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抗体検査市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Antibody Testing Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

この調査レポートは世界の抗体検査市場を分析・予測したPersistence Market Researchの市場調査報告書です。この詳細なレポートでは、主要な市場ダイナミクス、成長促進要因、課題、新興動向に関する貴重な洞察を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年6月5日 US$4,900
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246 英語

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サマリー

この調査レポートは世界の抗体検査市場を分析・予測したPersistence Market Researchの市場調査報告書です。この詳細なレポートでは、主要な市場ダイナミクス、成長促進要因、課題、新興動向に関する貴重な洞察を提供しています。抗体検査産業の詳細な概観を提供し、2024年から2033年までの市場の成長軌道を予測する独占データと統計を提示しています。

主要な洞察

- 抗体検査の市場規模(2024年):91億5000万米ドル
- 予測市場価値(2033年)177億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年〜2033年): 6.8%

抗体検査市場 - レポートスコープ

抗体検査市場は、感染症、自己免疫疾患、慢性疾患の検出とモニタリングのための診断ソリューションに対する世界的な需要に牽引され、大きな成長を遂げています。この市場は、医療提供者、臨床検査室、研究機関、製薬会社にサービスを提供し、疾患のスクリーニング、診断、監視のための抗体検査アッセイ、キット、プラットフォームを幅広く提供しています。抗体検査は、患者の血液サンプル中の特定の抗体の存在を同定し、免疫反応、疾患の進行、治療効果に関する洞察を提供するという重要な役割を担っている。市場の成長には、技術の進歩、疫学的傾向、予防医療と個別化医療の重視の高まりが拍車をかけている。

市場成長の促進要因

世界の抗体検査市場は、いくつかの主要な成長促進要因の恩恵を受けている。COVID-19、HIV/AIDS、肝炎、インフルエンザなどの感染症の流行増加が市場拡大の原動力。抗体検査は、感染因子に対する抗体の迅速かつ正確な検出を可能にし、疾病診断、サーベイランス、アウトブレイク管理を容易にする。さらに、イムノアッセイ技術、自動化、多重化の進歩により、感度、特異性、納期を改善したハイスループット抗体検査プラットフォームの開発が可能となっている。この市場は、研究、医薬品開発、臨床試験における抗体検査の採用が拡大していることも影響しており、精密医療への取り組みや治療介入をサポートしている。

市場の阻害要因

急速な成長にもかかわらず、抗体検査市場は検査精度、標準化、規制監督に関する課題に直面している。アッセイ性能のばらつき、抗体の交差反応性、バックグラウンドノイズによる干渉は、検査の信頼性と解釈に影響を与え、偽陽性または偽陰性の結果をもたらす可能性がある。さらに、標準化された標準物質、熟練度試験プログラム、抗体検査アッセイやプラットフォームに関する規制ガイドラインの欠如は、市場導入や品質保証の妨げとなる可能性がある。さらに、検査の利用しやすさ、購入しやすさ、保険償還の適用範囲に関する懸念は、特に資源に制約のある医療環境においては、市場への浸透を制限する可能性がある。このような障壁に対処するためには、業界関係者、規制当局、公衆衛生当局が協力して、抗体検査のベストプラクティス、性能基準、品質管理手段を確立する必要がある。

市場機会:

抗体検査市場は、技術革新、市場の拡大、アプリケーションの多様化により、大きな成長機会がもたらされる。マルチプレックスイムノアッセイ、ポイントオブケア検査、ラピッドラテラルフローアッセイなどの次世代抗体検査アッセイの開発により、複数の抗体やバイオマーカーの同時検出が可能になり、診断精度と効率が向上している。さらに、がん、自己免疫疾患、代謝症候群などの非感染性疾患における抗体検査の需要の高まりは、市場の可能性と収益源を拡大している。さらに、戦略的パートナーシップ、診断ラボとの提携、研究開発への投資により、製品のイノベーション、市場参入、新規・新興ヘルスケア分野での商業化が促進される。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の抗体検査市場の成長を促進する要因は何か?
- イムノアッセイ技術の進歩は抗体検査の競争環境をどのように形成しているか?
- 抗体検査分野の市場参加者が直面する主な課題と機会は何か?
- 抗体検査メーカーに最も高い成長の可能性を提供する疾患適応症と地域はどこか?
- 市場における競争力を維持するために、主要企業はどのような戦略を採用しているのか?

