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温冷パック市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Hot and Cold Packs Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、ホット&コールドパックの世界市場に関する調査レポートを出版し、市場ダイナミクス、動向、機会、展望を形成する課題などについて詳細に分析しました。 主な洞察 ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月8日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、ホット&コールドパックの世界市場に関する調査レポートを出版し、市場ダイナミクス、動向、機会、展望を形成する課題などについて詳細に分析しました。

主な洞察

- ホット&コールドパックの市場規模(2024E):11億6,000万米ドル
- 予測市場価値(2033F):1,160億米ドル19億4,000万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 5.9%

レポートの範囲ホット&コールドパック市場

ホットパックおよびコールドパックは、怪我、筋肉痛、炎症を緩和するために、医療およびスポーツ産業で広く使用されている重要な治療ツールである。これらのパックは温度療法を利用して不快感を和らげ、回復プロセスを助け、病院、リハビリセンター、スポーツクリニック、在宅ケアの現場で役立っている。市場成長の原動力は、健康意識の高まり、スポーツ傷害の増加、治療効果と患者の快適性を高めるパックのデザインと素材の進歩である。

市場成長の促進要因

ホットパックおよびコールドパックの世界市場は、医薬品以外の疼痛管理ソリューションの採用拡大や、世界的なスポーツ活動の普及など、いくつかの重要な要因によって活性化されている。ホットパックおよびコールドパックは、急性の怪我から慢性の疼痛管理まで、幅広い症状の治療に汎用性があるため、市場の拡大をさらに後押ししています。人間工学に基づいたデザインや再利用可能な素材などの技術革新は、使用感の向上と市場浸透に貢献している。

市場の課題

ホット&コールドパック市場は、有望な成長見通しにもかかわらず、製品の差別化、規制遵守、環境の持続可能性に関する課題に直面している。医療機器の製造・販売に関する厳しい規制は、メーカーにコンプライアンス上の負担を課し、市場参入の障壁や運営コストに影響を与えている。さらに、使い捨てパックの廃棄に関する環境への懸念と持続可能なパッケージングソリューションへの需要が、市場の持続可能性に課題をもたらしている。

市場機会:

ホット&コールドパック市場は、材料科学の革新、再利用可能で環境に優しい製品に対する消費者の嗜好、伝統的な医療環境以外の用途の拡大により、大きな成長機会をもたらしている。温度モニタリングや遠隔治療管理などのスマート技術の統合は、製品の機能性と市場競争力を高める。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、ニーズに合わせた治療ソリューションの導入は、新たな機会を活用し、市場でのリーダーシップを維持するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- ホット&コールドパックの世界市場成長を促進する主な要因は何か?
- 医療やスポーツの現場で支持を集めているパックのデザインや素材は何か?
- 技術の進歩は競争環境をどのように変えているか?
- 主要市場プレイヤーは誰で、関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- ホット&コールドパックの世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

ホット&コールドパックの世界市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために、技術革新、持続可能性、戦略的パートナーシップに重点を置いています。これらの企業は研究開発に投資し、多様なユーザーニーズや臨床要件に対応したジェル状パック、インスタントコールドパック、ウェアラブル治療器などの先進的なパックデザインを導入している。医療提供者、スポーツ協会、環境保護機関との協力は、市場拡大を促進し、持続可能な製品の実践を促進する。さらに、消費者教育、製品の安全性、法規制の遵守を重視することで、市場の成長を促進し、進化するホット&コールドパック市場において治療効果を高めることができる。

主要企業のプロファイル

- 3M
- ブレッグ社
- メドライン・インダストリーズ社
- カーディナル・ヘルス
- 小林製薬株式会社小林製薬株式会社
- ハリヤーズヘルス
- チャタヌーガ・インターナショナル
- ビーユーダブリューシュミット
- アクティブメディカル
- 邯鄲武信医療機器
- シッセルUK
- シュガー・ドイツGmbH
- メトラーエレクトロニクス
- ブランディング
- INTCOメディカル

ホットパックとコールドパックの産業調査セグメンテーション

製品別
- セラピーウォーターバッグ
- ジェルパック
- パッチ
- ラップ/パック

用途別
- 筋炎症
- 疼痛管理
- 外傷および損傷

流通チャネル別
- 病院薬局
- eコマース
- 小売薬局

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)


