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北米繊維:市場シェア分析、産業動向・統計、2019年~2029年の成長予測


North America Textile - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2019 - 2029

北米テキスタイル市場規模は2024年に998.2億米ドルと推定され、2029年には1205.8億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は3.85%である。 主なハイライト オートメーション化、... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
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2024年2月17日 US$4,750
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サマリー

北米テキスタイル市場規模は2024年に998.2億米ドルと推定され、2029年には1205.8億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は3.85%である。

主なハイライト

  • オートメーション化、輸入競争、関連製品における米国の比較優位性の変化など、さまざまな要因により、繊維・衣料品製造業の規模は過去数十年で劇的に縮小した。しかし、アメリカの繊維生産は徐々に復活しつつある。
  • 米国政府によると、繊維生産における1つの雇用が、さらに3つの雇用を支えている。2021年には、繊維から衣料品、その他の縫製品に至るまで、アメリカの繊維サプライチェーン全体で534,000人が雇用された。国の統計によると、2021年のアメリカの繊維・衣料品の出荷額は652億米ドルであった。繊維関連商品の輸出に関しては、アメリカは世界第2位である。2021年の繊維、繊維製品、衣料品の輸出額は284億米ドルであった。
  • 中国やインドのような国々が提示する給与の低さと、その大量生産により、世界市場は非常に競争が激しい。しかし、米国の繊維セクターで利益を生み出し、維持するための唯一の要因は賃金ではない。一流の素材と研究開発を取り入れることで、完成品が生まれる。これらの商品は、主に自動化、エネルギー費、税制上の配慮から利益を得ており、これらすべてが収益に影響する。これらは、アメリカの繊維企業が海外のライバル企業に対して持つ、ほんのわずかな利点に過ぎない。
  • ホンジュラス、米国、グアテマラ、エルサルバドルの代表で構成される非営利のビジネス・投資協議会ThinkHUGEは、北部三角地帯における3億4,000万米ドル相当の新たな繊維投資を発表した。最近では、エルカテックスが糸、繊維、衣料品産業での活動拡大のために1億4,000万米ドル以上の支出を約束した。

北米テキスタイル市場動向

北米の衣料品需要の増加が市場を牽引

北米は引き続き、衣料品業界のクラウド採用市場を独占している。米国の統計によると、北米の役割はクラウド雇用全体の69.9%を占め、前年同期の59.5%から増加した。次いでヨーロッパが続き、クラウドの役割は前年同期比で3.6ポイント増加した。

綿花の収穫は、ほぼすべての生産州で理想的な天候と十分な水の供給により、現在進行中であり、順調に進んでいる。生産量の増加は通常、良好な国際繊維価格と国内および世界的な需要の高さからもたらされる。しかし、高品質の遺伝子組み換え種子や、農薬や非化学肥料のような他の投入資材を入手できないため、生産者はその機会を十分に活用できていない。メキシコの繊維部門が需要を満たすために最高品質のアメリカ綿に依存していることを考えると、アメリカからの綿花輸入は好調で、今後も増加すると予想される。

北米のアパレル分野の収益は、今年度1,331億米ドルに達すると予測されている。アパレルの収益は予測期間中にCAGR 9.71%を記録すると予想され、その結果、北米の5年後の市場規模は1,928億米ドルに達すると予測される。これらの統計は、北米の繊維市場の見通しが明るいことを示している。

米国繊維産業の拡大

2022年上半期、米国の繊維・衣料品輸出は前年比13.10%増加した。米商務省繊維・アパレル局のデータによると、2021年の同時期と比べ、2022年1月から6月までの輸出額は109億9000万米ドルから124億4000万米ドルに増加した。

カテゴリー別では、2022年上半期の衣料品輸出は前年同期比24.97%増の34億8,900万米ドル、繊維工場からの製品輸出は同6.07%増の89億4,500万米ドルであった。織物の輸出は3.58%増の44億6,000万米ドル、メードアップおよびその他の物品の輸出は9.15%増の21億8,000万米ドルと急増したが、糸の輸出は年間21.34%増の23億1,300万米ドルとなった。

メキシコとカナダは、対象期間中、米国の繊維・アパレル輸出の半分以上を占めた。過去6ヶ月間、米国はメキシコに34億7,000万ドル、次いでカナダに30億ドル、ホンジュラスに8億6,000万ドルの繊維・アパレル製品を輸出した。