競合情報とビジネス戦略

世界の抗体検査市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために、技術革新、製品の差別化、市場拡大に注力している。これらの企業は、次世代抗体検査アッセイの開発、新たな疾患適応とバイオマーカーの探索、検査性能と信頼性の向上のための研究開発に投資しています。医療提供者、臨床検査機関、学術研究センターとの連携により、企業は製品の性能を検証し、臨床研究を実施し、市場参入を拡大することができる。さらに、規制遵守、品質保証、顧客サポートに重点を置くことで、診断検査ソリューションの競争環境におけるブランドの評判と市場の信頼性を高めている。

主な企業

- サーモフィッシャーサイエンティフィック
- アボット・ラボラトリーズ
- バイオ・ラッド・ラボラトリーズ
- ベックトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー
- F・ホフマン・ラ・ロシュ
- アジレント・テクノロジー
- ディアソリン
- ゼウスサイエンティフィック
- アブカムPLC
- トリニティ・バイオテック
- ヴェルフェン(バイオキット)
- プロメガ
- バイオレジェンド
- メリディアン・バイオサイエンス
- バイオテクネ(R&Dシステムズ)

抗体検査市場調査セグメンテーション

製品

- 血清学的検査キット
- 血清学的アッセイ検査キット
- 血清学的迅速測定キット
- 免疫グロブリンキット
- 免疫グロブリンアッセイキット
- 免疫グロブリン迅速測定キット
- ラテラルフローアッセイキット
- ラテラルフローアッセイキット
- ラテラルフロー迅速測定キット
- 化学薬品・試薬
- 消耗品