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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.PESTEL分析
4.3.ポーター分析
4.4.メーカー別主要プロモーション戦略
4.5.規制シナリオ
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費
5.1.3.世界の疼痛管理市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.高齢化人口の増加
5.2.2.火傷、創傷、傷害の発生率の増加
5.2.3.人口における手術創の有病率の上昇
5.2.4.研究開発活動の増加
5.2.5.ホットパックとコールドパックの需要の増加
5.2.6.関節炎の有病率の上昇
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品タイプ別売上高
6.1.2.用途別売上高
6.1.3.流通チャネル別売上高
6.1.4.国別売上高
6.2.2024年市場シナリオ
7.ホット&コールドパックの世界市場需要(金額または規模:億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.ホットパックとコールドパックの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
8.1.はじめに / 主要な調査結果
8.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:製品タイプ別、2019-2023年
8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
8.3.1.ジェルパック
8.3.2.セラピーウォーターバッグ
8.3.3.ラップ/パック
8.3.4.パッチ
8.3.5.その他
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.ホット&コールドパックの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:用途別、2019-2023年
9.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.筋肉炎症
9.3.2.疼痛管理
9.3.3.外傷と傷害
9.4.用途別市場魅力度分析
10.ホット&コールドパックの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:流通チャネル別、2019-2023年
10.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
10.3.1.病院薬局
10.3.2.電子商取引
10.3.3.小売薬局
10.4.流通チャネル別市場魅力度分析
11.ホット&コールドパックの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(地域別
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、地域別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と地域別予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米のホット&コールドパック市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.製品タイプ別
12.3.3.用途別
12.3.4.流通チャネル別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.製品タイプ別
12.4.3.用途別
12.4.4.流通チャネル別
12.5.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.6.促進要因と阻害要因-影響分析
12.7.市場動向
12.8.国別分析と予測
12.8.1.米国のホット&コールドパック市場
12.8.1.1.序論
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.製品タイプ別
12.8.1.2.2.用途別
12.8.1.2.3.流通チャネル別
12.8.2.カナダのホット&コールドパック市場
12.8.2.1.序論
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.製品タイプ別
12.8.2.2.2.用途別
12.8.2.2.3.流通チャネル別
13.ラテンアメリカのホット・コールドパック市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ブラジル
13.3.1.2.メキシコ
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.製品タイプ別
13.3.3.用途別
13.3.4.流通チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.用途別
13.4.4.流通チャネル別
13.5.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.市場動向
13.8.国別分析と予測
13.8.1.ブラジルのホット&コールドパック市場
13.8.1.1.序論
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品タイプ別
13.8.1.2.2.用途別
13.8.1.2.3.流通チャネル別
13.8.2.アルゼンチンのホット&コールドパック市場
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品タイプ別
13.8.2.2.2.用途別
13.8.2.2.3.流通チャネル別
13.8.3.メキシコのホット&コールドパック市場
13.8.3.1.序論
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.製品タイプ別
13.8.3.2.2.用途別
13.8.3.2.3.流通チャネル別
14.欧州ホット&コールドパック市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.イタリア
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.北欧諸国
14.3.1.8.ロシア
14.3.1.9.その他のヨーロッパ
14.3.2.製品タイプ別
14.3.3.用途別
14.3.4.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.用途別
14.4.4.流通チャネル別
14.5.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.市場動向
14.8.国別分析と予測
14.8.1.ドイツのホット&コールドパック市場
14.8.1.1.序論
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品タイプ別
14.8.1.2.2.用途別
14.8.1.2.3.流通チャネル別
14.8.2.フランスのホット&コールドパック市場
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品タイプ別
14.8.2.2.2.用途別
14.8.2.2.3.流通チャネル別
14.8.3.イタリアのホット&コールドパック市場
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品タイプ別
14.8.3.2.2.用途別
14.8.3.2.3.流通チャネル別
14.8.4.スペインのホット&コールドパック市場
14.8.4.1.序論
14.8.4.2.市場分類別分析と予測
14.8.4.2.1.製品タイプ別
14.8.4.2.2.用途別
14.8.4.2.3.流通チャネル別
14.8.5.英国のホットパックとコールドパック市場
14.8.5.1.序論
14.8.5.2.市場分類別分析と予測
14.8.5.2.1.製品タイプ別
14.8.5.2.2.用途別
