• 79: Walmart Inc. - Overview
• 80: Walmart Inc. - Business segments
• 81: Walmart Inc. - Key offerings
• 82: Walmart Inc. - Key customers
• 83: Walmart Inc. - Segment focus
• 84: Williams-Sonoma Inc. - Overview
• 85: Williams-Sonoma Inc. - Business segments
• 86: Williams-Sonoma Inc. - Key offerings
• 87: Williams-Sonoma Inc. - Key customers
• 88: Williams-Sonoma Inc. - Segment focus
• 89: Currency conversion rates for US$
• 90: Research Methodology
• 91: Validation techniques employed for market sizing
• 92: Information sources
• 93: List of abbreviations

 

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