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缶入りワイン市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2031年


Canned Wine Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031

Persistence Market Research社はこのほど、缶入りワインの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年5月13日 US$4,900
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190 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、缶入りワインの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。この調査レポートは、2024年から2031年までの世界の缶入りワイン市場の予測成長軌道を概説する独占データと統計を掲載しています。

缶入りワイン市場は、2024年から2031年までのCAGRが18.3%と予測され、2024年の9億1490万米ドルから2031年には2億9690万米ドルまで市場価値が増加することを示し、大きな成長が見込まれています。

主な洞察

- 缶入りワイン市場規模(2024E):9億1,490万米ドル
- 市場予測値(2031F):914.9百万米ドル2億9,669万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024 to 2031): 18.3%


ワインの缶詰市場 - レポートスコープ

缶入りワインは利便性、携帯性、持続可能性を提供し、外出先での飲料オプションや環境に優しいパッケージングを求める消費者にアピールしている。同市場は多様な消費者の嗜好に対応し、様々なワインのタイプ、フレーバー、パッケージサイズの缶詰を提供している。市場成長の原動力は、消費者のライフスタイルの変化、アウトドアやレクリエーション活動の増加、ワイン業界における代替パッケージング・ソリューションへの需要の高まりである。

市場成長の促進要因

世界の缶入りワイン市場は、缶入り飲料が便利で実用的であるピクニック、キャンプ、音楽フェスティバルなどのアウトドア活動の傾向の高まりなど、いくつかの主要要因によって推進されている。1回分ずつのパッケージングとポーションコントロールに対する嗜好の高まりが、特にミレニアル世代とZ世代の消費者の間で市場拡大を後押ししている。さらに、リサイクル可能性やカーボンフットプリントの削減など、アルミ缶の持続可能性の利点は、環境意識の高い消費者にアピールし、採用を促進する。さらに、COVID-19の流行は、消費者がより安全で衛生的な包装形態を求めるため、缶入りワインへのシフトを加速させている。

市場の阻害要因

有望な成長が見込まれるものの、缶入りワイン市場は、品質に対する認識、限られたブランドの知名度、規制上の制約などに関する課題に直面している。伝統的なワインの消費者は、ボトル入りワインと比較して缶入りワインは品質が劣ると認識する可能性があり、市場の受容と普及に影響を与えている。缶入りワインの棚スペースや流通チャネルが限られているため、市場への参入が制限され、ブランドの認知度が低下する。さらに、ラベリング要件やアルコール度数の制限など、規制上の障壁は地域によって異なり、市場参入や拡大の課題となっている。

市場機会:

缶入りワイン市場は、製品のイノベーション、マーケティング戦略、流通網の拡大によって大きな成長機会がもたらされる。メーカーは、進化する消費者の嗜好に対応し、製品の差別化を強化するために、新しいフレーバー、品種、包装形態を導入している。小売業者、eコマース・プラットフォーム、イベント主催者との戦略的パートナーシップは、市場へのアクセスを容易にし、ブランドの認知度を促進する。また、ワイナリーやブドウ園との提携により、生産者は高品質のワインを調達し、製品の信頼性を維持することができる。レストラン、ホテル、ワインバーなど、フォーマルな場での缶入りワインの受け入れ拡大が、市場機会をさらに拡大し、カテゴリーの成長を促進している。

競争情報とビジネス戦略:

ユニオン・ワイン・カンパニー(Union Wine Company)、インフィニット・モンキー・セオレム(The Infinite Monkey Theorem)、アロイ・ワイン・ワークス(Alloy Wine Works)など、世界の缶入りワイン市場をリードする企業は、イノベーション、ブランディング、流通に重点を置いて競争力を高めている。これらの企業は、ソーシャルメディア、インフルエンサーマーケティング、体験型アクティベーションを活用して、消費者の関心を引き、ブランド・ロイヤルティを構築している。小売業者、飲料流通業者、ホスピタリティ・パートナーとのコラボレーションは、市場拡大と製品の認知度を促進する。さらに、製品の品質、持続可能性、消費者教育に重点を置くことで、市場の成長を促進し、競争の激しい缶ワイン業界においてブランドの評判を高めている。

