世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アルコール検査市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2031年


Alcohol Tests Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031

Persistence Market Research社はこのほど、2024年から2031年にかけての世界のアルコール検査市場に関する詳細なレポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミク... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月5日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、2024年から2031年にかけての世界のアルコール検査市場に関する詳細なレポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを徹底的に分析し、市場構造に関する包括的な洞察を提供しています。

主な洞察

- アルコール検査市場規模(2024E):7,444.3百万米ドル
- 予測市場価値(2031F):10,041.8百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2031年): 3.4%

アルコール検査市場 - レポートスコープ

アルコール検査は、飲酒の検出と監視を可能にし、公共の安全、医療、職場のコンプライアンスにおいて重要な役割を果たしている。この市場には、飲酒検知器、血液アルコール検査、唾液検査、尿検査など、さまざまな検査方法が含まれ、法執行機関、医療施設、職場などの分野にサービスを提供している。市場成長の原動力は、厳格な規制、飲酒がもたらす結果に対する意識の高まり、検査技術の進歩である。

市場成長の促進要因

世界のアルコール検査市場は、アルコール関連の事故を減らし、公共の安全を強化することを目的とした厳しい規制や政策の実施を含むいくつかの要因によって牽引されている。ポータブルで非侵襲的な検査装置のような技術の進歩が市場成長に寄与している。さらに、アルコール消費障害の有病率の上昇や、飲酒運転やアルコール乱用と闘うための政府のイニシアチブの増加は、市場をさらに刺激する。アルコール摂取が健康に与える影響や定期的なモニタリングの重要性に対する意識の高まりも、新たな市場機会をもたらしている。

市場の阻害要因

成長の可能性があるにもかかわらず、アルコール検査市場は、高度な検査機器の高額なコストや、低資源環境における検査施設へのアクセスの制限といった課題に直面している。また、プライバシーに関する懸念や職場での検査に関する潜在的な法的課題も、市場の成長を阻害する可能性がある。さらに、特定の検査方法、特に非臨床環境で使用される検査方法の精度と信頼性にも懸念が残る。これらの問題に対処するには、費用対効果の高いソリューションの開発、検査方法の精度の向上、検査結果の完全性を保証する強固な規制の枠組みが必要である。

市場機会:

アルコール検査市場は、技術革新と進化する医療提供モデルによって、大きな機会を提供している。バイオセンサーやウェアラブルデバイスのような新しい非侵襲的検査法の開発は、より便利で正確なアルコールモニタリングを約束する。遠隔医療とモバイルヘルスアプリケーションの拡大は、患者管理とサポートに新たな道を提供する。さらに、個別化医療や精密診断の研究が進むことで、新たな市場セグメントが開拓され、技術革新が促進される。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、費用対効果の高いソリューションの導入は、新たな機会を活用し、市場でのリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のアルコール検査市場の成長を促す主な要因は何か?
- アルコール検査の採用をリードしている検査方法論とアプローチは何か?
- 技術の進歩はアルコール検査市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- アルコール検査市場の主要プレーヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- アルコール検査の世界市場における新たな動向と将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

世界のアルコール検査市場における主要企業:Drägerwerk AG & Co.KGaA、Abbott Laboratories、Intoximeters, Inc.などの世界のアルコール検査市場の大手企業は、競争優位に立つために技術革新、製品の差別化、戦略的提携に注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、携帯型飲酒検知器や統合検査システムなどの先進的な検査機器を開発している。研究機関、医療提供者、法執行機関との提携により、市場へのアクセスを容易にし、新技術の採用を促進している。臨床研究、社会教育、包括的なサポート・サービスに重点を置くことで、市場の成長を促進し、進化するアルコール検査の状況において検査結果を向上させている。

主要企業のプロファイル

- Drägerwerk AG & Co.KGaA
- SOBRSafe
- バイオ・ラッド・ラボラトリーズ
- アルコプロ
- アルコライザー
- アボット・ラボラトリーズ
- クエスト・ダイアグノスティックス
- ロシュ・ダイアグノスティックス
- ライフロック・テクノロジーズ
- MPD Inc.
- BACtrack社
- ラボコープ
- オラシュア・テクノロジーズ

