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カタールの電子商取引市場 2024-2028


E-commerce Market in Qatar 2024-2028

カタールのEコマース市場 2024-2028 カタールのEコマース市場は2023年から2028年にかけて3億5,316万米ドル成長し、予測期間中のCAGRは14.1%で加速すると予測されています。当レポートでは、カタールの電子商取引... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2024年3月11日 US$2,500
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サマリー

カタールのEコマース市場 2024-2028
カタールのEコマース市場は2023年から2028年にかけて3億5,316万米ドル成長し、予測期間中のCAGRは14.1%で加速すると予測されています。当レポートでは、カタールの電子商取引市場について、市場規模や予測、動向、成長促進要因、課題などの全体的な分析に加え、約25のベンダーを網羅したベンダー分析も掲載しています。
現在の市場シナリオ、最新動向と促進要因、市場環境全体に関する最新分析を提供しています。市場は、市場ベンダーによる新しいビジネスモデルの採用、eコマースプラットフォームの優位性、カタールにおけるインターネットの高い普及率によって牽引されています。
Technavio社のカタールにおける電子商取引市場は以下のように分類されます:
製品別
- ファッション・アパレル
- ファッション・アパレル
- 玩具・子供用品
- 美容・パーソナルケア
- その他
タイプ別
- B2B
- B2C
方法別
- 代金引換
- その他
地域別
- 中東・アフリカ
本調査では、カタールのeコマース市場が今後数年間で成長する主な要因の1つとして、オムニチャネル小売の台頭を挙げている。また、先進技術の統合による消費者体験の向上やソーシャルメディアコマースの台頭は、市場の大きな需要につながるでしょう。
カタールのEコマース市場に関する調査レポートは以下の分野をカバーしています:
- カタールのEコマース市場規模
- カタールのEコマース市場予測
- カタールのEコマース市場産業分析
この調査レポートは、カタールのEコマース市場を分析し、市場規模、市場予測、市場規模予測、市場規模予測、市場規模予測、市場規模予測、市場規模予測、市場規模予測、市場規模予測、市場規模予測、市場規模予測、市場規模予測、市場規模予測、市場規模予測、市場規模予測を掲載しています、Amazon.com、Carrefour SA、HOMSOUQ、Jarir Marketing Co.、Jumbosouq、Lulu Group International、Next Plc、noon、OurShopee、Ubuy Co.、Al Meera Consumer Goods Co.、Pronto、Jeeb、Inter IKEA Holding B.V.などである。また、カタールのeコマース市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後の動向や課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を練り、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。
本調査は、業界の主要参加者からのインプットを含め、一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加え、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。本レポートの詳細については、https://www.technavio.com/report/qatar-e-commerce-market-industry-analysis をご覧ください。
当出版社では、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要パラメータの分析により、複数の情報源からのデータを調査、統合、要約する方法で、市場の詳細なイメージを提示しています。また、主要な業界インフルエンサーを特定することで、市場の様々な側面を提示しています。提示されるデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次にわたる広範な調査の結果です。市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競争環境と、質的・量的調査を用いた綿密なベンダー選定方法と分析を提供します。

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目次

- 1 エグゼクティブサマリー
o 1.1 市場概要
o 図表01:エグゼクティブサマリー - 市場概要に関する図表
o 図表02:エグゼクティブサマリー-市場概要に関するデータ表
o 図表03:エグゼクティブサマリー-各国の市場特性に関する図表
o 図表04:エグゼクティブサマリー-製品別市場区分図
o 図表05: エグゼクティブサマリー - タイプ別市場セグメント図
o Exhibit 06: エグゼクティブサマリー - 方法別市場細分化チャート
o 図表07:エグゼクティブサマリー - ベンダーの市場ポジショニングに関する図表
- 2 市場の展望