14.8.5.2.3.流通チャネル別
14.8.6.ベネルクス連合ホット&コールドパック市場
14.8.6.1.序論
14.8.6.2.市場分類別分析と予測
14.8.6.2.1.製品タイプ別
14.8.6.2.2.用途別
14.8.6.2.3.流通チャネル別
14.8.7.ロシアのホット&コールドパック市場
14.8.7.1.序論
14.8.7.2.市場分類別分析と予測
14.8.7.2.1.製品タイプ別
14.8.7.2.2.用途別
14.8.7.2.3.流通チャネル別
15.南アジアのホット・コールドパック市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.インド
15.3.1.2.タイ
15.3.1.3.インドネシア
15.3.1.4.マレーシア
15.3.1.5.その他の南アジア
15.3.2.製品タイプ別
15.3.3.用途別
15.3.4.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.用途別
15.4.4.流通チャネル別
15.5.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.市場動向
15.8.国別分析と予測
15.8.1.インドのホット&コールドパック市場
15.8.1.1.序論
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品タイプ別
15.8.1.2.2.用途別
15.8.1.2.3.流通チャネル別
15.8.2.インドネシアのホット&コールドパック市場
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品タイプ別
15.8.2.2.2.用途別
15.8.2.2.3.流通チャネル別
15.8.3.マレーシアのホット&コールドパック市場
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品タイプ別
15.8.3.2.2.用途別
15.8.3.2.3.流通チャネル別
15.8.4.タイのホット&コールドパック市場
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.製品タイプ別
15.8.4.2.2.用途別
15.8.4.2.3.流通チャネル別
16.東アジアのホット・コールドパック市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.製品タイプ別
16.3.3.用途別
16.3.4.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.用途別
16.4.4.流通チャネル別
16.5.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.市場動向
16.8.国別分析と予測
16.8.1.中国ホット&コールドパック市場
16.8.1.1.序論
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品タイプ別
16.8.1.2.2.用途別
16.8.1.2.3.流通チャネル別
16.8.2.日本ホット&コールドパック市場
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品タイプ別
16.8.2.2.2.用途別
16.8.2.2.3.流通チャネル別
16.8.3.韓国のホット&コールドパック市場
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品タイプ別
16.8.3.2.2.用途別
16.8.3.2.3.流通チャネル別
17.オセアニアのホットパックとコールドパック市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.序論
17.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.製品タイプ別
17.3.3.用途別
17.3.4.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.用途別
17.4.4.流通チャネル別
17.5.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.市場動向
17.8.国別分析と予測
17.8.1.オーストラリアのホット&コールドパック市場
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品タイプ別
17.8.1.2.2.用途別
17.8.1.2.3.流通チャネル別
17.8.2.ニュージーランドのホット&コールドパック市場
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品タイプ別
17.8.2.2.2.用途別
17.8.2.2.3.流通チャネル別
18.中東・アフリカ(MEA)のホットパックとコールドパック市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.その他の中東・アフリカ
18.3.2.製品タイプ別
18.3.3.用途別
18.3.4.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.用途別
18.4.4.流通チャネル別
18.5.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.市場動向
18.8.国別分析と予測
18.8.1.GCC諸国のホット&コールドパック市場
18.8.1.1.導入
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品タイプ別
18.8.1.2.2.用途別
18.8.1.2.3.流通チャネル別
18.8.2.トルコのホット&コールドパック市場
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品タイプ別
18.8.2.2.2.用途別
18.8.2.2.3.流通チャネル別
18.8.3.南アフリカのホット&コールドパック市場
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品タイプ別
18.8.3.2.2.用途別
18.8.3.2.3.流通チャネル別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
19.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
19.3.2.プレーヤーによるプラットフォームタイプのフットプリント
19.3.3.プレーヤーによるチャネル別フットプリント
20.競争分析
20.1.競争ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.3M
20.3.1.1.会社概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.販売拠点
20.3.1.4.主要財務状況
20.3.1.5.SWOT分析
20.3.1.6.主要開発
20.3.1.7.戦略の概要
20.3.2.ブレグ社
20.3.2.1.会社概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.販売拠点
20.3.2.4.主要財務状況
20.3.2.5.SWOT分析
20.3.2.6.主要開発
20.3.2.7.戦略の概要
20.3.3.メドライン・インダストリーズ社
20.3.3.1.会社概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.販売拠点
20.3.3.4.主要財務状況
20.3.3.5.SWOT分析
20.3.3.6.主要開発
20.3.3.7.戦略の概要
20.3.4.カーディナル・ヘルス社
20.3.4.1.会社概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.販売拠点
20.3.4.4.主要財務状況
20.3.4.5.SWOT分析
20.3.4.6.主要開発
20.3.4.7.戦略の概要
20.3.5.小林製薬株式会社
20.3.5.1.会社概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.販売拠点
