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Onboarding and Technical Support for the Connected Home


ネットワーク接続世帯のオンボーディング(研修)と技術サポート

ネットワーク接続世帯用製品とシステムに関する消費者向けの研修(手ほどき)は、製品の返品率やブランドロイヤリティに影響を及ぼすもので、顧客のライフタイムを拡張するために必須である。米国調査会社パ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Parks Associates
パークスアソシエイツ社
2019年12月31日 US$3,500
電子ファイル
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46 英語

 

Summary

ネットワーク接続世帯用製品とシステムに関する消費者向けの研修(手ほどき)は、製品の返品率やブランドロイヤリティに影響を及ぼすもので、顧客のライフタイムを拡張するために必須である。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「ネットワーク接続世帯のオンボーディング(研修)と技術サポート」は、ネットワーク接続世帯での導入や、製品とサービスへの信頼向上のための戦略などのオンボーディングにおいおいてより良い経験を提供するためのアプローチについて記載している。サポートサービスの主要企業について概説し、米国での新しいネット接続機器サポートの5年間の市場を予測している。

Consumer onboarding experience with connected home products and systems is critical to maximizing customer lifetime value, through its impact on factors like product return rates and brand loyalty. This report examines approaches to providing positive experiences with elements of onboarding including installation and other strategies to ensuring product and service reliability in the connected home. The report profiles leaders in support services and includes a five-year forecast of the support needs generated by emerging connected devices in the US.



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Table of Contents

1.0          Report Summary

1.1          Purpose of Report

1.2          Key Questions Addressed by this Research

1.3          Research Approach/Sources

2.0          Purchase Support

2.1          Device Purchases

2.2          Purchase Challenges

2.3          Purchase Consultation Services

2.4          Purchase Support Solutions

3.0          Setup and Installation

3.1          Setup and Installation Challenges

3.2          Setup and Installation Services

3.3          Setup and Installation Solutions

4.0          Device Ownership and Ongoing Support

4.1          Ongoing Device Challenges

4.2          Ongoing Support Services

4.3          Ongoing Support Solutions

5.0          Consumer Tech Support Forecasts

5.1          Setup and Installation Services

5.2          One-Time Support Services

5.3          Subscriptions Support Services

5.4          Total Revenue

6.0          Implications and Recommendations

7.0          Appendix

7.1          Glossary

7.2          Index

7.3          Image Sources

 

Figures

Device Purchases and Purchase Intentions – Smart Home Device
Device Purchases and Purchase Intentions – CE Devices
Purchase Questions for Smart Home Devices
Pre-Purchase Consultations
Purchase Consultations
Service Appeal Smart Home Consultation Service
Setup and Installation – Smart Home and CE Devices
Smart Home Devices: Problems Setting Up Device (2016 - 2019)
CE Devices: Problems Setting Up Device (Q2/19)
Setup and Installation Services – CE Device
Setup and Installation Services
Smart Home Premium Setup Services
Service Appeal Setup Services
Device Ownership (Q2/2019)
CE Devices: Technical Problems Experienced (Q2/19)
CE Devices: Technical Problems Experienced (Q2/19)
Smart Home Devices: Technical Problems Experienced (Q2/19)
Smart Home Devices: Technical Problems Experienced (Q2/19)
Technical Support Subscription Services
Service Appeal: Ongoing Technical Support Services
Network Monitoring Solutions
Forecast Methodology – Setup and Installation Services
Total Revenue - Setup and Installation Services
Forecast Methodology - One-time Support Services
Total Revenue - One-time Support Services
Forecast Methodology - Subscription Support Services
Total Revenue - Subscription Support Services
Consumer Premium Technical Support Services

 

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よくあるご質問


Parks Associates社はどのような調査会社ですか?


米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
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