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モアッサナイト市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Moissanite Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、モアッサナイトの世界市場に関する包括的なレポートを発表した。本レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年5月11日 US$4,900
シングルユーザライセンス
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300 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、モアッサナイトの世界市場に関する包括的なレポートを発表した。本レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- モアッサナイトの市場規模(2024E):4,444万米ドル
- 市場予測値 (2033F):7390万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 5.8%

モアッサナイト市場 - レポートスコープ:

モアッサナイトは、その輝きと耐久性で知られる宝石で、ダイヤモンドに代わる手頃な価格の代替品として機能しています。モアッサナイト市場は宝飾業界向けに、多様な消費者の嗜好に対応するため、様々な宝石のカット、カラー、セッティングを提供している。市場成長の原動力は、持続可能で倫理的なジュエリーの選択肢に対する消費者の意識の高まり、可処分所得の増加、およびモアッサナイトの品質と魅力を高める宝石製造技術の進歩である。

市場成長の促進要因

世界のモアッサナイト市場は、手頃な価格で倫理的に調達された宝石に対する消費者の嗜好の高まりなど、いくつかの重要な要因によって推進されている。視覚的な類似性と低コストに後押しされ、ダイヤモンドの代替品としてモアッサナイトの人気が高まっていることが、市場拡大をさらに後押ししている。カッティングや研磨技術の向上といった技術の進歩は、モアッサナイトの品質と魅力を向上させ、市場の成長を促進している。さらに、オンライン小売チャネルとソーシャルメディア・マーケティング戦略の採用が増加しており、市場プレーヤーがより幅広い消費者層にリーチするための新たな道が生まれている。

市場の阻害要因

有望な成長が見込まれるものの、モアッサナイト市場は消費者の認識や他の代替宝石との競争に関連する課題に直面している。ダイヤモンドと比較したモアッサナイトの品質や耐久性に関する誤解が、市場浸透のための課題となっている。さらに、合成ダイヤモンドやキュービックジルコニアなど、他のラボグロウン宝石との競争も市場成長に影響を与えている。これらの課題に対処するには、効果的な消費者教育と、モアッサナイトのユニークな利点と価値を広めるマーケティング戦略が必要です。

市場機会:

モアッサナイト市場は、消費者の嗜好の進化、技術革新、伝統的なジュエリー以外の用途の拡大により、大きな成長機会をもたらしている。時計や特注品など、ファッションやアクセサリーの分野にモアッサナイトが組み込まれることで、市場の幅が広がり、技術革新が促進される。戦略的パートナーシップ、ブランディングとマーケティングへの投資、カスタマイズ可能で高品質なモアッサナイト製品の導入は、新たな機会を活用し、ダイナミックなモアッサナイトランドスケープで市場のリーダーシップを維持するために不可欠です。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のモアッサナイト市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 様々な消費者層でモアッサナイトの採用を促進している宝石のカットとセッティングは?
- 技術の進歩はモアッサナイト市場の競争環境をどのように変えているか?
- モアッサナイト市場に貢献している主要プレーヤーは誰か、また、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 世界のモアッサナイト市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Charles & Colvard, Ltd.、Moissanite International、Wholesale Moissaniteを含む世界のモアッサナイト市場の主要企業は、競争力を得るために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は、多様な消費者のニーズや嗜好に応えるため、新しいカット、カラー、セッティングを含む先進的なモアッサナイト製品を開発するための研究開発に投資しています。ジュエリーデザイナー、小売業者、オンラインプラットフォームとの提携は、市場へのアクセスを容易にし、製品の普及を促進する。さらに、ブランディング、消費者教育、持続可能な実践を重視することで、市場の成長を促進し、急速に進化するモアッサナイトの状況に対する消費者の信頼を高めています。

主な企業

- チャールズ&コルバード社
- モアッサナイト・インターナショナル
- HRBエクスポート
- スターズジェム株式会社
- ビクター・カマーリング社
- 梧州長生宝石有限公司
- アナンド宝石会社
- ユニモス
- フリックス・ジェムズ・アンド・ジュエリー・プライベート・リミテッド
- スタラー社
- ブリリアントアース社
- ジェムストーンキングカンパニー
- トゥルージェムカンパニー
- ソーハ・ダイヤモンド社
- ドゥ・アモーレ・リミテッド・カンパニー
- クリスティン・コフィン・ジュエリー
- リング・カム・トゥルー
- モアッサナイト・トランスジェムズ社
- ゴールデンアゲートカンパニー

