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フォークリフト市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Forklift Trucks Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

この調査レポートは世界のフォークリフト市場を分析・予測したPersistence Market Researchの市場調査報告書です。この広範なレポートは、主要な市場力学、成長促進要因、課題、新興動向に関する貴重な洞察を提供... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年6月7日 US$4,900
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235 英語

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サマリー

この調査レポートは世界のフォークリフト市場を分析・予測したPersistence Market Researchの市場調査報告書です。この広範なレポートは、主要な市場力学、成長促進要因、課題、新興動向に関する貴重な洞察を提供します。フォークリフトトラック産業の詳細な概観を提供し、2024年から2033年までの市場の成長軌道を予測する独占データと統計を提示しています。

主要な洞察

- フォークリフトトラックの市場規模(2024年):6億2498.58万米ドル
- 予測市場価値(2033年)119194.2百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 7.4%

フォークリフト市場 - レポートスコープ:

フォークリフト市場は、倉庫や物流作業における作業効率、生産性、安全性を高めるマテリアルハンドリング機器に対する様々な産業からの需要の増加により、著しい成長を遂げています。この市場は、製造、建設、小売、物流、輸送を含む多様な最終用途部門にサービスを提供しており、屋内・屋外用途向けに、さまざまな構成、容量、動力源を備えたフォークリフトトラックを提供しています。フォークリフトトラックは、サプライ・チェーン・ネットワーク、倉庫、配送センターを横断する商品・資材の積み下ろし、積み重ね、輸送において重要な役割を果たし、円滑で効率的な資材の流れを促進します。市場の成長は、技術の進歩、産業の自動化、そして持続可能なオペレーションのための電気フォークリフトや代替燃料フォークリフトの採用拡大によって促進されています。

市場成長の促進要因:

世界のフォークリフトトラック市場は、いくつかの主要な成長ドライバーの恩恵を受けています。電子商取引、小売、流通セクターにおけるフォークリフト採用の増加:市場拡大の原動力。フォークリフトは倉庫、フルフィルメント・センター、小売店内で商品を扱い、移動させる上で重要な役割を果たし、迅速な注文処理と在庫管理プロセスをサポートします。さらに、フォークリフトの設計、人間工学、安全機能の進歩は、運転者の快適性、効率性、事故防止を高め、市場の需要を牽引している。市場はまた、マテリアルハンドリング作業における自動化とロボット化の傾向の高まりの影響も受けており、倉庫の最適化と人件費削減のための自動搬送車(AGV)と自律型フォークリフトの需要を促進している。

市場の阻害要因:

有望な成長見通しにもかかわらず、フォークリフトトラック市場はコスト、技術採用、規制遵守に関連する課題に直面しています。フォークリフトトラックは、手作業や代替マテリアルハンドリング・ソリューションと比較して、先行取得コストやメンテナンス費用が高くなる可能性があり、特に中小企業(SMEs)の採用に影響を与えます。さらに、相互運用性、既存の倉庫管理システム(WMS)との統合、サイバーセキュリティの懸念といった技術的障壁は、IoTセンサー、テレマティクス、予知保全といった先進フォークリフト技術の展開を妨げるかもしれません。さらに、フォークリフトの運転、トレーニング、安全基準を規定する規制要件は、業界関係者にコンプライアンス負担を課し、市場参入障壁と運転コストに影響を与える。

市場機会:

フォークリフトトラック市場は、技術革新、市場の多様化、アプリケーションの拡大によって大きな成長機会がもたらされる。ゼロエミッション機能を備えた電気フォークリフトや代替燃料フォークリフトの開発により、企業は持続可能性目標を達成し、二酸化炭素排出量を削減し、環境規制を遵守することができる。さらに、IoTセンサー、テレマティクス、およびクラウドベースの分析プラットフォームの統合により、予知保全、フリートの最適化、およびフォークリフトの性能と利用率のリアルタイムモニタリングが可能になり、業務効率とコスト削減が強化される。さらに、倉庫自動化プロバイダー、フリート管理会社、業界団体との戦略的パートナーシップは、主要な地域と業種における技術導入、ソリューション統合、市場浸透を促進する。