主な企業

- ユニオン・ワイン・カンパニー
- アンダーウッド
- マンカンワイン
- インフィニット・モンキー・セオレム
- ライラ・ワイン
- フランシス・フォード・コッポラ・ワイナリー
- バックパック・ワイン
- ハウスワイン
- ノマディック
- エレクトリック・スカイ・ワイン
- サンス・ワイン

缶ワインの市場調査セグメンテーション:

製品タイプ別

- スパークリングワイン
- スティル白ワイン
- スティル赤ワイン
- ロゼ

パッケージサイズ別

- 250ml(8.4オンス)
- 375ml(12.7オンス)
- 187ml(6.3オンス)

販売チャネル別

- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- ワインショップ・専門店
- クラブ・ストア
- 酒販店
- オンライン小売

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア・オセアニア
- 中南米
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.缶入りワインの世界市場スナップショット、2024年と2031年
1.2.市場機会評価、2024年〜2031年、US$ Mn
1.3.主要市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.プレミアム市場の洞察
1.6.業界動向と主要市場イベント
1.7.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.課題
2.2.5.主要トレンド
2.3.製品タイプのライフサイクル分析
2.4.缶詰ワイン市場バリューチェーン
2.4.1.原材料サプライヤーリスト
2.4.2.製造業者リスト
2.4.3.販売業者リスト
2.4.4.用途一覧
2.4.5.収益性分析
2.5.ポーターファイブフォース分析
2.6.地政学的緊張市場への影響
2.7.マクロ経済要因
2.7.1.世界各セクターの見通し
2.7.2.世界のGDP成長率見通し
2.7.3.世界の親会社市場の概要
2.8.予測要因-関連性と影響
2.9.規制・技術情勢
3.世界の缶入りワイン市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
3.1.主なハイライト
3.1.1.市場数量(単位)予測
3.1.2.市場規模と前年比成長率
3.1.3.絶対額ビジネスチャンス
3.2.市場規模(US$ Mn)の分析と予測
3.2.1.過去の市場規模分析、2019年〜2023年
3.2.2.現在の市場規模予測、2024年~2031年
3.3.世界の缶入りワイン市場の展望製品タイプ
3.3.1.序論/主な調査結果
3.3.2.製品タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019年~2023年
3.3.3.製品タイプ別現在の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024年~2031年
3.3.3.1.スパークリングワイン
3.3.3.2.スティル白ワイン
3.3.3.3.スティル赤ワイン
3.3.3.4.ロゼ
3.4.市場の魅力度分析製品タイプ
3.5.缶詰ワインの世界市場展望:包装サイズ
3.5.1.序論/主な調査結果
3.5.2.包装サイズ別の過去市場規模(百万米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
3.5.3.包装サイズ別の現在の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024-2031年
3.5.3.1.250ml(8.4オンス)
3.5.3.2.375ml(12.7 oz)
3.5.3.3.187ml(6.3オンス)
3.6.市場魅力度分析:包装サイズ
3.7.缶ワインの世界市場展望:流通チャネル
3.7.1.序論/主な調査結果
3.7.2.流通チャネル別の過去市場規模(百万米ドル)および数量(本)分析、2019年~2023年
3.7.3.流通チャネル別の現在の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024年~2031年
3.7.3.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
3.7.3.2.ワインショップ・専門店
3.7.3.3.クラブ・ストア
3.7.3.4.酒販店
3.7.3.5.オンライン小売
3.8.市場魅力度分析:流通チャネル
4.缶ワインの世界市場展望:地域
4.1.主なハイライト
4.2.地域別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019年~2023年
4.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)予測、2024-2031年
4.3.1.北米
4.3.2.欧州
4.3.3.東アジア
4.3.4.南アジア・オセアニア
4.3.5.ラテンアメリカ
4.3.6.中東・アフリカ(MEA)
4.4.市場の魅力度分析地域
5.北米の缶入りワイン市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
5.1.主なハイライト
5.2.価格分析
5.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
5.3.1.国別
5.3.2.製品タイプ別
5.3.3.包装サイズ別
5.3.4.流通チャネル別
5.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
5.4.1.米国
5.4.2.カナダ
5.5.製品タイプ別市場規模(百万米ドル)および数量(台)予測、2024~2031年
5.5.1.スパークリングワイン
5.5.2.スティル白ワイン