モアッサナイト産業調査の主要セグメント

モアッサナイトの形状別市場
- ラウンド
- クッション
- オーバル&ペア
- エメラルド&アッシャー
- マーキース
- ハート&アロー
- その他

モアッサナイトの産地別市場
- 天然
- 合成

モアッサナイトの用途別市場
- 宝飾品と装飾品
- 高級美術品
- その他

モアッサナイト市場:販売チャネル別
- 百貨店
- マルチブランド店
- 専売店/フランチャイズ
- 展示会
- オンライン小売業者
- その他

モアッサナイトの地域別市場
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東 アフリカ



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目次

1.要旨
1.1.世界市場の概要
1.2.主要統計の概要
1.3.主要調査結果の概要
1.4.製品進化分析
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.モアッサナイト産業の将来展望
3.2.1.成長の要因
3.2.2.ブランドの流入
3.2.3.革新的な流通・マーケティング戦略
4.世界のモアッサナイト市場需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
4.1.過去の市場数量(単位:万個)分析、2019-2023年
4.2.現在と将来の市場規模(単位:万個)予測、2024-2033年
4.3.前年比成長トレンド分析
5.モアッサナイトの世界市場-価格分析
5.1.形状別価格分析
5.2.世界平均価格分析ベンチマーク
6.世界のモアッサナイト市場需要(金額または販売チャネル単位:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
6.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.市場背景
7.1.世界の包装業界の展望
7.1.1.包装に対する認識
7.1.2.市場におけるモアッサナイトのトップ製品
7.1.3.世界のモアッサナイト企業トップ10
7.2.マクロ経済要因
7.2.1.GDP成長率見通し
7.2.2.個人消費の見通し
7.2.3.GDP成長率分析
7.2.4.インターネット普及率の見通し
7.2.5.所得層人口の概要
7.2.6.一人当たり可処分所得
7.3.予測要因-関連性と影響
7.3.1.上位企業の過去の成長率
7.3.2.世界中で増加する学生数
7.3.3.都市化の成長見通し
7.3.4.その他
7.4.世界市場のPESTLE分析
7.5.市場の投資可能性マトリックス
7.6.世界市場のポーターのファイブフォース分析
7.7.市場ダイナミクス
7.7.1.促進要因
7.7.2.阻害要因
7.7.3.機会分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、形状別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.形状別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
8.3.形状別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)の分析・予測、2024~2033年
8.3.1.丸型
8.3.2.クッション
8.3.3.オーバル&ペア
8.3.4.エメラルド&アッシャー
8.3.5.マーキース
8.3.6.ハート&アロー
8.3.7.その他
8.4.形状別市場魅力度分析
9.ソース別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.ソース別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
9.3.ソース別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.天然
9.3.2.合成
9.4.供給源別市場魅力度分析
10.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.2019~2023年の用途別過去市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析
10.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.宝飾品・装飾品
10.3.1.1.バングル&ブレスレット
10.3.1.2.イヤリング&フィンガーリング
10.3.1.3.ペンダント&ネックレス
10.3.1.4.ブローチ
10.3.2.ラグジュアリー・アート
10.3.3.その他
10.4.用途別市場魅力度分析
11.販売チャネル別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.2019~2023年の用途別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析
11.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.百貨店
11.3.2.マルチブランドストア
11.3.3.専売店・フランチャイズ
11.3.4.展示会
11.3.5.オンライン小売業者
11.3.6.その他
11.4.用途別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)の分析と予測、2024~2033年
12.3.1.北米
12.3.2.中南米
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.形状別
13.4.3.産地別
13.4.4.用途別
13.4.5.販売チャネル別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.形状別
13.5.3.生産地別
13.5.4.用途別
13.5.5.販売チャネル
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.その他のラテンアメリカ
14.4.2.形状別
14.4.3.ソース別
14.4.4.用途別
14.4.5.販売チャネル別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.形状別
14.5.3.生産地別
14.5.4.用途別
14.5.5.販売チャネル
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.その他のヨーロッパ
15.4.2.形状別
15.4.3.ソース別
15.4.4.用途別
15.4.5.販売チャネル別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.形状別
15.5.3.生産地別
15.5.4.用途別
15.5.5.販売チャネル
16.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.インド
16.4.1.2.タイ
16.4.1.3.インドネシア
16.4.1.4.マレーシア