本レポートで扱う主な質問

- フォークリフト市場の世界的な成長を促進する要因は何か?
- フォークリフトの設計と技術の進歩は、フォークリフト市場の競争環境をどのように形成しているか?
- フォークリフトトラック分野の市場参加者が直面する主要な課題と機会は何か?
- フォークリフトトラック・メーカーに最も高い成長の可能性を提供する産業と地域は?
- 市場における競争力を維持するために、主要企業はどのような戦略を採用しているのか?

競争インテリジェンスとビジネス戦略:

フォークリフトトラック世界市場の大手企業は、競争優位性を獲得するために、技術革新、製品差別化、市場拡大に注力しています。これらの企業は、次世代フォークリフトトラックを開発し、新しい用途と市場を開拓し、製品性能と安全機能を強化するために研究開発に投資しています。倉庫経営者、物流プロバイダー、および業界団体との協力により、企業は市場動向、顧客要求、および運転上の課題に対する洞察を得ることができます。さらに、アフターマーケット・サービス、トレーニング・プログラム、顧客サポートに重点を置くことは、物流機器の競争状況において、ブランド・ロイヤルティと顧客満足度を高めます。

主な企業

- 豊田自動織機
- KION Group AG
- ユングハインリッヒAG
- ハイスター・エール・マテリアルハンドリング社
- 三菱ロジスネクスト株式会社
- クラウン機器株式会社
- 安徽ヘリ有限公司
- ハンチャ・グループ
- CLARK マテリアルハンドリング社
- 斗山産業車両株式会社

フォークリフト市場調査セグメント化:

製品タイプ別:

- カウンターバランスフォークリフトトラック
- 倉庫用フォークリフトトラック

技術別:

