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ベビー用乳首/ティート市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Baby Nipples/Teats Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、ベビー用乳首/ティートの世界市場に関する詳細な調査レポートを出版し、市場構造に関する包括的な洞察を提供するとともに、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月9日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、ベビー用乳首/ティートの世界市場に関する詳細な調査レポートを出版し、市場構造に関する包括的な洞察を提供するとともに、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学に関する広範な評価を提供しました。

主な洞察

- ベビー用乳首/ティートの市場規模(2024E):1億8,080万米ドル
- 予測市場価値(2033F): 1890.8 百万米ドル3031.7百万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 7.0%

ベビー用乳首/ティート市場 - レポートスコープ:

ベビー用乳首/乳頭は、乳幼児にとって必要不可欠な哺乳アクセサリーであり、自然な哺乳プロセスを模倣し、最適な栄養摂取を保証するように設計されている。この市場には、シリコン製乳首、ラテックス製乳首、歯列矯正用乳首、未熟児や哺乳に課題のある乳児用の特殊乳首など、多様な製品が含まれる。市場成長の原動力は、出生率の増加、可処分所得の増加、高品質で安全な哺乳製品に対する親の嗜好である。

市場成長の促進要因:

世界のベビー用乳首/ティート市場は、乳児の栄養に対する意識の高まり、母乳育児に対する課題の増加、母乳育児の仕組みを模倣した高度な乳首デザインによる利便性など、いくつかの主要要因によって牽引されている。医療用シリコーンやラテックス代替品などの材料科学の革新は、製品の安全性と耐久性を高め、市場の拡大を促進している。さらに、オンライン小売チャネルの拡大や、環境に優しくBPAフリーの乳首オプションの導入は、持続可能なベビーケア製品を求める消費者の嗜好の進化に対応している。

市場の阻害要因

有望な成長見通しにもかかわらず、ベビー用乳首/乳頭市場は、規制遵守、厳格な品質管理基準、価格競争圧力に関する課題に直面している。乳児用哺乳製品の製造・販売に関する規制要件は、メーカーにコンプライアンス上の負担をもたらし、市場参入の障壁や運営コストに影響を与える。景気変動や原材料価格の変動も市場関係者の利益率に影響を与えるため、戦略的な価格設定と強固なサプライチェーン・マネジメント戦略が必要となる。

市場機会:

ベビー用乳首/ティート市場は、技術革新、人口統計学的動向、カスタマイズ可能な乳児用授乳ソリューションに対する親の嗜好の進化によって、大きな成長機会がもたらされる。温度センサーやアンチコリックバルブなどのスマートテクノロジー機能の統合は、製品の機能性を高め、親に共通する哺乳に関する懸念に対処する。さらに、医療提供者、小児科医、小売販売業者とのパートナーシップは、市場拡大を促進し、ターゲット消費者層におけるブランド認知度を高める。

戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、ユーザーフレンドリーで人間工学に基づいたデザインの乳首の導入は、新たなビジネスチャンスを生かし、競争の激しいベビーケア市場において主導権を維持するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のベビー用乳首/ティート市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 様々な消費者層でどのような素材タイプとデザイン特徴が採用を促進しているか?
- 技術的進歩はどのようにベビー用乳首/ティート市場の競争環境を変えているのか?
- 市場に貢献している主要プレーヤーは誰か、また市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 世界のベビー用乳首/ティート市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

Koninklijke Philips N.V.、Newell Brands、Medela AGなど、世界の乳首/おやつ市場の大手企業は、イノベーション、製品の差別化、戦略的パートナーシップを優先し、競争上の優位性を獲得しています。これらの企業は、先進的なデザインの乳首を導入するための研究開発に多額の投資を行い、医療提供者や小売販売業者と協力し、デジタル・マーケティング戦略を活用してブランドの認知度と消費者の関心を高めている。

主な企業

- Koninklijke Philips N.V.
- ニューウェル・ブランズ
- アボット・ラボラトリーズ
- ヘーゲン
- チッコ
- メイボーン・グループ
- メデラAG
- ピジョン株式会社
- ニニオベビー
- ミーミー
- スアビネックス
- バイタルイノベーションズ

