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英国食品包装用海洋結合プラスチック市場2030年までの予測調査レポート


UK Ocean Bound Plastics for Food Packaging Market Report Research Report Forecast to 2030

イギリスの食品包装用海洋結合プラスチック市場 2030年までの予測調査レポート 市場概要 英国の食品包装用海洋結合プラスチック市場の市場価値は、2022年から2030年の予測期間中に6.82 %のCAGRで成長すると予測... もっと見る

 

 

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Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2023年9月1日 US$5,250
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151 英語

 

サマリー

イギリスの食品包装用海洋結合プラスチック市場 2030年までの予測調査レポート
市場概要
英国の食品包装用海洋結合プラスチック市場の市場価値は、2022年から2030年の予測期間中に6.82 %のCAGRで成長すると予測される。英国の食品包装用海洋結合プラスチック市場は、2021年に15,317.17千米ドルと評価され、2030年には26,756.74千米ドルに達すると予測されている。しかし、英国の食品包装用海洋結合プラスチック市場の数量は、2022年から2030年の予測期間中に5.75%%のCAGRで成長すると予想される。英国の食品包装用海洋結合プラスチックの市場規模は2021年に8,784.35トンで、2030年には14,147.65トンに達すると予測される。オーシャン・バウンド・プラスチック(OBP)は、防止された海洋プラスチックとしても知られ、リサイクルされた "海洋プラスチック "のカテゴリーに入る。海洋投棄プラスチックとは、沿岸地域や島嶼部から回収されたプラスチックで、河川、ひいては海に流れ込みやすい。
英国の食品包装用海洋プラスチック市場は、英国における環境問題への関心と規制圧力の高まりによって牽引されている。プラスチック廃棄物が環境に与える影響に対する社会的意識の高まりに伴い、持続可能で環境に優しい包装ソリューションに対する顧客のニーズが高まっている。英国政府もまた、プラスチック廃棄物を防止し、環境に配慮した市場慣行を奨励するため、多くの法律や規制を設けている。このため、食品包装業界は、こうした基準を満たすのに役立つ海洋産プラスチックの使用など、より持続可能な選択肢を発見するよう圧力を高めている。市場にプラスの影響を与えるもうひとつの要因は、消費者の嗜好の変化である。顧客はエコロジーへの関心を高め、より環境に優しい商品を求めるようになっている。食品包装に海洋深層プラスチックを使用することは、より持続可能な製品を求める顧客の要望に応え、同時に環境への影響を軽減するためのソリューションとして考えられている。
しかし、海産プラスチックには有毒な性質があるため、予測期間中の市場成長は抑制されると予想される。海洋産プラスチックには危険な化学物質や毒物が含まれている可能性があり、食品に染み込んで消費者の健康を危険にさらす可能性がある。
市場区分
樹脂タイプに基づき、英国の食品包装用海洋結合プラスチック市場は、ポリエチレンテレフタレート(PET)、ポリエチレン、ポリプロピレン、その他に区分される。
食品包装タイプに基づき、英国食品包装用海洋結合プラスチック市場は包装ラベル、容器&フィルム、ボトル、その他に区分される。
主要プレーヤー
UPM Raflatac、Bantam Materials、Sharpak Aylesham、Tesco PLC、Graham Packaging Companyなどが英国市場で事業を展開する主要企業である。