- 電気モーター式フォークリフトトラック
- ICエンジンフォークリフト

クラス別

- クラス1フォークリフト
- クラス2フォークリフト
- クラス3フォークリフトトラック
- クラス4・5フォークリフトトラック

地域別

- 北米
- 中南米
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場-価格分析
6.1.製品タイプ別地域価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界経済の見通し
8.1.2.世界GDP成長率の見通し
8.1.3.世界の自動車産業の成長見通し
8.1.4.世界の物流産業の概要
8.1.5.その他のマクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.上位企業の過去の成長率
8.2.2.GDP成長率予測
8.2.3.都市化の成長見通し
8.2.4.ビジネス環境
8.2.5.その他の予測要因
8.3.バリューチェーン
8.3.1.メーカー一覧
8.3.2.ディストリビューター一覧
8.3.3.エンドユーザー
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
9.製品タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.製品タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
9.3.1.カウンターバランス
9.3.2.倉庫
9.4.製品タイプ別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:技術タイプ別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.技術タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.技術タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.電気モーター
10.3.2.ICエンジン
10.4.技術タイプ別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、クラス別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.クラス別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.クラス別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.クラス1
11.3.2.クラス2
11.3.3.クラス3
11.3.4.クラス4&5
11.4.クラス別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア・太平洋
12.3.6.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.技術タイプ別
13.4.4.クラス別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.製品タイプ別
13.5.3.技術タイプ別
13.5.4.クラス別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.その他のラテンアメリカ
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.技術タイプ別
14.4.4.クラス別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品タイプ別
14.5.3.技術タイプ別
14.5.4.クラス別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.ベネルクス
15.4.1.7.ロシア
15.4.1.8.その他のヨーロッパ
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.技術タイプ別
15.4.4.クラス別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.技術タイプ別
15.5.4.クラス別
16.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.中国
16.4.1.2.日本
16.4.1.3.韓国
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.技術タイプ別
16.4.4.クラス別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.技術タイプ別
16.5.4.クラス別
17.南アジア・太平洋市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.インド
17.4.1.2.アセアン
17.4.1.3.オーストラリアとニュージーランド
17.4.1.4.その他のSAP諸国
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.技術タイプ別
17.4.4.クラス別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.技術タイプ別
17.5.4.クラス別
18.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.GCC諸国
18.4.1.2.トルコ
18.4.1.3.アフリカ北部
18.4.1.4.南アフリカ
18.4.1.5.その他の中東・アフリカ
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.技術タイプ別
18.4.4.クラス別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.技術タイプ別
18.5.4.クラス別
19.国別市場分析 2024-2033
19.1.はじめに
19.1.1.主要国別市場金額構成比分析
19.1.2.世界対.各国の成長比較
19.2.米国市場分析
19.2.1.製品タイプ別
19.2.2.技術タイプ別
19.2.3.クラス別
19.3.カナダ市場分析
19.3.1.製品タイプ別
19.3.2.技術タイプ別
19.3.3.クラス別
19.4.メキシコ市場分析
19.4.1.製品タイプ別
19.4.2.技術タイプ別
19.4.3.クラス別
19.5.ブラジル市場分析
19.5.1.製品タイプ別
19.5.2.技術タイプ別
19.5.3.クラス別
19.6.ドイツ市場分析
19.6.1.製品タイプ別
19.6.2.技術タイプ別
19.6.3.クラス別
19.7.イタリア市場分析
19.7.1.製品タイプ別
19.7.2.技術タイプ別
19.7.3.クラス別
19.8.フランス市場分析
19.8.1.製品タイプ別
19.8.2.技術タイプ別
19.8.3.クラス別
19.9.イギリス市場分析
19.9.1.製品タイプ別
19.9.2.技術タイプ別
19.9.3.クラス別
19.10.スペイン市場分析
19.10.1.製品タイプ別
19.10.2.技術タイプ別
19.10.3.クラス別
19.11.ベネルクス市場分析
19.11.1.製品タイプ別
19.11.2.技術タイプ別
19.11.3.クラス別
19.12.ロシア市場分析
19.12.1.製品タイプ別
19.12.2.技術タイプ別
19.12.3.クラス別
19.13.中国市場分析
19.13.1.製品タイプ別
19.13.2.技術タイプ別
19.13.3.クラス別
19.14.日本市場の分析
19.14.1.製品タイプ別
19.14.2.技術タイプ別
19.14.3.クラス別
19.15.韓国市場分析
19.15.1.製品タイプ別
19.15.2.技術タイプ別
19.15.3.クラス別
19.16.インド市場分析
19.16.1.製品タイプ別
19.16.2.技術タイプ別
19.16.3.クラス別
19.17.ASEAN市場分析
19.17.1.製品タイプ別
19.17.2.技術タイプ別
19.17.3.クラス別
19.18.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
19.18.1.製品タイプ別
19.18.2.技術タイプ別
19.18.3.クラス別
19.19.GCC諸国の市場分析
19.19.1.製品タイプ別
19.19.2.技術タイプ別
19.19.3.クラス別
19.20.トルコ市場の分析
19.20.1.製品タイプ別
19.20.2.技術タイプ別
19.20.3.クラス別
19.21.北アフリカ市場分析
19.21.1.製品タイプ別
19.21.2.技術タイプ別
19.21.3.クラス別
19.22.南アフリカの市場分析
19.22.1.製品タイプ別
19.22.2.技術タイプ別
19.22.3.クラス別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析
20.3.市場プレゼンス分析
21.競争分析