適応症

- 妊娠
- 心血管疾患
- 自己免疫疾患
- 感染症
- 腫瘍学
- 内分泌疾患
- 糖尿病
- その他

エンドユーザー

- 病院
- 学術・研究機関
- 診断研究所
- バイオ製薬会社
- 在宅医療

地域

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.地域別疾病疫学
4.2.規制の状況
4.3.製品導入シナリオ
4.4.技術の進歩
4.5.償還シナリオ
4.6.PESTEL分析
4.7.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.世界の感染症診断薬市場概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.老年人口の増加
5.2.2.疾患特異的バイオマーカーの開発
5.2.3.慢性疾患の増加
5.2.4.検査自動化の進展
5.2.5.多項目免疫測定の発展
5.2.6.世界的な伝染病の出現
5.2.7.POC診断における政府支援の拡大
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.適応症別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.国別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界の抗体検査市場の需要(金額または規模)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在および将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.抗体検査の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
8.1.イントロダクション/主な調査結果
8.2.製品別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
8.3.製品別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
8.3.1.血清学的検査キット
8.3.1.1.血清学的アッセイ検査キット
8.3.1.2.血清学的迅速測定キット
8.3.2.免疫グロブリンキット
8.3.2.1.免疫グロブリン測定キット
8.3.2.2.免疫グロブリン迅速測定キット
8.3.3.ラテラルフローアッセイキット
8.3.3.1.ラテラルフローアッセイ試験キット
8.3.3.2.ラテラルフロー迅速測定キット
8.3.4.化学薬品および試薬
8.3.5.消耗品
8.4.製品別市場魅力度分析
9.抗体検査の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:適応症別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、適応症別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と適応症別予測、2024~2033年
9.3.1.妊娠
9.3.2.心血管疾患
9.3.3.自己免疫疾患
9.3.4.感染症
9.3.5.腫瘍学
9.3.6.内分泌疾患
9.3.7.糖尿病
9.3.8.その他
9.4.適応症別市場魅力度分析
10.抗体検査の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、エンドユーザー別、2024年~2033年
10.3.1.病院
10.3.2.学術・研究機関
10.3.3.診断研究所
10.3.4.バイオ製薬会社
10.3.5.在宅医療の現場
10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
11.抗体検査の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
11.1.はじめに
11.2.過去の地域別市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在および将来の市場価値(US$ Bn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米の抗体検査市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場価値(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.製品別
12.3.3.適応症別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.製品別
12.4.3.適応症別
12.4.4.エンドユーザー別
12.5.市場動向
12.6.促進要因と阻害要因-影響分析
12.7.国別分析と予測
12.7.1.米国の抗体検査市場の分析
12.7.1.1.はじめに
12.7.1.2.市場分類別分析と予測
12.7.1.2.1.製品別
12.7.1.2.2.適応症別
12.7.1.2.3.エンドユーザー別
12.7.2.カナダの抗体検査市場分析
12.7.2.1.はじめに
12.7.2.2.市場分類別分析と予測
12.7.2.2.1.製品別
12.7.2.2.2.適応症別
12.7.2.2.3.エンドユーザー別
13.ラテンアメリカの抗体検査市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場価値(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.製品別
13.3.3.適応症別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.適応症別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.国別分析と予測
13.7.1.メキシコの抗体検査市場分析
13.7.1.1.序論
13.7.1.2.市場分類別分析と予測
13.7.1.2.1.製品別
13.7.1.2.2.適応症別
13.7.1.2.3.エンドユーザー別
13.7.2.ブラジルの抗体検査市場分析
13.7.2.1.はじめに
13.7.2.2.市場分類別分析と予測
13.7.2.2.1.製品別
13.7.2.2.2.適応症別
13.7.2.2.3.エンドユーザー別
13.7.3.アルゼンチンの抗体検査市場分析
13.7.3.1.はじめに
13.7.3.2.市場分類別分析と予測
13.7.3.2.1.製品別
13.7.3.2.2.適応症別
13.7.3.2.3.エンドユーザー別
14.欧州抗体検査市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場価値(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.イタリア
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.製品別
14.3.3.適応症別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.適応症別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.ドイツの抗体検査市場の分析
14.7.1.1.はじめに
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.製品別
14.7.1.2.2.適応症別
14.7.1.2.3.エンドユーザー別
14.7.2.イタリアの抗体検査市場の分析