5.5.3.スティル赤ワイン
5.5.4.ロゼ
5.6.包装サイズ別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位)予測、2024~2031年
5.6.1.250ml(8.4オンス)
5.6.2.375ml (12.7オンス)
5.6.3.187ml(6.3オンス)
5.7.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(本)予測
5.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
5.7.2.ワインショップ・専門店
5.7.3.クラブ・ストア
5.7.4.酒販店
5.7.5.オンライン小売
5.8.市場魅力度分析
6.欧州缶ワイン市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
6.1.主なハイライト
6.2.価格分析
6.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
6.3.1.国別
6.3.2.製品タイプ別
6.3.3.包装サイズ別
6.3.4.流通チャネル別
6.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
6.4.1.ドイツ
6.4.2.フランス
6.4.3.イギリス
6.4.4.イタリア
6.4.5.スペイン
6.4.6.ロシア
6.4.7.トルコ
6.4.8.その他のヨーロッパ
6.5.製品タイプ別市場規模(百万米ドル)および数量(台)予測、2024~2031年
6.5.1.スパークリングワイン
6.5.2.スティル白ワイン
6.5.3.スティル赤ワイン
6.5.4.ロゼ
6.6.包装サイズ別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位)予測、2024~2031年
6.6.1.250ml(8.4オンス)
6.6.2.375ml (12.7オンス)
6.6.3.187ml(6.3オンス)
6.7.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(本)予測
6.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
6.7.2.ワインショップ・専門店
6.7.3.クラブ・ストア
6.7.4.酒販店
6.7.5.オンライン小売
6.8.市場魅力度分析
7.東アジアの缶入りワイン市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
7.1.主なハイライト
7.2.価格分析
7.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
7.3.1.国別
7.3.2.製品タイプ別
7.3.3.包装サイズ別
7.3.4.流通チャネル別
7.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
7.4.1.中国
7.4.2.日本
7.4.3.韓国
7.5.製品タイプ別市場規模(百万米ドル)および数量(台)予測、2024~2031年
7.5.1.スパークリングワイン
7.5.2.スティル白ワイン
7.5.3.スティル赤ワイン
7.5.4.ロゼ
7.6.包装サイズ別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位)予測、2024~2031年
7.6.1.250ml(8.4オンス)
7.6.2.375ml (12.7オンス)
7.6.3.187ml(6.3オンス)
7.7.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(本)予測
7.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
7.7.2.ワインショップ・専門店
7.7.3.クラブ・ストア
7.7.4.酒販店
7.7.5.オンライン小売
7.8.市場魅力度分析
8.南アジア・オセアニアの缶ワイン市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
8.1.主要ハイライト
8.2.価格分析
8.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
8.3.1.国別
8.3.2.製品タイプ別
8.3.3.包装サイズ別
8.3.4.流通チャネル別
8.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
8.4.1.インド
8.4.2.東南アジア
8.4.3.ニュージーランド
8.4.4.その他の南アジア・オセアニア
8.5.製品タイプ別市場規模(百万米ドル)および数量(台)の現状予測、2024~2031年
8.5.1.スパークリングワイン
8.5.2.スティル白ワイン
8.5.3.スティル赤ワイン
8.5.4.ロゼ
8.6.包装サイズ別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位)予測、2024~2031年
8.6.1.250ml(8.4オンス)
8.6.2.375ml (12.7オンス)
8.6.3.187ml(6.3オンス)
8.7.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(本)予測
8.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
8.7.2.ワインショップ・専門店
8.7.3.クラブ・ストア
8.7.4.酒販店
8.7.5.オンライン小売
8.8.市場魅力度分析
9.ラテンアメリカの缶ワイン市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
9.1.主なハイライト
9.2.価格分析