アルコール検査産業のセグメント化

製品別

- 赤外線(IR)ベースの機器
- アルコール呼気分析装置
- 半導体装置
- 尿検査装置
- 燃料電池関連機器
- クロマトグラフィー装置
- 免疫測定装置
- 毛髪検査機器

サンプル別

- 尿
- 血液
- 毛髪
- 呼吸
- 汗

エンドユーザー別

- 病院
- 研究所
- リハビリセンター
- 連邦政府機関
- 刑事司法
- 職場

地域別

- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)







ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.規制の状況
4.2.疾患の疫学
4.3.採用アルコール検査
4.4.メーカーが採用する主なプロモーション戦略
4.5.アルコール検査ガイドライン
4.6.PESTEL分析
4.7.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費
5.1.3.アルコール乱用が公衆衛生に与える影響の増大
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.アルコール検査サービスを提供する臨床検査室数の増加
5.2.3.アルコール検査の利用状況
5.2.4.アルコール検査の普及拡大
5.2.5.メーカーによる啓発活動
5.2.6.研究開発投資の増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品タイプ別
6.1.2.サンプル別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.国別
6.2.2024年市場シナリオ
7.アルコール検査の世界市場-価格分析
7.1.製品タイプ別地域別価格分析
7.2.世界平均価格分析ベンチマーク
8.アルコール検査の世界市場需要(数量または単位)分析2019-2023年および予測、2024-2031年
8.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
8.2.現在と今後の市場数量(単位)予測、2024年~2031年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
9.アルコール検査の世界市場需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2031年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2031年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.アルコール検査の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年:製品タイプ別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
10.3.製品タイプ別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2031年
10.3.1.赤外線(IR)ベースの機器
10.3.2.アルコール呼気分析装置
10.3.3.半導体装置
10.3.4.尿検査装置
10.3.5.燃料電池装置
10.3.6.クロマトグラフィー装置
10.3.7.免疫測定装置
10.3.8.毛髪検査機器
10.4.製品タイプ別市場魅力度分析
11.アルコール検査の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年:サンプル別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、検体別、2019-2023年
11.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、サンプル別、2024-2031年
11.3.1.尿
11.3.2.血液
11.3.3.毛髪
11.3.4.呼吸
11.3.5.汗
11.4.サンプル別市場魅力度分析
12.アルコール検査の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年:エンドユーザー別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
12.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)分析予測:エンドユーザー別、2024-2031年
12.3.1.病院
12.3.2.研究所
12.3.3.リハビリセンター
12.3.4.連邦政府機関
12.3.5.刑事司法
12.3.6.職場
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.アルコール検査の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年:地域別
13.1.はじめに
13.2.過去の地域別市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
13.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)予測、2024-2031年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米のアルコール検査市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024-2031年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品タイプ別
14.3.3.サンプル別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.サンプル別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.米国のアルコール検査市場分析
14.7.1.1.導入
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.製品タイプ別
14.7.1.2.2.サンプル別
14.7.1.2.3.エンドユーザー別
14.7.2.カナダのアルコール検査市場分析
14.7.2.1.はじめに
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.製品タイプ別
14.7.2.2.2.サンプル別
14.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.ラテンアメリカのアルコール検査市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024-2031年
15.3.1.国別
15.3.1.1.メキシコ
15.3.1.2.ブラジル
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品タイプ別
15.3.3.サンプル別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.サンプル別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.メキシコのアルコール検査市場分析
15.7.1.1.序論
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.製品タイプ別
15.7.1.2.2.サンプル別
15.7.1.2.3.エンドユーザー別
15.7.2.ブラジルアルコール検査市場分析
15.7.2.1.序論
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.製品タイプ別
15.7.2.2.2.サンプル別
15.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.7.3.アルゼンチンのアルコール検査市場分析
15.7.3.1.序論
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.製品タイプ別
15.7.3.2.2.サンプル別