14.7.2.1.はじめに
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.製品別
14.7.2.2.2.適応症別
14.7.2.2.3.エンドユーザー別
14.7.3.フランスの抗体検査市場分析
14.7.3.1.はじめに
14.7.3.2.市場分類別分析と予測
14.7.3.2.1.製品別
14.7.3.2.2.適応症別
14.7.3.2.3.エンドユーザー別
14.7.4.英国の抗体検査市場分析
14.7.4.1.はじめに
14.7.4.2.市場分類別分析と予測
14.7.4.2.1.製品別
14.7.4.2.2.適応症別
14.7.4.2.3.エンドユーザー別
14.7.5.スペインの抗体検査市場分析
14.7.5.1.はじめに
14.7.5.2.市場分類別分析と予測
14.7.5.2.1.製品別
14.7.5.2.2.適応症別
14.7.5.2.3.エンドユーザー別
14.7.6.ベネルクスの抗体検査市場分析
14.7.6.1.はじめに
14.7.6.2.市場分類別分析と予測
14.7.6.2.1.製品別
14.7.6.2.2.適応症別
14.7.6.2.3.エンドユーザー別
14.7.7.ロシアの抗体検査市場分析
14.7.7.1.はじめに
14.7.7.2.市場分類別分析と予測
14.7.7.2.1.製品別
14.7.7.2.2.適応症別
14.7.7.2.3.エンドユーザー別
15.東アジアの抗体検査市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場価値(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.製品別
15.3.3.適応症別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.適応症別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.中国の抗体検査市場の分析
15.7.1.1.はじめに
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.製品別
15.7.1.2.2.適応症別
15.7.1.2.3.エンドユーザー別
15.7.2.日本の抗体検査市場分析
15.7.2.1.はじめに
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.製品別
15.7.2.2.2.適応症別
15.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.7.3.韓国の抗体検査市場分析
15.7.3.1.はじめに
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.製品別
15.7.3.2.2.適応症別
15.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.南アジアの抗体検査市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場価値(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.インドネシア
16.3.1.3.マレーシア
16.3.1.4.タイ
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.製品別
16.3.3.適応症別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.適応症別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.インドの抗体検査市場の分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.製品別
16.7.1.2.2.適応症別
16.7.1.2.3.エンドユーザー別
16.7.2.インドネシアの抗体検査市場分析
16.7.2.1.はじめに
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.製品別
16.7.2.2.2.適応症別
16.7.2.2.3.エンドユーザー別
16.7.3.マレーシアの抗体検査市場分析
16.7.3.1.はじめに
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.製品別
16.7.3.2.2.適応症別
16.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.7.4.タイの抗体検査市場の分析
16.7.4.1.はじめに
16.7.4.2.市場分類別分析と予測
16.7.4.2.1.製品別
16.7.4.2.2.適応症別
16.7.4.2.3.エンドユーザー別
17.オセアニアの抗体検査市場2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2019年~2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場価値(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.製品別
17.3.3.適応症別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.適応症別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.主要市場参入企業-インテンシティマッピング
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.オーストラリアの抗体検査市場分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品別
17.7.1.2.2.適応症別
17.7.1.2.3.エンドユーザー別
17.7.2.ニュージーランドの抗体検査市場分析
17.7.2.1.はじめに
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品別
17.7.2.2.2.適応症別
17.7.2.2.3.エンドユーザー別
18.中東・アフリカ(MEA)の抗体検査市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場価値(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.北アフリカ
18.3.1.4.南アフリカ
18.3.1.5.その他の中東・アフリカ
18.3.2.製品別
18.3.3.適応症別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.適応症別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.GCC諸国の抗体検査市場分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.製品別
18.7.1.2.2.適応症別
18.7.1.2.3.エンドユーザー別
18.7.2.トルコの抗体検査市場分析
18.7.2.1.序論
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.製品別
18.7.2.2.2.適応症別
18.7.2.2.3.エンドユーザー別
18.7.3.南アフリカの抗体検査市場分析
18.7.3.1.はじめに