北米繊維産業概要

北米の繊維産業は非常に細分化されており、多くの国内外プレーヤーが中国、インド、ドイツに次いで世界輸出額第4位にランクされている。市場の主要プレーヤーは、Albany International Corp、Fabrico、American Eagle Outfitters Inc.、Hennes & Mauritz AB、Levi Strauss & Co.などである。

この地域の市場成長の要因は、所得水準の上昇、労働者階級の人口増加、世界有数の衣料品ブランドの本拠地、生活水準の高さである。

その他の特典

  • エクセル形式の市場推定(ME)シート
  • 3ヶ月のアナリスト・サポート


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目次

1 はじめに
1.1 調査想定と市場定義
1.2 調査範囲

2 調査方法

3 エグゼクティブサマリー

4 市場ダイナミクス
4.1 市場概要
4.2 市場の促進要因
4.2.1 衣料品とアクセサリーの需要増加
4.2.2 繊維メーカーが低価格で原料を入手できること
4.3 市場の阻害要因
4.3.1 繊維廃棄物
4.4 市場機会
4.4.1 スマート繊維製品の増加
4.5 バリューチェーン/サプライチェーン分析
4.6 政府の規制と取り組み
4.7 産業の魅力 - ポーターのファイブフォース分析
4.7.1 供給者の交渉力
4.7.2 買い手/消費者の交渉力
4.7.3 新規参入企業の脅威
4.7.4 代替製品の脅威
4.7.5 競争ライバルの激しさ
4.8 市場の技術動向
4.9 COVID-19の市場への影響

5 市場の区分
5.1 用途別
5.1.1 衣料用
5.1.2 産業・技術用途
5.1.3 家庭用
5.2 素材タイプ別
5.2.1 コットン
5.2.2 ジュート
5.2.3 シルク
5.2.4 合成繊維
5.2.5 ウール
5.3 製法別
5.3.1 織物
5.3.2 不織布
5.4 国別
5.4.1 アメリカ
5.4.2 カナダ
5.4.3 メキシコ

6 競争環境
6.1 市場集中の概要
6.2 企業プロフィール
6.2.1 ナイキ
6.2.2 ディクシー・グループInc.
6.2.3 American Eagle Outfitters Inc.
6.2.4 ギルフォードミルズ社
6.2.5 デュポン社
6.2.6 リーバイ・ストラウス社
6.2.7 ヘネス・アンド・マウリッツAB
6.2.8 WestPoint Home Inc.
6.2.9 ウエルスパン・インディア社
6.2.10 スタンダード・テキスタイル社
6.2.11 モホークインダストリーズ
6.2.12 エレベート・テキスタイルズ・インク *2.12 Elevate Textiles Inc.

7 市場の将来

8 付録

 

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Summary

The North America Textile Market size is estimated at USD 99.82 billion in 2024, and is expected to reach USD 120.58 billion by 2029, growing at a CAGR of 3.85% during the forecast period (2024-2029).

Key Highlights

  • Due to various factors, including automation, import competition, and shifting U.S. comparative advantages for related products, the scale of the textile and clothing manufacturing industry has dramatically decreased over the past few decades. However, American textile production is slowly making a comeback.
  • According to the U.S. government, one job in textile production supports three more jobs. 534,000 people were employed throughout the entire textile supply chain in the United States in 2021, from textile fibers to clothing and other sewed goods. As per national statistics, American shipments of textiles and clothing in 2021 were valued at USD 65.2 billion. Regarding exports of goods related to textiles, the United States ranks second globally. The fiber, textiles, and clothing exports in 2021 were valued at USD 28.4 billion.
  • The global market is highly competitive due to lower salaries offered by nations like China and India and their large production of goods. However, wages aren't the sole factor in creating and sustaining a profit in the U.S. textile sector. The incorporation of top-notch materials and research and development results in completed goods. These goods are mainly profited from automation, energy expenses, and tax considerations, all of which affect the bottom line. These are only a few advantages American textile companies have over their rivals abroad.
  • The non-profit business and investment council ThinkHUGE, composed of representatives from Honduras, the U.S., Guatemala, and El Salvador, has announced new textile investments in the Northern Triangle valued at USD 340 million. Recently, Elcatex committed to spending over USD 140 million to expand its activities in the yarn, textile, and clothing industries.