9.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
9.3.1.国別
9.3.2.製品タイプ別
9.3.3.包装サイズ別
9.3.4.流通チャネル別
9.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
9.4.1.ブラジル
9.4.2.メキシコ
9.4.3.その他のラテンアメリカ
9.5.製品タイプ別市場規模(百万米ドル)および数量(台数)予測、2024~2031年
9.5.1.スパークリングワイン
9.5.2.スティル白ワイン
9.5.3.スティル赤ワイン
9.5.4.ロゼ
9.6.包装サイズ別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位)予測、2024~2031年
9.6.1.250ml(8.4オンス)
9.6.2.375ml (12.7オンス)
9.6.3.187ml(6.3オンス)
9.7.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(本)予測
9.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
9.7.2.ワインショップ・専門店
9.7.3.クラブ・ストア
9.7.4.酒販店
9.7.5.オンライン小売
9.8.市場魅力度分析
10.中東・アフリカの缶ワイン市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
10.1.主なハイライト
10.2.価格分析
10.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
10.3.1.国別
10.3.2.製品タイプ別
10.3.3.包装サイズ別
10.3.4.流通チャネル別
10.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
10.4.1.GCC
10.4.2.エジプト
10.4.3.南アフリカ
10.4.4.北アフリカ
10.4.5.その他の中東・アフリカ
10.5.製品タイプ別市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
10.5.1.スパークリングワイン
10.5.2.スティル白ワイン
10.5.3.スティル赤ワイン
10.5.4.ロゼ
10.6.包装サイズ別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位)予測、2024~2031年
10.6.1.250ml(8.4オンス)
10.6.2.375ml (12.7オンス)
10.6.3.187ml(6.3オンス)
10.7.2024~2031年の流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(本)予測
10.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
10.7.2.ワインショップ・専門店
10.7.3.クラブ・ストア
10.7.4.酒販店
10.7.5.オンライン小売
10.8.市場魅力度分析
11.競争環境
11.1.市場シェア分析、2024年
11.2.市場構造
11.2.1.市場別競争激化度マッピング
11.2.2.競争アナログIC
11.2.3.見かけの製品タイプ容量
11.3.企業プロフィール(詳細-概要、財務、戦略、最近の動向)
11.3.1.ユニオン・ワイン・カンパニー
11.3.1.1.概要
11.3.1.2.セグメントと製品タイプ
11.3.1.3.主要財務データ
11.3.1.4.市場動向
11.3.1.5.市場戦略
11.3.2.アンダーウッド
11.3.2.1.概要
11.3.2.2.セグメントと製品タイプ
11.3.2.3.主要財務データ
11.3.2.4.市場動向
11.3.2.5.市場戦略
11.3.3.マンカンワイン
11.3.3.1.概要
11.3.3.2.セグメントと製品タイプ
11.3.3.3.主要財務データ
11.3.3.4.市場動向
11.3.3.5.市場戦略
11.3.4.無限の猿の定理
11.3.4.1.概要
11.3.4.2.セグメントと製品タイプ
11.3.4.3.主要財務データ
11.3.4.4.市場動向
11.3.4.5.市場戦略
11.3.5.ライラ・ワイン
11.3.5.1.概要
11.3.5.2.セグメントと製品タイプ
11.3.5.3.主要財務データ
11.3.5.4.市場動向
11.3.5.5.市場戦略
11.3.6.フランシス・フォード・コッポラ・ワイナリー
11.3.6.1.概要
11.3.6.2.セグメントと製品タイプ
11.3.6.3.主要財務データ
11.3.6.4.市場動向
11.3.6.5.市場戦略
11.3.7.バックパックワイン
11.3.7.1.概要
11.3.7.2.セグメントと製品タイプ
11.3.7.3.主要財務データ
11.3.7.4.市場動向
11.3.7.5.市場戦略
11.3.8.ハウスワイン
11.3.8.1.概要
11.3.8.2.セグメントと製品タイプ
11.3.8.3.主要財務データ
11.3.8.4.市場動向
11.3.8.5.市場戦略
11.3.9.ノマディカ
11.3.9.1.概要
11.3.9.2.セグメントと製品タイプ
11.3.9.3.主要財務データ
11.3.9.4.市場動向
11.3.9.5.市場戦略
11.3.10.電空ワイン
11.3.10.1.概要
11.3.10.2.セグメントと製品タイプ
11.3.10.3.主要財務データ
11.3.10.4.市場動向
11.3.10.5.市場戦略
11.3.11.サンスワイン株式会社
11.3.11.1.概要
11.3.11.2.セグメントと製品タイプ
11.3.11.3.主要財務データ
11.3.11.4.市場動向
11.3.11.5.市場戦略
12.付録
12.1.調査方法
12.2.調査の前提
12.3.頭字語および略語