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.製品別
18.7.3.2.2.適応症別
18.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.7.4.北アフリカの抗体検査市場分析
18.7.4.1.はじめに
18.7.4.2.市場分類別分析と予測
18.7.4.2.1.製品別
18.7.4.2.2.適応症別
18.7.4.2.3.エンドユーザー別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.サーモフィッシャーサイエンティフィック
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.販売拠点
20.3.1.4.主要財務状況
20.3.1.5.SWOT分析
20.3.1.6.戦略の概要
20.3.1.6.1.マーケティング戦略
20.3.1.6.2.製品戦略
20.3.1.6.3.チャネル戦略
20.3.2.アボット・ラボラトリーズ
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.販売拠点
20.3.2.4.主要財務状況
20.3.2.5.SWOT分析
20.3.2.6.戦略の概要
20.3.2.6.1.マーケティング戦略
20.3.2.6.2.製品戦略
20.3.2.6.3.チャネル戦略
20.3.3.バイオ・ラッド・ラボラトリーズ社
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.販売拠点
20.3.3.4.主要財務状況
20.3.3.5.SWOT分析
20.3.3.6.戦略の概要
20.3.3.6.1.マーケティング戦略
20.3.3.6.2.製品戦略
20.3.3.6.3.チャネル戦略
20.3.4.ベックトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.販売拠点
20.3.4.4.主要財務状況
20.3.4.5.SWOT分析
20.3.4.6.戦略の概要
20.3.4.6.1.マーケティング戦略
20.3.4.6.2.製品戦略
20.3.4.6.3.チャネル戦略
20.3.5.ホフマン・ラ・ロシュ
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.販売拠点
20.3.5.4.主要財務状況
20.3.5.5.SWOT分析
20.3.5.6.戦略の概要
20.3.5.6.1.マーケティング戦略
20.3.5.6.2.製品戦略
20.3.5.6.3.チャネル戦略
20.3.6.アジレント・テクノロジー
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.販売拠点
20.3.6.4.主要財務状況
20.3.6.5.SWOT分析
20.3.6.6.戦略の概要
20.3.6.6.1.マーケティング戦略
20.3.6.6.2.製品戦略
20.3.6.6.3.チャネル戦略
20.3.7.ディアソリン
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.販売拠点
20.3.7.4.主要財務状況
20.3.7.5.SWOT分析
20.3.7.6.戦略の概要
20.3.7.6.1.マーケティング戦略
20.3.7.6.2.製品戦略
20.3.7.6.3.チャネル戦略
20.3.8.ゼウスサイエンティフィック
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.販売拠点
20.3.8.4.主要財務状況
20.3.8.5.SWOT分析
20.3.8.6.戦略の概要
20.3.8.6.1.マーケティング戦略
20.3.8.6.2.製品戦略
20.3.8.6.3.チャネル戦略
20.3.9.アブカムPLC
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.販売拠点
20.3.9.4.主要財務状況
20.3.9.5.SWOT分析
20.3.9.6.戦略の概要
20.3.9.6.1.マーケティング戦略
20.3.9.6.2.製品戦略
20.3.9.6.3.チャネル戦略
20.3.10.トリニティ・バイオテック
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.販売拠点
20.3.10.4.主要財務状況
20.3.10.5.SWOT分析
20.3.10.6.戦略の概要
20.3.10.6.1.マーケティング戦略
20.3.10.6.2.製品戦略
20.3.10.6.3.チャネル戦略
20.3.11.ヴェルフェン(バイオキット)
20.3.11.1.概要
20.3.11.2.製品ポートフォリオ
20.3.11.3.販売拠点
20.3.11.4.主要財務状況
20.3.11.5.SWOT分析
20.3.11.6.戦略の概要
20.3.11.6.1.マーケティング戦略
20.3.11.6.2.製品戦略
20.3.11.6.3.チャネル戦略
20.3.12.プロメガ
20.3.12.1.概要
20.3.12.2.製品ポートフォリオ
20.3.12.3.販売拠点
20.3.12.4.主要財務状況
20.3.12.5.SWOT分析
20.3.12.6.戦略の概要
20.3.12.6.1.マーケティング戦略
20.3.12.6.2.製品戦略
20.3.12.6.3.チャネル戦略
20.3.13.バイオレジェンド
20.3.13.1.概要
20.3.13.2.製品ポートフォリオ
20.3.13.3.販売拠点
20.3.13.4.主要財務状況
20.3.13.5.SWOT分析
20.3.13.6.戦略の概要
20.3.13.6.1.マーケティング戦略
20.3.13.6.2.製品戦略
20.3.13.6.3.チャネル戦略
20.3.14.メリディアン・バイオサイエンス
20.3.14.1.概要
20.3.14.2.製品ポートフォリオ
20.3.14.3.販売拠点
20.3.14.4.主要財務状況
20.3.14.5.SWOT分析
20.3.14.6.戦略の概要
20.3.14.6.1.マーケティング戦略
20.3.14.6.2.製品戦略
20.3.14.6.3.チャネル戦略
20.3.15.バイオテクネ(R&Dシステムズ)
20.3.15.1.概要
20.3.15.2.製品ポートフォリオ
20.3.15.3.販売拠点
20.3.15.4.主要財務状況
20.3.15.5.SWOT分析
20.3.15.6.戦略の概要
20.3.15.6.1.マーケティング戦略
20.3.15.6.2.製品戦略
20.3.15.6.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research, a leading market research firm, has conducted a comprehensive analysis of the global Antibody Testing Market. This detailed report provides valuable insights into key market dynamics, growth drivers, challenges, and emerging trends. It offers an in-depth overview of the antibody testing industry, presenting exclusive data and statistics projecting the market's growth trajectory from 2024 to 2033.