o 2.1 市場エコシステム
o 図表08: 親市場
図表 09:市場の特徴
- 3 市場規模
o 3.1 市場の定義
o 図表10:市場定義に含まれるベンダーの提供製品
o 3.2 市場セグメント分析
o 図表11:市場セグメント
o 3.3 2023年の市場規模
o 3.4 市場展望:2023~2028年の予測
o 図表12: カタール - 2023年~2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o 図表13: カタールに関するデータ表 - 2023~2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o 図表 図表 図表14: カタールの対前年成長率 2023-2028 (%)
o 図表 図表 図表15: カタールに関するデータ表: 前年比成長率 2023-2028 (%)
- 4 過去の市場規模
o 4.1 カタールの電子商取引市場 2018~2022
o Exhibit 16: 沿革市場規模 - カタールのEコマース市場に関するデータ表 2018 - 2022 (百万ドル)
o 4.2 2018 - 2022年の製品セグメント分析
o Exhibit 17: 沿革市場規模 - 製品セグメント 2018 - 2022 (百万ドル)
o 4.3 タイプセグメント分析 2018 - 2022年
o 図表18:歴史的市場規模-タイプセグメント 2018~2022 (百万ドル)
o 4.4 方法セグメント分析 2018 - 2022年
o 図表19:歴史的市場規模 - 方法セグメント 2018 - 2022年(百万ドル)
- 5 ファイブフォース分析
o 5.1 ファイブフォースの概要
o 図表 20: ファイブフォース分析 - 2023 年と 2028 年の比較
o 5.2 買い手の交渉力
o 図表21:買い手の交渉力に関する図表-主要要因の影響 2023年と2028年
o 5.3 供給者の交渉力
図表22:供給者の交渉力-2023年と2028年の主要要因の影響
o 5.4 新規参入企業の脅威
図表23:新規参入の脅威 - 2023年と2028年における主要要因の影響
o 5.5 代替品の脅威
o 図表24:代替品の脅威 - 2023年と2028年における主要要因の影響
o 5.6 ライバルの脅威
o 図表25:ライバルの脅威 - 2023年と2028年における主要要因の影響
o 5.7 市場の状況
o 図表 26: 市場の現状に関する図表 - ファイブフォース 2023 年と 2028 年
- 6 製品別の市場区分
o 6.1 市場セグメント
o 図表27:製品別データ表 - 2023年および2028年の市場シェア(%)
o 図表28:製品別データ表 - 市場シェア 2023-2028 (%)
o 6.2 製品別比較
o 図表 29: 製品別比較表
o 図表30:製品別比較データ表
o 6.3 ファッションとアパレル - 市場規模および予測 2023-2028
o 図表31: ファッションとアパレル - 2023-2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o 図表32:ファッションとアパレルに関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測(百万ドル)
o Exhibit 33: ファッションとアパレルに関する図表 - 2023-2028年の前年比成長率(%)
o 図表34:ファッションとアパレルに関するデータ表 - 前年比成長率 2023-2028 (%)
o 6.4 家電製品 - 市場規模および予測 2023-2028
o 図表35:家電製品の市場規模および予測 2023-2028 (百万ドル)
o 図表36: 民生用電子機器に関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o Exhibit 37: 民生用電子機器に関する図表 - 前年比成長率 2023-2028 (%)
o 図表 38: 家電製品に関するデータ表 - 2023-2028 年の前年比成長率 (%)
o 6.5 玩具と子供用品 - 市場規模および予測 2023-2028
o 図表39:玩具と子供用品の市場規模および予測 2023-2028 (百万ドル)
o 図表40:玩具と子供用品のデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測(百万ドル)
o 図表41: 玩具および子供用品の前年比成長率 (%) 2023-2028
o 図表42:玩具と子供用品のデータ表 - 2023~2028年の前年比成長率(%)
o 6.6 美容・パーソナルケア - 市場規模および予測 2023-2028
o Exhibit 43: 美容・パーソナルケアに関する図表 - 2023-2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o 図表44: 美容・パーソナルケアに関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模・予測 (百万ドル)
o Exhibit 45: 美容・パーソナルケアに関する図表 - 2023-2028年の前年比成長率(%)
o 図表 46: 美容とパーソナルケアに関するデータ表 - 2023-2028 年の前年比成長率 (%)
o 6.7 その他 - 市場規模および予測 2023-2028
o 図表47:その他:市場規模および予測 2023-2028 (百万ドル)