15.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.欧州アルコール検査市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024-2031年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.ロシア
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品タイプ別
16.3.3.サンプル別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.サンプル別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.ドイツのアルコール検査市場分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.製品タイプ別
16.7.1.2.2.サンプル別
16.7.1.2.3.エンドユーザー別
16.7.2.イタリアのアルコール検査市場分析
16.7.2.1.はじめに
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.製品タイプ別
16.7.2.2.2.サンプル別
16.7.2.2.3.エンドユーザー別
16.7.3.フランスのアルコール検査市場分析
16.7.3.1.はじめに
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.製品タイプ別
16.7.3.2.2.サンプル別
16.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.7.4.英国アルコール検査市場分析
16.7.4.1.はじめに
16.7.4.2.市場分類別分析と予測
16.7.4.2.1.製品タイプ別
16.7.4.2.2.サンプル別
16.7.4.2.3.エンドユーザー別
16.7.5.スペインのアルコール検査市場分析
16.7.5.1.はじめに
16.7.5.2.市場分類別分析と予測
16.7.5.2.1.製品タイプ別
16.7.5.2.2.サンプル別
16.7.5.2.3.エンドユーザー別
16.7.6.ベネルクスアルコール検査市場分析
16.7.6.1.はじめに
16.7.6.2.市場分類別分析と予測
16.7.6.2.1.製品タイプ別
16.7.6.2.2.サンプル別
16.7.6.2.3.エンドユーザー別
16.7.7.ロシアのアルコール検査市場分析
16.7.7.1.序論
16.7.7.2.市場分類別分析と予測
16.7.7.2.1.製品タイプ別
16.7.7.2.2.サンプル別
16.7.7.2.3.エンドユーザー別
17.東アジアのアルコール検査市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024-2031年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品タイプ別
17.3.3.サンプル別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.サンプル別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.中国のアルコール検査市場分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品タイプ別
17.7.1.2.2.サンプル別
17.7.1.2.3.エンドユーザー別
17.7.2.日本のアルコール検査市場分析
17.7.2.1.はじめに
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品タイプ別
17.7.2.2.2.サンプル別
17.7.2.2.3.エンドユーザー別
17.7.3.韓国のアルコール検査市場分析
17.7.3.1.はじめに
17.7.3.2.市場分類別分析と予測
17.7.3.2.1.製品タイプ別
17.7.3.2.2.サンプル別
17.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.南アジアのアルコール検査市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024-2031年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.インドネシア
18.3.1.3.マレーシア
18.3.1.4.タイ
18.3.1.5.フィリピン
18.3.1.6.ベトナム
18.3.1.7.その他の南アジア
18.3.2.製品タイプ別
18.3.3.サンプル別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.サンプル別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.インドのアルコール検査市場分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.製品タイプ別
18.7.1.2.2.サンプル別
18.7.1.2.3.エンドユーザー別
18.7.2.インドネシアのアルコール検査市場分析
18.7.2.1.はじめに
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.製品タイプ別
18.7.2.2.2.サンプル別
18.7.2.2.3.エンドユーザー別
18.7.3.マレーシアのアルコール検査市場分析
18.7.3.1.はじめに
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.製品タイプ別
18.7.3.2.2.サンプル別
18.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.7.4.タイのアルコール検査市場分析
18.7.4.1.はじめに
18.7.4.2.市場分類別分析と予測
18.7.4.2.1.製品タイプ別
18.7.4.2.2.サンプル別
18.7.4.2.3.エンドユーザー別
19.オセアニアのアルコール検査市場2019-2023年および予測2024-2031年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)動向分析、2019年~2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024-2031年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品タイプ別
19.3.3.サンプル別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.サンプル別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.主要市場参加者-インテンシティマッピング
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.国別分析と予測
19.7.1.オーストラリアのアルコール検査市場分析
19.7.1.1.はじめに
19.7.1.2.市場分類別分析と予測
19.7.1.2.1.製品タイプ別
19.7.1.2.2.サンプル別
19.7.1.2.3.エンドユーザー別
19.7.2.ニュージーランドのアルコール検査市場分析
19.7.2.1.はじめに
19.7.2.2.市場分類別分析と予測
19.7.2.2.1.製品タイプ別
19.7.2.2.2.サンプル別
19.7.2.2.3.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ(MEA)のアルコール検査市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024-2031年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.イスラエル
20.3.1.3.南アフリカ
20.3.1.4.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品タイプ別
20.3.3.サンプル別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.サンプル別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.市場動向