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目次

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY 10
1.1 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY RESIN TYPE 12
1.2 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY FOOD PACKAGING TYPE 13
2 MARKET INTRODUCTION 14
2.1 DEFINITION 14
2.2 SCOPE OF THE STUDY 14
2.3 RESEARCH OBJECTIVE 14
2.4 MARKET STRUCTURE 15
3 RESEARCH METHODOLOGY 16
3.1 RESEARCH PROCESS 16
3.2 PRIMARY RESEARCH 17
3.3 SECONDARY RESEARCH 18
3.4 MARKET SIZE ESTIMATION 18
3.5 TOP-DOWN & BOTTOM-UP APPROACH 19
3.6 FORECAST MODEL 20
3.7 LIST OF ASSUMPTIONS 21
4 MARKET DYNAMICS 22
4.1 OVERVIEW 22
4.2 DRIVERS 23
4.2.1 INCREASING ENVIRONMENTAL CONCERNS AND REGULATORY PRESSURES 23
4.2.2 CHANGING CONSUMER TASTES AND PREFERENCES 24
4.3 RESTRAINTS 25
4.3.1 TOXIC NATURE OF OCEAN BOUND PLASTICS 25
4.4 OPPORTUNITIES 26
4.4.1 INCREASING USE OF RECYCLED OCEAN BOUND PLASTICS IN FOOD PACKAGING 26
4.5 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 27
4.5.1 IMPACT ON THE CHEMICALS & MATERIALS INDUSTRY 27
4.5.2 ECONOMIC IMPACT 27
4.5.3 IMPACT ON THE UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 27
4.5.4 IMPACT ON THE SUPPLY CHAIN OF THE UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 28
4.5.4.1 PRICE VARIATION OF KEY RAW MATERIALS 28
4.5.4.2 PRODUCTION SHUTDOWN 28
4.5.4.3 CASH FLOW CONSTRAINTS 28
4.5.4.4 IMPACT ON IMPORT/EXPORT 28
4.5.5 IMPACT ON MARKET DEMAND FOR UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 29
4.5.5.1 IMPACT DUE TO RESTRICTIONS/LOCKDOWN 29
4.5.5.2 CONSUMER SENTIMENTS 29
4.5.6 IMPACT ON PRICING OF UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 29
5 MARKET FACTOR ANALYSIS 30
5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 30
5.1.1 SOURCING/ COLLECTION 31
5.1.2 RECYCLING/ PROCESSING 31
5.1.3 MANUFACTURING 31
5.1.4 END USE 31
5.2 PORTER'S FIVE FORCES MODEL 32
5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 32
5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 33
5.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES 33
5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS 33
5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY 33
6 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY RESIN TYPE 34
6.1 OVERVIEW 34
6.2 POLYETHYLENE TEREPHTHALATE (PET) 36
6.3 POLYETHYLENE 36
6.4 POLYPROPYLENE 37
6.5 OTHERS 37
7 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY FOOD PACKAGING TYPE 38
7.1 OVERVIEW 38
7.2 PACKAGING LABELS 40
7.3 CONTAINERS & FILMS 40
7.4 BOTTLES 41
7.5 OTHERS 41
8 COMPETITIVE LANDSCAPE 42
8.1 INTRODUCTION 42
8.2 COMPETITIVE ANALYSIS 42
8.3 COMPETITOR DASHBOARD 43
8.4 MARKET SHARE ANALYSIS 43
8.5 COMPETITIVE BENCHMARKING 44
8.6 THE LEADING PLAYER IN TERMS OF NUMBER OF DEVELOPMENTS IN UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 45
8.7 KEY DEVELOPMENTS AND GROWTH STRATEGIES 45
8.7.1 PRODUCT LAUNCH 45
8.7.2 EXPANSION 46
8.7.3 COLLABORATION 46
8.7.4 RECOGNITION 47
9 COMPANY PROFILES 48
9.1 PAKWAY LTD 48
9.1.1 COMPANY OVERVIEW 48
9.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 48
9.1.3 PRODUCTS OFFERED 48
9.1.4 KEY DEVELOPMENTS 48
9.1.5 SWOT ANALYSIS 49
9.1.6 KEY STRATEGIES 49
9.2 UPM RAFLATAC 50
9.2.1 COMPANY OVERVIEW 50
9.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 51
9.2.3 PRODUCTS OFFERED 51
9.2.4 KEY DEVELOPMENTS 52
9.2.5 SWOT ANALYSIS 52
9.2.6 KEY STRATEGIES 52
9.3 KLÖCKNER PENTAPLAST 53
9.3.1 COMPANY OVERVIEW 53
9.3.2 FINANCIAL OVERVIEW 53
9.3.3 PRODUCTS OFFERED 53
9.3.4 KEY DEVELOPMENTS 53
9.3.5 SWOT ANALYSIS 54
9.3.6 KEY STRATEGIES 54
9.4 BANTAM MATERIALS 55
9.4.1 COMPANY OVERVIEW 55
9.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 55
9.4.3 PRODUCTS OFFERED 55
9.4.4 KEY DEVELOPMENTS 55
9.4.5 SWOT ANALYSIS 56
9.4.6 KEY STRATEGIES 56
9.5 COPERNUS 57
9.5.1 COMPANY OVERVIEW 57
9.5.2 FINANCIAL OVERVIEW 57
9.5.3 PRODUCTS OFFERED 57
9.5.4 KEY DEVELOPMENTS 57
9.5.5 SWOT ANALYSIS 58
9.5.6 KEY STRATEGIES 58
9.6 SHARPAK AYLESHAM 59
9.6.1 COMPANY OVERVIEW 59
9.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 59
9.6.3 PRODUCTS OFFERED 59
9.6.4 KEY DEVELOPMENTS 59
9.6.5 SWOT ANALYSIS 60
9.6.6 KEY STRATEGIES 60
9.7 TESCOPLC 61
9.7.1 COMPANY OVERVIEW 61
9.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 62
9.7.3 PRODUCTS OFFERED 62
9.7.4 KEY DEVELOPMENTS 63
9.7.5 SWOT ANALYSIS 63
9.7.6 KEY STRATEGIES 63
9.8 GRAHAM PACKAGING COMPANY 64
9.8.1 COMPANY OVERVIEW 64
9.8.2 FINANCIAL OVERVIEW 64
9.8.3 PRODUCTS OFFERED 64
9.8.4 KEY DEVELOPMENTS 64
9.8.5 SWOT ANALYSIS 65
9.8.6 KEY STRATEGIES 65
10 APPENDIX 66
10.1 REFERENCES 66
10.2 RELATED REPORTS 67