21.1.競合ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.住友重機械工業株式会社
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.1.4.セールスフットプリント
21.3.1.5.戦略の概要
21.3.2.トヨタマテリアルハンドリング
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.2.4.セールスフットプリント
21.3.2.5.戦略の概要
21.3.3.BYD
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.3.4.セールスフットプリント
21.3.3.5.戦略の概要
21.3.4.マニトウ・グループ
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.4.4.セールスフットプリント
21.3.4.5.戦略の概要
21.3.5.カルマー(カーゴテック・フィンランド社)
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.5.4.販売拠点
21.3.5.5.戦略の概要
21.3.6.V.マリオッティS.r.l.
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.6.4.販売拠点
21.3.6.5.戦略の概要
21.3.7.斗山(産業車両)
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.7.4.セールスフットプリント
21.3.7.5.戦略の概要
21.3.8.キオングループAG
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.8.4.販売拠点
21.3.8.5.戦略の概要
21.3.9.ユングハインリッヒAG
21.3.9.1.概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.9.4.セールスフットプリント
21.3.9.5.戦略の概要
21.3.10.ハイスター・エール・マテリアルハンドリング社
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.10.4.販売拠点
21.3.10.5.戦略の概要
21.3.11.三菱日油フォークリフト(株
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.11.4.セールスフットプリント
21.3.11.5.戦略の概要
21.3.12.クラウン・イクイップメント・コーポレーション
21.3.12.1.概要
21.3.12.2.製品ポートフォリオ
21.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.12.4.販売拠点
21.3.12.5.戦略の概要
21.3.13.安徽和力有限公司
21.3.13.1.概要
21.3.13.2.製品ポートフォリオ
21.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.13.4.販売拠点
21.3.13.5.戦略の概要
21.3.14.クラークマテリアルハンドリング株式会社
21.3.14.1.概要
21.3.14.2.製品ポートフォリオ
21.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.14.4.販売拠点
21.3.14.5.戦略の概要
21.3.15.フォークリフト
21.3.15.1.概要
21.3.15.2.製品ポートフォリオ
21.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.15.4.販売拠点
21.3.15.5.戦略の概要
21.3.16.ハンチャ・グループ
21.3.16.1.概要
21.3.16.2.製品ポートフォリオ
21.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.16.4.販売拠点
21.3.16.5.戦略の概要
21.3.17.JAC重建機株式会社
21.3.17.1.概要
21.3.17.2.製品ポートフォリオ
21.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.17.4.販売拠点
21.3.17.5.戦略の概要
21.3.18.MiMAフォークリフト
21.3.18.1.概要
21.3.18.2.製品ポートフォリオ
21.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.18.4.販売拠点
21.3.18.5.戦略の概要
21.3.19.アメリカ
21.3.19.1.概要
21.3.19.2.製品ポートフォリオ
21.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.19.4.販売拠点
21.3.19.5.戦略の概要
21.3.20.キャタピラー(キャットリフトトラック)
21.3.20.1.概要
21.3.20.2.製品ポートフォリオ
21.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.20.4.販売拠点
21.3.20.5.戦略の概要
21.3.21.コマツ
21.3.21.1.概要
21.3.21.2.製品ポートフォリオ
21.3.21.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.21.4.販売拠点
21.3.21.5.戦略の概要
21.3.22.現代マテリアルハンドリング
21.3.22.1.概要
21.3.22.2.製品ポートフォリオ
21.3.22.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.22.4.販売拠点
21.3.22.5.戦略の概要
21.3.23.ロンキング・マシナリー(株
21.3.23.1.概要
21.3.23.2.製品ポートフォリオ
21.3.23.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.23.4.セールスフットプリント
21.3.23.5.戦略の概要
21.3.24.EP機器
21.3.24.1.概要
21.3.24.2.製品ポートフォリオ
21.3.24.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.24.4.セールスフットプリント
21.3.24.5.戦略の概要
21.3.25.コネクレーンズ
21.3.25.1.概要
21.3.25.2.製品ポートフォリオ
21.3.25.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.25.4.販売拠点
21.3.25.5.戦略の概要
21.3.26.柳州柳公フォークリフト(Liuzhou liugong forklift CO.LTD.
21.3.26.1.概要
21.3.26.2.製品ポートフォリオ
21.3.26.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.26.4.販売拠点
21.3.26.5.戦略の概要
21.3.27.ゴドレイ&ボイス(ゴドレイ・マテリアルハンドリング)
21.3.27.1.概要
21.3.27.2.製品ポートフォリオ
21.3.27.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.27.4.セールスフットプリント
21.3.27.5.戦略の概要
21.3.28.山牌建機有限公司
21.3.28.1.概要
21.3.28.2.製品ポートフォリオ
21.3.28.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.28.4.販売拠点
21.3.28.5.戦略の概要
注:企業リストは、調査の過程で修正・追加される可能性があります。
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research, a renowned market research firm, has conducted a comprehensive analysis of the global Forklift Trucks Market. This extensive report provides valuable insights into key market dynamics, growth drivers, challenges, and emerging trends. It offers a detailed overview of the forklift trucks industry, presenting exclusive data and statistics projecting the market's growth trajectory from 2024 to 2033.

