世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界の「Buy Now Pay Later」ビジネスと投資機会 - エンドユース部門別の「Buy Now Pay Later」トレンド、オペレーションKPI、市場シェア、小売製品のダイナミクス、消費者の人口統計など75以上のKPIを掲載 - 2022年第1四半期更新版


Global Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities – 75+ KPIs on Buy Now Pay Later Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Market Share, Retail Product Dynamics, and Consumer Demographics - Q1 2022 Update

レポート内容 世界のBNPL決済業界は、Eコマースの普及率の上昇に加え、Covid-19感染による経済の減速の影響を受けて、過去4四半期にわたって力強い成長を遂げています。 PayNXT360の2021年第4四半期BNPL調... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2022年1月20日 US$12,900
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
1,000 英語

 

サマリー

レポート内容

世界のBNPL決済業界は、Eコマースの普及率の上昇に加え、Covid-19感染による経済の減速の影響を受けて、過去4四半期にわたって力強い成長を遂げています。

PayNXT360の2021年第4四半期BNPL調査によると、世界のBNPL決済業界は年率60.7%で成長し、2022年には409901.0百万米ドルに達すると予想されています。

世界のBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは引き続き堅調です。BNPL決済の採用は、予測期間中に着実に成長し、2022年から2028年の間に32.7%のCAGRを記録する見込みです。同国のBNPL総商品価値は、2021年の255147.1百万米ドルから増加し、2028年には2240349.1百万米ドルに達する見込みです。

アジア太平洋地域のBNPL市場は、直近の4~6四半期で大きな成長を記録しました。アジアには、世界でも有数のBNPL企業が集まっています。オーストラリア、インド、中国、シンガポール、インドネシア、マレーシアなどの国々では、BNPLの支払い方法に対する強い需要が記録されています。若い人口が多いことが主に需要と市場の成長を牽引しています。PayNXT360では、BNPLの需要が高まっていることから、短・中期的な観点から、この地域にはより多くの投資が集まるだろうと予想しています。

欧州では、オンラインでの購入時に後払いを希望する消費者が増えていることから、BNPLは消費者の間で人気が高まっています。消費者がBNPLを好むのは、手頃な価格と利便性があるからです。BNPL、消費者信用、または後払いは、消費者が期待に応えた後にお金を支払うことを可能にします。この地域でBNPLサービスを提供している主要プレイヤーには、Klarna、PayPal Credit、Splititなどがあります。

アフリカ・中東地域では、過去4~8四半期の間に、BNPL製品・サービスの採用が増加し続けています。アフリカ・中東地域では、複数の新興企業やBNPLのグローバルプレイヤーが、革新的な製品や後払いサービスを消費者に提供しています。さらに、店頭やオンラインでの購入にBNPL決済を求める消費者が増えていることから、加盟店での採用も増加しています。

ラテンアメリカのBNPL市場は、加盟店と消費者の両方に広く普及していることから、過去4~8四半期で大幅な成長を遂げています。PayNXT360では、インフォーマル経済の消費者がクレジットを利用するためにこの決済方法を利用していることから、この傾向は短・中期的に継続すると考えています。

過去4~8四半期の間に、米国ではBNPL商品の人気が大きく急上昇しています。世界的な大流行と、購入した商品の代金を一定期間で分割して支払うことへのニーズの高まりにより、国内ではKlarna、Afterpay、Affirm、PayPalが提供するようなBNPL商品が広く採用されています。さらに、これらのBNPLプロバイダーのボリュームの増加は、世界的なパンデミックの際のオンラインショッピングのブームが一因となっています。

BNPLの主要プレイヤーは、米国での市場シェアを拡大するために製品を再設計している

米国のBNPL市場では競争が激化しているため、プロバイダーは製品を刷新して柔軟性を高め、消費者からの支持を高めています。例えば、以下のようなものです。

- 2021年11月、BNPLプラットフォームの大手であるAfterpayは、米国で定期購入の分割払いオプションを導入することを発表しました。同社は、ユーザーがエンターテインメントの定期購入、ジムの会員権、オンラインサービスなどでBNPLを利用できるとしている。同社は、2022年初頭に、まず米国とオーストラリアでサービスを展開する予定です。
- 初期にサービスを提供する予定の加盟店には、IPSY、BoxyCharm、Savage X Fenty、Fableticsなどが含まれます。同社は、サブスクリプションの支払いとは別に、予約商品にも利用できるようにしており、消費者は商品が発送された後に4回に分けて支払うことができます。2021年11月現在、Afterpayは10万の小売業者と提携しており、北米地域では約1,050万人のアクティブユーザーが利用していますが、この地域は売上高ベースでも最大の地域です。