o 図表 48: その他に関するデータ表 - 2023-2028 年の市場規模および予測 (百万ドル)
o 図表 49: その他に関する図表 - 2023-2028 年の前年比成長率 (%)
o 図表 50: その他に関するデータ表 - 2023-2028 年の前年比成長率 (%)
o 6.8 製品別市場機会
o 図表 51:製品別の市場機会(百万ドル)
o 図表 52: 製品別市場機会に関するデータ表(百万ドル)
- 7 タイプ別市場区分
o 7.1 市場セグメント
o 図表53:タイプ別市場シェア 2023-2028 (%)
o 図表 54:タイプ別データ表 - 2023-2028 年の市場シェア(%)
o 7.2 タイプ別比較
o 図表 55: タイプ別比較表
o 図表56:タイプ別比較データ表
o 7.3 B2B市場規模および予測 2023-2028
o 図表57:B2B - 2023-2028年の市場規模および予測(百万ドル)
o 図表58:B2Bに関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測(百万ドル)
o Exhibit 59: B2Bに関する図表 - 2023-2028年の前年比成長率(%)
o 図表 60: B2Bに関するデータ表 - 2023~2028年の前年比成長率(%)
o 7.4 B2C市場規模および予測 2023-2028
o 図表61: B2Cに関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o 図表62:B2Cに関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測(百万ドル)
o Exhibit 63: B2Cに関する図表 - 2023-2028年の前年比成長率(%)
o 図表64: B2Cに関するデータ表 - 2023-2028年の前年比成長率(%)
o 7.5 タイプ別の市場機会
o 図表65:タイプ別の市場機会(百万ドル)
o 図表66:タイプ別市場機会に関するデータ表(百万ドル)
- 8 方法別市場区分
o 8.1 市場セグメント
o 図表 67:方法に関する図表 - 2023-2028 年の市場シェア(%)
o 図表 68: 方法に関するデータ表 - 2023-2028 年の市場シェア(%)
o 8.2 方法別比較
o 図表 69: 方法別比較表
図表 70: 方法別比較データ表
o 8.3 代金引換 - 2023-2028年の市場規模および予測
o 図表 71:代金引換に関する図表 - 2023-2028年の市場規模と予測 (百万ドル)
o 図表 72:現金配送に関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測(百万ドル)
o 図表 73:キャッシュオンデリバリーに関する図表 - 前年比成長率 2023-2028 (%)
o 図表 74:現金輸送に関するデータ表 - 前年比成長率 2023-2028 (%)
o 8.4 その他 - 市場規模および予測 2023-2028
o 図表75: その他に関するグラフ - 2023-2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o 図表76:その他に関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測(百万ドル)
o 図表 77:その他に関する図表 - 前年比成長率 2023-2028 (%)
o 図表78:その他に関するデータ表 - 前年比成長率 2023-2028 (%)
o 8.5 方法別の市場機会
o 図表 79:方法別の市場機会(百万ドル)
o 図表 80: 方法別の市場機会に関するデータ表(百万ドル)
- 9 顧客ランドスケープ
o 9.1 顧客概況
o Exhibit 81:価格感応度、ライフサイクル、顧客の購入バスケット、採用率、購入基準の分析
- 10 推進要因、課題、動向
o 10.1 市場促進要因
o 10.2 市場の課題
o 10.3 推進要因と課題の影響
o 図表82:2023年と2028年におけるドライバーと課題の影響
o 10.4 市場動向
- 11 ベンダーの状況
o 11.1 概要
o 11.2 ベンダーランドスケープ
o 図表83:インプットの重要性と差別化の要因に関する概要
o 11.3 ランドスケープの混乱
図表84: 混乱要因の概要
o 11.4 業界のリスク
o 図表85:主要リスクの事業への影響
- 12 ベンダー分析
o 12.1 対象ベンダー
o 図表86:対象ベンダー
o 12.2 ベンダーの市場でのポジショニング
o 図表87:ベンダーの位置付けと分類に関するマトリックス
o 12.3 AL ANEES ELECTRONICS CO WLL
o 図表 88: AL ANEES ELECTRONICS CO WLL - 概要
o 図表 89: AL ANEES ELECTRONICS CO WLL - 製品/サービス
o 図表 90: AL ANEES ELECTRONICS CO WLL - 主要製品
o 12.4 AL TAYER グループ
o 図表 91: AL TAYER GROUP - 概要
o 図表 92:AL TAYER GROUP - 製品/サービス
o 図表 93: AL TAYER GROUP - 主な製品・サービス
o 12.5 アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド(Alibaba Group Holding Ltd.