Key Insights:

• Forklift Trucks Market Size (2024): US$ 62498.58 Mn
• Projected Market Value (2033): US$ 119194.2 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 7.4%

Forklift Trucks Market - Report Scope:

The Forklift Trucks Market is witnessing significant growth, driven by increasing demand from various industries for material handling equipment that enhances operational efficiency, productivity, and safety in warehouse and logistics operations. This market serves diverse end-use sectors, including manufacturing, construction, retail, logistics, and transportation, offering forklift trucks with different configurations, capacities, and power sources for indoor and outdoor applications. Forklift trucks play a crucial role in loading, unloading, stacking, and transporting goods and materials across supply chain networks, warehouses, and distribution centers, facilitating smooth and efficient material flow. Market growth is fueled by technological advancements, industry automation, and the growing adoption of electric and alternative fuel forklifts for sustainable operations.

Market Growth Drivers:

The global Forklift Trucks Market benefits from several key growth drivers. Increasing adoption of forklift trucks in e-commerce, retail, and distribution sectors drives market expansion. Forklifts play a vital role in handling and moving goods within warehouses, fulfillment centers, and retail stores, supporting rapid order fulfillment and inventory management processes. Moreover, advancements in forklift design, ergonomics, and safety features enhance operator comfort, efficiency, and accident prevention, driving market demand. The market is also influenced by the growing trend towards automation and robotics in material handling operations, driving demand for automated guided vehicles (AGVs) and autonomous forklifts for warehouse optimization and labor cost reduction.

Market Restraints:

Despite its promising growth prospects, the Forklift Trucks Market faces challenges related to cost, technology adoption, and regulatory compliance. Forklift trucks may have higher upfront acquisition costs and maintenance expenses compared to manual labor or alternative material handling solutions, impacting adoption, particularly for small and medium-sized enterprises (SMEs). Additionally, technological barriers such as interoperability, integration with existing warehouse management systems (WMS), and cybersecurity concerns may hinder the deployment of advanced forklift technologies, such as IoT sensors, telematics, and predictive maintenance. Furthermore, regulatory requirements governing forklift operation, training, and safety standards impose compliance burdens on industry stakeholders, affecting market entry barriers and operational costs.

Market Opportunities:

The Forklift Trucks Market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, market diversification, and application expansion. The development of electric and alternative fuel forklifts with zero-emission capabilities enables companies to meet sustainability goals, reduce carbon footprint, and comply with environmental regulations. Moreover, the integration of IoT sensors, telematics, and cloud-based analytics platforms enables predictive maintenance, fleet optimization, and real-time monitoring of forklift performance and utilization, enhancing operational efficiency and cost savings. Furthermore, strategic partnerships with warehouse automation providers, fleet management companies, and industry associations facilitate technology adoption, solution integration, and market penetration in key geographic regions and industry verticals.