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.国別分析と予測
20.7.1.GCC諸国のアルコール検査市場分析
20.7.1.1.はじめに
20.7.1.2.市場分類別分析と予測
20.7.1.2.1.製品タイプ別
20.7.1.2.2.サンプル別
20.7.1.2.3.エンドユーザー別
20.7.2.トルコのアルコール検査市場分析
20.7.2.1.序論
20.7.2.2.市場分類別分析と予測
20.7.2.2.1.製品タイプ別
20.7.2.2.2.サンプル別
20.7.2.2.3.エンドユーザー別
20.7.3.南アフリカのアルコール検査市場分析
20.7.3.1.はじめに
20.7.3.2.市場分類別分析と予測
20.7.3.2.1.製品タイプ別
20.7.3.2.2.サンプル別
20.7.3.2.3.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
22.競争分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.Drägerwerk AG & Co.KGaA
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.1.4.セールスフットプリント
22.3.1.5.主要財務状況
22.3.1.6.SWOT分析
22.3.1.7.戦略の概要
22.3.2.SOBRSafe
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.2.4.セールスフットプリント
22.3.2.5.主要財務状況
22.3.2.6.SWOT分析
22.3.2.7.戦略の概要
22.3.3.バイオ・ラッド・ラボラトリーズ
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.3.4.セールスフットプリント
22.3.3.5.主要財務状況
22.3.3.6.SWOT分析
22.3.3.7.戦略の概要
22.3.4.アルコライザー
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.4.4.セールスフットプリント
22.3.4.5.主要財務状況
22.3.4.6.SWOT分析
22.3.4.7.戦略の概要
22.3.5.アルコプロ
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.5.4.販売拠点
22.3.5.5.主要財務状況
22.3.5.6.SWOT分析
22.3.5.7.戦略の概要
22.3.6.アボット・ラボラトリーズ
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.6.4.販売拠点
22.3.6.5.主要財務状況
22.3.6.6.SWOT分析
22.3.6.7.戦略の概要
22.3.7.クエスト・ダイアグノスティックス
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.7.4.セールスフットプリント
22.3.7.5.主要財務状況
22.3.7.6.SWOT分析
22.3.7.7.戦略の概要
22.3.8.ロシュ・ダイアグノスティックス
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.8.4.販売拠点
22.3.8.5.主要財務状況
22.3.8.6.SWOT分析
22.3.8.7.戦略の概要
22.3.9.ライフロック・テクノロジーズ
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.9.4.セールスフットプリント
22.3.9.5.主要財務状況
22.3.9.6.SWOT分析
22.3.9.7.戦略の概要
22.3.10.MPD Inc.
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.10.4.販売拠点
22.3.10.5.主要財務データ
22.3.10.6.SWOT分析
22.3.10.7.戦略の概要
22.3.11.BACtrack社
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.11.4.セールスフットプリント
22.3.11.5.主要財務状況
22.3.11.6.SWOT分析
22.3.11.7.戦略の概要
22.3.12.ラボコープ
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.12.4.販売拠点
22.3.12.5.主要財務状況
22.3.12.6.SWOT分析
22.3.12.7.戦略の概要
22.3.13.オラシュア・テクノロジーズ
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.13.4.販売拠点
22.3.13.5.主要財務データ
22.3.13.6.SWOT分析
22.3.13.7.戦略の概要
22.3.14.アルファ・サイエンティフィック・デザインズ
22.3.14.1.概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.14.4.販売拠点
22.3.14.5.主要財務状況
22.3.14.6.SWOT分析
22.3.14.7.戦略の概要
22.3.15.サーモフィッシャーサイエンティフィック
22.3.15.1.概要
22.3.15.2.製品ポートフォリオ
22.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.15.4.販売拠点
22.3.15.5.主要財務状況
22.3.15.6.SWOT分析
22.3.15.7.戦略の概要
22.3.16.オメガ・ラボラトリーズ
22.3.16.1.概要
22.3.16.2.製品ポートフォリオ
22.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.16.4.販売拠点
22.3.16.5.主要財務状況
22.3.16.6.SWOT分析
22.3.16.7.戦略の概要
22.3.17.プレミアバイオテクノロジー
22.3.17.1.概要
22.3.17.2.製品ポートフォリオ
22.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.17.4.販売拠点
22.3.17.5.主要財務状況
22.3.17.6.SWOT分析
22.3.17.7.戦略の概要
22.3.18.サイケメディックス
22.3.18.1.概要
22.3.18.2.製品ポートフォリオ
22.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.18.4.販売拠点
22.3.18.5.主要財務状況
22.3.18.6.SWOT分析
22.3.18.7.戦略の概要
22.3.19.島津製作所
22.3.19.1.概要
22.3.19.2.製品ポートフォリオ
22.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.19.4.販売拠点
22.3.19.5.主要財務状況
22.3.19.6.SWOT分析
22.3.19.7.戦略の概要
22.3.20.シーメンス・ヘルスィニアース
22.3.20.1.概要
22.3.20.2.製品ポートフォリオ
22.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.20.4.セールスフットプリント
22.3.20.5.主要財務状況
22.3.20.6.SWOT分析
22.3.20.7.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published a detailed report on the global Alcohol Tests Market for the period 2024-2031. This report offers a thorough analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing comprehensive insights into the market structure.

