北米繊維:市場シェア分析、産業動向・統計、2019年~2029年の成長予測North America Textile - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2019 - 2029 北米テキスタイル市場規模は2024年に998.2億米ドルと推定され、2029年には1205.8億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は3.85%である。 主なハイライト オートメーション化、... もっと見る
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サマリー北米テキスタイル市場規模は2024年に998.2億米ドルと推定され、2029年には1205.8億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は3.85%である。 主なハイライト
北米テキスタイル市場動向北米の衣料品需要の増加が市場を牽引北米は引き続き、衣料品業界のクラウド採用市場を独占している。米国の統計によると、北米の役割はクラウド雇用全体の69.9%を占め、前年同期の59.5%から増加した。次いでヨーロッパが続き、クラウドの役割は前年同期比で3.6ポイント増加した。 綿花の収穫は、ほぼすべての生産州で理想的な天候と十分な水の供給により、現在進行中であり、順調に進んでいる。生産量の増加は通常、良好な国際繊維価格と国内および世界的な需要の高さからもたらされる。しかし、高品質の遺伝子組み換え種子や、農薬や非化学肥料のような他の投入資材を入手できないため、生産者はその機会を十分に活用できていない。メキシコの繊維部門が需要を満たすために最高品質のアメリカ綿に依存していることを考えると、アメリカからの綿花輸入は好調で、今後も増加すると予想される。 北米のアパレル分野の収益は、今年度1,331億米ドルに達すると予測されている。アパレルの収益は予測期間中にCAGR 9.71%を記録すると予想され、その結果、北米の5年後の市場規模は1,928億米ドルに達すると予測される。これらの統計は、北米の繊維市場の見通しが明るいことを示している。 米国繊維産業の拡大2022年上半期、米国の繊維・衣料品輸出は前年比13.10%増加した。米商務省繊維・アパレル局のデータによると、2021年の同時期と比べ、2022年1月から6月までの輸出額は109億9000万米ドルから124億4000万米ドルに増加した。 カテゴリー別では、2022年上半期の衣料品輸出は前年同期比24.97%増の34億8,900万米ドル、繊維工場からの製品輸出は同6.07%増の89億4,500万米ドルであった。織物の輸出は3.58%増の44億6,000万米ドル、メードアップおよびその他の物品の輸出は9.15%増の21億8,000万米ドルと急増したが、糸の輸出は年間21.34%増の23億1,300万米ドルとなった。 メキシコとカナダは、対象期間中、米国の繊維・アパレル輸出の半分以上を占めた。過去6ヶ月間、米国はメキシコに34億7,000万ドル、次いでカナダに30億ドル、ホンジュラスに8億6,000万ドルの繊維・アパレル製品を輸出した。 北米繊維産業概要北米の繊維産業は非常に細分化されており、多くの国内外プレーヤーが中国、インド、ドイツに次いで世界輸出額第4位にランクされている。市場の主要プレーヤーは、Albany International Corp、Fabrico、American Eagle Outfitters Inc.、Hennes & Mauritz AB、Levi Strauss & Co.などである。 この地域の市場成長の要因は、所得水準の上昇、労働者階級の人口増加、世界有数の衣料品ブランドの本拠地、生活水準の高さである。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査想定と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場ダイナミクス 4.1 市場概要 4.2 市場の促進要因 4.2.1 衣料品とアクセサリーの需要増加 4.2.2 繊維メーカーが低価格で原料を入手できること 4.3 市場の阻害要因 4.3.1 繊維廃棄物 4.4 市場機会 4.4.1 スマート繊維製品の増加 4.5 バリューチェーン/サプライチェーン分析 4.6 政府の規制と取り組み 4.7 産業の魅力 - ポーターのファイブフォース分析 4.7.1 供給者の交渉力 4.7.2 買い手/消費者の交渉力 4.7.3 新規参入企業の脅威 4.7.4 代替製品の脅威 4.7.5 競争ライバルの激しさ 4.8 市場の技術動向 4.9 COVID-19の市場への影響 5 市場の区分 5.1 用途別 5.1.1 衣料用 5.1.2 産業・技術用途 5.1.3 家庭用 5.2 素材タイプ別 5.2.1 コットン 5.2.2 ジュート 5.2.3 シルク 5.2.4 合成繊維 5.2.5 ウール 5.3 製法別 5.3.1 織物 5.3.2 不織布 5.4 国別 5.4.1 アメリカ 5.4.2 カナダ 5.4.3 メキシコ 6 競争環境 6.1 市場集中の概要 6.2 企業プロフィール 6.2.1 ナイキ 6.2.2 ディクシー・グループInc. 6.2.3 American Eagle Outfitters Inc. 6.2.4 ギルフォードミルズ社 6.2.5 デュポン社 6.2.6 リーバイ・ストラウス社 6.2.7 ヘネス・アンド・マウリッツAB 6.2.8 WestPoint Home Inc. 6.2.9 ウエルスパン・インディア社 6.2.10 スタンダード・テキスタイル社 6.2.11 モホークインダストリーズ 6.2.12 エレベート・テキスタイルズ・インク *2.12 Elevate Textiles Inc. 7 市場の将来 8 付録
SummaryThe North America Textile Market size is estimated at USD 99.82 billion in 2024, and is expected to reach USD 120.58 billion by 2029, growing at a CAGR of 3.85% during the forecast period (2024-2029). Key Highlights