ベビー用乳首/ティート産業調査の主要セグメント

製品タイプ別
- 標準乳首
- 自然な形の乳首
- バキューム防止または通気性乳首
- 矯正用乳首

フロータイプ別
- クロスカット
- スタンダード
- スローフロー

材料タイプ別
- プラスチック
- シリコーン
- ラテックス

年齢層別
- 0~3ヶ月
- 3~6ヵ月
- 6~9ヵ月
- 9ヵ月以上

パッケージ別
- シングル
- 複数

販売チャネル別
- 個人商店
- 専門店
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 百貨店
- ドラッグストア
- オンライン小売業者
- その他の販売チャネル

地域別
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.製品進化分析
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.世界のベビー用乳首/ティート市場の需要分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
4.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年-2033年
4.3.前年比成長トレンド分析
5.ベビー用乳首/ティートの世界市場-価格分析
5.1.製品タイプ別地域価格分析
5.2.価格内訳
5.2.1.メーカーレベル価格
5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
5.3.平均価格分析ベンチマーク
6.ベビー用乳首/おむつの世界市場需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.市場背景
7.1.世界のベビーケア製品産業概要
7.2.産業価値とサプライチェーン分析
7.2.1.各販売時点での利益率分析
7.2.2.主要参入企業のリストと役割
7.2.2.1.メーカー
7.2.2.2.流通業者/小売業者
7.3.予測要因-関連性と影響
7.3.1.トップ企業の過去の成長
7.3.2.世界のベビーケア産業評価
7.3.3.世界の小売販売の見通し
7.3.4.都市化の成長見通し
7.3.5.消費者物価指数
7.3.6.その他
7.4.ベビー用乳首/ティート市場のPESTLE分析
7.5.ベビー用乳首/ティート市場の投資実現可能性マトリックス
7.6.ポーターのファイブフォース分析
7.7.市場ダイナミクス
7.7.1.促進要因
7.7.2.阻害要因
7.7.3.機会分析
8.ベビー用乳首/ティートの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
8.3.1.標準ニップル
8.3.2.自然な形状の乳首
8.3.3.アンチバキュームまたは通気性乳首
8.3.4.歯列矯正用乳首
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.ベビー用乳首/ティートの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:フロータイプ別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.フロータイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.フロータイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
9.3.1.クロスカット
9.3.2.スタンダード
9.3.3.スローフロー
9.4.フロータイプ別市場魅力度分析
10.ベビー用乳首/ティートの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:素材タイプ別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.素材タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.材料タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.プラスチック
10.3.2.シリコーン
10.3.3.ラテックス
10.3.4.その他
10.4.素材タイプ別市場魅力度分析
11.ベビー用乳首/ティートの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:年齢層別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析(年齢グループ別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析および年齢グループ別予測、2024-2033年
11.3.1.0~3ヵ月
11.3.2.3~6ヵ月
11.3.3.6~9ヵ月
11.3.4.9ヵ月以上
11.4.年齢層別市場魅力度分析
12.ベビー用乳首/ティートの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:パッケージ別
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.包装別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.包装別の現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.シングル
12.3.2.マルチプル
12.4.パッケージ別の市場魅力度分析
13.ベビー用乳首/ティートの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.販売チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
13.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
13.3.1.独立店舗
13.3.2.専門店