Key Insights:

• Alcohol Tests Market Size (2024E): USD 7,444.3 Mn
• Projected Market Value (2031F): USD 10,041.8 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 3.4%

Alcohol Tests Market - Report Scope:

Alcohol testing plays a vital role in public safety, healthcare, and workplace compliance, allowing for the detection and monitoring of alcohol consumption. The market includes various testing methods such as breathalyzers, blood alcohol tests, saliva tests, and urine tests, serving sectors like law enforcement, healthcare facilities, and workplaces. Market growth is driven by strict regulations, increased awareness of alcohol consumption consequences, and advancements in testing technologies.

Market Growth Drivers:

The global alcohol tests market is driven by several factors, including the implementation of strict regulations and policies aimed at reducing alcohol-related incidents and enhancing public safety. Technological advancements, like portable and non-invasive testing devices, contribute to market growth. Additionally, the rising prevalence of alcohol consumption disorders and increasing government initiatives to combat drunk driving and alcohol abuse further stimulate the market. Growing awareness of the health impacts of alcohol consumption and the importance of regular monitoring also present new market opportunities.

Market Restraints:

Despite the growth potential, the alcohol tests market faces challenges such as the high costs of advanced testing devices and limited access to testing facilities in low-resource settings. Privacy concerns and potential legal challenges regarding workplace testing can also impede market growth. Additionally, the accuracy and reliability of certain testing methods, especially those used in non-clinical settings, remain concerns. Addressing these issues requires the development of cost-effective solutions, improved accuracy of testing methods, and robust regulatory frameworks to ensure test result integrity.

Market Opportunities:

The alcohol tests market offers significant opportunities driven by technological innovations and evolving healthcare delivery models. The development of new, non-invasive testing methods, like biosensors and wearable devices, promises more convenient and accurate alcohol monitoring. The expansion of telemedicine and mobile health applications provides new avenues for patient management and support. Moreover, increasing research into personalized medicine and precision diagnostics opens up new market segments and drives innovation. Strategic partnerships, investments in R&D, and the introduction of cost-effective solutions are essential for leveraging emerging opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the alcohol tests market globally?
• Which testing methodologies and approaches are leading the adoption of alcohol testing?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the alcohol tests market?
• Who are the key players in the alcohol tests market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global alcohol tests market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global alcohol tests market, such as Drägerwerk AG & Co. KGaA, Abbott Laboratories, and Intoximeters, Inc., focus on innovation, product differentiation, and strategic collaborations to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced testing devices, including portable breathalyzers and integrated testing systems. Collaborations with research institutions, healthcare providers, and law enforcement agencies facilitate market access and promote new technology adoption. Emphasis on clinical research, public education, and comprehensive support services fosters market growth and enhances testing outcomes in the evolving alcohol tests landscape.