20.3.5.4.主要財務状況
20.3.5.5.SWOT分析
20.3.5.6.主要開発
20.3.5.7.戦略の概要
20.3.6.ハリヤード・ヘルス社
20.3.6.1.会社概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.販売拠点
20.3.6.4.主要財務状況
20.3.6.5.SWOT分析
20.3.6.6.主要開発
20.3.6.7.戦略の概要
20.3.7.チャタヌーガ・インターナショナル
20.3.7.1.会社概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.販売拠点
20.3.7.4.主要財務状況
20.3.7.5.SWOT分析
20.3.7.6.主要開発
20.3.7.7.戦略の概要
20.3.8.ビーユーダブリューシュミット
20.3.8.1.会社概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.販売拠点
20.3.8.4.主要財務状況
20.3.8.5.SWOT分析
20.3.8.6.主要開発
20.3.8.7.戦略の概要
20.3.9.アクティブメディカル
20.3.9.1.会社概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.販売拠点
20.3.9.4.主要財務状況
20.3.9.5.SWOT分析
20.3.9.6.主要開発
20.3.9.7.戦略の概要
20.3.10.邯鄲無心医療器械
20.3.10.1.会社概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.販売拠点
20.3.10.4.主要財務状況
20.3.10.5.SWOT分析
20.3.10.6.主要開発
20.3.10.7.戦略の概要
20.3.11.シッセルUK
20.3.11.1.会社概要
20.3.11.2.製品ポートフォリオ
20.3.11.3.販売拠点
20.3.11.4.主要財務状況
20.3.11.5.SWOT分析
20.3.11.6.主要開発
20.3.11.7.戦略の概要
20.3.12.シュガー・ドイツGmbH
20.3.12.1.会社概要
20.3.12.2.製品ポートフォリオ
20.3.12.3.販売拠点
20.3.12.4.主要財務状況
20.3.12.5.SWOT分析
20.3.12.6.主要開発
20.3.12.7.戦略の概要
20.3.13.メトラーエレクトロニクス
20.3.13.1.会社概要
20.3.13.2.製品ポートフォリオ
20.3.13.3.販売拠点
20.3.13.4.主要財務状況
20.3.13.5.SWOT分析
20.3.13.6.主要開発
20.3.13.7.戦略の概要
20.3.14.ブランディング
20.3.14.1.会社概要
20.3.14.2.製品ポートフォリオ
20.3.14.3.販売拠点
20.3.14.4.主要財務状況
20.3.14.5.SWOT分析
20.3.14.6.主要開発
20.3.14.7.戦略の概要
20.3.15.INTCOメディカル
20.3.15.1.会社概要
20.3.15.2.製品ポートフォリオ
20.3.15.3.販売拠点
20.3.15.4.主要財務状況
20.3.15.5.SWOT分析
20.3.15.6.主要開発
20.3.15.7.戦略の概要
20.3.16.フィトパフォーマンス・イタリア
20.3.16.1.会社概要
20.3.16.2.製品ポートフォリオ
20.3.16.3.販売拠点
20.3.16.4.主要財務状況
20.3.16.5.SWOT分析
20.3.16.6.主要開発
20.3.16.7.戦略の概要
20.3.17.フィジオリン
20.3.17.1.会社概要
20.3.17.2.製品ポートフォリオ
20.3.17.3.販売拠点
20.3.17.4.主要財務状況
20.3.17.5.SWOT分析
20.3.17.6.主要開発
20.3.17.7.戦略の概要
20.3.18.グレッグ社
20.3.18.1.会社概要
20.3.18.2.製品ポートフォリオ
20.3.18.3.販売拠点
20.3.18.4.主要財務状況
20.3.18.5.SWOT分析
20.3.18.6.主要開発
20.3.18.7.戦略の概要
20.3.19.ブルーダー・ヘルスケア
20.3.19.1.会社概要
20.3.19.2.製品ポートフォリオ
20.3.19.3.販売拠点
20.3.19.4.主要財務状況
20.3.19.5.SWOT分析
20.3.19.6.主要開発
20.3.19.7.戦略の概要
20.3.20.カルデラ・インターナショナル
20.3.20.1.会社概要
20.3.20.2.製品ポートフォリオ
20.3.20.3.販売拠点
20.3.20.4.主要財務状況
20.3.20.5.SWOT分析
20.3.20.6.主要開発
20.3.20.7.戦略の概要
20.3.21.カレックス・ヘルスブランド
20.3.21.1.会社概要
20.3.21.2.製品ポートフォリオ
20.3.21.3.販売拠点
20.3.21.4.主要財務状況
20.3.21.5.SWOT分析
20.3.21.6.主要開発
20.3.21.7.戦略の概要
20.3.22.メドトロニクス
20.3.22.1.会社概要
20.3.22.2.製品ポートフォリオ
20.3.22.3.販売拠点
20.3.22.4.主要財務状況
20.3.22.5.SWOT分析
20.3.22.6.主要開発
20.3.22.7.戦略の概要
20.3.23.ファイザー株式会社
20.3.23.1.会社概要
20.3.23.2.製品ポートフォリオ
20.3.23.3.販売拠点
20.3.23.4.主要財務状況
20.3.23.5.SWOT分析
20.3.23.6.主要開発
20.3.23.7.戦略の概要
20.3.24.メンソレータム社
20.3.24.1.会社概要
20.3.24.2.製品ポートフォリオ
20.3.24.3.販売拠点
20.3.24.4.主要財務状況
20.3.24.5.SWOT分析
20.3.24.6.主要開発
20.3.24.7.戦略の概要
20.3.25.メドライン・インダストリーズ社
20.3.25.1.会社概要
20.3.25.2.製品ポートフォリオ
20.3.25.3.販売拠点
20.3.25.4.主要財務状況
20.3.25.5.SWOT分析
20.3.25.6.主要開発
20.3.25.7.戦略の概要
20.3.26.小林製薬株式会社小林製薬株式会社
20.3.26.1.会社概要
20.3.26.2.製品ポートフォリオ
20.3.26.3.販売拠点
20.3.26.4.主要財務状況
20.3.26.5.SWOT分析
20.3.26.6.主要開発
20.3.26.7.戦略の概要
20.3.27.チャタヌーガ・インターナショナル
20.3.27.1.会社概要
20.3.27.2.製品ポートフォリオ
20.3.27.3.販売拠点
20.3.27.4.主要財務状況
20.3.27.5.SWOT分析
20.3.27.6.主要開発
20.3.27.7.戦略の概要
20.3.28.ハリヤード・ヘルス社
20.3.28.1.会社概要
20.3.28.2.製品ポートフォリオ
20.3.28.3.販売拠点
20.3.28.4.主要財務状況
20.3.28.5.SWOT分析
20.3.28.6.主要開発
20.3.28.7.戦略の概要
20.3.29.アクティブメディカル
20.3.29.1.会社概要
20.3.29.2.製品ポートフォリオ
20.3.29.3.販売拠点
20.3.29.4.主要財務状況
20.3.29.5.SWOT分析
20.3.29.6.主要開発
20.3.29.7.戦略の概要
20.3.30.ウリエル - メディテックス
20.3.30.1.会社概要
20.3.30.2.製品ポートフォリオ
20.3.30.3.販売拠点
20.3.30.4.主要財務状況
20.3.30.5.SWOT分析
20.3.30.6.主要開発
20.3.30.7.戦略の概要
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global Hot and Cold Packs Market, offering a detailed analysis of market dynamics, trends, opportunities, and challenges shaping its landscape.