13.3.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
13.3.4.コンビニエンスストア
13.3.5.百貨店
13.3.6.ドラッグストア
13.3.7.オンライン小売業者
13.3.8.その他の販売チャネル
13.4.販売チャネル別市場魅力度分析
14.ベビー用乳首/ティートの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
14.1.はじめに
14.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
14.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
14.3.1.北米
14.3.2.ラテンアメリカ
14.3.3.ヨーロッパ
14.3.4.南アジア
14.3.5.東アジア
14.3.6.オセアニア
14.3.7.中東・アフリカ(MEA)
14.4.地域別市場魅力度分析
15.北米のベビー用乳首/ティート市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.米国
15.3.1.2.カナダ
15.3.2.製品タイプ別
15.3.3.フロータイプ別
15.3.4.材料タイプ別
15.3.5.年齢層別
15.3.6.パッケージ別
15.3.7.販売チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.フロータイプ別
15.4.4.材料タイプ別
15.4.5.年齢層別
15.4.6.パッケージ別
15.4.7.販売チャネル別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と抑制要因-影響分析
16.ラテンアメリカのベビー用乳首/ティート市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ブラジル
16.3.1.2.メキシコ
16.3.1.3.アルゼンチン
16.3.1.4.チリ
16.3.1.5.その他のラテンアメリカ
16.3.2.製品タイプ別
16.3.3.フロータイプ別
16.3.4.材料タイプ別
16.3.5.年齢層別
16.3.6.パッケージ別
16.3.7.販売チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.フロータイプ別
16.4.4.材料タイプ別
16.4.5.年齢層別
16.4.6.パッケージ別
16.4.7.販売チャネル別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と抑制要因-影響分析
17.欧州のベビー用乳首/ティート市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.英国
17.3.1.2.ドイツ
17.3.1.3.イタリア
17.3.1.4.スペイン
17.3.1.5.フランス
17.3.1.6.ベネルクス
17.3.1.7.北欧
17.3.1.8.ロシア
17.3.1.9.その他のヨーロッパ
17.3.2.製品タイプ別
17.3.3.フロータイプ別
17.3.4.材料タイプ別
17.3.5.年齢層別
17.3.6.パッケージ別
17.3.7.販売チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.フロータイプ別
17.4.4.材料タイプ別
17.4.5.年齢層別
17.4.6.パッケージ別
17.4.7.販売チャネル別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と抑制要因-影響分析
18.南アジアのベビー用乳首/ティート市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.タイ
18.3.1.3.インドネシア
18.3.1.4.マレーシア
18.3.1.5.その他の南アジア・太平洋地域
18.3.2.製品タイプ別
18.3.3.フロータイプ別
18.3.4.材料タイプ別
18.3.5.年齢層別
18.3.6.パッケージ別
18.3.7.販売チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.フロータイプ別
18.4.4.材料タイプ別
18.4.5.年齢層別
18.4.6.パッケージ別
18.4.7.販売チャネル別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と抑制要因-影響分析
19.東アジアのベビー用乳首/ティート市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.中国
19.3.1.2.日本
19.3.1.3.韓国
19.3.2.製品タイプ別
19.3.3.フロータイプ別
19.3.4.材料タイプ別
19.3.5.年齢層別
19.3.6.パッケージ別
19.3.7.販売チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.フロータイプ別
19.4.4.材料タイプ別
19.4.5.年齢層別
19.4.6.パッケージ別
19.4.7.販売チャネル別
19.5.市場動向
19.6.促進要因と抑制要因-影響分析
20.オセアニアのベビー用乳首/ティート市場分析 2019ー2023年および予測 2024ー2033年
20.1.序論
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.オーストラリア
20.3.1.2.ニュージーランド
20.3.2.製品タイプ別
20.3.3.フロータイプ別
20.3.4.材料タイプ別
20.3.5.年齢層別
20.3.6.パッケージ別
20.3.7.販売チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.フロータイプ別
20.4.4.材料タイプ別
20.4.5.年齢層別
20.4.6.パッケージ別
20.4.7.販売チャネル別