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図表リスト

LIST OF TABLES
TABLE 1 LIST OF ASSUMPTIONS 21
TABLE 2 UK STATISTICS ON PLASTIC WASTE PER PERSON, 2019 26
TABLE 3 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY RESIN TYPE, 2019–2030 (USD THOUSAND) 35
TABLE 4 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY RESIN TYPE, 2019–2030 (TONS) 36
TABLE 5 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY FOOD PACKAGING TYPE, 2019–2030 (USD THOUSAND) 39
TABLE 6 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY FOOD PACKAGING TYPE, 2019–2030 (TONS) 40
TABLE 7 COMPETITOR DASHBOARD: UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 43
TABLE 8 THE MOST ACTIVE PLAYER IN THE UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 45
TABLE 9 PRODUCT LAUNCH 45
TABLE 10 EXPANSION 46
TABLE 11 COLABORATION 46
TABLE 12 RECOGNITION 47
TABLE 13 PAKWAY LTD: PRODUCTS OFFERED 48
TABLE 14 PAKWAY LTD: KEY DEVELOPMENTS 48
TABLE 15 UPM RAFLATAC: PRODUCTS OFFERED 51
TABLE 16 UPM RAFLATAC: KEY DEVELOPMENTS 52
TABLE 17 KLÖCKNER PENTAPLAST: PRODUCTS OFFERED 53
TABLE 18 KLÖCKNER PENTAPLAST: KEY DEVELOPMENTS 53
TABLE 19 BANTAM MATERIALS: PRODUCTS OFFERED 55
TABLE 20 BANTAM MATERIALS: KEY DEVELOPMENTS 55
TABLE 21 COPERNUS: PRODUCTS OFFERED 57
TABLE 22 COPERNUS: KEY DEVELOPMENTS 57
TABLE 23 SHARPAK AYLESHAM: PRODUCTS OFFERED 59
TABLE 24 SHARPAK AYLESHAM: KEY DEVELOPMENTS 59
TABLE 25 TESCOPLC: PRODUCTS OFFERED 62
TABLE 26 TESCOPLC: KEY DEVELOPMENTS 63
TABLE 27 GRAHAM PACKAGING COMPANY: PRODUCTS OFFERED 64