Key Companies Profiled:

• Drägerwerk AG & Co. KGaA
• SOBRSafe
• Bio-Rad Laboratories
• AlcoPro
• Alcolizer
• Abbott Laboratories
• Quest Diagnostics
• Roche Diagnostics
• Lifeloc Technologies
• MPD Inc.
• BACtrack
• LabCorp
• OraSure Technologies

Alcohol Tests Industry Segmentation

By Product:

• Infrared (IR)-based Equipment
• Alcohol Breath Analyzers
• Semi-Conductor Equipment
• Urine Testing Devices
• Fuel Cell-Based Equipment
• Chromatography Instruments
• Immunoassay Analyzers
• Hair-Testing Devices

By Sample:

• Urine
• Blood
• Hair
• Breath
• Sweat

By End User:

• Hospitals
• Laboratories
• Rehabilitation Centers
• Federal Agencies
• Criminal Justice
• Workplaces

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)







ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Regulatory Landscape
4.2. Disease Epidemiology
4.3. Adoption Alcohol Tests
4.4. Key Promotional Strategies Adopted by Manufacturers
4.5. Alcohol Test Guidelines
4.6. PESTEL Analysis
4.7. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Spending
5.1.3. Growing Impact of Alcohol Abuse on Public Health
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Rise in the Number of Clinical Laboratories offering Alcohol Testing Services
5.2.3. Use of Alcohol Tests
5.2.4. Growing Adoption of Alcohol Tests
5.2.5. Awareness Initiatives from the Manufacturers
5.2.6. Rising R&D investments
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product Type
6.1.2. By Sample
6.1.3. By End User
6.1.4. By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Alcohol Tests Market - Pricing Analysis
7.1. Regional Pricing Analysis By Product Type
7.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8. Global Alcohol Tests Market Demand (in Volume or Size in Unit) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2031
8.1. Historical Market Volume (Unit) Analysis, 2019-2023
8.2. Current and Future Market Volume (Unit) Projections, 2024-2031
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9. Global Alcohol Tests Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2031
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2031
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Alcohol Tests Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Product Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Product Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2031
10.3.1. Infrared (IR) -Based Equipment
10.3.2. Alcohol Breath Analyzer
10.3.3. Semi-Conductor Equipment
10.3.4. Urine Testing Devices
10.3.5. Fuel Cell-Based Equipment
10.3.6. Chromatography Instruments
10.3.7. Immunoassay Analyzers
10.3.8. Hair-Testing Devices
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
11. Global Alcohol Tests Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Sample
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Sample, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Sample, 2024-2031
11.3.1. Urine
11.3.2. Blood
11.3.3. Hair
11.3.4. Breath
11.3.5. Sweat
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sample
12. Global Alcohol Tests Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis Forecast By End User, 2024-2031
12.3.1. Hospitals
12.3.2. Laboratories
12.3.3. Rehabilitation Centers
12.3.4. Federal Agencies
12.3.5. Criminal Justice
12.3.6. Workplace
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Alcohol Tests Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2031
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Alcohol Tests Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product Type
14.3.3. By Sample
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By Sample
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. U.S. Alcohol Tests Market Analysis
14.7.1.1. .Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Product Type
14.7.1.2.2. By Sample
14.7.1.2.3. By End User
14.7.2. Canada Alcohol Tests Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Product Type
14.7.2.2.2. By Sample
14.7.2.2.3. By End User
15. Latin America Alcohol Tests Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Mexico
15.3.1.2. Brazil
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product Type
15.3.3. By Sample
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Sample
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. Mexico Alcohol Tests Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Product Type
15.7.1.2.2. By Sample
15.7.1.2.3. By End User
15.7.2. Brazil Alcohol Tests Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Product Type
15.7.2.2.2. By Sample
15.7.2.2.3. By End User