16.4.1.5.その他の南アジア
16.4.2.形状別
16.4.3.産地別
16.4.4.用途別
16.4.5.販売チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.形状別
16.5.3.生産地別
16.5.4.用途別
16.5.5.販売チャネル
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.中国
17.4.1.2.日本
17.4.1.3.韓国
17.4.2.形状別
17.4.3.産地別
17.4.4.用途別
17.4.5.販売チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.形状別
17.5.3.生産地別
17.5.4.用途別
17.5.5.販売チャネル
18.オセアニア市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.オーストラリア
18.4.1.2.ニュージーランド
18.4.2.形状別
18.4.3.産地別
18.4.4.用途別
18.4.5.販売チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.形状別
18.5.3.生産地別
18.5.4.用途別
18.5.5.販売チャネル
19.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.GCC諸国
19.4.1.2.アフリカ北部
19.4.1.3.南アフリカ
19.4.1.4.その他の中東・アフリカ
19.4.2.形状別
19.4.3.ソース別
19.4.4.用途別
19.4.5.販売チャネル別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.形状別
19.5.3.生産地別
19.5.4.用途別
19.5.5.販売チャネル
20.主要国市場分析 2024-2033
20.1.はじめに
20.1.1.主要国別市場金額構成比分析
20.1.2.世界対.各国の成長比較
20.2.米国市場分析
20.2.1.形状別
20.2.2.ソース別
20.2.3.用途別
20.2.4.販売チャネル別
20.3.カナダ市場分析
20.3.1.形状別
20.3.2.ソース別
20.3.3.用途別
20.3.4.販売チャネル別
20.4.メキシコ市場分析
20.4.1.形状別
20.4.2.ソース別
20.4.3.用途別
20.4.4.販売チャネル別
20.5.ブラジル市場分析
20.5.1.形状別
20.5.2.ソース別
20.5.3.用途別
20.5.4.販売チャネル別
20.6.ドイツ市場分析
20.6.1.形状別
20.6.2.ソース別
20.6.3.用途別
20.6.4.販売チャネル別
20.7.イタリア市場分析
20.7.1.形状別
20.7.2.ソース別
20.7.3.用途別
20.7.4.販売チャネル別
20.8.イギリス市場分析
20.8.1.形状別
20.8.2.ソース別
20.8.3.用途別
20.8.4.販売チャネル別
20.9.中国市場分析
20.9.1.形状別
20.9.2.ソース別
20.9.3.用途別
20.9.4.販売チャネル別
20.10.日本市場分析
20.10.1.形状別
20.10.2.ソース別
20.10.3.用途別
20.10.4.販売チャネル
20.11.韓国市場分析
20.11.1.形状別
20.11.2.ソース別
20.11.3.用途別
20.11.4.販売チャネル
20.12.インド市場分析
20.12.1.形状別
20.12.2.ソース別
20.12.3.用途別
20.12.4.販売チャネル
20.13.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
20.13.1.形状別
20.13.2.ソース別
20.13.3.用途別
20.13.4.販売チャネル別
20.14.南アフリカ市場分析
20.14.1.形状別
20.14.2.ソース別
20.14.3.用途別
20.14.4.販売チャネル
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析(モアッサナイト)
21.2.市場集中度
21.3.上位企業の市場シェア分析
21.4.市場プレゼンス分析
21.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント
21.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
21.4.3.チャネル別フットプリント
22.競争分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合による価格分析
22.3.競合ベンチマーキング
22.4.競合の深堀り
22.4.1.シャルル・アンド・コルバード社
22.4.1.1.概要
22.4.1.2.製品ポートフォリオ
22.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.1.4.販売拠点
22.4.1.5.戦略の概要
22.4.1.5.1.マーケティング戦略
22.4.1.5.2.製品戦略
22.4.1.5.3.チャネル戦略
22.4.2.モアッサナイト・インターナショナル
22.4.2.1.概要
22.4.2.2.製品ポートフォリオ
22.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.2.4.販売拠点
22.4.2.5.戦略の概要
22.4.2.5.1.マーケティング戦略
22.4.2.5.2.製品戦略
22.4.2.5.3.チャネル戦略
22.4.3.HRBの輸出
22.4.3.1.概要
22.4.3.2.製品ポートフォリオ
22.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.3.4.販売拠点
22.4.3.5.戦略の概要
22.4.3.5.1.マーケティング戦略
22.4.3.5.2.製品戦略
22.4.3.5.3.チャネル戦略
22.4.4.スターズジェムLtd.
22.4.4.1.概要
22.4.4.2.製品ポートフォリオ
22.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.4.4.販売拠点
22.4.4.5.戦略の概要
22.4.4.5.1.マーケティング戦略
22.4.4.5.2.製品戦略
22.4.4.5.3.チャネル戦略
22.4.5.ビクター・カンマーリング社
22.4.5.1.概要
22.4.5.2.製品ポートフォリオ
22.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.5.4.販売拠点
22.4.5.5.戦略の概要
22.4.5.5.1.マーケティング戦略
22.4.5.5.2.製品戦略
22.4.5.5.3.チャネル戦略
22.4.6.梧州長生宝石有限公司
22.4.6.1.概要
22.4.6.2.製品ポートフォリオ
22.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.6.4.販売拠点
22.4.6.5.戦略の概要
22.4.6.5.1.マーケティング戦略