20.5.市場動向
20.6.促進要因と抑制要因-影響分析
21.中東・アフリカのベビー用乳首/ティート市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
21.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
21.3.1.国別
21.3.1.1.GCC諸国
21.3.1.2.トルコ
21.3.1.3.イスラエル
21.3.1.4.エジプト
21.3.1.5.南アフリカ
21.3.1.6.その他のMEA
21.3.2.製品タイプ別
21.3.3.フロータイプ別
21.3.4.材料タイプ別
21.3.5.年齢層別
21.3.6.パッケージ別
21.3.7.販売チャネル別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.製品タイプ別
21.4.3.フロータイプ別
21.4.4.材料タイプ別
21.4.5.年齢層別
21.4.6.パッケージ別
21.4.7.販売チャネル別
21.5.市場動向
21.6.促進要因と抑制要因-影響分析
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析(ベビー用乳首/トリートメント)
22.2.上位企業の市場シェア分析
22.3.市場プレゼンス分析
22.3.1.地域別シェア
22.3.2.プレーヤーの製品フットプリント
23.競争分析
23.1.競争ダッシュボード
23.2.競合ベンチマーキング
23.3.競合ディープダイブ
23.3.1.フィリップスN.V.
23.3.1.1.概要
23.3.1.2.製品ポートフォリオ
23.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.1.4.セールスフットプリント
23.3.1.5.戦略の概要
23.3.2.ニューウェル・ブランド
23.3.2.1.概要
23.3.2.2.製品ポートフォリオ
23.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.2.4.セールスフットプリント
23.3.2.5.戦略の概要
23.3.3.アボット・ラボラトリーズ
23.3.3.1.概要
23.3.3.2.製品ポートフォリオ
23.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.3.4.セールスフットプリント
23.3.3.5.戦略の概要
23.3.4.ヘーゲン
23.3.4.1.概要
23.3.4.2.製品ポートフォリオ
23.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.4.4.セールスフットプリント
23.3.4.5.戦略の概要
23.3.5.Chicco
23.3.5.1.概要
23.3.5.2.製品ポートフォリオ
23.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.5.4.販売拠点
23.3.5.5.戦略の概要
23.3.6.メイボーン・グループ
23.3.6.1.概要
23.3.6.2.製品ポートフォリオ
23.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.6.4.販売拠点
23.3.6.5.戦略の概要
23.3.7.メデラAG
23.3.7.1.概要
23.3.7.2.製品ポートフォリオ
23.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.7.4.セールスフットプリント
23.3.7.5.戦略の概要
23.3.8.ピジョン株式会社
23.3.8.1.概要
23.3.8.2.製品ポートフォリオ
23.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.8.4.販売拠点
23.3.8.5.戦略の概要
23.3.9. ニニオベビー
23.3.9.1.概要
23.3.9.2.製品ポートフォリオ
23.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.9.4.セールスフットプリント
23.3.9.5.戦略の概要
23.3.10.ミーミー
23.3.10.1.概要
23.3.10.2.製品ポートフォリオ
23.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.10.4.販売拠点
23.3.10.5.戦略の概要
23.3.11.スアビネックス
23.3.11.1.概要
23.3.11.2.製品ポートフォリオ
23.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.11.4.セールスフットプリント
23.3.11.5.戦略の概要
23.3.12.バイタル・イノベーションズ
23.3.12.1.概要
23.3.12.2.製品ポートフォリオ
23.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.12.4.販売拠点
23.3.12.5.戦略の概要
23.3.13.その他のプレーヤー(要望に応じて)
23.3.13.1.概要
23.3.13.2.製品ポートフォリオ
23.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.13.4.販売拠点
23.3.13.5.戦略の概要
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published a detailed report on the global market for baby nipples/teats, providing an extensive evaluation of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering comprehensive insights into the market structure.