15.7.3. Argentina Alcohol Tests Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Product Type
15.7.3.2.2. By Sample
15.7.3.2.3. By End User
16. Europe Alcohol Tests Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Russia
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product Type
16.3.3. By Sample
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Sample
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. Germany Alcohol Tests Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Product Type
16.7.1.2.2. By Sample
16.7.1.2.3. By End User
16.7.2. Italy Alcohol Tests Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Product Type
16.7.2.2.2. By Sample
16.7.2.2.3. By End User
16.7.3. France Alcohol Tests Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Product Type
16.7.3.2.2. By Sample
16.7.3.2.3. By End User
16.7.4. U.K. Alcohol Tests Market Analysis
16.7.4.1. Introduction
16.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.4.2.1. By Product Type
16.7.4.2.2. By Sample
16.7.4.2.3. By End User
16.7.5. Spain Alcohol Tests Market Analysis
16.7.5.1. Introduction
16.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.5.2.1. By Product Type
16.7.5.2.2. By Sample
16.7.5.2.3. By End User
16.7.6. BENELUX Alcohol Tests Market Analysis
16.7.6.1. Introduction
16.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.6.2.1. By Product Type
16.7.6.2.2. By Sample
16.7.6.2.3. By End User
16.7.7. Russia Alcohol Tests Market Analysis
16.7.7.1. Introduction
16.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.7.2.1. By Product Type
16.7.7.2.2. By Sample
16.7.7.2.3. By End User
17. East Asia Alcohol Tests Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product Type
17.3.3. By Sample
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Sample
17.4.4. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. China Alcohol Tests Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Product Type
17.7.1.2.2. By Sample
17.7.1.2.3. By End User
17.7.2. Japan Alcohol Tests Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Product Type
17.7.2.2.2. By Sample
17.7.2.2.3. By End User
17.7.3. South Korea Alcohol Tests Market Analysis
17.7.3.1. Introduction
17.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.3.2.1. By Product Type
17.7.3.2.2. By Sample
17.7.3.2.3. By End User
18. South Asia Alcohol Tests Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Indonesia
18.3.1.3. Malaysia
18.3.1.4. Thailand
18.3.1.5. Philippines
18.3.1.6. Vietnam
18.3.1.7. Rest of South Asia
18.3.2. By Product Type
18.3.3. By Sample
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Sample
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. India Alcohol Tests Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Product Type
18.7.1.2.2. By Sample
18.7.1.2.3. By End User
18.7.2. Indonesia Alcohol Tests Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Product Type
18.7.2.2.2. By Sample
18.7.2.2.3. By End User
18.7.3. Malaysia Alcohol Tests Market Analysis
18.7.3.1. Introduction
18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.3.2.1. By Product Type
18.7.3.2.2. By Sample
18.7.3.2.3. By End User
18.7.4. Thailand Alcohol Tests Market Analysis
18.7.4.1. Introduction
18.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.4.2.1. By Product Type
18.7.4.2.2. By Sample
18.7.4.2.3. By End User
19. Oceania Alcohol Tests Market 2019-2023 and Forecast 2024-2031
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product Type
19.3.3. By Sample
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By Sample
19.4.4. By End User
19.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Country Level Analysis & Forecast
19.7.1. Australia Alcohol Tests Market Analysis
19.7.1.1. Introduction
19.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.1.2.1. By Product Type
19.7.1.2.2. By Sample
19.7.1.2.3. By End User
19.7.2. New Zealand Alcohol Tests Market Analysis
19.7.2.1. Introduction
19.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.2.2.1. By Product Type
19.7.2.2.2. By Sample
19.7.2.2.3. By End User
20. Middle East and Africa (MEA) Alcohol Tests Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Israel
20.3.1.3. South Africa
20.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product Type
20.3.3. By Sample
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By Sample
20.4.4. By End User
20.5. Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Country Level Analysis & Forecast
20.7.1. GCC Countries Alcohol Tests Market Analysis
20.7.1.1. Introduction
20.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.1.2.1. By Product Type