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for canned wine. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure. This research publication presents exclusive data and statistics outlining the anticipated growth trajectory of the global canned wine market from 2024 to 2031.

The canned wine market is positioned for significant growth, with a projected CAGR of 18.3% from 2024 to 2031, indicating a market value increase from USD 914.9 million in 2024 to USD 2966.9 million by 2031.

Key Insights:

• Canned Wine Market Size (2024E): USD 914.9 Million
• Projected Market Value (2031F): USD 2966.9 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 18.3%


Canned Wine Market - Report Scope:

Canned wine offers convenience, portability, and sustainability, appealing to consumers seeking on-the-go beverage options and eco-friendly packaging. The market caters to diverse consumer preferences, offering a variety of wine types, flavors, and packaging sizes in cans. Market growth is driven by changing consumer lifestyles, the rise of outdoor and recreational activities, and increasing demand for alternative packaging solutions in the wine industry.

Market Growth Drivers:

The global canned wine market is propelled by several key factors, including the growing trend of outdoor activities, such as picnics, camping, and music festivals, where canned beverages are convenient and practical. The increasing preference for single-serve packaging and portion control drives market expansion, especially among millennial and Gen Z consumers. Additionally, the sustainability benefits of aluminum cans, including recyclability and reduced carbon footprint, appeal to environmentally conscious consumers and drive adoption. Moreover, the COVID-19 pandemic has accelerated the shift towards canned wines, as consumers seek safer and more hygienic packaging formats.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the canned wine market faces challenges related to perceptions of quality, limited brand visibility, and regulatory restrictions. Traditional wine consumers may perceive canned wine as inferior in quality compared to bottled counterparts, impacting market acceptance and adoption. Limited shelf space and distribution channels for canned wine products restrict market reach and hinder brand visibility. Furthermore, regulatory barriers, such as labeling requirements and alcohol content restrictions, vary across regions and pose challenges for market entry and expansion.

Market Opportunities:

The canned wine market presents significant growth opportunities driven by product innovation, marketing strategies, and expanding distribution networks. Manufacturers are introducing new flavors, varietals, and packaging formats to cater to evolving consumer preferences and enhance product differentiation. Strategic partnerships with retailers, e-commerce platforms, and event organizers facilitate market access and promote brand visibility. Additionally, collaborations with wineries and vineyards enable producers to source high-quality wines and maintain product authenticity. The growing acceptance of canned wine in formal settings, such as restaurants, hotels, and wine bars, further expands market opportunities and drives category growth.

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global canned wine market, including Union Wine Company, The Infinite Monkey Theorem, and Alloy Wine Works, focus on innovation, branding, and distribution to gain a competitive edge. These companies leverage social media, influencer marketing, and experiential activations to engage consumers and build brand loyalty. Collaborations with retailers, beverage distributors, and hospitality partners facilitate market expansion and product visibility. Moreover, emphasis on product quality, sustainability, and consumer education fosters market growth and enhances brand reputation in the competitive canned wine landscape.

