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米国玩具市場レポート:玩具セグメント別(アクションフィギュア&アクセサリー、アート&クラフト、組み立てセット、人形、探検&その他玩具、ゲーム/パズル、幼児/児童/就学前玩具、アウトドア&スポーツ玩具、ぬいぐるみ、乗り物、青少年向け電子機器)、販売チャネル別(Eコマース、専門店、ディスカウントストア、百貨店、その他)、企業分析 2024-2032


United States Toys Market Report by Toys Segmentation (Action Figures & Accessories, Arts & Crafts, Building Sets, Dolls, Explorative & Others Toys, Games/Puzzles, Infant/Toddler/Preschool Toys, Outdoor & Sports Toys, Plush, Vehicles, Youth Electronics), Sales Channel (E-commerce, Specialty, Discounters, Department Stores, Others), and Company Analysis 2024-2032

米国の玩具市場規模は、2032年までに約410億6,000万米ドルになると予測されている。2024年から2032年までのCAGRは4.31%である。Renub Research社によると、2023年の市場規模は280億9,000万米ドルであった。 玩... もっと見る

 

 

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Renub Research
Renubリサーチ
2024年5月1日 US$2,790
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サマリー

米国の玩具市場規模は、2032年までに約410億6,000万米ドルになると予測されている。2024年から2032年までのCAGRは4.31%である。Renub Research社によると、2023年の市場規模は280億9,000万米ドルであった。

玩具は、子供たちが主に遊びのために使用する物体である。おもちゃで遊ぶことで、子供たちは将来必要となる生涯の能力を身につけることができる。玩具で遊ぶことは、問題の解決方法など、人生において必要不可欠な多くのスキルを子供たちに教えるため、教育的価値のある子供たちの標準的な娯楽である。おもちゃは、子供が趣味で選んだ棒から、精巧で洗練された機械システムまで、最も基本的なものから最も複雑なものまで様々である。協調性やその他の手先の能力の発達は、ビー玉やジャックストーンなど、手と体の両方で扱わなければならないおもちゃを扱う子どもたちの経験の積み重ねから生まれる。空間関係パズルは、幼児期から精神的な敏捷性が試される。


米国玩具市場の成長動向

STEM(科学、技術、工学、数学)スキルを奨励する知育玩具のトレンドが拡大しているのは、幼少期から子供の教育を向上させたいという親の願望からである。米国の玩具市場が拡大しているのは、こうした背景によるものである。
遊びが子供の学習と発達に不可欠であることを考えると、玩具協会によれば、81%の親が子供に少なくとも1つは知育玩具を持たせたいと考えている。
また、3人に2人(65%)の親が、選んだ玩具がどのような能力開発に役立つか、特にSTEAMの概念や、掃除、料理、裁縫、お菓子作りなどの日常的な作業について、子どもの理解力を高めるかどうかを考慮するとしている。子供のために玩具を購入する際、半数強(51%)の親は精神的な健康も考慮している。
米国の玩具業界では、環境に配慮した玩具の需要も高まっている。顧客は、こうした商品を提供する企業を好む。
玩具協会がアメリカの親を対象に行った調査では、40代以下の親の45%が玩具を選ぶ際に環境を考慮している。
デロイトの2023年持続可能な消費者調査によると、消費者が持続可能性と製品購入に関して最も重視するのは耐久性(量より質)である(58%)。
米国の玩具市場の前向きな見通しは、没入型の遊び体験を提供するために、仮想現実(VR)と拡張現実(AR)を玩具に統合する動きが活発化していることによる。これらの技術のおかげで、子供たちは仮想世界で創造的に遊ぶことができ、現実世界とデジタルの遊びを融合させることができる。
2023年11月、ベライゾンはディズニーの最新映画 "Wish "にちなんで、Toys for Totsと共同でインタラクティブな拡張現実体験を開始した。
多くの人にとって、ホビー玩具の収集は人気のある娯楽となっている。レア物からアクションフィギュアまで、これらのコレクションを作ることには生来の魅力があり、米国の玩具市場を牽引している。人々がホビー玩具の収集に走る理由には、ノスタルジーが大きく影響している。子供の頃の遊び道具は一般的に感傷的な重要性を持っており、大人になってからそれらを集めることは、過去とのつながりを深めるのに役立つ。
ホリデーシーズンには、玩具協会が調査した親の89%が大人のおもちゃを購入し、43%がパートナーや配偶者にプレゼントを購入している。また、調査対象となった男性の53%、40代以下のミレニアル世代の親の48%が自分用におもちゃを購入する。