Key Insights:

• Hot and Cold Packs Market Size (2024E): USD 1.16 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 1.94 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 5.9%

Scope of the Report: Hot and Cold Packs Market

Hot and cold packs are essential therapeutic tools widely used in medical and sports industries to provide relief for injuries, muscle pain, and inflammation. These packs utilize temperature therapy to alleviate discomfort and aid in recovery processes, serving hospitals, rehabilitation centers, sports clinics, and homecare settings. Market growth is driven by increasing health awareness, rising incidences of sports injuries, and advancements in pack design and materials, enhancing therapeutic efficacy and patient comfort.

Market Growth Drivers:

The global Hot and Cold Packs Market is fueled by several key factors, including the growing adoption of non-pharmaceutical pain management solutions and the increasing prevalence of sports activities worldwide. The versatility of hot and cold packs in treating a wide range of conditions, from acute injuries to chronic pain management, further propels market expansion. Technological innovations, such as ergonomic designs and reusable materials, contribute to improved user experience and market penetration.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the Hot and Cold Packs Market faces challenges related to product differentiation, regulatory compliance, and environmental sustainability. Stringent regulations governing the manufacturing and marketing of medical devices impose compliance burdens on manufacturers, impacting market entry barriers and operational costs. Additionally, environmental concerns regarding the disposal of single-use packs and the demand for sustainable packaging solutions present challenges for market sustainability.

Market Opportunities:

The Hot and Cold Packs Market presents significant growth opportunities driven by innovations in material science, consumer preference for reusable and eco-friendly products, and expanding applications beyond traditional healthcare settings. Integration of smart technologies, such as temperature monitoring and remote therapy management, enhances product functionality and market competitiveness. Strategic partnerships, investment in research and development, and the introduction of tailored therapeutic solutions are pivotal to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary factors driving the global Hot and Cold Packs Market growth?
• Which pack designs and materials are gaining traction across healthcare and sports settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape?
• Who are the key market players, and what strategies are they employing to maintain relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Hot and Cold Packs Market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Hot and Cold Packs Market focus on innovation, sustainability, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to introduce advanced pack designs, including gel-based packs, instant cold packs, and wearable therapeutic devices, catering to diverse user needs and clinical requirements. Collaborations with healthcare providers, sports associations, and environmental agencies facilitate market expansion and promote sustainable product practices. Moreover, emphasis on consumer education, product safety, and regulatory compliance fosters market growth and enhances therapeutic outcomes in the evolving Hot and Cold Packs Market landscape.

Key Companies Profiled:

• 3M
• Breg, Inc.
• Medline Industries, Inc.
• Cardinal Health Inc.
• Kobayashi Pharmaceutical Co. Ltd.
• Halyards Health Inc.
• Chattanooga International
• B.u.W. Schmidt
• Active Medical
• Handan Wuxin Medical Devices
• Sissel UK
• Sugr Germany GmbH
• Mettler Electronics
• Blunding
• INTCO Medical