Key Insights:

• Baby Nipples/Teats Market Size (2024E): USD 1890.8 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 3031.7 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 7.0%

Baby Nipples/Teats Market - Report Scope:

Baby nipples/teats are essential feeding accessories for infants, designed to mimic natural feeding processes and ensure optimal nutrition intake. The market encompasses a diverse range of products, including silicone nipples, latex nipples, orthodontic nipples, and specialty teats for premature infants and babies with feeding challenges. Market growth is driven by increasing birth rates, rising disposable incomes, and parental preferences for high-quality, safe feeding products.

Market Growth Drivers:

The global baby nipples/teats market is driven by several key factors, including heightened awareness about infant nutrition, growing challenges with breastfeeding, and the convenience offered by advanced nipple designs that mimic breastfeeding mechanics. Innovations in material science, such as medical-grade silicone and latex alternatives, enhance product safety and durability, fostering market expansion. Additionally, the expansion of online retail channels and the introduction of eco-friendly, BPA-free nipple options cater to evolving consumer preferences for sustainable baby care products.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the baby nipples/teats market faces challenges related to regulatory compliance, stringent quality control standards, and competitive pricing pressures. Regulatory requirements governing the manufacturing and marketing of infant feeding products create compliance burdens for manufacturers, influencing market entry barriers and operational costs. Economic fluctuations and fluctuating raw material prices also impact profit margins for market players, necessitating strategic pricing and robust supply chain management strategies.

Market Opportunities:

The baby nipples/teats market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, demographic trends, and evolving parental preferences for customizable infant feeding solutions. Integration of smart technology features, such as temperature sensors and anti-colic valves, enhances product functionality and addresses common feeding concerns among parents. Furthermore, partnerships with healthcare providers, pediatricians, and retail distributors facilitate market expansion and bolster brand awareness among target consumer segments.

Strategic partnerships, investments in research and development, and the introduction of user-friendly, ergonomic nipple designs are crucial to capitalize on emerging opportunities and maintain market leadership in the competitive baby care landscape.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors propelling the growth of the global baby nipples/teats market?
• Which material types and design features are driving adoption across various consumer demographics?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the baby nipples/teats market?
• Who are the key players contributing to the market, and what strategies are they employing to sustain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global baby nipples/teats market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global baby nipples/teats market, such as Koninklijke Philips N.V., Newell Brands, and Medela AG, prioritize innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain competitive advantages. These companies invest significantly in research and development to introduce advanced nipple designs, collaborate with healthcare providers and retail distributors, and leverage digital marketing strategies to enhance brand visibility and consumer engagement.

Key Companies Profiled:

• Koninklijke Philips N.V.
• Newell Brands
• Abbott Laboratories
• Hegen
• Chicco
• Mayborn Group
• Medela AG
• Pigeon Corporation
• Ninio Baby
• Mee Mee
• Suavinex
• Vital Innovations Ltd.

Key Segments of Baby Nipples/Teats Industry Research

By Product Type:
• Standard Nipples
• Naturally Shaped Nipples
• Anti-vacuum or Vented Nipples
• Orthodontic Nipples

By Flow Type:
• Cross-cut
• Standard
• Slow-flow

By Material Type:
• Plastic
• Silicone
• Latex

By Age Group:
• 0 to 3 Months
• 3 to 6 Months
• 6 to 9 Months
• 9+ Months

By Packaging:
• Single
• Multiple

By Sales Channel:
• Independent Stores
• Specialty Stores
• Hypermarkets/Supermarkets
• Convenience Stores
• Department Stores
• Drug Stores
• Online Retailers
• Other Sales Channels