オーストラリアのBNPL企業は、戦略的な投資やパートナーシップを通じて、グローバルな展開を続けている

世界のBNPL市場は、今後4~8四半期の間に大きく成長すると予想されています。この成長する世界市場の機会を活かすために、オーストラリアを拠点とするBNPL企業は、国際的に事業を拡大しています。例えば

- 2021年9月、Zipは、5,000万米ドルを投資して、インドを拠点とするBNPLプラットフォーム「ZestMoney」の少数株主持分を取得することを発表しました。このZestMoneyへの戦略的投資は、新たな成長市場を開拓する計画の一環です。インドは若い消費者層が多く、キャッシュレス決済への関心が高まっています。その結果、電子商取引やBNPLの分野で大きな成長の可能性があります。
- 2021年12月、Latitude社は、急速に成長している東南アジアのBNPL市場での立ち上げの先陣を切るために、大手小売業者の1つであるシンガポールのHarvey Norman社との戦略的パートナーシップの締結を検討していることを発表しました。オーストラリアを拠点とするBNPLプラットフォームは、2022年に大口のBNPL向けのサービスを拡大することで、アジアでの差別化を図ります。

インドの祭礼シーズンにBNPLの支出が100%以上伸びる

過去4~8四半期の間に、BNPLプラットフォームは、広く普及したことで成長が加速しました。しかし、2021年のディワリの時期には、いくつかのBNPLプラットフォームが前年比で100%以上の出納件数の増加を報告しており、インドのフェスティバルシーズンに市場はさらに活性化しました。例えば

- PayU社が所有するBNPL製品であるLazyPayは、インドの昨年の祝祭シーズンにクレジット需要が300%増加しました。同社は主に、食品・飲料、旅行、エンターテイメントなどのセグメントで需要が発生しました。2021年11月までの2ヶ月間で、ユーザー獲得数は70%増加しました。LazyPayは、2021年に自社プラットフォームで毎月500万件の取引を行っており、2022年末までに200万人の新規消費者を獲得することを目標としている。

PayNXT360の本タイトルは、以下の22のレポートを組み合わせたバンドル製品です。
1.グローバルBuy Now Pay Laterインサイトブリーフ
2.世界のBuy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028)データブック
3.アルゼンチンのBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
4.オーストラリア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
5.ブラジル Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)Databook
6.カナダ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
7.中国 Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
8.フランス Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
9.ドイツ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
10.インド Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
11.インドネシア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
12.イタリア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
13.ケニア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
14.メキシコ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
15.ナイジェリア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
16.フィリピン Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
17.ロシア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
18.南アフリカ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)Databook
19.タイ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
20.アラブ首長国連邦Buy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2019-2028)データブック
21.イギリス Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
22.米国 Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック

スコープ

このセットに含まれる国別レポートでは、Buy Now Pay Later産業を詳細に分析しています。以下は、主要な市場セグメントの概要です。

BNPLの市場規模と消費パターン
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額の傾向分析
- 取引量の推移

Buy Now Pay LaterのオペレーションKPI
- Buy Now Pay Laterの収益、2019年~2028年
- Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア
- Buy Now Pay Laterのマーチャント手数料、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later 払い損ね手数料収入、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later 今すぐ支払う&その他の収入、2019年~2028年
- Buy Now Pay Laterのアカウント、2019年~2028年

Buy Now Pay Laterのチャネル別支出分析。市場規模と予測
- オンラインチャネル
- POSチャネル

小売店でのBuy Now Pay Later市場規模と展望
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

ホームインプルーブメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

レジャー・エンタテインメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均値のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

Buy Now Pay Later in Other:市場規模と予測
- 商品取扱高のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

購入する理由

- Buy Now Pay Laterの市場ダイナミクスを深く理解する。市場機会と主要トレンドを予測(2019年~2028年)とともに理解します。商品総額、数量、トランザクションあたりの平均値など、必須のKPIを通じて市場ダイナミクスを理解します。

- エンドユーズセクター別の機会の洞察:エンドユーズセクター別の市場ダイナミクスを把握し、様々なエンドユーズセクターにおける新たな機会を評価します。

- 市場固有の戦略の策定。成長セグメントを特定し、BNPL戦略を策定するための特定の機会をターゲットとし、BNPL業界における市場固有のキートレンド、ドライバー、リスクを評価します。