Key Companies Profiled:

• Union Wine Company
• Underwood
• MANCAN Wine
• The Infinite Monkey Theorem
• Lila Wines
• Francis Ford Coppola Winery
• Backpack Wine Co.
• House Wine
• Nomadic
• Electric Sky Wine
• Sans Wine Co.

Canned Wine Market Research Segmentation:

By Product Type:

• Sparkling Wine
• Still White Wine
• Still Red Wine
• Rosé

By Packaging Size:

• 250 ml (8.4 oz)
• 375 ml (12.7 oz)
• 187 ml (6.3 oz)

By Sales Channel:

• Hypermarket/supermarket
• Wine Shops and Specialty Stores
• Club Stores
• Liquor Stores
• Online Retail

By Region:

• North America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Oceania
• Latin America
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Canned Wine Market Snapshot, 2024 and 2031
1.2. Market Opportunity Assessment, 2024-2031, US$ Mn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Premium Market Insights
1.6. Industry Developments and Key Market Events
1.7. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Challenges
2.2.5. Key Trends
2.3. Product Type Lifecycle Analysis
2.4. Canned Wine Market: Value Chain
2.4.1. List of Raw Material Supplier
2.4.2. List of Manufacturers
2.4.3. List of Distributors
2.4.4. List of Applications
2.4.5. Profitability Analysis
2.5. Porter Five Force’s Analysis
2.6. Geopolitical Tensions: Market Impact
2.7. Macro-Economic Factors
2.7.1. Global Sectorial Outlook
2.7.2. Global GDP Growth Outlook
2.7.3. Global Parent Market Overview
2.8. Forecast Factors - Relevance and Impact
2.9. Regulatory and Technology Landscape
3. Global Canned Wine Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
3.1. Key Highlights
3.1.1. Market Volume (Units) Projections
3.1.2. Market Size and Y-o-Y Growth
3.1.3. Absolute $ Opportunity
3.2. Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast
3.2.1. Historical Market Size Analysis, 2019-2023
3.2.2. Current Market Size Forecast, 2024-2031
3.3. Global Canned Wine Market Outlook: Product Type
3.3.1. Introduction / Key Findings
3.3.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Product Type, 2019-2023
3.3.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024-2031
3.3.3.1. Sparkling Wine
3.3.3.2. Still White Wine
3.3.3.3. Still Red Wine
3.3.3.4. Rosé
3.4. Market Attractiveness Analysis: Product Type
3.5. Global Canned Wine Market Outlook: Packaging Size
3.5.1. Introduction / Key Findings
3.5.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Packaging Size, 2019-2023
3.5.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Packaging Size, 2024-2031
3.5.3.1. 250 ml (8.4 oz)
3.5.3.2. 375 ml (12.7 oz)
3.5.3.3. 187 ml (6.3 oz)
3.6. Market Attractiveness Analysis: Packaging Size
3.7. Global Canned Wine Market Outlook: Distribution Channel
3.7.1. Introduction / Key Findings
3.7.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
3.7.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
3.7.3.1. Hypermarket/supermarket
3.7.3.2. Wine Shops and Specialty Stores
3.7.3.3. Club Stores
3.7.3.4. Liquor Stores
3.7.3.5. Online Retail
3.8. Market Attractiveness Analysis: Distribution Channel
4. Global Canned Wine Market Outlook: Region
4.1. Key Highlights
4.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
4.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Region, 2024-2031
4.3.1. North America
4.3.2. Europe
4.3.3. East Asia
4.3.4. South Asia and Oceania
4.3.5. Latin America
4.3.6. Middle East & Africa (MEA)
4.4. Market Attractiveness Analysis: Region
5. North America Canned Wine Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
5.1. Key Highlights
5.2. Pricing Analysis
5.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
5.3.1. By Country
5.3.2. By Product Type
5.3.3. By Packaging Size
5.3.4. By Distribution Channel