o 図表 94:アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド - 概要
o 図表 95: アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド(Alibaba Group Holding Ltd. - 事業セグメント
o Exhibit 96:アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド - 主要製品
o Exhibit 97:アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド - セグメントフォーカス
o 12.6 アマゾン・ドット・コム
o Exhibit 98:アマゾン・ドット・コム - 概要
o Exhibit 99:Amazon.com Inc. - 事業セグメント
o Exhibit 100: Amazon.com Inc. - 主要ニュース
o Exhibit 101: Amazon.com Inc. - 主要製品
o Exhibit 102:Amazon.com Inc. - セグメントフォーカス
o 12.7 Carrefour SA
o 図表 103: Carrefour SA - 概要
o 図表 104: Carrefour SA - 事業セグメント
o 図表 105: Carrefour SA - 主要製品
o 図表106: Carrefour SA - 主要セグメント
o 12.8 HOMSOUQ
o 図表 107: HOMSOUQ - 概要
o 図表 108: HOMSOUQ - 製品/サービス
o Exhibit 109: HOMSOUQ - 主要製品
o 12.9 インター・イケア・ホールディング B.V.
o Exhibit 110: Inter IKEA Holding B.V. - 概要
o Exhibit 111: Inter IKEA Holding B.V. - 製品・サービス
o Exhibit 112: Inter IKEA Holding B.V. - 主要ニュース
o Exhibit 113: Inter IKEA Holding B.V. - 主要製品
o 12.10 ジャリルマーケティング株式会社
o Exhibit 114:ジャリルマーケティング株式会社 - 概要
o Exhibit 115: ジャリルマーケティング株式会社 - 製品・サービス
o Exhibit 116: ジャリルマーケティング株式会社 - 主要製品・サービスジャリルマーケティング株式会社 - 主要製品
o 12.11 ジーブ
o Exhibit 117:Jeeb - 概要
o Exhibit 118: Jeeb - 製品/サービス
o 図表 119: Jeeb - 主な製品・サービス
o 12.12 Jumbosouq
o 図表 120:Jumbosouq - 概要
o 図表 121: Jumbosouq - 製品/サービス
o Exhibit 122:Jumbosouq - 主要製品
o 12.13 ルル・グループ・インターナショナル
o Exhibit 123:ルル・グループ・インターナショナル - 概要
o Exhibit 124:ルル・グループ・インターナショナル - 製品/サービス
o Exhibit 125:ルル・グループ・インターナショナル - 主要製品
o 12.14 ネクスト
o Exhibit 126:Next Plc - 概要
o Exhibit 127: Next Plc - 事業セグメント
o Exhibit 128:Next Plc - 主要製品
o Exhibit 129:Next Plc - セグメントフォーカス
正午
o Exhibit 130: 正午 - 概要
o Exhibit 131: 正午 - 製品/サービス
o 図表132: 正午 - 主なサービス
o 12.16 OurShopee
o Exhibit 133:OurShopee - 概要
o Exhibit 134: OurShopee - 概要OurShopee - 製品/サービス
o Exhibit 135:OurShopee - 主要製品
o 12.17 Ubuy Co.
o Exhibit 136:Ubuy Co.
o Exhibit 137:Ubuy Co.
o Exhibit 138: Ubuy Co.
- 13 付録
o 13.1 報告書のスコープ
o 13.2 含有項目と除外項目のチェックリスト
o 図表 139: 含有項目チェックリスト
o 図表 140:除外項目チェックリスト
o 13.3 米ドルの通貨換算レート
o 図表 141:米ドルの通貨換算レート
o 13.4 調査方法
o 図表142:調査方法
図表143:市場サイジングに採用した検証手法
o 図表144:情報源
o 13.5 略語一覧
o 図表 145:略語一覧


 

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Summary

E-commerce Market In Qatar 2024-2028
The e-commerce market in Qatar is forecasted to grow by USD 3531.6 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 14.1% during the forecast period. The report on the e-commerce market in Qatar provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by adoption of new business models by market vendors, advantages of e-commerce platforms, and high internet penetration in Qatar.