Hot and Cold Packs Industry Research Segmentation

By Product:
• Therapy Water Bags
• Gel Packs
• Patch
• Wraps/Packs

By Application:
• Muscular Inflammation
• Pain Management
• Trauma and Injuries

By Distribution Channel:
• Hospital Pharmacies
• e-Commerce
• Retail Pharmacies

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption/Usage Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.3. Porter’s Analysis
4.4. Key Promotional Strategies, by Manufacturers
4.5. Regulatory Scenario
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure
5.1.3. Global Pain Management Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance and Impact
5.2.1. Rising Ageing Population
5.2.2. Increasing Incidence of Burns, Wounds and Injuries
5.2.3. Rising Prevalence of Surgical Wounds Among The Population
5.2.4. Rise In R&D Activities
5.2.5. Growing Demand For Hot and Cold Packs
5.2.6. Rise In Prevalence Of Arthritis
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. Revenue By Product type
6.1.2. Revenue By Application
6.1.3. Revenue By Distribution Channel
6.1.4. Revenue By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Hot and Cold Packs Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Hot and Cold Packs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Product type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Product type, 2024-2033
8.3.1. Gel Packs
8.3.2. Therapy Water Bags
8.3.3. Wraps/Packs
8.3.4. Patches
8.3.5. Others
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product type
9. Global Hot and Cold Packs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Application, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
9.3.1. Muscular inflammation
9.3.2. Pain Management
9.3.3. Trauma and Injuries
9.4. Market Attractiveness Analysis By Application
10. Global Hot and Cold Packs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Distribution Channel
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
10.3.1. Hospital Pharmacies
10.3.2. E-commerce
10.3.3. Retail Pharmacies
10.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
11. Global Hot and Cold Packs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Hot and Cold Packs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Product type
12.3.3. By Application
12.3.4. By Distribution Channel
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Product type
12.4.3. By Application
12.4.4. By Distribution Channel
12.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.7. Market Trends
12.8. Country Level Analysis and Forecast
12.8.1. U.S. Hot and Cold Packs Market
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Product type
12.8.1.2.2. By Application
12.8.1.2.3. By Distribution Channel
12.8.2. Canada Hot and Cold Packs Market
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Product type
12.8.2.2.2. By Application
12.8.2.2.3. By Distribution Channel
13. Latin America Hot and Cold Packs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Brazil
13.3.1.2. Mexico
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Product type
13.3.3. By Application
13.3.4. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product type
13.4.3. By Application
13.4.4. By Distribution Channel
13.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Market Trends
13.8. Country Level Analysis and Forecast
13.8.1. Brazil Hot and Cold Packs Market
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Product type
13.8.1.2.2. By Application
13.8.1.2.3. By Distribution Channel
13.8.2. Argentina Hot and Cold Packs Market
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Product type
13.8.2.2.2. By Application
13.8.2.2.3. By Distribution Channel
13.8.3. Mexico Hot and Cold Packs Market
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Product type
13.8.3.2.2. By Application
13.8.3.2.3. By Distribution Channel
14. Europe Hot and Cold Packs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Germany
14.3.1.2. Italy
14.3.1.3. France
14.3.1.4. U.K.
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Nordic Countries
14.3.1.8. Russia
14.3.1.9. Rest of Europe
14.3.2. By Product type
14.3.3. By Application
14.3.4. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product type
14.4.3. By Application
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Market Trends
14.8. Country Level Analysis and Forecast
14.8.1. Germany Hot and Cold Packs Market
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product type
14.8.1.2.2. By Application
14.8.1.2.3. By Distribution Channel
14.8.2. France Hot and Cold Packs Market
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product type
14.8.2.2.2. By Application
14.8.2.2.3. By Distribution Channel
14.8.3. Italy Hot and Cold Packs Market
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Product type
14.8.3.2.2. By Application
14.8.3.2.3. By Distribution Channel
14.8.4. Spain Hot and Cold Packs Market
14.8.4.1. Introduction
14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.4.2.1. By Product type
14.8.4.2.2. By Application
14.8.4.2.3. By Distribution Channel
14.8.5. U.K. Hot and Cold Packs Market
14.8.5.1. Introduction
14.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.5.2.1. By Product type
14.8.5.2.2. By Application
14.8.5.2.3. By Distribution Channel
14.8.6. Benelux Union Hot and Cold Packs Market
14.8.6.1. Introduction
14.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.6.2.1. By Product type