- 消費者の意識と行動を把握する。本レポートでは、独自の調査結果をもとに、年齢、性別、所得レベル別の消費額など、主要なBuy Now Pay LaterのKPIを特定・解釈しています。

ページTOPに戻る


目次

PayNXT360の本タイトルは、以下の22本のレポートを組み合わせた一括提供となっています。
1.グローバルBuy Now Pay Laterインサイト・ブリーフィング
2.世界のBuy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
3.アルゼンチンのBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
4.オーストラリア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
5.ブラジル Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)Databook
6.カナダ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
7.中国 Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
8.フランス Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
9.ドイツ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
10.インド Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
11.インドネシア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
12.イタリア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
13.ケニア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
14.メキシコ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
15.ナイジェリア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
16.フィリピン Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
17.ロシア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
18.南アフリカ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)Databook
19.タイ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
20.アラブ首長国連邦Buy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2019-2028)データブック
21.イギリス Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
22.米国 Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック

上記のすべてのグローバル、地域、国別レポートには、以下の目次をカバーするアナリストのコメントが掲載されています。

1.本レポートについて
1.1 報告書の概要
1.2 範囲
1.3 方法論

2.Buy Now Pay Later 業界の魅力
2.1 Buy Now Pay Later - 商品総価値トレンド分析、2019年~2028年
2.2 Buy Now Pay Later - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
2.3 Buy Now Pay Later - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年
2.4 Buy Now Pay Laterの主要プレイヤーによる市場シェア分析

3.Buy Now Pay LaterのオペレーションKPI
3.1 Buy Now Pay Laterの収益、2019年~2028年
3.2 Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア
3.3 Buy Now Pay Laterのマーチャント手数料、2019年~2028年
3.4 Buy Now Pay Later 払い損ね手数料収入、2019年~2028年
3.5 Buy Now Pay Later 今すぐ支払う&その他の収入、2019年~2028年
3.6 Buy Now Pay Laterのアカウント、2019年~2028年

4.Buy Now Pay Laterのチャネル別支出分析
4.1 Buy Now Pay Laterのチャネル別市場シェア、2019年~2028年
4.2 Buy Now Pay Laterオンラインチャネルの市場規模と予測、2019年 - 2028年
4.3 Buy Now Pay LaterのPOSチャネルの市場規模と予測、2019年~2028年

5.Buy Now Pay Laterのエンドユーズセクター別スナップショット
5.1 Buy Now Pay Laterのエンドユーザーセクター別市場シェア - 新興市場と今後の成長展望
5.2 エンドユーズセクター別のBuy Now Pay Later売上高アップリフト
5.3 小売製品カテゴリー別の今すぐ買える有料サービスのシェア

6.小売店でのBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
6.1 Buy Now Pay Laterの小売ショッピング-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
6.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
6.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

7.ホームインプルーブメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
7.1 Buy Now Pay Laterのホームインプルーブメント-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
7.2 Buy Now Pay Laterホームインプルーブメント - 取引単価のトレンド分析、2019年~2028年
7.3 Buy Now Pay Later ホームインプルーブメント - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

8.レジャー・エンターテイメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
8.1 Buy Now Pay Laterのレジャー・エンターテイメント - 商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
8.2 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
8.3 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

9.ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
9.1 Buy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
9.2 Buy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス - 1トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
9.3 Buy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス-取引量のトレンド分析、2019年~2028年

10.その他のセグメントのBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
10.1 Buy Now Pay Laterのその他のセグメント-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
10.2 Buy Now Pay Later その他のセグメント - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
10.3 Buy Now Pay Later その他のセグメント - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

11.その他の記事
11.1 PayNXT360について
11.2 関連リサーチ
11.3 PayNXT360 ナレッジセンター

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Report Description

Global BNPL payment industry has recorded strong growth over the last four quarters, supported by increased ecommerce penetration along with impact of economic slowdown due to disruption caused by Covid-19 outbreak.

According to PayNXT360’s Q4 2021 BNPL Survey, Global BNPL payment industry is expected to grow by 60.7% on annual basis to reach US$ 409901.0 million in 2022.

Medium to long term growth story of the Global BNPL industry remains strong. The BNPL payment adoption is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 32.7% during 2022-2028. The BNPL Gross Merchandise Value in the country will increase from US$ 255147.1 million in 2021 to reach US$ 2240349.1 million by 2028.