22.4.6.5.2.製品戦略
22.4.6.5.3.チャネル戦略
22.4.7.アナンド・ジェムズ社
22.4.7.1.概要
22.4.7.2.製品ポートフォリオ
22.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.7.4.販売拠点
22.4.7.5.戦略の概要
22.4.7.5.1.マーケティング戦略
22.4.7.5.2.製品戦略
22.4.7.5.3.チャネル戦略
22.4.8.ユニモス
22.4.8.1.概要
22.4.8.2.製品ポートフォリオ
22.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.8.4.販売拠点
22.4.8.5.戦略の概要
22.4.8.5.1.マーケティング戦略
22.4.8.5.2.製品戦略
22.4.8.5.3.チャネル戦略
22.4.9.フリックス・ジェムズ・アンド・ジュエリー・プライベート・リミテッド
22.4.9.1.概要
22.4.9.2.製品ポートフォリオ
22.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.9.4.販売拠点
22.4.9.5.戦略の概要
22.4.9.5.1.マーケティング戦略
22.4.9.5.2.製品戦略
22.4.9.5.3.チャネル戦略
22.4.10.スタラー社
22.4.10.1.概要
22.4.10.2.製品ポートフォリオ
22.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.10.4.販売拠点
22.4.10.5.戦略の概要
22.4.10.5.1.マーケティング戦略
22.4.10.5.2.製品戦略
22.4.10.5.3.チャネル戦略
22.4.11.ブリリアント・アースLLC
22.4.11.1.概要
22.4.11.2.製品ポートフォリオ
22.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.11.4.販売拠点
22.4.11.5.戦略の概要
22.4.11.5.1.マーケティング戦略
22.4.11.5.2.製品戦略
22.4.11.5.3.チャネル戦略
22.4.12.ジェムストーンキング社
22.4.12.1.概要
22.4.12.2.製品ポートフォリオ
22.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.12.4.販売拠点
22.4.12.5.戦略の概要
22.4.12.5.1.マーケティング戦略
22.4.12.5.2.製品戦略
22.4.12.5.3.チャネル戦略
22.4.13.トゥルージェム社
22.4.13.1.概要
22.4.13.2.製品ポートフォリオ
22.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.13.4.販売拠点
22.4.13.5.戦略の概要
22.4.13.5.1.マーケティング戦略
22.4.13.5.2.製品戦略
22.4.13.5.3.チャネル戦略
22.4.14.ソーハダイヤモンド
22.4.14.1.概要
22.4.14.2.製品ポートフォリオ
22.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.14.4.販売拠点
22.4.14.5.戦略の概要
22.4.14.5.1.マーケティング戦略
22.4.14.5.2.製品戦略
22.4.14.5.3.チャネル戦略
22.4.15.ドゥ・アモーレ有限会社
22.4.15.1.概要
22.4.15.2.製品ポートフォリオ
22.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.15.4.販売拠点
22.4.15.5.戦略の概要
22.4.15.5.1.マーケティング戦略
22.4.15.5.2.製品戦略
22.4.15.5.3.チャネル戦略
22.4.16.クリスティン・コフィン・ジュエリー
22.4.16.1.概要
22.4.16.2.製品ポートフォリオ
22.4.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.16.4.販売拠点
22.4.16.5.戦略の概要
22.4.16.5.1.マーケティング戦略
22.4.16.5.2.製品戦略
22.4.16.5.3.チャネル戦略
22.4.17.リング・カム・トゥルー
22.4.17.1.概要
22.4.17.2.製品ポートフォリオ
22.4.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.17.4.販売拠点
22.4.17.5.戦略の概要
22.4.17.5.1.マーケティング戦略
22.4.17.5.2.製品戦略
22.4.17.5.3.チャネル戦略
22.4.18.モアッサナイト・トランスジェムズ社
22.4.18.1.概要
22.4.18.2.製品ポートフォリオ
22.4.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.18.4.販売拠点
22.4.18.5.戦略の概要
22.4.18.5.1.マーケティング戦略
22.4.18.5.2.製品戦略
22.4.18.5.3.チャネル戦略
22.4.19.ゴールデンアゲート社
22.4.19.1.概要
22.4.19.2.製品ポートフォリオ
22.4.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.19.4.販売拠点
22.4.19.5.戦略の概要
22.4.19.5.1.マーケティング戦略
22.4.19.5.2.製品戦略
22.4.19.5.3.チャネル戦略
22.4.20.梧州プロヴァンスジュエリー有限公司
22.4.20.1.概要
22.4.20.2.製品ポートフォリオ
22.4.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.20.4.販売拠点
22.4.20.5.戦略の概要
22.4.20.5.1.マーケティング戦略
22.4.20.5.2.製品戦略
22.4.20.5.3.チャネル戦略
22.4.21.その他のプレーヤー(要望に応じて)
22.4.21.1.概要
22.4.21.2.製品ポートフォリオ
22.4.21.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.21.4.販売拠点
22.4.21.5.戦略の概要
22.4.21.5.1.マーケティング戦略
22.4.21.5.2.製品戦略
22.4.21.5.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for moissanite. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Moissanite Market Size (2024E): USD 44.44 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 73.9 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 5.8%