14.8.6.2.2. By Application
14.8.6.2.3. By Distribution Channel
14.8.7. Russia Hot and Cold Packs Market
14.8.7.1. Introduction
14.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.7.2.1. By Product type
14.8.7.2.2. By Application
14.8.7.2.3. By Distribution Channel
15. South Asia Hot and Cold Packs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. India
15.3.1.2. Thailand
15.3.1.3. Indonesia
15.3.1.4. Malaysia
15.3.1.5. Rest of South Asia
15.3.2. By Product type
15.3.3. By Application
15.3.4. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product type
15.4.3. By Application
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Market Trends
15.8. Country Level Analysis and Forecast
15.8.1. India Hot and Cold Packs Market
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product type
15.8.1.2.2. By Application
15.8.1.2.3. By Distribution Channel
15.8.2. Indonesia Hot and Cold Packs Market
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product type
15.8.2.2.2. By Application
15.8.2.2.3. By Distribution Channel
15.8.3. Malaysia Hot and Cold Packs Market
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product type
15.8.3.2.2. By Application
15.8.3.2.3. By Distribution Channel
15.8.4. Thailand Hot and Cold Packs Market
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Product type
15.8.4.2.2. By Application
15.8.4.2.3. By Distribution Channel
16. East Asia Hot and Cold Packs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Product type
16.3.3. By Application
16.3.4. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product type
16.4.3. By Application
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Market Trends
16.8. Country Level Analysis and Forecast
16.8.1. China Hot and Cold Packs Market
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product type
16.8.1.2.2. By Application
16.8.1.2.3. By Distribution Channel
16.8.2. Japan Hot and Cold Packs Market
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product type
16.8.2.2.2. By Application
16.8.2.2.3. By Distribution Channel
16.8.3. South Korea Hot and Cold Packs Market
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product type
16.8.3.2.2. By Application
16.8.3.2.3. By Distribution Channel
17. Oceania Hot and Cold Packs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Product type
17.3.3. By Application
17.3.4. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product type
17.4.3. By Application
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Market Trends
17.8. Country Level Analysis and Forecast
17.8.1. Australia Hot and Cold Packs Market
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product type
17.8.1.2.2. By Application
17.8.1.2.3. By Distribution Channel
17.8.2. New Zealand Hot and Cold Packs Market
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product type
17.8.2.2.2. By Application
17.8.2.2.3. By Distribution Channel
18. Middle East and Africa (MEA) Hot and Cold Packs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Türkiye
18.3.1.3. South Africa
18.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Product type
18.3.3. By Application
18.3.4. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product type
18.4.3. By Application
18.4.4. By Distribution Channel
18.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Market Trends
18.8. Country Level Analysis and Forecast
18.8.1. GCC Countries Hot and Cold Packs Market
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product type
18.8.1.2.2. By Application
18.8.1.2.3. By Distribution Channel
18.8.2. Türkiye Hot and Cold Packs Market
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product type
18.8.2.2.2. By Application
18.8.2.2.3. By Distribution Channel
18.8.3. South Africa Hot and Cold Packs Market
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Product type
18.8.3.2.2. By Application
18.8.3.2.3. By Distribution Channel
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Presence Analysis
19.3.1. Regional footprint of Players
19.3.2. Platform Type foot print by Players
19.3.3. Channel Foot Print by Players
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. 3M
20.3.1.1. Company Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Sales Footprint
20.3.1.4. Key Financials
20.3.1.5. SWOT Analysis
20.3.1.6. Key Developments
20.3.1.7. Strategy Overview
20.3.2. Breg, Inc
20.3.2.1. Company Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Sales Footprint
20.3.2.4. Key Financials
20.3.2.5. SWOT Analysis
20.3.2.6. Key Developments
20.3.2.7. Strategy Overview
20.3.3. Medline Industries, Inc.
20.3.3.1. Company Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Sales Footprint
20.3.3.4. Key Financials
20.3.3.5. SWOT Analysis
20.3.3.6. Key Developments
20.3.3.7. Strategy Overview
20.3.4. Cardinal Health Inc.
20.3.4.1. Company Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Sales Footprint
20.3.4.4. Key Financials
20.3.4.5. SWOT Analysis
20.3.4.6. Key Developments
20.3.4.7. Strategy Overview
20.3.5. Kobayashi Pharmaceutical Co., Ltd.
20.3.5.1. Company Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Sales Footprint
20.3.5.4. Key Financials
20.3.5.5. SWOT Analysis
20.3.5.6. Key Developments
20.3.5.7. Strategy Overview
20.3.6. Halyards Health Inc.
20.3.6.1. Company Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Sales Footprint
20.3.6.4. Key Financials
20.3.6.5. SWOT Analysis
20.3.6.6. Key Developments