North America Textile Market Trends

Increasing demand for North America's apparels driving the market

North America continued to dominate the cloud hiring market among businesses in the garment sector. As per U.S. statistics, North American roles comprised 69.9% of all cloud employment, an increase from 59.5% in the same period the previous year. Europe came next, with a 3.6 percentage point change in cloud roles year over year.

The cotton harvest is ongoing and going well due to ideal weather and adequate water supply in practically all producing states. Increased production typically results from favorable international fiber prices and high domestic and global demand. Still, producers haven't been able to take full advantage of opportunities because they can't access high-quality genetically modified seeds and other inputs like agrochemicals and non-chemical fertilizers. Given that Mexico's textile sector relies on American cotton of the highest quality to meet demand, cotton imports from the United States are strong and are expected to rise.

Revenue in the Apparel segment of North America is projected to reach USD 133.10 billion in the current year. Apparel revenue is expected to register a CAGR of 9.71% during the forecast period, resulting in a projected market volume of USD 192.80 billion in five years in North America. These stats show the positive outlook of the textile market in North America.

Expansion of United States Textile Industry

In the first half of 2022, the United States exports of textiles and clothing increased by 13.10% from the previous year. Compared to the same period in 2021, exports rose to USD 12.44 billion from January through June 2022 from USD 10.99 billion, according to data from the Office of Textiles and Apparel, a U.S. Department of Commerce division.

In terms of categories, during the first half of 2022, garments exports rose by 24.97% yearly to USD 3.489 billion, while exports of products from textile mills increased by 6.07% to USD 8.945 billion. While fabric exports rose 3.58% to USD 4.460 billion and made-up and other article exports jumped 9.15% to USD 2.18 billion, yarn exports increased by 21.34% yearly to USD 2.313 billion.

Mexico and Canada represented more than half of all U.S. textile and apparel exports during the period under consideration. During the past six months, the U.S. has given Mexico USD 3.47 billion in textile and apparel exports, followed by USD 3.0 billion to Canada and USD 0.86 billion to Honduras.

North America Textile Industry Overview

The North American textile industry is highly fragmented, with many local and international players ranking fourth in global export value behind China, India, and Germany. The key players in the market are Albany International Corp, Fabrico, American Eagle Outfitters Inc., Hennes & Mauritz AB, and Levi Strauss & Co., among others.

The factors contributing to the market growth in this region are a rise in income level, an increase in the working-class population, homes of the world's leading clothing brands, and a high standard of living.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support


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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumption and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.2.1 Increasing demand for clothing and accessories
4.2.2 Availability of raw materials at low prices for textile manufacturers
4.3 Market Restraints
4.3.1 Textile waste
4.4 Market Opportunities
4.4.1 Increase of Smart Textiles
4.5 Value Chain/Supply Chain Analysis
4.6 Government Regulations and Initiatives
4.7 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.7.1 Bargaining Power of Suppliers
4.7.2 Bargaining Power of Buyers / Consumers
4.7.3 Threat of New Entrants
4.7.4 Threat of Substitute Products
4.7.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.8 Technological Trends in the Market
4.9 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Application
5.1.1 Clothing
5.1.2 Industrial/Technical Applications
5.1.3 Household Applications
5.2 By Material Type
5.2.1 Cotton
5.2.2 Jute
5.2.3 Silk
5.2.4 Synthetics
5.2.5 Wool
5.3 By Process
5.3.1 Woven
5.3.2 Non-woven
5.4 By Country
5.4.1 United States
5.4.2 Canada
5.4.3 Mexico

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Nike Inc.
6.2.2 The Dixie Group Inc.
6.2.3 American Eagle Outfitters Inc.
6.2.4 Guilford Mills Inc.
6.2.5 DuPont de Nemours Inc.
6.2.6 Levi Strauss & Co.
6.2.7 Hennes & Mauritz AB
6.2.8 WestPoint Home Inc.
6.2.9 Welspun India Ltd
6.2.10 Standard Textile Co. Inc.
6.2.11 Mohawk Industries Inc.
6.2.12 Elevate Textiles Inc.*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 APPENDIX

 

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