Moissanite Market - Report Scope:

Moissanite, a gemstone known for its brilliance and durability, serves as an affordable alternative to diamonds. The moissanite market caters to the jewelry industry, offering a variety of gemstone cuts, colors, and settings to meet diverse consumer preferences. Market growth is driven by increasing consumer awareness of sustainable and ethical jewelry options, rising disposable incomes, and advancements in gemstone manufacturing technologies, enhancing the quality and appeal of moissanite.

Market Growth Drivers:

The global moissanite market is propelled by several key factors, including growing consumer preference for affordable and ethically sourced gemstones. The rising popularity of moissanite as an alternative to diamonds, driven by its visual similarities and lower cost, further fuels market expansion. Technological advancements, such as enhanced cutting and polishing techniques, improve the quality and appeal of moissanite, fostering market growth. Moreover, the increasing adoption of online retail channels and social media marketing strategies create new avenues for market players to reach a wider consumer base.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the moissanite market faces challenges related to consumer perception and competition from other gemstone alternatives. Misconceptions about the quality and durability of moissanite compared to diamonds pose challenges for market penetration. Furthermore, competition from other lab-grown gemstones, such as synthetic diamonds and cubic zirconia, affects market growth. Addressing these challenges requires effective consumer education and marketing strategies to promote the unique benefits and value of moissanite.

Market Opportunities:

The moissanite market presents significant growth opportunities driven by evolving consumer preferences, technological innovations, and expanding applications beyond traditional jewelry. The integration of moissanite in fashion and accessory segments, including watches and bespoke pieces, broadens the market scope and stimulates innovation. Strategic partnerships, investment in branding and marketing, and the introduction of customizable, high-quality moissanite products are essential to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership in the dynamic moissanite landscape.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the moissanite market globally?
• Which gemstone cuts and settings are driving moissanite adoption across different consumer segments?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the moissanite market?
• Who are the key players contributing to the moissanite market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global moissanite market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global moissanite market, including Charles & Colvard, Ltd., Moissanite International, and Wholesale Moissanite, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced moissanite products, including new cuts, colors, and settings, catering to diverse consumer needs and preferences. Collaborations with jewelry designers, retailers, and online platforms facilitate market access and promote product adoption. Moreover, emphasis on branding, consumer education, and sustainable practices fosters market growth and enhances consumer trust in the rapidly evolving moissanite landscape.