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Product Evolution Analysis
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Global Baby Nipples/Teats Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5. Global Baby Nipples/Teats Market - Pricing Analysis
5.1. Regional Pricing Analysis By Product Type
5.2. Pricing Break-up
5.2.1. Manufacturer Level Pricing
5.2.2. Distributor Level Pricing
5.3. Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Baby Nipples/Teats Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Global Baby Care Products Industry Overview
7.2. Industry Value and Supply Chain Analysis
7.2.1. Profit Margin Analysis at each sales point
7.2.2. List & role of key participants
7.2.2.1. Manufacturers
7.2.2.2. Distributors/Retailers
7.3. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.3.1. Top Companies Historical Growth
7.3.2. Global Baby Care Industry Assessment
7.3.3. Global Retail Sales Outlook
7.3.4. Urbanization Growth Outlook
7.3.5. Consumer Price Index
7.3.6. Others
7.4. PESTLE Analysis of Baby Nipples/Teats Market
7.5. Investment Feasibility Matrix of Baby Nipples/Teats Market
7.6. Porter’s Five Force Analysis
7.7. Market Dynamics
7.7.1. Drivers
7.7.2. Restraints
7.7.3. Opportunity Analysis
8. Global Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
8.3.1. Standard Nipples
8.3.2. Naturally Shaped Nipples
8.3.3. Anti-vacuum or Vented Nipples
8.3.4. Orthodontic Nipples
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
9. Global Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Flow Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Flow Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Flow Type, 2024-2033
9.3.1. Cross-cut
9.3.2. Standard
9.3.3. Slow-flow
9.4. Market Attractiveness Analysis By Flow Type
10. Global Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Material Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Material Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Material Type, 2024-2033
10.3.1. Plastic
10.3.2. Silicone
10.3.3. Latex
10.3.4. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Material Type
11. Global Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Age Group
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Age Group, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Age Group, 2024-2033
11.3.1. 0 - 3 months
11.3.2. 3 - 6 months
11.3.3. 6 - 9 months
11.3.4. 9+ months
11.4. Market Attractiveness Analysis By Age Group
12. Global Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Packaging
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Packaging, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Packaging, 2024-2033
12.3.1. Single
12.3.2. Multiple
12.4. Market Attractiveness Analysis By Packaging
13. Global Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2024-2033
13.3.1. Independent Stores
13.3.2. Specialty Stores
13.3.3. Hypermarket/ Supermarket
13.3.4. Convenience Stores
13.3.5. Departmental Stores
13.3.6. Drug Stores
13.3.7. Online Retailers
13.3.8. Other Sales Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
14. Global Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
14.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
14.3.1. North America
14.3.2. Latin America
14.3.3. Europe
14.3.4. South Asia
14.3.5. East Asia
14.3.6. Oceania
14.3.7. Middle East and Africa (MEA)
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15. North America Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. U.S.
15.3.1.2. Canada
15.3.2. By Product Type
15.3.3. By Flow Type
15.3.4. By Material Type
15.3.5. By Age Group
15.3.6. By Packaging
15.3.7. By Sales Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Flow Type
15.4.4. By Material Type
15.4.5. By Age Group
15.4.6. By Packaging
15.4.7. By Sales Channel
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Latin America Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Brazil
16.3.1.2. Mexico
16.3.1.3. Argentina
16.3.1.4. Chile
16.3.1.5. Rest of Latin America
16.3.2. By Product Type
16.3.3. By Flow Type
16.3.4. By Material Type
16.3.5. By Age Group
16.3.6. By Packaging
16.3.7. By Sales Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Flow Type
16.4.4. By Material Type
16.4.5. By Age Group
16.4.6. By Packaging
16.4.7. By Sales Channel
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Europe Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. U.K.
17.3.1.2. Germany
17.3.1.3. Italy
17.3.1.4. Spain
17.3.1.5. France
17.3.1.6. Benelux
17.3.1.7. Nordics
17.3.1.8. Russia
17.3.1.9. Rest of Europe
17.3.2. By Product Type
17.3.3. By Flow Type
17.3.4. By Material Type
17.3.5. By Age Group
17.3.6. By Packaging
17.3.7. By Sales Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Flow Type
17.4.4. By Material Type
17.4.5. By Age Group
17.4.6. By Packaging
17.4.7. By Sales Channel