Key Insights:

• Antibody Testing Market Size (2024): US$ 9.15 Bn
• Projected Market Value (2033): US$ 17.7 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.8%

Antibody Testing Market - Report Scope:

The Antibody Testing Market is experiencing significant growth, driven by the global demand for diagnostic solutions to detect and monitor infectious diseases, autoimmune disorders, and chronic conditions. This market serves healthcare providers, clinical laboratories, research institutions, and pharmaceutical companies, offering a wide range of antibody testing assays, kits, and platforms for disease screening, diagnosis, and surveillance. Antibody testing plays a crucial role in identifying the presence of specific antibodies in patient blood samples, providing insights into immune response, disease progression, and treatment efficacy. Market growth is fueled by technological advancements, epidemiological trends, and the growing emphasis on preventive healthcare and personalized medicine.

Market Growth Drivers:

The global Antibody Testing Market benefits from several key growth drivers. Increasing prevalence of infectious diseases, such as COVID-19, HIV/AIDS, hepatitis, and influenza, drives market expansion. Antibody testing enables rapid and accurate detection of antibodies against infectious agents, facilitating disease diagnosis, surveillance, and outbreak management. Moreover, advancements in immunoassay technologies, automation, and multiplexing enable the development of high-throughput antibody testing platforms with improved sensitivity, specificity, and turnaround time. The market is also influenced by the growing adoption of antibody testing in research, drug development, and clinical trials, supporting precision medicine initiatives and therapeutic interventions.

Market Restraints:

Despite its rapid growth, the Antibody Testing Market faces challenges related to test accuracy, standardization, and regulatory oversight. Variability in assay performance, antibody cross-reactivity, and interference from background noise may impact test reliability and interpretation, leading to false-positive or false-negative results. Additionally, the lack of standardized reference materials, proficiency testing programs, and regulatory guidelines for antibody testing assays and platforms may hinder market adoption and quality assurance. Furthermore, concerns about test accessibility, affordability, and reimbursement coverage may limit market penetration, particularly in resource-constrained healthcare settings. Addressing these barriers requires collaboration between industry stakeholders, regulatory agencies, and public health authorities to establish best practices, performance standards, and quality control measures for antibody testing.

Market Opportunities:

The Antibody Testing Market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, market expansion, and application diversification. The development of next-generation antibody testing assays, such as multiplex immunoassays, point-of-care tests, and rapid lateral flow assays, enables simultaneous detection of multiple antibodies and biomarkers, enhancing diagnostic accuracy and efficiency. Moreover, the growing demand for antibody testing in non-communicable diseases, such as cancer, autoimmune disorders, and metabolic syndromes, expands market potential and revenue streams. Furthermore, strategic partnerships, collaborations with diagnostic laboratories, and investment in research and development facilitate product innovation, market access, and commercialization in new and emerging healthcare segments.

Key Questions Answered in the Report:

• What factors are driving the growth of the Antibody Testing Market globally?
• How are advancements in immunoassay technologies shaping the competitive landscape of antibody testing?
• What are the key challenges and opportunities facing market participants in the antibody testing segment?
• Which disease indications and geographic regions offer the highest growth potential for antibody testing manufacturers?
• What strategies are leading companies employing to maintain their competitive edge in the market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Antibody Testing Market, focus on innovation, product differentiation, and market expansion to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to develop next-generation antibody testing assays, explore new disease indications and biomarkers, and enhance test performance and reliability. Collaborations with healthcare providers, clinical laboratories, and academic research centers enable companies to validate product performance, conduct clinical studies, and expand market reach. Moreover, emphasis on regulatory compliance, quality assurance, and customer support enhances brand reputation and market credibility in the competitive landscape of diagnostic testing solutions.