The BNPL market in the Asia-Pacific region recorded significant growth in the last four to six quarters. Asia is home to the leading BNPL companies in the world. Countries such as Australia, India, China, Singapore, Indonesia, and Malaysia recorded strong demand for BNPL payment options in this period. A large young population is primarily driving the demand and market growth. PayNXT360 expects that with the rising demand for BNPL, the region will likely attract more investment in the short to medium-term perspective.

In Europe, buy now, pay later BNPL is becoming increasingly popular among consumers owing to the rise in consumer preference for deferred payment for online purchases. Consumers prefer BNPL due to the affordability and convenience it offers. BNPL, consumer credit, or after pay enables consumers to pay money only after meeting their expectations. Some key players offering BNPL service include Klarna, PayPal Credit, and Splitit in the region.

The adoption of the BNPL products and services has been on a constant rise in the Africa & Middle East region over the last four to eight quarters. Several startups and global BNPL players are offering their innovative products and deferred payment services for consumers in the region. Moreover, the adoption from merchants is also on the rise as more and more consumers are demanding the BNPL payment method for both in-store as well as online purchases.

The Latin American BNPL market has recorded substantial growth over the last four to eight quarters on the back of widespread adoption among both merchants and consumers. PayNXT360 expects the trend to continue from the short to medium-term perspective, as consumers from the informal economy are looking at the payment method to get access to credit.

Over the last four to eight quarters, the popularity of BNPL products has surged significantly in the United States. The global pandemic and the growing need for splitting the cost of purchases over a period of time has led to widespread adoption of BNPL products such as the one offered by Klarna, Afterpay, Affirm, and PayPal in the country. Moreover, the growth in volumes for these BNPL providers has been driven in part by the boom in online shopping during the global pandemic.

Leading BNPL players are redesigning their products to increase market share in the United States

As the competition continues to intensify in the United States BNPL market, providers are innovating with their product offering to offer more flexibility and gain increasing traction from consumers. For instance,

• In November 2021, Afterpay, one of the leading BNPL platforms, announced that the firm would introduce installment payment options for subscriptions in the United States. The company stated that users could use BNPL on entertainment subscriptions, gym memberships, and online services. The firm is expected to roll out the service in early 2022, starting first in the United States and Australia.
• Some of the initial merchants that are expected to offer the service include IPSY, BoxyCharm, Savage X Fenty, and Fabletics, among others. Apart from paying for subscriptions, the firm is enabling its offering to be used for preordered items, where the consumer can pay in four installments once the product is shipped. As of November 2021, Afterpay has partnered with 100,000 retailers and has nearly 10.5 million active users on its platform in the North American region, which also happens to be the largest region in terms of underlying sales.

Australian BNPL companies continue global expansion through strategic investments and partnerships

The global BNPL market is expected to grow significantly over the next four to eight quarters. To capitalize on this growing global market opportunity, Australia-based BNPL players are expanding their footprint internationally. For instance,

• In September 2021, Zip announced that the firm is investing US$50 million to acquire a minority stake in the India-based BNPL platform, ZestMoney. This strategic investment in ZestMoney is part of its plans to tap into new growth markets. India has a large young consumer base who are gravitating increasingly towards cashless payment solutions. Consequently, there is significant growth potential in the e-commerce and BNPL space.
• In December 2021, Latitude announced that the firm is looking to enter into a strategic partnership with Harvey Norman in Singapore, one of the leading retailers, to spearhead its launch in the rapidly growing Southeast Asian BNPL market. The Australia-based BNPL platform is looking to differentiate itself in Asia by expanding its services for bigger ticket BNPL in 2022.

BNPL disbursals grow more than 100% during the festival season in India

Over the last four to eight quarters, BNPL platforms have experienced accelerated growth on the basis of widespread adoption. However, the market got a further boost during the festival season in the country, wherein several BNPL platforms reported over 100% growth in disbursals during Diwali 2021, compared to the year before. For instance,

• LazyPay, the BNPL product owned by PayU, experienced a credit demand increase of 300% over the last festive season in India. The firm mainly experienced demand in segments such as food and beverages, travel, and entertainment. Leading to November 2021, the firm also had an uptick of 70% in user acquisition over the last two months. With the firm facilitating five million transactions every month through its platform in 2021, LazyPay targets to acquire two million new consumers by the end of 2022.