Technavio's e-commerce market in Qatar is segmented as below:
By Product
• Fashion and apparel
• Consumer electronics
• Toys and kids supplies
• Beauty and personal care
• Others
By Type
• B2B
• B2C
By Method
• Cash on delivery
• Others
By Geographical Landscape
• Middle East and Africa
This study identifies the emergence of omnichannel retailing as one of the prime reasons driving the e-commerce market in Qatar growth during the next few years. Also, enhancing consumer experience through integration of advanced technologies and rise of social media commerce will lead to sizable demand in the market.
The report on the e-commerce market in Qatar covers the following areas:
• E-commerce market in Qatar sizing
• E-commerce market in Qatar forecast
• E-commerce market in Qatar industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading e-commerce market in Qatar vendors that include AL ANEES ELECTRONICS CO WLL, AL TAYER GROUP, Alibaba Group Holding Ltd., Amazon.com Inc., Carrefour SA, HOMSOUQ, Jarir Marketing Co., Jumbosouq, Lulu Group International, Next Plc, noon, OurShopee, Ubuy Co., Al Meera Consumer Goods Co., Pronto, Jeeb, and Inter IKEA Holding B.V.. Also, the e-commerce market in Qatar analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/qatar-e-commerce-market-industry-analysis
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.



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Table of Contents

- 1 Executive Summary
o 1.1 Market overview
o Exhibit 01: Executive Summary - Chart on Market Overview
o Exhibit 02: Executive Summary - Data Table on Market Overview
o Exhibit 03: Executive Summary - Chart on Country Market Characteristics
o Exhibit 04: Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
o Exhibit 05: Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
o Exhibit 06: Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Method
o Exhibit 07: Executive Summary - Chart on Vendor Market Positioning
- 2 Market Landscape
o 2.1 Market ecosystem
o Exhibit 08: Parent market
o Exhibit 09: Market Characteristics
- 3 Market Sizing
o 3.1 Market definition
o Exhibit 10: Offerings of vendors included in the market definition
o 3.2 Market segment analysis
o Exhibit 11: Market segments
o 3.3 Market size 2023
o 3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028
o Exhibit 12: Chart on Qatar - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 13: Data Table on Qatar - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 14: Chart on Qatar: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o Exhibit 15: Data Table on Qatar: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
- 4 Historic Market Size
o 4.1 E-commerce market in Qatar 2018 - 2022
o Exhibit 16: Historic Market Size - Data Table on e-commerce market in Qatar 2018 - 2022 ($ million)
o 4.2 Product Segment Analysis 2018 - 2022
o Exhibit 17: Historic Market Size - Product Segment 2018 - 2022 ($ million)
o 4.3 Type Segment Analysis 2018 - 2022
o Exhibit 18: Historic Market Size - Type Segment 2018 - 2022 ($ million)
o 4.4 Method Segment Analysis 2018 - 2022
o Exhibit 19: Historic Market Size - Method Segment 2018 - 2022 ($ million)
- 5 Five Forces Analysis
o 5.1 Five forces summary
o Exhibit 20: Five forces analysis - Comparison between 2023 and 2028
o 5.2 Bargaining power of buyers
o Exhibit 21: Chart on Bargaining power of buyers - Impact of key factors 2023 and 2028
o 5.3 Bargaining power of suppliers
o Exhibit 22: Bargaining power of suppliers - Impact of key factors in 2023 and 2028
o 5.4 Threat of new entrants
o Exhibit 23: Threat of new entrants - Impact of key factors in 2023 and 2028
o 5.5 Threat of substitutes
o Exhibit 24: Threat of substitutes - Impact of key factors in 2023 and 2028
o 5.6 Threat of rivalry
o Exhibit 25: Threat of rivalry - Impact of key factors in 2023 and 2028
o 5.7 Market condition
o Exhibit 26: Chart on Market condition - Five forces 2023 and 2028
- 6 Market Segmentation by Product
o 6.1 Market segments
o Exhibit 27: Chart on Product - Market share 2023-2028 (%)
o Exhibit 28: Data Table on Product - Market share 2023-2028 (%)
o 6.2 Comparison by Product
o Exhibit 29: Chart on Comparison by Product
o Exhibit 30: Data Table on Comparison by Product
o 6.3 Fashion and apparel - Market size and forecast 2023-2028
o Exhibit 31: Chart on Fashion and apparel - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 32: Data Table on Fashion and apparel - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 33: Chart on Fashion and apparel - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o Exhibit 34: Data Table on Fashion and apparel - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o 6.4 Consumer electronics - Market size and forecast 2023-2028
o Exhibit 35: Chart on Consumer electronics - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 36: Data Table on Consumer electronics - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 37: Chart on Consumer electronics - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o Exhibit 38: Data Table on Consumer electronics - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o 6.5 Toys and kids supplies - Market size and forecast 2023-2028