米国玩具業界ニュース

米国玩具市場の主要企業は、Mattel Inc.、Hasbro Inc.、LEGO、Spin Master Corp.、Vtech、Nintendo Company Ltd.、Funko Inc.、JAKKS Pacificである。

2023年12月、ハズブロ社が「X-MEN 97」フィギュアの新ウェーブを発表。2024年初頭、マーベル・レジェンド・シリーズの最新フィギュアの予約受付開始。
2023年11月-全米トップクラスの直販玩具会社Fat Brain Toysが、2023年最もホットな玩具リストを発表。Foosbotsは、収集可能で持ち運び可能なロボットで、腕を握ると回転してボールを蹴る。その他の玩具には、SpillAgain、VolleyShot、Trestle Tracks Pro、ふり遊びのPretendablesラインの新商品などがある。Air Toobzは、モジュラー・チューブを通してフォーム・ボールを発射する、子供に安全なタービンである。
2023年9月、WHPグローバルの親会社であるトイザらスは、有名な玩具ブランドを成長させるために、野心的な新たな野望を抱いている。同社は、Go.Retail Groupとの提携により、2024年にトイザらスの旗艦店を全国にオープンすると発表した!Retail Groupとの提携により、2024年には全国にトイザらスの旗艦店をオープンする予定である。WHPはまた、クルーズ船や空港で新しいショッピング体験を提供することで、旅行分野にもトイザらスを導入する計画だ。11月には、Duty-Free Americas社との提携により、ダラス・フォートワース国際空港に初のトイザらス空港店がオープンする。
2022年7月、マテル社とイーロン・マスク氏所有のスペースX社がコラボレートし、宇宙玩具の新ラインを発表。


玩具セグメント別 - 市場は11の視点に分類される:

1.アクションフィギュア&アクセサリー
2.アート&クラフト
3.建築セット
4.人形
5.探検・その他玩具
6.ゲーム・パズル
7.幼児・子供・就学前玩具
8.アウトドア&スポーツ玩具
9.ぬいぐるみ
10.乗り物
11.ユース・エレクトロニクス


販売チャネル別 - 市場は5つの視点に分けられる:

1.Eコマース
2.専門分野
3.ディスカウント
4.百貨店
5.その他


各社を3つの視点から取材:

- 概要
- 最近の発展
- 売上高


企業分析:

1.マテル社
2.ハズブロ社
3.レゴ
4.スピンマスター社
5.ヴイテック
6.任天堂株式会社
7.ファンコ
8.ジャックス・パシフィック

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目次

1.はじめに

2.研究方法

3.エグゼクティブサマリー

4.市場ダイナミクス

4.1 成長促進要因
4.2 課題


5.米国玩具市場

6.市場シェア - アメリカ玩具市場分析

6.1 玩具セグメント別
6.2 販売チャネル別


7.玩具セグメンテーション-米国玩具市場

7.1 アクションフィギュア&アクセサリー
7.2 アート&クラフト
7.3 建物セット
7.4 人形
7.5 探検・その他玩具
7.6 ゲーム/パズル
7.7 幼児・幼児・就学前玩具
7.8 アウトドア&スポーツ玩具
7.9 ぬいぐるみ
7.10 乗り物
7.11 青少年向け電子機器