 

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Summary

UK Ocean Bound Plastics for Food Packaging Market Report Research Report Forecast to 2030
Market Overview
The UK Ocean Bound Plastics for Food Packaging Market value is expected to grow at a CAGR of 6.82 % over the forecast duration of 2022-2030. The UK Ocean Bound Plastics for Food Packaging Market was valued at USD 15,317.17 Thousand in 2021 and is expected to reach USD 26,756.74 Thousand by 2030. However, UK Ocean Bound Plastics for Food Packaging Market volume is expected to grow at a CAGR of 5.75% % over the forecast duration of 2022-2030. The UK Ocean Bound Plastics for Food Packaging Market volume was at 8,784.35 Tons in 2021 and is expected to reach 14,147.65 Tons by 2030. Ocean Bound Plastics (OBP) is also known as prevented ocean plastic and falls within the category of recycled "ocean plastic." Ocean-bound plastic is plastic that has been recovered from coastal regions and islands and is susceptible to flow into rivers and, ultimately, the ocean.
The UK Ocean Bound Plastics for Food Packaging Market is driven by increasing environmental concerns and regulatory pressures in the UK. There is a growing need for sustainable and ecologically friendly packaging solutions as customers become more conscious of the growing public awareness about the impact of plastic waste on the environment. The UK government has also put in place a number of laws and regulations to prevent plastic waste and encourage environmentally friendly practices in the market. This has raised pressure on food packaging industries to discover more sustainable options, such as the usage of ocean-bound plastics, which can help satisfy these standards. Another factor impacting the market positively is changing consumer tastes and preferences. Customers are growing more ecologically concerned and seeking more environmentally friendly items. The use of ocean-bound plastics in food packaging is considered as a solution for businesses to address customer demand for more sustainable products while also reducing their environmental imprint.
However, the toxic nature of ocean-bound plastics is expected to restrain market growth during the forecast period. Ocean-bound plastics may include dangerous chemicals and poisons such as which can seep into food and endanger consumers' health.
Market Segmentation
Based on the resin type, the UK Ocean Bound Plastics for Food Packaging Market has been segmented into Polyethylene Terephthalate (PET), Polyethylene, Polypropylene, and Others.
Based on food packaging type, the UK Ocean Bound Plastics for Food Packaging Market has been segmented into packaging labels, containers & films, bottles, and Others. commercial, residential, and industrial.
Major Players
UPM Raflatac, Bantam Materials, Sharpak Aylesham, Tesco PLC and Graham Packaging Company are some of the key players operating in the UK market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY 10
1.1 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY RESIN TYPE 12
1.2 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY FOOD PACKAGING TYPE 13
2 MARKET INTRODUCTION 14
2.1 DEFINITION 14
2.2 SCOPE OF THE STUDY 14
2.3 RESEARCH OBJECTIVE 14
2.4 MARKET STRUCTURE 15
3 RESEARCH METHODOLOGY 16
3.1 RESEARCH PROCESS 16
3.2 PRIMARY RESEARCH 17
3.3 SECONDARY RESEARCH 18
3.4 MARKET SIZE ESTIMATION 18
3.5 TOP-DOWN & BOTTOM-UP APPROACH 19
3.6 FORECAST MODEL 20
3.7 LIST OF ASSUMPTIONS 21
4 MARKET DYNAMICS 22
4.1 OVERVIEW 22
4.2 DRIVERS 23
4.2.1 INCREASING ENVIRONMENTAL CONCERNS AND REGULATORY PRESSURES 23
4.2.2 CHANGING CONSUMER TASTES AND PREFERENCES 24
4.3 RESTRAINTS 25
4.3.1 TOXIC NATURE OF OCEAN BOUND PLASTICS 25
4.4 OPPORTUNITIES 26