o Exhibit 39: Chart on Toys and kids supplies - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 40: Data Table on Toys and kids supplies - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 41: Chart on Toys and kids supplies - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o Exhibit 42: Data Table on Toys and kids supplies - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o 6.6 Beauty and personal care - Market size and forecast 2023-2028
o Exhibit 43: Chart on Beauty and personal care - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 44: Data Table on Beauty and personal care - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 45: Chart on Beauty and personal care - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o Exhibit 46: Data Table on Beauty and personal care - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o 6.7 Others - Market size and forecast 2023-2028
o Exhibit 47: Chart on Others - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 48: Data Table on Others - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 49: Chart on Others - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o Exhibit 50: Data Table on Others - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o 6.8 Market opportunity by Product
o Exhibit 51: Market opportunity by Product ($ million)
o Exhibit 52: Data Table on Market opportunity by Product ($ million)
- 7 Market Segmentation by Type
o 7.1 Market segments
o Exhibit 53: Chart on Type - Market share 2023-2028 (%)
o Exhibit 54: Data Table on Type - Market share 2023-2028 (%)
o 7.2 Comparison by Type
o Exhibit 55: Chart on Comparison by Type
o Exhibit 56: Data Table on Comparison by Type
o 7.3 B2B - Market size and forecast 2023-2028
o Exhibit 57: Chart on B2B - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 58: Data Table on B2B - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 59: Chart on B2B - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o Exhibit 60: Data Table on B2B - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o 7.4 B2C - Market size and forecast 2023-2028
o Exhibit 61: Chart on B2C - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 62: Data Table on B2C - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 63: Chart on B2C - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o Exhibit 64: Data Table on B2C - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o 7.5 Market opportunity by Type
o Exhibit 65: Market opportunity by Type ($ million)
o Exhibit 66: Data Table on Market opportunity by Type ($ million)
- 8 Market Segmentation by Method
o 8.1 Market segments
o Exhibit 67: Chart on Method - Market share 2023-2028 (%)
o Exhibit 68: Data Table on Method - Market share 2023-2028 (%)
o 8.2 Comparison by Method
o Exhibit 69: Chart on Comparison by Method
o Exhibit 70: Data Table on Comparison by Method
o 8.3 Cash on delivery - Market size and forecast 2023-2028
o Exhibit 71: Chart on Cash on delivery - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 72: Data Table on Cash on delivery - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 73: Chart on Cash on delivery - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o Exhibit 74: Data Table on Cash on delivery - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o 8.4 Others - Market size and forecast 2023-2028
o Exhibit 75: Chart on Others - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 76: Data Table on Others - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
o Exhibit 77: Chart on Others - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o Exhibit 78: Data Table on Others - Year-over-year growth 2023-2028 (%)
o 8.5 Market opportunity by Method
o Exhibit 79: Market opportunity by Method ($ million)
o Exhibit 80: Data Table on Market opportunity by Method ($ million)
- 9 Customer Landscape
o 9.1 Customer landscape overview
o Exhibit 81: Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
- 10 Drivers, Challenges, and Trends
o 10.1 Market drivers
o 10.2 Market challenges
o 10.3 Impact of drivers and challenges
o Exhibit 82: Impact of drivers and challenges in 2023 and 2028
o 10.4 Market trends
- 11 Vendor Landscape
o 11.1 Overview
o 11.2 Vendor landscape
o Exhibit 83: Overview on Criticality of inputs and Factors of differentiation
o 11.3 Landscape disruption
o Exhibit 84: Overview on factors of disruption
o 11.4 Industry risks
o Exhibit 85: Impact of key risks on business
- 12 Vendor Analysis
o 12.1 Vendors covered
o Exhibit 86: Vendors covered
o 12.2 Market positioning of vendors
o Exhibit 87: Matrix on vendor position and classification
o 12.3 AL ANEES ELECTRONICS CO WLL
o Exhibit 88: AL ANEES ELECTRONICS CO WLL - Overview
o Exhibit 89: AL ANEES ELECTRONICS CO WLL - Product / Service
o Exhibit 90: AL ANEES ELECTRONICS CO WLL - Key offerings
o 12.4 AL TAYER GROUP
o Exhibit 91: AL TAYER GROUP - Overview
o Exhibit 92: AL TAYER GROUP - Product / Service
o Exhibit 93: AL TAYER GROUP - Key offerings
o 12.5 Alibaba Group Holding Ltd.