Key Questions Answered in the Report:

• What factors are driving the growth of the Forklift Trucks Market globally?
• How are advancements in forklift design and technology shaping the competitive landscape of the forklift trucks market?
• What are the key challenges and opportunities facing market participants in the forklift trucks segment?
• Which industries and geographic regions offer the highest growth potential for forklift truck manufacturers?
• What strategies are leading companies employing to maintain their competitive edge in the market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Forklift Trucks Market,focus on innovation, product differentiation, and market expansion to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to develop next-generation forklift trucks, explore new applications and markets, and enhance product performance and safety features. Collaborations with warehouse operators, logistics providers, and industry associations enable companies to gain insights into market trends, customer requirements, and operational challenges. Moreover, emphasis on aftermarket services, training programs, and customer support enhances brand loyalty and customer satisfaction in the competitive landscape of material handling equipment.

Key Companies Profiled:

• Toyota Industries Corporation
• KION Group AG
• Jungheinrich AG
• Hyster-Yale Materials Handling, Inc.
• Mitsubishi Logisnext Co., Ltd.
• Crown Equipment Corporation
• Anhui Heli Co., Ltd.
• Hangcha Group Co., Ltd.
• CLARK Material Handling Company
• Doosan Corporation Industrial Vehicle

Forklift Trucks Market Research Segmentation:

By Product Type:

• Counterbalance Forklift Trucks
• Warehouse Forklift Trucks

By Technology:

• Electric Motor Forklift Trucks
• IC Engine Forklift Trucks

By Class:

• Class 1 Forklift Trucks
• Class 2 Forklift Trucks
• Class 3 Forklift Trucks
• Class 4&5 Forklift Trucks