4.4.1 INCREASING USE OF RECYCLED OCEAN BOUND PLASTICS IN FOOD PACKAGING 26
4.5 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 27
4.5.1 IMPACT ON THE CHEMICALS & MATERIALS INDUSTRY 27
4.5.2 ECONOMIC IMPACT 27
4.5.3 IMPACT ON THE UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 27
4.5.4 IMPACT ON THE SUPPLY CHAIN OF THE UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 28
4.5.4.1 PRICE VARIATION OF KEY RAW MATERIALS 28
4.5.4.2 PRODUCTION SHUTDOWN 28
4.5.4.3 CASH FLOW CONSTRAINTS 28
4.5.4.4 IMPACT ON IMPORT/EXPORT 28
4.5.5 IMPACT ON MARKET DEMAND FOR UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 29
4.5.5.1 IMPACT DUE TO RESTRICTIONS/LOCKDOWN 29
4.5.5.2 CONSUMER SENTIMENTS 29
4.5.6 IMPACT ON PRICING OF UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 29
5 MARKET FACTOR ANALYSIS 30
5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 30
5.1.1 SOURCING/ COLLECTION 31
5.1.2 RECYCLING/ PROCESSING 31
5.1.3 MANUFACTURING 31
5.1.4 END USE 31
5.2 PORTER'S FIVE FORCES MODEL 32
5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 32
5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 33
5.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES 33
5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS 33
5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY 33
6 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY RESIN TYPE 34
6.1 OVERVIEW 34
6.2 POLYETHYLENE TEREPHTHALATE (PET) 36
6.3 POLYETHYLENE 36
6.4 POLYPROPYLENE 37
6.5 OTHERS 37
7 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY FOOD PACKAGING TYPE 38
7.1 OVERVIEW 38
7.2 PACKAGING LABELS 40
7.3 CONTAINERS & FILMS 40
7.4 BOTTLES 41
7.5 OTHERS 41
8 COMPETITIVE LANDSCAPE 42
8.1 INTRODUCTION 42
8.2 COMPETITIVE ANALYSIS 42
8.3 COMPETITOR DASHBOARD 43
8.4 MARKET SHARE ANALYSIS 43
8.5 COMPETITIVE BENCHMARKING 44
8.6 THE LEADING PLAYER IN TERMS OF NUMBER OF DEVELOPMENTS IN UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 45
8.7 KEY DEVELOPMENTS AND GROWTH STRATEGIES 45
8.7.1 PRODUCT LAUNCH 45
8.7.2 EXPANSION 46
8.7.3 COLLABORATION 46
8.7.4 RECOGNITION 47
9 COMPANY PROFILES 48
9.1 PAKWAY LTD 48
9.1.1 COMPANY OVERVIEW 48
9.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 48
9.1.3 PRODUCTS OFFERED 48
9.1.4 KEY DEVELOPMENTS 48
9.1.5 SWOT ANALYSIS 49
9.1.6 KEY STRATEGIES 49
9.2 UPM RAFLATAC 50
9.2.1 COMPANY OVERVIEW 50
9.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 51
9.2.3 PRODUCTS OFFERED 51
9.2.4 KEY DEVELOPMENTS 52
9.2.5 SWOT ANALYSIS 52
9.2.6 KEY STRATEGIES 52
9.3 KLÖCKNER PENTAPLAST 53
9.3.1 COMPANY OVERVIEW 53
9.3.2 FINANCIAL OVERVIEW 53
9.3.3 PRODUCTS OFFERED 53
9.3.4 KEY DEVELOPMENTS 53
9.3.5 SWOT ANALYSIS 54
9.3.6 KEY STRATEGIES 54
9.4 BANTAM MATERIALS 55
9.4.1 COMPANY OVERVIEW 55
9.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 55
9.4.3 PRODUCTS OFFERED 55
9.4.4 KEY DEVELOPMENTS 55
9.4.5 SWOT ANALYSIS 56
9.4.6 KEY STRATEGIES 56
9.5 COPERNUS 57
9.5.1 COMPANY OVERVIEW 57
9.5.2 FINANCIAL OVERVIEW 57
9.5.3 PRODUCTS OFFERED 57
9.5.4 KEY DEVELOPMENTS 57
9.5.5 SWOT ANALYSIS 58
9.5.6 KEY STRATEGIES 58
9.6 SHARPAK AYLESHAM 59
9.6.1 COMPANY OVERVIEW 59
9.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 59
9.6.3 PRODUCTS OFFERED 59
9.6.4 KEY DEVELOPMENTS 59
9.6.5 SWOT ANALYSIS 60
9.6.6 KEY STRATEGIES 60
9.7 TESCOPLC 61
9.7.1 COMPANY OVERVIEW 61
9.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 62
9.7.3 PRODUCTS OFFERED 62
9.7.4 KEY DEVELOPMENTS 63
9.7.5 SWOT ANALYSIS 63
9.7.6 KEY STRATEGIES 63
9.8 GRAHAM PACKAGING COMPANY 64
9.8.1 COMPANY OVERVIEW 64
9.8.2 FINANCIAL OVERVIEW 64
9.8.3 PRODUCTS OFFERED 64
9.8.4 KEY DEVELOPMENTS 64
9.8.5 SWOT ANALYSIS 65
9.8.6 KEY STRATEGIES 65
10 APPENDIX 66
10.1 REFERENCES 66
10.2 RELATED REPORTS 67