20.7.1.2.2. By Sample
20.7.1.2.3. By End User
20.7.2. Turkey Alcohol Tests Market Analysis
20.7.2.1. Introduction
20.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.2.2.1. By Product Type
20.7.2.2.2. By Sample
20.7.2.2.3. By End User
20.7.3. South Africa Alcohol Tests Market Analysis
20.7.3.1. Introduction
20.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.3.2.1. By Product Type
20.7.3.2.2. By Sample
20.7.3.2.3. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. Drägerwerk AG & Co. KGaA
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.1.4. Sales Footprint
22.3.1.5. Key Financials
22.3.1.6. SWOT Analysis
22.3.1.7. Strategy Overview
22.3.2. SOBRSafe
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.2.4. Sales Footprint
22.3.2.5. Key Financials
22.3.2.6. SWOT Analysis
22.3.2.7. Strategy Overview
22.3.3. Bio-Rad Laboratories,
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.3.4. Sales Footprint
22.3.3.5. Key Financials
22.3.3.6. SWOT Analysis
22.3.3.7. Strategy Overview
22.3.4. Alcolizer
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.4.4. Sales Footprint
22.3.4.5. Key Financials
22.3.4.6. SWOT Analysis
22.3.4.7. Strategy Overview
22.3.5. AlcoPro
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.5.4. Sales Footprint
22.3.5.5. Key Financials
22.3.5.6. SWOT Analysis
22.3.5.7. Strategy Overview
22.3.6. Abbott Laboratories
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.6.4. Sales Footprint
22.3.6.5. Key Financials
22.3.6.6. SWOT Analysis
22.3.6.7. Strategy Overview
22.3.7. Quest Diagnostics
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.7.4. Sales Footprint
22.3.7.5. Key Financials
22.3.7.6. SWOT Analysis
22.3.7.7. Strategy Overview
22.3.8. Roche Diagnostics
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.8.4. Sales Footprint
22.3.8.5. Key Financials
22.3.8.6. SWOT Analysis
22.3.8.7. Strategy Overview
22.3.9. Lifeloc Technologies
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.9.4. Sales Footprint
22.3.9.5. Key Financials
22.3.9.6. SWOT Analysis
22.3.9.7. Strategy Overview
22.3.10. MPD Inc.
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.10.4. Sales Footprint
22.3.10.5. Key Financials
22.3.10.6. SWOT Analysis
22.3.10.7. Strategy Overview
22.3.11. BACtrack
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.11.4. Sales Footprint
22.3.11.5. Key Financials
22.3.11.6. SWOT Analysis
22.3.11.7. Strategy Overview
22.3.12. LabCorp
22.3.12.1. Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.12.4. Sales Footprint
22.3.12.5. Key Financials
22.3.12.6. SWOT Analysis
22.3.12.7. Strategy Overview
22.3.13. OraSure Technologies
22.3.13.1. Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.13.4. Sales Footprint
22.3.13.5. Key Financials
22.3.13.6. SWOT Analysis
22.3.13.7. Strategy Overview
22.3.14. Alfa Scientific Designs
22.3.14.1. Overview
22.3.14.2. Product Portfolio
22.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.14.4. Sales Footprint
22.3.14.5. Key Financials
22.3.14.6. SWOT Analysis
22.3.14.7. Strategy Overview
22.3.15. Thermo Fisher Scientific
22.3.15.1. Overview
22.3.15.2. Product Portfolio
22.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.15.4. Sales Footprint
22.3.15.5. Key Financials
22.3.15.6. SWOT Analysis
22.3.15.7. Strategy Overview
22.3.16. Omega Laboratories
22.3.16.1. Overview
22.3.16.2. Product Portfolio
22.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.16.4. Sales Footprint
22.3.16.5. Key Financials
22.3.16.6. SWOT Analysis
22.3.16.7. Strategy Overview
22.3.17. Premier Biotech
22.3.17.1. Overview
22.3.17.2. Product Portfolio
22.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.17.4. Sales Footprint
22.3.17.5. Key Financials
22.3.17.6. SWOT Analysis
22.3.17.7. Strategy Overview
22.3.18. Psychemedics
22.3.18.1. Overview
22.3.18.2. Product Portfolio
22.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.18.4. Sales Footprint
22.3.18.5. Key Financials
22.3.18.6. SWOT Analysis
22.3.18.7. Strategy Overview
22.3.19. Shimadzu
22.3.19.1. Overview
22.3.19.2. Product Portfolio
22.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.19.4. Sales Footprint
22.3.19.5. Key Financials
22.3.19.6. SWOT Analysis
22.3.19.7. Strategy Overview
22.3.20. Siemens Healthineers
22.3.20.1. Overview
22.3.20.2. Product Portfolio
22.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.20.4. Sales Footprint
22.3.20.5. Key Financials
22.3.20.6. SWOT Analysis
22.3.20.7. Strategy Overview
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/13 10:26

142.54 円

158.38 円

190.01 円

ページTOPに戻る