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 22 reports:
1. Global Buy Now Pay Later Insight Brief
2. Global Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
3. Argentina Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
4. Australia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
5. Brazil Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
6. Canada Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
7. China Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
8. France Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
9. Germany Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
10. India Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
11. Indonesia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
12. Italy Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
13. Kenya Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
14. Mexico Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
15. Nigeria Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
16. Philippines Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
17. Russia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
18. South Africa Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
19. Thailand Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
20. United Arab Emirates Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
21. United Kingdom Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
22. United States Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook

Scope

Country reports in this bundled offering provide in-depth analysis of Buy Now Pay Later industry. Below is a summary of key market segments:

BNPL Market Size and Spending Pattern
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later Operational KPIs
• Buy Now Pay Later Revenues, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments
• Buy Now Pay Later Merchant Commission, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Missed Payment Fee Revenue, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Pay Now & Other Income, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Accounts, 2019 – 2028

Buy Now Pay Later Spend Analysis by Channel: Market Size and Forecast
• Online Channel
• POS Channel

Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Leisure & Entertainment: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Other: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Reasons to buy

• In-depth Understanding of Buy Now Pay Later Market Dynamics: Understand market opportunities and key trends along with forecast (2019-2028). Understand market dynamics through essential KPIs such as Gross Merchandise Value, Volume, and Average Value Per Transaction.

• Insights into Opportunity by end-use sectors – Get market dynamics by end-use sectors to assess emerging opportunity across various end-use sectors.

• Develop Market Specific Strategies: Identify growth segments and target specific opportunities to formulate BNPL strategy; assess market specific key trends, drivers, and risks in the BNPL industry.

• Get Insights into Consumer Attitude and Behaviour: Drawing from proprietary survey results, this report identifies and interprets key Buy Now Pay Later KPIs, including spend by age, gender, and income level.



ページTOPに戻る


Table of Contents

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 22 reports:
1. Global Buy Now Pay Later Insight Brief
2. Global Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
3. Argentina Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
4. Australia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
5. Brazil Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
6. Canada Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
7. China Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
8. France Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
9. Germany Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
10. India Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
11. Indonesia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
12. Italy Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
13. Kenya Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
14. Mexico Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
15. Nigeria Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
16. Philippines Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
17. Russia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
18. South Africa Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
19. Thailand Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
20. United Arab Emirates Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
21. United Kingdom Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
22. United States Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook

All Global, Regional, and country reports mentioned above will have analyst comments covering the following tables of contents:

1. About this Report
1.1 Summary
1.2 Scope
1.3 Methodology

2. Buy Now Pay Later Industry Attractiveness
2.1 Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
2.2 Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
2.3 Buy Now Pay Later – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
2.4 Buy Now Pay Later Market Share Analysis by Key Players

3. Buy Now Pay Later Operational KPIs
3.1 Buy Now Pay Later Revenues, 2019 – 2028
3.2 Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments
3.3 Buy Now Pay Later Merchant Commission, 2019 – 2028
3.4 Buy Now Pay Later Missed Payment Fee Revenue, 2019 – 2028
3.5 Buy Now Pay Later Pay Now & Other Income, 2019 – 2028
3.6 Buy Now Pay Later Accounts, 2019 – 2028

4. Buy Now Pay Later Spend Analysis by Channel
4.1 Buy Now Pay Later Market Share by Channel, 2019 – 2028
4.2 Buy Now Pay Later Online Channel Market Size and Forecast, 2019 – 2028
4.3 Buy Now Pay Later POS Channel Market Size and Forecast, 2019 – 2028

5. Buy Now Pay Later Snapshot by End-Use Sector
5.1 Buy Now Pay Later Market Share by End-Use Sector – Emerging Avenues and Future Growth Prospects
5.2 Buy Now Pay Later Sales Uplift by End-Use Sector
5.3 Buy Now Pay Later Share by Retail Product Category

6. Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
6.1 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
6.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
6.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

7. Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
7.1 Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
7.2 Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
7.3 Buy Now Pay Later Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

8. Buy Now Pay Later in Leisure & Entertainment: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
8.1 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
8.2 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
8.3 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

9. Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
9.1 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.2 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
9.3 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

10. Buy Now Pay Later in Other Segment: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
10.1 Buy Now Pay Later Other Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.2 Buy Now Pay Later Other Segment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
10.3 Buy Now Pay Later Other Segment – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

11. Further Reading
11.1 About PayNXT360
11.2 Related Research
11.3 PayNXT360 Knowledge Center

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

PayNXT360社のその他分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート


よくあるご質問


PayNXT360社はどのような調査会社ですか?


PayNXT360は世界の決済技術やクレジットカードなど、決済関連市場を調査し、世界や主要国/地域別の最新情報や市場データを提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る