5.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
5.4.1. U.S.
5.4.2. Canada
5.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024-2031
5.5.1. Sparkling Wine
5.5.2. Still White Wine
5.5.3. Still Red Wine
5.5.4. Rosé
5.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Packaging Size, 2024-2031
5.6.1. 250 ml (8.4 oz)
5.6.2. 375 ml (12.7 oz)
5.6.3. 187 ml (6.3 oz)
5.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
5.7.1. Hypermarket/supermarket
5.7.2. Wine Shops and Specialty Stores
5.7.3. Club Stores
5.7.4. Liquor Stores
5.7.5. Online Retail
5.8. Market Attractiveness Analysis
6. Europe Canned Wine Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
6.1. Key Highlights
6.2. Pricing Analysis
6.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
6.3.1. By Country
6.3.2. By Product Type
6.3.3. By Packaging Size
6.3.4. By Distribution Channel
6.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
6.4.1. Germany
6.4.2. France
6.4.3. U.K.
6.4.4. Italy
6.4.5. Spain
6.4.6. Russia
6.4.7. Türkiye
6.4.8. Rest of Europe
6.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024-2031
6.5.1. Sparkling Wine
6.5.2. Still White Wine
6.5.3. Still Red Wine
6.5.4. Rosé
6.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Packaging Size, 2024-2031
6.6.1. 250 ml (8.4 oz)
6.6.2. 375 ml (12.7 oz)
6.6.3. 187 ml (6.3 oz)
6.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
6.7.1. Hypermarket/supermarket
6.7.2. Wine Shops and Specialty Stores
6.7.3. Club Stores
6.7.4. Liquor Stores
6.7.5. Online Retail
6.8. Market Attractiveness Analysis
7. East Asia Canned Wine Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
7.1. Key Highlights
7.2. Pricing Analysis
7.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
7.3.1. By Country
7.3.2. By Product Type
7.3.3. By Packaging Size
7.3.4. By Distribution Channel
7.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
7.4.1. China
7.4.2. Japan
7.4.3. South Korea
7.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024-2031
7.5.1. Sparkling Wine
7.5.2. Still White Wine
7.5.3. Still Red Wine
7.5.4. Rosé
7.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Packaging Size, 2024-2031
7.6.1. 250 ml (8.4 oz)
7.6.2. 375 ml (12.7 oz)
7.6.3. 187 ml (6.3 oz)
7.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
7.7.1. Hypermarket/supermarket
7.7.2. Wine Shops and Specialty Stores
7.7.3. Club Stores
7.7.4. Liquor Stores
7.7.5. Online Retail
7.8. Market Attractiveness Analysis
8. South Asia & Oceania Canned Wine Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
8.1. Key Highlights
8.2. Pricing Analysis
8.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
8.3.1. By Country
8.3.2. By Product Type
8.3.3. By Packaging Size
8.3.4. By Distribution Channel
8.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
8.4.1. India
8.4.2. Southeast Asia
8.4.3. ANZ
8.4.4. Rest of South Asia & Oceania
8.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024-2031
8.5.1. Sparkling Wine
8.5.2. Still White Wine
8.5.3. Still Red Wine
8.5.4. Rosé
8.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Packaging Size, 2024-2031
8.6.1. 250 ml (8.4 oz)
8.6.2. 375 ml (12.7 oz)
8.6.3. 187 ml (6.3 oz)
8.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
8.7.1. Hypermarket/supermarket
8.7.2. Wine Shops and Specialty Stores
8.7.3. Club Stores
8.7.4. Liquor Stores
8.7.5. Online Retail
8.8. Market Attractiveness Analysis
9. Latin America Canned Wine Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
9.1. Key Highlights
9.2. Pricing Analysis
9.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
9.3.1. By Country
9.3.2. By Product Type
9.3.3. By Packaging Size
9.3.4. By Distribution Channel
9.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
9.4.1. Brazil
9.4.2. Mexico