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis By Product Type
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global Economic Outlook
8.1.2. Global GDP Growth Outlook
8.1.3. Global Automotive Industry Growth Outlook
8.1.4. Global Logistics Industry Overview
8.1.5. Other Macro-economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Urbanization Growth Outlook
8.2.4. Business Climate
8.2.5. Other Forecast Factors
8.3. Value Chain
8.3.1. List of Manufacturers
8.3.2. List of Distributors
8.3.3. End Users
8.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
9.3.1. Counterbalance
9.3.2. Warehouse
9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Technology Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Technology Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Technology Type, 2024-2033
10.3.1. Electric Motor
10.3.2. IC Engine
10.4. Market Attractiveness Analysis By Technology Type
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Class
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Class, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Class, 2024-2033
11.3.1. Class 1
11.3.2. Class 2
11.3.3. Class 3
11.3.4. Class 4&5
11.4. Market Attractiveness Analysis By Class
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia and Pacific
12.3.6. Middle East and Africa
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Product Type
13.4.3. By Technology Type
13.4.4. By Class
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Product Type
13.5.3. By Technology Type
13.5.4. By Class
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Rest of Latin America
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By Technology Type
14.4.4. By Class
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Product Type
14.5.3. By Technology Type
14.5.4. By Class
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. U.K.
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. BENELUX
15.4.1.7. Russia
15.4.1.8. Rest of Europe
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Technology Type
15.4.4. By Class
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product Type
15.5.3. By Technology Type
15.5.4. By Class
16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. China
16.4.1.2. Japan
16.4.1.3. South Korea
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Technology Type
16.4.4. By Class
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By Technology Type
16.5.4. By Class
17. South Asia and Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. India
17.4.1.2. ASEAN
17.4.1.3. Australia and New Zealand
17.4.1.4. Rest of SAP
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Technology Type
17.4.4. By Class
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product Type
17.5.3. By Technology Type
17.5.4. By Class
18. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. GCC Countries
18.4.1.2. Turkey
18.4.1.3. Northern Africa
18.4.1.4. South Africa
18.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Technology Type
18.4.4. By Class
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product Type
18.5.3. By Technology Type
18.5.4. By Class
19. Country Wise Market Analysis 2024-2033
19.1. Introduction
19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
19.2. U.S. Market Analysis
19.2.1. By Product Type
19.2.2. By Technology Type
19.2.3. By Class
19.3. Canada Market Analysis
19.3.1. By Product Type
19.3.2. By Technology Type
19.3.3. By Class
19.4. Mexico Market Analysis
19.4.1. By Product Type
19.4.2. By Technology Type
19.4.3. By Class
19.5. Brazil Market Analysis
19.5.1. By Product Type
19.5.2. By Technology Type
19.5.3. By Class
19.6. Germany Market Analysis
19.6.1. By Product Type
19.6.2. By Technology Type
19.6.3. By Class
19.7. Italy Market Analysis
19.7.1. By Product Type
19.7.2. By Technology Type
19.7.3. By Class
19.8. France Market Analysis
19.8.1. By Product Type
19.8.2. By Technology Type
19.8.3. By Class
19.9. U.K. Market Analysis
19.9.1. By Product Type
19.9.2. By Technology Type
19.9.3. By Class
19.10. Spain Market Analysis
19.10.1. By Product Type
19.10.2. By Technology Type
19.10.3. By Class
19.11. BENELUX Market Analysis
19.11.1. By Product Type
19.11.2. By Technology Type
19.11.3. By Class
19.12. Russia Market Analysis
19.12.1. By Product Type
19.12.2. By Technology Type
19.12.3. By Class
19.13. China Market Analysis
19.13.1. By Product Type
19.13.2. By Technology Type
19.13.3. By Class
19.14. Japan Market Analysis
19.14.1. By Product Type
19.14.2. By Technology Type
19.14.3. By Class
19.15. S. Korea Market Analysis
19.15.1. By Product Type
19.15.2. By Technology Type
19.15.3. By Class
19.16. India Market Analysis
19.16.1. By Product Type
19.16.2. By Technology Type
19.16.3. By Class
19.17. ASEAN Market Analysis
19.17.1. By Product Type
19.17.2. By Technology Type
19.17.3. By Class
19.18. Australia and New Zealand Market Analysis
19.18.1. By Product Type
19.18.2. By Technology Type
19.18.3. By Class
19.19. GCC Countries Market Analysis
19.19.1. By Product Type
19.19.2. By Technology Type
19.19.3. By Class
19.20. Turkey Market Analysis
19.20.1. By Product Type
19.20.2. By Technology Type
19.20.3. By Class
19.21. Northern Africa Market Analysis
19.21.1. By Product Type
19.21.2. By Technology Type