Key Companies Profiled:

• Charles & Colvard, Ltd.
• Moissanite International
• HRB Exports
• Stars Gem Co. Ltd.
• Viktor Kammerling Company
• Wuzhou Changsheng Gems Co., Ltd.
• Anand Gems Company
• Unimoss
• Flics Gems & Jewelry Private Limited
• Stuller, Inc.
• Brilliant Earth, LLC
• Gem Stone King Company
• The True Gem Company
• Soha Diamond Co.
• Do Amore Limited Company
• Kristin Coffin Jewelry
• Ring Come True
• Moissanite-Transgems Ltd.
• Golden Agate Company

Key Segments Covered in Moissanite Industry Research

Moissanite Market by Shape:
• Round
• Cushion
• Oval & Pear
• Emerald & Asscher
• Marquise
• Hearts & Arrows
• Others

Moissanite Market by Source:
• Natural
• Synthetic

Moissanite Market by Application:
• Jewellery & Ornaments
• Luxury Art
• Others

Moissanite Market by Sales Channel:
• Departmental Stores
• Multi-Brand Stores
• Exclusive Stores/ Franchises
• Exhibition
• Online Retailers
• Others

Moissanite Market by Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Overview
1.2. Summary of Key Statistics
1.3. Summary of Key Findings
1.4. Product Evolution Analysis
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Future Prospects of Moissanite Industry
3.2.1. Factors Fuelling Growth
3.2.2. Influx of Brands
3.2.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies
4. Global Moissanite Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Volume ('000 Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Volume ('000 Units) Projections, 2024-2033
4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5. Global Moissanite Market - Pricing Analysis
5.1. Pricing Analysis By Shape
5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Moissanite Market Demand (in Value or Sales Channel in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Global Packaging industry Outlook
7.1.1. Perception of Packaging
7.1.2. Top Moissanite products in the market
7.1.3. Top 10 Moissanite Companies in the World
7.2. Macro-Economic Factors
7.2.1. GDP Growth Outlook
7.2.2. Consumer Spending Outlook
7.2.3. GDP Growth Rate Analysis
7.2.4. Internet Penetration Rate Outlook
7.2.5. Income Group Population Overview
7.2.6. Per Capita Disposable Income
7.3. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.3.1. Top Companies Historical Growth
7.3.2. Increasing number of Students across the world.
7.3.3. Urbanization Growth Outlook
7.3.4. Others
7.4. PESTLE Analysis of Global Market
7.5. Investment Feasibility Matrix of Market
7.6. Porter’s Five Forces Analysis of Global Market
7.7. Market Dynamics
7.7.1. Drivers
7.7.2. Restraints
7.7.3. Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Shape
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Shape, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Shape, 2024-2033
8.3.1. Round
8.3.2. Cushion
8.3.3. Oval & Pear
8.3.4. Emerald & Asscher
8.3.5. Marquise
8.3.6. Hearts & Arrows
8.3.7. Others
8.4. Market Attractiveness Analysis by Shape
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Source
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Source, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Source, 2024-2033
9.3.1. Natural
9.3.2. Synthetic
9.4. Market Attractiveness Analysis by Source
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Application, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Application, 2024-2033
10.3.1. Jewellery & Ornaments
10.3.1.1. Bangles & Bracelets
10.3.1.2. Earrings & Finger Rings
10.3.1.3. Pendants & Necklaces
10.3.1.4. Brooch
10.3.2. Luxury Art
10.3.3. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis by Application
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Application, 2024-2033
11.3.1. Departmental Stores
11.3.2. Multi-Brand Stores
11.3.3. Exclusive Stores/ Franchises
11.3.4. Exhibition
11.3.5. Online Retailers
11.3.6. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis by Application
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis by Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Shape
13.4.3. By Source
13.4.4. By Application
13.4.5. Sales Channel
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Shape
13.5.3. By Source
13.5.4. By Application
13.5.5. Sales Channel
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Rest of Latin America
14.4.2. By Shape
14.4.3. By Source
14.4.4. By Application
14.4.5. Sales Channel
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Shape
14.5.3. By Source
14.5.4. By Application
14.5.5. Sales Channel