9.4.3. Rest of Latin America
9.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024-2031
9.5.1. Sparkling Wine
9.5.2. Still White Wine
9.5.3. Still Red Wine
9.5.4. Rosé
9.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Packaging Size, 2024-2031
9.6.1. 250 ml (8.4 oz)
9.6.2. 375 ml (12.7 oz)
9.6.3. 187 ml (6.3 oz)
9.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
9.7.1. Hypermarket/supermarket
9.7.2. Wine Shops and Specialty Stores
9.7.3. Club Stores
9.7.4. Liquor Stores
9.7.5. Online Retail
9.8. Market Attractiveness Analysis
10. Middle East & Africa Canned Wine Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
10.1. Key Highlights
10.2. Pricing Analysis
10.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
10.3.1. By Country
10.3.2. By Product Type
10.3.3. By Packaging Size
10.3.4. By Distribution Channel
10.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
10.4.1. GCC
10.4.2. Egypt
10.4.3. South Africa
10.4.4. Northern Africa
10.4.5. Rest of Middle East & Africa
10.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024-2031
10.5.1. Sparkling Wine
10.5.2. Still White Wine
10.5.3. Still Red Wine
10.5.4. Rosé
10.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Packaging Size, 2024-2031
10.6.1. 250 ml (8.4 oz)
10.6.2. 375 ml (12.7 oz)
10.6.3. 187 ml (6.3 oz)
10.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
10.7.1. Hypermarket/supermarket
10.7.2. Wine Shops and Specialty Stores
10.7.3. Club Stores
10.7.4. Liquor Stores
10.7.5. Online Retail
10.8. Market Attractiveness Analysis
11. Competition Landscape
11.1. Market Share Analysis, 2024
11.2. Market Structure
11.2.1. Competition Intensity Mapping By Market
11.2.2. Competition Analog IC
11.2.3. Apparent Product Type Capacity
11.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
11.3.1. Union Wine Company
11.3.1.1. Overview
11.3.1.2. Segments and Product Type
11.3.1.3. Key Financials
11.3.1.4. Market Developments
11.3.1.5. Market Strategy
11.3.2. Underwood
11.3.2.1. Overview
11.3.2.2. Segments and Product Type
11.3.2.3. Key Financials
11.3.2.4. Market Developments
11.3.2.5. Market Strategy
11.3.3. MANCAN Wine
11.3.3.1. Overview
11.3.3.2. Segments and Product Type
11.3.3.3. Key Financials
11.3.3.4. Market Developments
11.3.3.5. Market Strategy
11.3.4. The Infinite Monkey Theorem
11.3.4.1. Overview
11.3.4.2. Segments and Product Type
11.3.4.3. Key Financials
11.3.4.4. Market Developments
11.3.4.5. Market Strategy
11.3.5. Lila Wines
11.3.5.1. Overview
11.3.5.2. Segments and Product Type
11.3.5.3. Key Financials
11.3.5.4. Market Developments
11.3.5.5. Market Strategy
11.3.6. Francis Ford Coppola Winery
11.3.6.1. Overview
11.3.6.2. Segments and Product Type
11.3.6.3. Key Financials
11.3.6.4. Market Developments
11.3.6.5. Market Strategy
11.3.7. Backpack Wine Co.
11.3.7.1. Overview
11.3.7.2. Segments and Product Type
11.3.7.3. Key Financials
11.3.7.4. Market Developments
11.3.7.5. Market Strategy
11.3.8. House Wine
11.3.8.1. Overview
11.3.8.2. Segments and Product Type
11.3.8.3. Key Financials
11.3.8.4. Market Developments
11.3.8.5. Market Strategy
11.3.9. Nomadica
11.3.9.1. Overview
11.3.9.2. Segments and Product Type
11.3.9.3. Key Financials
11.3.9.4. Market Developments
11.3.9.5. Market Strategy
11.3.10. Electric Sky Wine
11.3.10.1. Overview
11.3.10.2. Segments and Product Type
11.3.10.3. Key Financials
11.3.10.4. Market Developments
11.3.10.5. Market Strategy
11.3.11. Sans Wine Co.
11.3.11.1. Overview
11.3.11.2. Segments and Product Type
11.3.11.3. Key Financials
11.3.11.4. Market Developments
11.3.11.5. Market Strategy
12. Appendix
12.1. Research Methodology
12.2. Research Assumptions
12.3. Acronyms and Abbreviations

 

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