o Exhibit 94: Alibaba Group Holding Ltd. - Overview
o Exhibit 95: Alibaba Group Holding Ltd. - Business segments
o Exhibit 96: Alibaba Group Holding Ltd. - Key offerings
o Exhibit 97: Alibaba Group Holding Ltd. - Segment focus
o 12.6 Amazon.com Inc.
o Exhibit 98: Amazon.com Inc. - Overview
o Exhibit 99: Amazon.com Inc. - Business segments
o Exhibit 100: Amazon.com Inc. - Key news
o Exhibit 101: Amazon.com Inc. - Key offerings
o Exhibit 102: Amazon.com Inc. - Segment focus
o 12.7 Carrefour SA
o Exhibit 103: Carrefour SA - Overview
o Exhibit 104: Carrefour SA - Business segments
o Exhibit 105: Carrefour SA - Key offerings
o Exhibit 106: Carrefour SA - Segment focus
o 12.8 HOMSOUQ
o Exhibit 107: HOMSOUQ - Overview
o Exhibit 108: HOMSOUQ - Product / Service
o Exhibit 109: HOMSOUQ - Key offerings
o 12.9 Inter IKEA Holding B.V.
o Exhibit 110: Inter IKEA Holding B.V. - Overview
o Exhibit 111: Inter IKEA Holding B.V. - Product / Service
o Exhibit 112: Inter IKEA Holding B.V. - Key news
o Exhibit 113: Inter IKEA Holding B.V. - Key offerings
o 12.10 Jarir Marketing Co.
o Exhibit 114: Jarir Marketing Co. - Overview
o Exhibit 115: Jarir Marketing Co. - Product / Service
o Exhibit 116: Jarir Marketing Co. - Key offerings
o 12.11 Jeeb
o Exhibit 117: Jeeb - Overview
o Exhibit 118: Jeeb - Product / Service
o Exhibit 119: Jeeb - Key offerings
o 12.12 Jumbosouq
o Exhibit 120: Jumbosouq - Overview
o Exhibit 121: Jumbosouq - Product / Service
o Exhibit 122: Jumbosouq - Key offerings
o 12.13 Lulu Group International
o Exhibit 123: Lulu Group International - Overview
o Exhibit 124: Lulu Group International - Product / Service
o Exhibit 125: Lulu Group International - Key offerings
o 12.14 Next Plc
o Exhibit 126: Next Plc - Overview
o Exhibit 127: Next Plc - Business segments
o Exhibit 128: Next Plc - Key offerings
o Exhibit 129: Next Plc - Segment focus
o 12.15 noon
o Exhibit 130: noon - Overview
o Exhibit 131: noon - Product / Service
o Exhibit 132: noon - Key offerings
o 12.16 OurShopee
o Exhibit 133: OurShopee - Overview
o Exhibit 134: OurShopee - Product / Service
o Exhibit 135: OurShopee - Key offerings
o 12.17 Ubuy Co.
o Exhibit 136: Ubuy Co. - Overview
o Exhibit 137: Ubuy Co. - Product / Service
o Exhibit 138: Ubuy Co. - Key offerings
- 13 Appendix
o 13.1 Scope of the report
o 13.2 Inclusions and exclusions checklist
o Exhibit 139: Inclusions checklist
o Exhibit 140: Exclusions checklist
o 13.3 Currency conversion rates for US$
o Exhibit 141: Currency conversion rates for US$
o 13.4 Research methodology
o Exhibit 142: Research methodology
o Exhibit 143: Validation techniques employed for market sizing
o Exhibit 144: Information sources
o 13.5 List of abbreviations
o Exhibit 145: List of abbreviations


 

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