Key Companies Profiled:

• Thermo Fisher Scientific.
• Abbott Laboratories
• Bio-Rad Laboratories, In
• Beckton, Dickinson and Company
• F. Hoffmann-La Roche
• Agilent Technologies
• DiaSorin
• Zeus Scientific
• Abcam PLC
• Trinity Biotech
• Werfen (Biokit)
• Promega
• BioLegend
• Meridian Bioscience
• Bio-Techne (R&D Systems)

Antibody Testing Market Research Segmentation:

Product:

• Serological Test Kits
• Serological Assay Test Kits
• Serological Rapid Assay Kits
• Immunoglobulin Kits
• Immunoglobulin Assay Test Kits
• Immunoglobulin Rapid Assay Kits
• Lateral Flow Assay Kits
• Lateral Flow Assay Test Kits
• Lateral Flow Rapid Assay Kits
• Chemical and Reagents
• Consumables

Indication:

• Pregnancy
• Cardiovascular Diseases
• Autoimmune Diseases
• Infectious Diseases
• Oncology
• Endocrine Diseases
• Diabetes
• Others

End User:

• Hospitals
• Academic and Research Institutes
• Diagnostic Laboratories
• Biopharmaceutical Companies
• Homecare Settings

Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Disease Epidemiology, by Region
4.2. Regulatory Landscape
4.3. Product Adoption Scenario
4.4. Technological Advancements
4.5. Reimbursement Scenario
4.6. PESTEL Analysis
4.7. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global Infectious Disease Diagnostics Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising Geriatric Population
5.2.2. Development of Disease Specific Biomarkers
5.2.3. Growing Prevalence of Chronic Diseases
5.2.4. Growth in Laboratory Automation
5.2.5. Developments in Multi-Analyte Immunoassays
5.2.6. Emergence of Global Epidemics
5.2.7. Growing Government Support in Point-of-Care Diagnostics
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Indication
6.1.3. By End User
6.1.4. By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Antibody Testing Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Antibody Testing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Product, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
8.3.1. Serological Test Kits
8.3.1.1. Serological Assay Test Kits
8.3.1.2. Serological Rapid Assay Kits
8.3.2. Immunoglobulin Kits
8.3.2.1. Immunoglobulin Assay Test Kits
8.3.2.2. Immunoglobulin Rapid Assay Kits
8.3.3. Lateral Flow Assay Kits
8.3.3.1. Lateral Flow Assay Test Kits
8.3.3.2. Lateral Flow Rapid Assay Kits
8.3.4. Chemical and Reagents
8.3.5. Consumables
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product
9. Global Antibody Testing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Indication
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Indication, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Indication, 2024-2033
9.3.1. Pregnancy
9.3.2. Cardiovascular Diseases
9.3.3. Autoimmune Diseases
9.3.4. Infectious Diseases
9.3.5. Oncology
9.3.6. Endocrine Diseases
9.3.7. Diabetes
9.3.8. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Indication
10. Global Antibody Testing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By End User, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
10.3.1. Hospitals
10.3.2. Academic and Research Institutes
10.3.3. Diagnostic Laboratories
10.3.4. Biopharmaceutical Companies
10.3.5. Homecare Settings
10.4. Market Attractiveness Analysis By End User
11. Global Antibody Testing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Antibody Testing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Product
12.3.3. By Indication
12.3.4. By End User
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Product
12.4.3. By Indication
12.4.4. By End User
12.5. Market Trends
12.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.7. Country Level Analysis & Forecast
12.7.1. U.S. Antibody Testing Market Analysis
12.7.1.1. Introduction
12.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.7.1.2.1. By Product
12.7.1.2.2. By Indication
12.7.1.2.3. By End User
12.7.2. Canada Antibody Testing Market Analysis
12.7.2.1. Introduction
12.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.7.2.2.1. By Product
12.7.2.2.2. By Indication
12.7.2.2.3. By End User
13. Latin America Antibody Testing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Mexico
13.3.1.2. Brazil
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Product
13.3.3. By Indication
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Indication
13.4.4. By End User
13.5. Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Country Level Analysis & Forecast
13.7.1. Mexico Antibody Testing Market Analysis
13.7.1.1. Introduction
13.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.7.1.2.1. By Product
13.7.1.2.2. By Indication
13.7.1.2.3. By End User
13.7.2. Brazil Antibody Testing Market Analysis
13.7.2.1. Introduction
13.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.7.2.2.1. By Product
13.7.2.2.2. By Indication
13.7.2.2.3. By End User
13.7.3. Argentina Antibody Testing Market Analysis
13.7.3.1. Introduction
13.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.7.3.2.1. By Product
13.7.3.2.2. By Indication
13.7.3.2.3. By End User
14. Europe Antibody Testing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Germany
14.3.1.2. Italy
14.3.1.3. France
14.3.1.4. U.K.
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Russia
14.3.1.8. Rest of Europe
14.3.2. By Product
14.3.3. By Indication
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Indication
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. Germany Antibody Testing Market Analysis
14.7.1.1. Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Product
14.7.1.2.2. By Indication
14.7.1.2.3. By End User
14.7.2. Italy Antibody Testing Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Product
14.7.2.2.2. By Indication
14.7.2.2.3. By End User
14.7.3. France Antibody Testing Market Analysis
14.7.3.1. Introduction
14.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.3.2.1. By Product
14.7.3.2.2. By Indication
14.7.3.2.3. By End User
14.7.4. U.K. Antibody Testing Market Analysis
14.7.4.1. Introduction
14.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.4.2.1. By Product
14.7.4.2.2. By Indication
14.7.4.2.3. By End User
14.7.5. Spain Antibody Testing Market Analysis
14.7.5.1. Introduction
14.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.5.2.1. By Product
14.7.5.2.2. By Indication
14.7.5.2.3. By End User
14.7.6. BENELUX Antibody Testing Market Analysis
14.7.6.1. Introduction
14.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.6.2.1. By Product
14.7.6.2.2. By Indication
14.7.6.2.3. By End User
14.7.7. Russia Antibody Testing Market Analysis
14.7.7.1. Introduction
14.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.7.2.1. By Product
14.7.7.2.2. By Indication
14.7.7.2.3. By End User
15. East Asia Antibody Testing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Product
15.3.3. By Indication
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Indication
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. China Antibody Testing Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Product