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List of Tables/Graphs

LIST OF TABLES
TABLE 1 LIST OF ASSUMPTIONS 21
TABLE 2 UK STATISTICS ON PLASTIC WASTE PER PERSON, 2019 26
TABLE 3 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY RESIN TYPE, 2019–2030 (USD THOUSAND) 35
TABLE 4 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY RESIN TYPE, 2019–2030 (TONS) 36
TABLE 5 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY FOOD PACKAGING TYPE, 2019–2030 (USD THOUSAND) 39
TABLE 6 UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET, BY FOOD PACKAGING TYPE, 2019–2030 (TONS) 40
TABLE 7 COMPETITOR DASHBOARD: UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 43
TABLE 8 THE MOST ACTIVE PLAYER IN THE UK OCEAN BOUND PLASTICS FOR FOOD PACKAGING MARKET 45
TABLE 9 PRODUCT LAUNCH 45
TABLE 10 EXPANSION 46
TABLE 11 COLABORATION 46
TABLE 12 RECOGNITION 47
TABLE 13 PAKWAY LTD: PRODUCTS OFFERED 48
TABLE 14 PAKWAY LTD: KEY DEVELOPMENTS 48
TABLE 15 UPM RAFLATAC: PRODUCTS OFFERED 51
TABLE 16 UPM RAFLATAC: KEY DEVELOPMENTS 52
TABLE 17 KLÖCKNER PENTAPLAST: PRODUCTS OFFERED 53
TABLE 18 KLÖCKNER PENTAPLAST: KEY DEVELOPMENTS 53
TABLE 19 BANTAM MATERIALS: PRODUCTS OFFERED 55
TABLE 20 BANTAM MATERIALS: KEY DEVELOPMENTS 55
TABLE 21 COPERNUS: PRODUCTS OFFERED 57
TABLE 22 COPERNUS: KEY DEVELOPMENTS 57
TABLE 23 SHARPAK AYLESHAM: PRODUCTS OFFERED 59
TABLE 24 SHARPAK AYLESHAM: KEY DEVELOPMENTS 59
TABLE 25 TESCOPLC: PRODUCTS OFFERED 62
TABLE 26 TESCOPLC: KEY DEVELOPMENTS 63
TABLE 27 GRAHAM PACKAGING COMPANY: PRODUCTS OFFERED 64

 

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