8.販売チャネル-米国玩具市場

8.1 Eコマース
8.2 専門店
8.3 ディスカウントストア
8.4 百貨店
8.5 その他


9.米国の輸入貿易規制

10.ポーターのファイブフォース分析-米国玩具市場

10.1 買い手の交渉力
10.2 サプライヤーの交渉力
10.3 ライバルの度合い
10.4 新規参入の脅威
10.5 代替品の脅威


11.SWOT分析-アメリカ玩具市場

11.1 強み
11.2 弱点
11.3 機会
11.4 脅威


12.企業分析

12.1 マテル社

12.1.1 概要
12.1.2 キーパーソン
12.1.3 最近の動向
12.1.4 収益

12.2 ハズブロ・インク

12.2.1 概要
12.2.2 キーパーソン
12.2.3 最近の動向
12.2.4 収益

12.3 レゴ

12.3.1 概要
12.3.2 キーパーソン
12.3.3 最近の動向
12.3.4 収益

12.4 スピンマスター社

12.4.1 概要
12.4.2 キーパーソン
12.4.3 最近の動向
12.4.4 収益

12.5 Vtech

12.5.1 概要
12.5.2 キーパーソン
12.5.3 最近の動向
12.5.4 収益

12.6 任天堂株式会社

12.6.1 概要
12.6.2 キーパーソン
12.6.3 最近の動向
12.6.4 収益

12.7 ファンコ社

12.7.1 概要
12.7.2 キーパーソン
12.7.3 最近の動き
12.7.4 収益

12.8 ジャックス・パシフィック

12.8.1 概要
12.8.2 キーパーソン
12.8.3 最近の動き
12.8.4 収益

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図表リスト

表-01:米国 玩具セグメント別市場シェア(%)、2019年~2023年
表-02:米国 玩具セグメント別市場シェア予測(%)、2024年~2032年
表-03:米国-販売チャネル別玩具市場シェア(%)、2019年~2023年
表-04:米国 玩具市場販売チャネル別シェア(%)予測、2024年~2032年

 

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Summary

United States Toys Market size is anticipated to be about US$ 41.06 Billion by 2032. The CAGR for the market from 2024 to 2032 is 4.31%. Renub Research states that it equaled to US$ 28.09 Billion in 2023.

A toy is an object that kids mostly use for play. Playing with toys helps kids acquire lifelong abilities that they will need in the future. Playing with toys is a standard pastime for kids with educational value because it teaches them many essential life skills, such as how to solve problems. Toys range from the most basic to the most intricate, from a child's chosen stick they assume to be a hobby to elaborate and sophisticated mechanical systems. The development of coordination and other manual abilities stems from children's cumulative experiences handling toys like marbles, jackstones, and other objects that must be dealt with both hands and bodies. Spatial relationship puzzles test mental agility starting in early childhood.


United States Toys Market Growth Trends

The growing trend of educational toys that encourage STEM (science, technology, engineering, and math) skills results from parents' desire to improve their kids' education from a young age. The United States toys market is expanding because of this.
Given that play is essential to children's learning and development, 81% of parents are inclined to ensure their children have at least one educational toy, per the Toys Association.
It also says that almost two out of every three parents (65%) will consider how the toy they select helps develop a skill set, especially when it comes to enhancing children's comprehension of STEAM concepts and even everyday tasks like cleaning, cooking, sewing, and baking. When purchasing a toy for their child, slightly more than half (51%) of parents also consider mental health.
The US toys industry is also seeing a rise in demand for environmentally friendly toys. Customers favor businesses that offer these kinds of goods.
In a survey of American parents conducted by the Toy Association, 45% of parents under 40 took the environment into account when choosing a toy.
According to a Deloitte 2023 Sustainable Consumer research, durability (i.e., quality over quantity) is what consumers care about most regarding sustainability and product purchases (58%).
A positive US toys market outlook is provided by the increasing integration of virtual reality (VR) and augmented reality (AR) into toys to provide immersive play experiences. Thanks to these technologies, kids can play in virtual worlds creatively, combining real-world and digital play.
In November 2023 - Verizon launched an interactive augmented reality experience with Toys for Tots in honor of Disney's newest film, "Wish."
For many people, collecting hobby toys has become a popular pastime. Building a collection of these objects, which range from rare rarities to action figures, has an innate appeal, driving the toys market in the US. Nostalgia is a significant factor in why people are driven to collect hobby toys. Playthings from childhood typically have sentimental importance, and gathering them as adults helps us connect to the past.
In the holiday season, 89% of parents polled by the Toy Association buy adult toys, with 43% purchasing gifts for their partner or spouse. In addition, 53% of the men surveyed and 48% of millennial parents under 40 will buy toys for themselves.


United States Toys Industry News

The prominent companies in the United States toys market are Mattel Inc., Hasbro Inc., LEGO, Spin Master Corp., Vtech, Nintendo Company Ltd., Funko Inc., and JAKKS Pacific.