15.7.1.2.2. By Indication
15.7.1.2.3. By End User
15.7.2. Japan Antibody Testing Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Product
15.7.2.2.2. By Indication
15.7.2.2.3. By End User
15.7.3. South Korea Antibody Testing Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Product
15.7.3.2.2. By Indication
15.7.3.2.3. By End User
16. South Asia Antibody Testing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Indonesia
16.3.1.3. Malaysia
16.3.1.4. Thailand
16.3.1.5. Rest of South Asia
16.3.2. By Product
16.3.3. By Indication
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Indication
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. India Antibody Testing Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Product
16.7.1.2.2. By Indication
16.7.1.2.3. By End User
16.7.2. Indonesia Antibody Testing Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Product
16.7.2.2.2. By Indication
16.7.2.2.3. By End User
16.7.3. Malaysia Antibody Testing Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Product
16.7.3.2.2. By Indication
16.7.3.2.3. By End User
16.7.4. Thailand Antibody Testing Market Analysis
16.7.4.1. Introduction
16.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.4.2.1. By Product
16.7.4.2.2. By Indication
16.7.4.2.3. By End User
17. Oceania Antibody Testing Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Product
17.3.3. By Indication
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Indication
17.4.4. By End User
17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. Australia Antibody Testing Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Product
17.7.1.2.2. By Indication
17.7.1.2.3. By End User
17.7.2. New Zealand Antibody Testing Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Product
17.7.2.2.2. By Indication
17.7.2.2.3. By End User
18. Middle East and Africa (MEA) Antibody Testing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Turkey
18.3.1.3. North Africa
18.3.1.4. South Africa
18.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Product
18.3.3. By Indication
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Indication
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. GCC Countries Antibody Testing Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Product
18.7.1.2.2. By Indication
18.7.1.2.3. By End User
18.7.2. Turkey Antibody Testing Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Product
18.7.2.2.2. By Indication
18.7.2.2.3. By End User
18.7.3. South Africa Antibody Testing Market Analysis
18.7.3.1. Introduction
18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.3.2.1. By Product
18.7.3.2.2. By Indication
18.7.3.2.3. By End User
18.7.4. North Africa Antibody Testing Market Analysis
18.7.4.1. Introduction
18.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.4.2.1. By Product
18.7.4.2.2. By Indication
18.7.4.2.3. By End User
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Thermo Fisher Scientific.
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Sales Footprint
20.3.1.4. Key Financials
20.3.1.5. SWOT Analysis
20.3.1.6. Strategy Overview
20.3.1.6.1. Marketing Strategy
20.3.1.6.2. Product Strategy
20.3.1.6.3. Channel Strategy
20.3.2. Abbott Laboratories
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Sales Footprint
20.3.2.4. Key Financials
20.3.2.5. SWOT Analysis
20.3.2.6. Strategy Overview
20.3.2.6.1. Marketing Strategy
20.3.2.6.2. Product Strategy
20.3.2.6.3. Channel Strategy
20.3.3. Bio-Rad Laboratories, Inc.
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Sales Footprint
20.3.3.4. Key Financials
20.3.3.5. SWOT Analysis
20.3.3.6. Strategy Overview
20.3.3.6.1. Marketing Strategy
20.3.3.6.2. Product Strategy
20.3.3.6.3. Channel Strategy
20.3.4. Beckton, Dickinson and Company
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Sales Footprint
20.3.4.4. Key Financials
20.3.4.5. SWOT Analysis
20.3.4.6. Strategy Overview
20.3.4.6.1. Marketing Strategy
20.3.4.6.2. Product Strategy
20.3.4.6.3. Channel Strategy
20.3.5. F. Hoffmann-La Roche
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Sales Footprint
20.3.5.4. Key Financials
20.3.5.5. SWOT Analysis
20.3.5.6. Strategy Overview
20.3.5.6.1. Marketing Strategy
20.3.5.6.2. Product Strategy
20.3.5.6.3. Channel Strategy
20.3.6. Agilent Technologies
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Sales Footprint
20.3.6.4. Key Financials
20.3.6.5. SWOT Analysis
20.3.6.6. Strategy Overview
20.3.6.6.1. Marketing Strategy
20.3.6.6.2. Product Strategy
20.3.6.6.3. Channel Strategy
20.3.7. DiaSorin
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Sales Footprint
20.3.7.4. Key Financials
20.3.7.5. SWOT Analysis
20.3.7.6. Strategy Overview
20.3.7.6.1. Marketing Strategy
20.3.7.6.2. Product Strategy
20.3.7.6.3. Channel Strategy
20.3.8. Zeus Scientific
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Sales Footprint
20.3.8.4. Key Financials
20.3.8.5. SWOT Analysis
20.3.8.6. Strategy Overview
20.3.8.6.1. Marketing Strategy
20.3.8.6.2. Product Strategy
20.3.8.6.3. Channel Strategy
20.3.9. Abcam PLC
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Sales Footprint
20.3.9.4. Key Financials
20.3.9.5. SWOT Analysis
20.3.9.6. Strategy Overview
20.3.9.6.1. Marketing Strategy
20.3.9.6.2. Product Strategy
20.3.9.6.3. Channel Strategy
20.3.10. Trinity Biotech
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Sales Footprint
20.3.10.4. Key Financials
20.3.10.5. SWOT Analysis
20.3.10.6. Strategy Overview
20.3.10.6.1. Marketing Strategy
20.3.10.6.2. Product Strategy
20.3.10.6.3. Channel Strategy
20.3.11. Werfen (Biokit)
20.3.11.1. Overview
20.3.11.2. Product Portfolio
20.3.11.3. Sales Footprint
20.3.11.4. Key Financials
20.3.11.5. SWOT Analysis
20.3.11.6. Strategy Overview
20.3.11.6.1. Marketing Strategy
20.3.11.6.2. Product Strategy
20.3.11.6.3. Channel Strategy
20.3.12. Promega
20.3.12.1. Overview
20.3.12.2. Product Portfolio
20.3.12.3. Sales Footprint
20.3.12.4. Key Financials
20.3.12.5. SWOT Analysis
20.3.12.6. Strategy Overview
20.3.12.6.1. Marketing Strategy
20.3.12.6.2. Product Strategy
20.3.12.6.3. Channel Strategy
20.3.13. BioLegend
20.3.13.1. Overview
20.3.13.2. Product Portfolio
20.3.13.3. Sales Footprint
20.3.13.4. Key Financials
20.3.13.5. SWOT Analysis
20.3.13.6. Strategy Overview
20.3.13.6.1. Marketing Strategy
20.3.13.6.2. Product Strategy
20.3.13.6.3. Channel Strategy
20.3.14. Meridian Bioscience
20.3.14.1. Overview
20.3.14.2. Product Portfolio
20.3.14.3. Sales Footprint
20.3.14.4. Key Financials
20.3.14.5. SWOT Analysis
20.3.14.6. Strategy Overview
20.3.14.6.1. Marketing Strategy
20.3.14.6.2. Product Strategy
20.3.14.6.3. Channel Strategy
20.3.15. Bio-Techne (R&D Systems)
20.3.15.1. Overview
20.3.15.2. Product Portfolio
20.3.15.3. Sales Footprint
20.3.15.4. Key Financials
20.3.15.5. SWOT Analysis
20.3.15.6. Strategy Overview
20.3.15.6.1. Marketing Strategy
20.3.15.6.2. Product Strategy
20.3.15.6.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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