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. U.K.
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. Rest of Europe
15.4.2. By Shape
15.4.3. By Source
15.4.4. By Application
15.4.5. Sales Channel
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Shape
15.5.3. By Source
15.5.4. By Application
15.5.5. Sales Channel
16. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. India
16.4.1.2. Thailand
16.4.1.3. Indonesia
16.4.1.4. Malaysia
16.4.1.5. Rest of South Asia
16.4.2. By Shape
16.4.3. By Source
16.4.4. By Application
16.4.5. Sales Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Shape
16.5.3. By Source
16.5.4. By Application
16.5.5. Sales Channel
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. China
17.4.1.2. Japan
17.4.1.3. South Korea
17.4.2. By Shape
17.4.3. By Source
17.4.4. By Application
17.4.5. Sales Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Shape
17.5.3. By Source
17.5.4. By Application
17.5.5. Sales Channel
18. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. Australia
18.4.1.2. New Zealand
18.4.2. By Shape
18.4.3. By Source
18.4.4. By Application
18.4.5. Sales Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Shape
18.5.3. By Source
18.5.4. By Application
18.5.5. Sales Channel
19. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. GCC Countries
19.4.1.2. Northern Africa
19.4.1.3. South Africa
19.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
19.4.2. By Shape
19.4.3. By Source
19.4.4. By Application
19.4.5. Sales Channel
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Shape
19.5.3. By Source
19.5.4. By Application
19.5.5. Sales Channel
20. Key Countries’ Market Analysis 2024-2033
20.1. Introduction
20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
20.2. U.S. Market Analysis
20.2.1. By Shape
20.2.2. By Source
20.2.3. By Application
20.2.4. Sales Channel
20.3. Canada Market Analysis
20.3.1. By Shape
20.3.2. By Source
20.3.3. By Application
20.3.4. Sales Channel
20.4. Mexico Market Analysis
20.4.1. By Shape
20.4.2. By Source
20.4.3. By Application
20.4.4. By Sales Channel
20.5. Brazil Market Analysis
20.5.1. By Shape
20.5.2. By Source
20.5.3. By Application
20.5.4. Sales Channel
20.6. Germany Market Analysis
20.6.1. By Shape
20.6.2. By Source
20.6.3. By Application
20.6.4. Sales Channel
20.7. Italy Market Analysis
20.7.1. By Shape
20.7.2. By Source
20.7.3. By Application
20.7.4. Sales Channel
20.8. U.K. Market Analysis
20.8.1. By Shape
20.8.2. By Source
20.8.3. By Application
20.8.4. Sales Channel
20.9. China Market Analysis
20.9.1. By By Shape
20.9.2. By Source
20.9.3. By Application
20.9.4. Sales Channel
20.10. Japan Market Analysis
20.10.1. By Shape
20.10.2. By Source
20.10.3. By Application
20.10.4. Sales Channel
20.11. S. Korea Market Analysis
20.11.1. By Shape
20.11.2. By Source
20.11.3. By Application
20.11.4. Sales Channel
20.12. India Market Analysis
20.12.1. By Shape
20.12.2. By Source
20.12.3. By Application
20.12.4. Sales Channel
20.13. Australia and New Zealand Market Analysis
20.13.1. By Shape
20.13.2. By Source
20.13.3. By Application
20.13.4. Sales Channel
20.14. South Africa Market Analysis
20.14.1. By Shape
20.14.2. By Source
20.14.3. By Application
20.14.4. Sales Channel
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Moissanite)
21.2. Market Concentration
21.3. Market Share Analysis of Top Players
21.4. Market Presence Analysis
21.4.1. By Regional footprint of Players
21.4.2. Product foot print by Players
21.4.3. Channel Foot Print by Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Pricing Analysis by Competition
22.3. Competition Benchmarking
22.4. Competition Deep Dive
22.4.1. Charles & Colvard, Ltd.
22.4.1.1. Overview
22.4.1.2. Product Portfolio
22.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.1.4. Sales Footprint
22.4.1.5. Strategy Overview
22.4.1.5.1. Marketing Strategy
22.4.1.5.2. Product Strategy
22.4.1.5.3. Channel Strategy
22.4.2. Moissanite International
22.4.2.1. Overview
22.4.2.2. Product Portfolio
22.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.2.4. Sales Footprint
22.4.2.5. Strategy Overview
22.4.2.5.1. Marketing Strategy
22.4.2.5.2. Product Strategy
22.4.2.5.3. Channel Strategy
22.4.3. HRB Exports
22.4.3.1. Overview
22.4.3.2. Product Portfolio
22.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.3.4. Sales Footprint
22.4.3.5. Strategy Overview
22.4.3.5.1. Marketing Strategy
22.4.3.5.2. Product Strategy
22.4.3.5.3. Channel Strategy
22.4.4. Stars Gem Co. Ltd.