19.21.3. By Class
19.22. South Africa Market Analysis
19.22.1. By Product Type
19.22.2. By Technology Type
19.22.3. By Class
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Presence Analysis
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Sumitomo Heavy Industries, Ltd.
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.1.4. Sales Footprint
21.3.1.5. Strategy Overview
21.3.2. Toyota Material Handling
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.2.4. Sales Footprint
21.3.2.5. Strategy Overview
21.3.3. BYD
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.3.4. Sales Footprint
21.3.3.5. Strategy Overview
21.3.4. Manitou Group
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.4.4. Sales Footprint
21.3.4.5. Strategy Overview
21.3.5. Kalmar (Cargotec Finland Oy)
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.5.4. Sales Footprint
21.3.5.5. Strategy Overview
21.3.6. V. Mariotti S.r.l.
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.6.4. Sales Footprint
21.3.6.5. Strategy Overview
21.3.7. Doosan Corporation (Industrial Vehicle)
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.7.4. Sales Footprint
21.3.7.5. Strategy Overview
21.3.8. Kion Group AG
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.8.4. Sales Footprint
21.3.8.5. Strategy Overview
21.3.9. Jungheinrich AG
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.9.4. Sales Footprint
21.3.9.5. Strategy Overview
21.3.10. Hyster-Yale Materials Handling, Inc.
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.10.4. Sales Footprint
21.3.10.5. Strategy Overview
21.3.11. Mitsubishi Nichiyu Forklift Co., Ltd.
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.11.4. Sales Footprint
21.3.11.5. Strategy Overview
21.3.12. Crown Equipment Corporation
21.3.12.1. Overview
21.3.12.2. Product Portfolio
21.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.12.4. Sales Footprint
21.3.12.5. Strategy Overview
21.3.13. Anhui HeLi Co., Ltd.
21.3.13.1. Overview
21.3.13.2. Product Portfolio
21.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.13.4. Sales Footprint
21.3.13.5. Strategy Overview
21.3.14. CLARK Material Handling Co., Ltd.
21.3.14.1. Overview
21.3.14.2. Product Portfolio
21.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.14.4. Sales Footprint
21.3.14.5. Strategy Overview
21.3.15. UniCarriers Forklift
21.3.15.1. Overview
21.3.15.2. Product Portfolio
21.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.15.4. Sales Footprint
21.3.15.5. Strategy Overview
21.3.16. Hangcha Group Co., Ltd
21.3.16.1. Overview
21.3.16.2. Product Portfolio
21.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.16.4. Sales Footprint
21.3.16.5. Strategy Overview
21.3.17. JAC Heavy-Duty Construction Machine Co., Ltd.
21.3.17.1. Overview
21.3.17.2. Product Portfolio
21.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.17.4. Sales Footprint
21.3.17.5. Strategy Overview
21.3.18. MiMA forklift
21.3.18.1. Overview
21.3.18.2. Product Portfolio
21.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.18.4. Sales Footprint
21.3.18.5. Strategy Overview
21.3.19. AUSA
21.3.19.1. Overview
21.3.19.2. Product Portfolio
21.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.19.4. Sales Footprint
21.3.19.5. Strategy Overview
21.3.20. Caterpillar (Cat Lift Trucks)
21.3.20.1. Overview
21.3.20.2. Product Portfolio
21.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.20.4. Sales Footprint
21.3.20.5. Strategy Overview
21.3.21. Komatsu Ltd.
21.3.21.1. Overview
21.3.21.2. Product Portfolio
21.3.21.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.21.4. Sales Footprint
21.3.21.5. Strategy Overview
21.3.22. Hyundai Material Handling
21.3.22.1. Overview
21.3.22.2. Product Portfolio
21.3.22.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.22.4. Sales Footprint
21.3.22.5. Strategy Overview
21.3.23. Lonking Machinery Co., Ltd.
21.3.23.1. Overview
21.3.23.2. Product Portfolio
21.3.23.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.23.4. Sales Footprint
21.3.23.5. Strategy Overview
21.3.24. EP Equipment
21.3.24.1. Overview
21.3.24.2. Product Portfolio
21.3.24.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.24.4. Sales Footprint
21.3.24.5. Strategy Overview
21.3.25. Konecranes
21.3.25.1. Overview
21.3.25.2. Product Portfolio
21.3.25.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.25.4. Sales Footprint
21.3.25.5. Strategy Overview
21.3.26. Liuzhou liugong forklift co. LTD
21.3.26.1. Overview
21.3.26.2. Product Portfolio
21.3.26.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.26.4. Sales Footprint
21.3.26.5. Strategy Overview
21.3.27. Godrej & Boyce (Godrej Material Handling)
21.3.27.1. Overview
21.3.27.2. Product Portfolio
21.3.27.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.27.4. Sales Footprint
21.3.27.5. Strategy Overview
21.3.28. Shantui Construction Machinery Co., Ltd.
21.3.28.1. Overview
21.3.28.2. Product Portfolio
21.3.28.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.28.4. Sales Footprint
21.3.28.5. Strategy Overview
Note: List of companies is subject to refinement and augmentation during the course of research
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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