In December 2023 - A New Wave of "X-Men 97" Figures Unveiled by Hasbro. Early in 2024, pre-orders for the newest Marvel Legends Series figures will be accepted.
In November 2023 - Fat Brain Toys, one of the top direct-to-consumer toy companies in the country, released its list of the 2023 Hottest Toys. Foosbots are collectible and portable robots that spin to kick a ball when you squeeze their arms. Other toys include SpillAgain, VolleyShot, Trestle Tracks Pro, and new additions to their Pretendables line of pretend play. Air Toobz is a kid-safe turbine that shoots foam balls through modular tubes.
In September 2023 - Toys"R" Us®, the parent company of WHP Global, has ambitious new ambitions to grow the renowned toy brand. The company stated that it will open Toys"R" Us flagship locations nationwide in 2024 thanks to a partnership with Go! Retail Group. WHP also plans to introduce Toys"R" Us to the travel sector by creating a new shopping experience for cruise ships and airports. In November, Dallas Fort Worth International Airport will have the first Toys"R" Us airport store, thanks to a collaboration with Duty-Free Americas.
In July 2022 - Mattel and SpaceX, owned by Elon Musk, collaborated to introduce a new line of space toys.


By Toys Segmentation – Market is broken up into 11 viewpoints:

1. Action Figures & Accessories
2. Arts & Crafts
3. Building Sets
4. Dolls
5. Explorative & Others Toys
6. Games/Puzzles
7. Infant/Toddler/Preschool Toys
8. Outdoor & Sports Toys
9. Plush
10. Vehicles
11. Youth Electronics


By Sales Channel – Market is broken up into 5 viewpoints:

1. E-commerce
2. Specialty
3. Discounters
4. Department Stores
5. Others


All companies have been covered from 3 viewpoints:

• Overview
• Recent Development
• Revenue


Company Analysis:

1. Mattel Inc.
2. Hasbro Inc.
3. LEGO
4. Spin Master Corp.
5. Vtech
6. Nintendo Company Ltd.
7. Funko Inc.
8. JAKKS Pacific



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. United States Toys Market

6. Market Share – United States Toys Market Analysis

6.1 By Toys Segmentations
6.2 By Sales Channel


7. Toys Segmentations – United States Toys Market

7.1 Action Figures & Accessories
7.2 Arts & Crafts
7.3 Building Sets
7.4 Dolls
7.5 Explorative & Others Toys
7.6 Games/Puzzles
7.7 Infant/Toddler/Preschool Toys
7.8 Outdoor & Sports Toys
7.9 Plush
7.10 Vehicles
7.11 Youth Electronics


8. Sales Channel – United States Toys Market

8.1 E-commerce
8.2 Specialty
8.3 Discounters
8.4 Department Stores
8.5 Others


9. Import and Trade Regulations in United States

10. Porter’s Five Forces Analysis – United States Toys Market

10.1 Bargaining Power of Buyers
10.2 Bargaining Power of Suppliers
10.3 Degree of Rivalry
10.4 Threat of New Entrants
10.5 Threat of Substitutes


11. SWOT Analysis – United States Toys Market

11.1 Strength
11.2 Weakness
11.3 Opportunity
11.4 Threat


12. Company Analysis

12.1 Mattel Inc.

12.1.1 Overviews
12.1.2 Key Persons
12.1.3 Recent Developments
12.1.4 Revenues

12.2 Hasbro Inc.

12.2.1 Overviews
12.2.2 Key Persons
12.2.3 Recent Developments
12.2.4 Revenues

12.3 LEGO

12.3.1 Overviews
12.3.2 Key Persons
12.3.3 Recent Developments
12.3.4 Revenues

12.4 Spin Master Corp.

12.4.1 Overviews
12.4.2 Key Persons
12.4.3 Recent Developments
12.4.4 Revenues

12.5 Vtech

12.5.1 Overviews
12.5.2 Key Persons
12.5.3 Recent Developments
12.5.4 Revenues

12.6 Nintendo Company Ltd.

12.6.1 Overviews
12.6.2 Key Persons
12.6.3 Recent Developments
12.6.4 Revenues

12.7 Funko Inc.

12.7.1 Overviews
12.7.2 Key Persons
12.7.3 Recent Developments
12.7.4 Revenues

12.8 JAKKS Pacific

12.8.1 Overviews
12.8.2 Key Persons
12.8.3 Recent Developments
12.8.4 Revenues

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List of Tables/Graphs

Table-01: United States – Toys Market Share by Toys Segmentations (Percent), 2019 – 2023
Table-02: United States – Forecast for Toys Market Share by Toys Segmentations (Percent), 2024 – 2032
Table-03: United States – Toys Market Share by Sales Channel (Percent), 2019 – 2023
Table-04: United States – Forecast for Toys Market Share by Sales Channel (Percent), 2024 – 2032

 

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