22.4.4.1. Overview
22.4.4.2. Product Portfolio
22.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.4.4. Sales Footprint
22.4.4.5. Strategy Overview
22.4.4.5.1. Marketing Strategy
22.4.4.5.2. Product Strategy
22.4.4.5.3. Channel Strategy
22.4.5. Viktor Kammerling Company
22.4.5.1. Overview
22.4.5.2. Product Portfolio
22.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.5.4. Sales Footprint
22.4.5.5. Strategy Overview
22.4.5.5.1. Marketing Strategy
22.4.5.5.2. Product Strategy
22.4.5.5.3. Channel Strategy
22.4.6. Wuzhou Changsheng Gems Co., Ltd.
22.4.6.1. Overview
22.4.6.2. Product Portfolio
22.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.6.4. Sales Footprint
22.4.6.5. Strategy Overview
22.4.6.5.1. Marketing Strategy
22.4.6.5.2. Product Strategy
22.4.6.5.3. Channel Strategy
22.4.7. Anand Gems Company
22.4.7.1. Overview
22.4.7.2. Product Portfolio
22.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.7.4. Sales Footprint
22.4.7.5. Strategy Overview
22.4.7.5.1. Marketing Strategy
22.4.7.5.2. Product Strategy
22.4.7.5.3. Channel Strategy
22.4.8. Unimoss
22.4.8.1. Overview
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22.4.8.5. Strategy Overview
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22.4.8.5.3. Channel Strategy
22.4.9. Flics Gems & Jewelry Private Limited
22.4.9.1. Overview
22.4.9.2. Product Portfolio
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22.4.9.4. Sales Footprint
22.4.9.5. Strategy Overview
22.4.9.5.1. Marketing Strategy
22.4.9.5.2. Product Strategy
22.4.9.5.3. Channel Strategy
22.4.10. Stuller, Inc.
22.4.10.1. Overview
22.4.10.2. Product Portfolio
22.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.10.4. Sales Footprint
22.4.10.5. Strategy Overview
22.4.10.5.1. Marketing Strategy
22.4.10.5.2. Product Strategy
22.4.10.5.3. Channel Strategy
22.4.11. Brilliant Earth, LLC
22.4.11.1. Overview
22.4.11.2. Product Portfolio
22.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.11.4. Sales Footprint
22.4.11.5. Strategy Overview
22.4.11.5.1. Marketing Strategy
22.4.11.5.2. Product Strategy
22.4.11.5.3. Channel Strategy
22.4.12. Gem Stone King Company
22.4.12.1. Overview
22.4.12.2. Product Portfolio
22.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
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22.4.12.5. Strategy Overview
22.4.12.5.1. Marketing Strategy
22.4.12.5.2. Product Strategy
22.4.12.5.3. Channel Strategy
22.4.13. The True Gem Company
22.4.13.1. Overview
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22.4.13.5. Strategy Overview
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22.4.14. Soha Diamond Co.
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22.4.15. Do Amore Limited Company
22.4.15.1. Overview
22.4.15.2. Product Portfolio
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22.4.16. Kristin Coffin Jewelry
22.4.16.1. Overview
22.4.16.2. Product Portfolio
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22.4.16.4. Sales Footprint
22.4.16.5. Strategy Overview
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22.4.16.5.3. Channel Strategy
22.4.17. Ring Come True
22.4.17.1. Overview
22.4.17.2. Product Portfolio
22.4.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.17.4. Sales Footprint
22.4.17.5. Strategy Overview
22.4.17.5.1. Marketing Strategy
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22.4.18. Moissanite-Transgems Ltd.
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22.4.18.2. Product Portfolio
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22.4.19. Golden Agate Company
22.4.19.1. Overview
22.4.19.2. Product Portfolio
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22.4.19.5. Strategy Overview
22.4.19.5.1. Marketing Strategy
22.4.19.5.2. Product Strategy
22.4.19.5.3. Channel Strategy
22.4.20. Wuzhou Provence Jewelry Co., Ltd.
22.4.20.1. Overview
22.4.20.2. Product Portfolio
22.4.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.20.4. Sales Footprint
22.4.20.5. Strategy Overview
22.4.20.5.1. Marketing Strategy
22.4.20.5.2. Product Strategy
22.4.20.5.3. Channel Strategy
22.4.21. Other Players (As Requested)
22.4.21.1. Overview
22.4.21.2. Product Portfolio
22.4.21.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.21.4. Sales Footprint
22.4.21.5. Strategy Overview
22.4.21.5.1. Marketing Strategy
22.4.21.5.2. Product Strategy
22.4.21.5.3. Channel Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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