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. South Asia Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Thailand
18.3.1.3. Indonesia
18.3.1.4. Malaysia
18.3.1.5. Rest of South Asia & Pacific
18.3.2. By Product Type
18.3.3. By Flow Type
18.3.4. By Material Type
18.3.5. By Age Group
18.3.6. By Packaging
18.3.7. By Sales Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Flow Type
18.4.4. By Material Type
18.4.5. By Age Group
18.4.6. By Packaging
18.4.7. By Sales Channel
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. East Asia Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. China
19.3.1.2. Japan
19.3.1.3. South Korea
19.3.2. By Product Type
19.3.3. By Flow Type
19.3.4. By Material Type
19.3.5. By Age Group
19.3.6. By Packaging
19.3.7. By Sales Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By Flow Type
19.4.4. By Material Type
19.4.5. By Age Group
19.4.6. By Packaging
19.4.7. By Sales Channel
19.5. Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Oceania Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. Australia
20.3.1.2. New Zealand
20.3.2. By Product Type
20.3.3. By Flow Type
20.3.4. By Material Type
20.3.5. By Age Group
20.3.6. By Packaging
20.3.7. By Sales Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By Flow Type
20.4.4. By Material Type
20.4.5. By Age Group
20.4.6. By Packaging
20.4.7. By Sales Channel
20.5. Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Middle East & Africa Baby Nipples/Teats Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
21.3.1. By Country
21.3.1.1. GCC Countries
21.3.1.2. Turkey
21.3.1.3. Israel
21.3.1.4. Egypt
21.3.1.5. South Africa
21.3.1.6. Rest of MEA
21.3.2. By Product Type
21.3.3. By Flow Type
21.3.4. By Material Type
21.3.5. By Age Group
21.3.6. By Packaging
21.3.7. By Sales Channel
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Country
21.4.2. By Product Type
21.4.3. By Flow Type
21.4.4. By Material Type
21.4.5. By Age Group
21.4.6. By Packaging
21.4.7. By Sales Channel
21.5. Market Trends
21.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies (Baby Nipple/Treats)
22.2. Market Share Analysis of Top Players
22.3. Market Presence Analysis
22.3.1. By Regional Footprint of Players
22.3.2. Product Footprint by Players
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Benchmarking
23.3. Competition Deep Dive
23.3.1. Koninklijke Philips N.V.
23.3.1.1. Overview
23.3.1.2. Product Portfolio
23.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.1.4. Sales Footprint
23.3.1.5. Strategy Overview
23.3.2. Newell Brands
23.3.2.1. Overview
23.3.2.2. Product Portfolio
23.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.2.4. Sales Footprint
23.3.2.5. Strategy Overview
23.3.3. Abbott Laboratories
23.3.3.1. Overview
23.3.3.2. Product Portfolio
23.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.3.4. Sales Footprint
23.3.3.5. Strategy Overview
23.3.4. Hegen
23.3.4.1. Overview
23.3.4.2. Product Portfolio
23.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.4.4. Sales Footprint
23.3.4.5. Strategy Overview
23.3.5. Chicco
23.3.5.1. Overview
23.3.5.2. Product Portfolio
23.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.5.4. Sales Footprint
23.3.5.5. Strategy Overview
23.3.6. Mayborn Group
23.3.6.1. Overview
23.3.6.2. Product Portfolio
23.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.6.4. Sales Footprint
23.3.6.5. Strategy Overview
23.3.7. Medela AG
23.3.7.1. Overview
23.3.7.2. Product Portfolio
23.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.7.4. Sales Footprint
23.3.7.5. Strategy Overview
23.3.8. Pigeon Corporation
23.3.8.1. Overview
23.3.8.2. Product Portfolio
23.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.8.4. Sales Footprint
23.3.8.5. Strategy Overview
23.3.9. ninio Baby
23.3.9.1. Overview
23.3.9.2. Product Portfolio
23.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.9.4. Sales Footprint
23.3.9.5. Strategy Overview
23.3.10. Mee Mee
23.3.10.1. Overview
23.3.10.2. Product Portfolio
23.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.10.4. Sales Footprint
23.3.10.5. Strategy Overview
23.3.11. Suavinex
23.3.11.1. Overview
23.3.11.2. Product Portfolio
23.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.11.4. Sales Footprint
23.3.11.5. Strategy Overview
23.3.12. Vital Innovations Ltd.
23.3.12.1. Overview
23.3.12.2. Product Portfolio
23.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.12.4. Sales Footprint
23.3.12.5. Strategy Overview
23.3.13. Other Players (As requested)
23.3.13.1. Overview
23.3.13.2. Product Portfolio
23.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.13.4. Sales Footprint
23.3.13.5. Strategy Overview
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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2024/09/06 10:26

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