North America Textile Market TrendsIncreasing demand for North America's apparels driving the marketNorth America continued to dominate the cloud hiring market among businesses in the garment sector. As per U.S. statistics, North American roles comprised 69.9% of all cloud employment, an increase from 59.5% in the same period the previous year. Europe came next, with a 3.6 percentage point change in cloud roles year over year. The cotton harvest is ongoing and going well due to ideal weather and adequate water supply in practically all producing states. Increased production typically results from favorable international fiber prices and high domestic and global demand. Still, producers haven't been able to take full advantage of opportunities because they can't access high-quality genetically modified seeds and other inputs like agrochemicals and non-chemical fertilizers. Given that Mexico's textile sector relies on American cotton of the highest quality to meet demand, cotton imports from the United States are strong and are expected to rise. Revenue in the Apparel segment of North America is projected to reach USD 133.10 billion in the current year. Apparel revenue is expected to register a CAGR of 9.71% during the forecast period, resulting in a projected market volume of USD 192.80 billion in five years in North America. These stats show the positive outlook of the textile market in North America. Expansion of United States Textile IndustryIn the first half of 2022, the United States exports of textiles and clothing increased by 13.10% from the previous year. Compared to the same period in 2021, exports rose to USD 12.44 billion from January through June 2022 from USD 10.99 billion, according to data from the Office of Textiles and Apparel, a U.S. Department of Commerce division. In terms of categories, during the first half of 2022, garments exports rose by 24.97% yearly to USD 3.489 billion, while exports of products from textile mills increased by 6.07% to USD 8.945 billion. While fabric exports rose 3.58% to USD 4.460 billion and made-up and other article exports jumped 9.15% to USD 2.18 billion, yarn exports increased by 21.34% yearly to USD 2.313 billion. Mexico and Canada represented more than half of all U.S. textile and apparel exports during the period under consideration. During the past six months, the U.S. has given Mexico USD 3.47 billion in textile and apparel exports, followed by USD 3.0 billion to Canada and USD 0.86 billion to Honduras. North America Textile Industry OverviewThe North American textile industry is highly fragmented, with many local and international players ranking fourth in global export value behind China, India, and Germany. The key players in the market are Albany International Corp, Fabrico, American Eagle Outfitters Inc., Hennes & Mauritz AB, and Levi Strauss & Co., among others. The factors contributing to the market growth in this region are a rise in income level, an increase in the working-class population, homes of the world's leading clothing brands, and a high standard of living. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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