20.3.6.7. Strategy Overview
20.3.7. Chattanooga International
20.3.7.1. Company Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Sales Footprint
20.3.7.4. Key Financials
20.3.7.5. SWOT Analysis
20.3.7.6. Key Developments
20.3.7.7. Strategy Overview
20.3.8. B.u.W. Schmidt
20.3.8.1. Company Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Sales Footprint
20.3.8.4. Key Financials
20.3.8.5. SWOT Analysis
20.3.8.6. Key Developments
20.3.8.7. Strategy Overview
20.3.9. Active Medical
20.3.9.1. Company Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Sales Footprint
20.3.9.4. Key Financials
20.3.9.5. SWOT Analysis
20.3.9.6. Key Developments
20.3.9.7. Strategy Overview
20.3.10. Handan Wuxin Medical Devices
20.3.10.1. Company Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Sales Footprint
20.3.10.4. Key Financials
20.3.10.5. SWOT Analysis
20.3.10.6. Key Developments
20.3.10.7. Strategy Overview
20.3.11. Sissel UK
20.3.11.1. Company Overview
20.3.11.2. Product Portfolio
20.3.11.3. Sales Footprint
20.3.11.4. Key Financials
20.3.11.5. SWOT Analysis
20.3.11.6. Key Developments
20.3.11.7. Strategy Overview
20.3.12. Sugr Germany GmbH
20.3.12.1. Company Overview
20.3.12.2. Product Portfolio
20.3.12.3. Sales Footprint
20.3.12.4. Key Financials
20.3.12.5. SWOT Analysis
20.3.12.6. Key Developments
20.3.12.7. Strategy Overview
20.3.13. Mettler Electronics
20.3.13.1. Company Overview
20.3.13.2. Product Portfolio
20.3.13.3. Sales Footprint
20.3.13.4. Key Financials
20.3.13.5. SWOT Analysis
20.3.13.6. Key Developments
20.3.13.7. Strategy Overview
20.3.14. Blunding
20.3.14.1. Company Overview
20.3.14.2. Product Portfolio
20.3.14.3. Sales Footprint
20.3.14.4. Key Financials
20.3.14.5. SWOT Analysis
20.3.14.6. Key Developments
20.3.14.7. Strategy Overview
20.3.15. INTCO Medical
20.3.15.1. Company Overview
20.3.15.2. Product Portfolio
20.3.15.3. Sales Footprint
20.3.15.4. Key Financials
20.3.15.5. SWOT Analysis
20.3.15.6. Key Developments
20.3.15.7. Strategy Overview
20.3.16. Phyto Performance Italia
20.3.16.1. Company Overview
20.3.16.2. Product Portfolio
20.3.16.3. Sales Footprint
20.3.16.4. Key Financials
20.3.16.5. SWOT Analysis
20.3.16.6. Key Developments
20.3.16.7. Strategy Overview
20.3.17. Fysioline
20.3.17.1. Company Overview
20.3.17.2. Product Portfolio
20.3.17.3. Sales Footprint
20.3.17.4. Key Financials
20.3.17.5. SWOT Analysis
20.3.17.6. Key Developments
20.3.17.7. Strategy Overview
20.3.18. Greg, Inc.
20.3.18.1. Company Overview
20.3.18.2. Product Portfolio
20.3.18.3. Sales Footprint
20.3.18.4. Key Financials
20.3.18.5. SWOT Analysis
20.3.18.6. Key Developments
20.3.18.7. Strategy Overview
20.3.19. Bruder Healthcare
20.3.19.1. Company Overview
20.3.19.2. Product Portfolio
20.3.19.3. Sales Footprint
20.3.19.4. Key Financials
20.3.19.5. SWOT Analysis
20.3.19.6. Key Developments
20.3.19.7. Strategy Overview
20.3.20. Caldera International Inc.
20.3.20.1. Company Overview
20.3.20.2. Product Portfolio
20.3.20.3. Sales Footprint
20.3.20.4. Key Financials
20.3.20.5. SWOT Analysis
20.3.20.6. Key Developments
20.3.20.7. Strategy Overview
20.3.21. Carex Health Brands
20.3.21.1. Company Overview
20.3.21.2. Product Portfolio
20.3.21.3. Sales Footprint
20.3.21.4. Key Financials
20.3.21.5. SWOT Analysis
20.3.21.6. Key Developments
20.3.21.7. Strategy Overview
20.3.22. Medtronics Plc
20.3.22.1. Company Overview
20.3.22.2. Product Portfolio
20.3.22.3. Sales Footprint
20.3.22.4. Key Financials
20.3.22.5. SWOT Analysis
20.3.22.6. Key Developments
20.3.22.7. Strategy Overview
20.3.23. Pfizer Incorporation
20.3.23.1. Company Overview
20.3.23.2. Product Portfolio
20.3.23.3. Sales Footprint
20.3.23.4. Key Financials
20.3.23.5. SWOT Analysis
20.3.23.6. Key Developments
20.3.23.7. Strategy Overview
20.3.24. Mentholatum Company
20.3.24.1. Company Overview
20.3.24.2. Product Portfolio
20.3.24.3. Sales Footprint
20.3.24.4. Key Financials
20.3.24.5. SWOT Analysis
20.3.24.6. Key Developments
20.3.24.7. Strategy Overview
20.3.25. Medline Industries Inc.
20.3.25.1. Company Overview
20.3.25.2. Product Portfolio
20.3.25.3. Sales Footprint
20.3.25.4. Key Financials
20.3.25.5. SWOT Analysis
20.3.25.6. Key Developments
20.3.25.7. Strategy Overview
20.3.26. Kobayashi Pharmaceutical Co. Ltd.
20.3.26.1. Company Overview
20.3.26.2. Product Portfolio
20.3.26.3. Sales Footprint
20.3.26.4. Key Financials
20.3.26.5. SWOT Analysis
20.3.26.6. Key Developments
20.3.26.7. Strategy Overview
20.3.27. Chattanooga International
20.3.27.1. Company Overview
20.3.27.2. Product Portfolio
20.3.27.3. Sales Footprint
20.3.27.4. Key Financials
20.3.27.5. SWOT Analysis
20.3.27.6. Key Developments
20.3.27.7. Strategy Overview
20.3.28. Halyards Health Inc.
20.3.28.1. Company Overview
20.3.28.2. Product Portfolio
20.3.28.3. Sales Footprint
20.3.28.4. Key Financials
20.3.28.5. SWOT Analysis
20.3.28.6. Key Developments
20.3.28.7. Strategy Overview
20.3.29. Active Medical
20.3.29.1. Company Overview
20.3.29.2. Product Portfolio
20.3.29.3. Sales Footprint
20.3.29.4. Key Financials
20.3.29.5. SWOT Analysis
20.3.29.6. Key Developments
20.3.29.7. Strategy Overview
20.3.30. Uriel – Meditex
20.3.30.1. Company Overview
20.3.30.2. Product Portfolio
20.3.30.3. Sales Footprint
20.3.30.4. Key Financials
20.3.30.5. SWOT Analysis
20.3.30.6. Key Developments
20.3.30.7. Strategy Overview
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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