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米国の商業建築市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、および予測(2022年~2027年)


United States Commercial Construction Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

米国における商業建築の市場規模はXX億ドル以上と推定され、予測期間中のCAGRは6%以上で成長すると見込まれています。 建設業は米国経済に大きく貢献しており、その中でも商業建設は主要なサブセクターの一... もっと見る

 

 

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2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

米国における商業建築の市場規模はXX億ドル以上と推定され、予測期間中のCAGRは6%以上で成長すると見込まれています。

建設業は米国経済に大きく貢献しており、その中でも商業建設は主要なサブセクターの一つです。この業界には68万以上の雇用主と700万人以上の従業員がおり、毎年約1兆3,000億米ドル相当の構造物を生み出しています。建設業は、製造業、鉱業、さまざまなサービスの最大の顧客のひとつである。建設業界の収益は、2016年の7746百万米ドルに対し、2020年には8828百万米ドルとなります。2016年から2020年までの収益の年間成長率は、8.47%、5.15%、3.43%、2.66%、2.07%となっています。建設業界全体の成長率は明らかに低下しており、2020年第2四半期にはCOVID-19のさらなる影響が明らかに出てきており、明らかにこの傾向に従っていると考えられる。一方、専門工事は、2016年の8.47%に対し、2020年には2.1%の増加が見込まれています。

政府の統計によると、2016年から2019年の間に、国の一人当たりの所得は、予測期間(COVID前)に約2%増加しており、それによって可処分所得も増加しています。これにより、支出が増加し、その結果、需要の増加により、サービス業だけでなく、建設業も成長しています。失業率の低下、景況感の改善、金利の安定などにより、仕事量と収益が増加しています。しかし、COVID-19の期間中、全国的なビジネス活動の低下により、商業用建設市場の収益成長は後退しました。2019年には85.25億米ドルにのぼる収益の短期的な落ち込みに続き、市場を枯渇させる時期にパンデミックに襲われています。生産能力は、主にパンデミック時に労働時間が減少した結果、減少しており、したがって、投入コストは、商業建築がグローバルなサプライチェーンに統合されているため、建設資材のコストだけでなく、熟練/未熟練労働者のサービスに応じて、増加するように設定されています。生産とは別に、消費者市場も急落しており、完成したプロジェクトの在庫を抱えているため、これが景気減速時のバッファーとして機能する可能性がある。

オフィススペースの建設市場では、マンハッタン、シアトル、サンフランシスコ、ワシントンD.C.、ダラスなどの都市で高いスペース利用率を示しており、2017年には4,329万平方フィートの建設エリアが誕生しました。2018年、マンハッタンでエネルギースターまたはLEED認証を取得した商業オフィスの総面積は約2億80万平方フィートに達し、これは純賃貸可能なオフィス面積の約49%を占めています。シカゴでは1億6700万平方フィートのオフィススペースしか認証されていませんでしたが、これは純賃貸可能面積の約71%に相当します。グリーン・コマーシャル・スペースの建設は、それ以来、ポジティブな傾向を示しています。2017年の経済センサスによると、ショッピングモールの数は、1970年の37,000件に対して116,000件となっています。予測期間中、小売スペースの建設に数十億ドルが投資されていることから、2022年に予定されている次回の経済センサスでは、この数字が大幅に増加することが予想されます。業界が直面している課題としては、持続的なコスト圧力、生産性に影響を与える継続的な労働力不足、従来のシステムでは入手が困難なレベルの価格設定やオペレーションの正確性が求められる固定入札プロジェクトの傾向などが挙げられます。このような状況の中で、デジタル技術の導入を継続することで、これらの問題の一部を解決することができます。一方で、デジタル技術の導入を成功させ、その技術を吸収するために従業員をスキルアップさせるという点では、新たなハードルが生じる可能性もあります。

COVID-19以降の時代においては、政策立案者、請負業者、建設業者がとる措置が、この成長著しいプロジェクション産業の今のところの小さな変化の運命を決定する上で大きな役割を果たすことになるでしょう。この大流行の時代にあっても、成長率は低下しているものの、何百万もの価値のあるプロジェクトが完成間近に迫っており、建設業界の前向きな出発点と心構えを示している。AEPA Architects and Engineers Firm、Master crafts Builders group、Preit Services、Gateway developmentなどの小規模なグループは、Turner construction Tutor Periniなどの大手企業に加えて、商業施設の開発に強い関心を示しています。COVID-19による実際の影響や混乱はまだ非常に不確かであり、今後の財政状態、政策、経済、金融の混乱についての深い知識と監視が必要であることは言及しておくべきであろう。したがって、トレンドは変化したり、集中したり、希薄になったりする可能性があり、短い間隔で更新されるだろう。

主な市場動向

商業施設の建設・吸収率は予測期間中最低水準

パンデミックがもたらす影響の一部としての構造的変化、経済の安定化後が重要なパラメータとなるが、これは政策立案者や商業スペースの契約者、貸し手自身にも依存する。商業施設の稼働率は、2019年まで一貫して上昇していた後、成長率の低下を示しています。賃貸面積は過去5年間で最低のトレンドを示しているにもかかわらず、募集賃料の伸びは過去数年間と同じである。

商業施設の吸収率/消費者ベースでは、テクノロジー企業が大きな割合(約、4分の1)を占めています。金融サービス・保険、教育・医療・生命科学、ビジネスサービス、政府・非営利団体、製造・輸送、クリエイティブ産業、法律、エネルギーの各分野は、テクノロジーの他に、COVID時代以降の商業建築分野の変化や混乱を決定づける。オースティン、サンノゼ、ソルトレイクシティ、サンフランシスコ、ナッシュビルでは、ハイテク企業がこの地域を支配しているため、商業インフラが増加しており、商業建築市場にプラスの傾向が見られます。コワーキングスペースは今後も増加することが予想され、商業用オフィススペースの建設市場を牽引することになるでしょう。

小売スペースは、COVID時代以降も混乱が続くと思われるが、それは安定してから建設の成長を促すのに時間がかかるからである。ミレニアム以降の世代は、ショッピングセンターを好む傾向にあり、小売スペース市場の成長を牽引している。モールやその他の小売資産は、長期的には影響を受けず、むしろ市場を牽引すると予想されます。物流分野では、パンデミックの影響を受けていますが、Eコマースは依然として盛んであり、物流スペースや商業施設の建設需要を牽引しています。2020年4月の建設活動総額(1.35兆米ドル)は、2020年3月の改定値(1.39兆米ドル)を2.9%(±0.8%)下回った。2020年4月に実施された非住宅建築物の建設総額(人件費、材料費、建築・エンジニアリング費用、間接費、建設中に支払った金利・税金、請負業者の利益を含む)は、4,673億米ドルと報告されています。これは、2019年4月(462)、2018年4月(455.9)、2017年4月(447.5)、2016年4月(435.1)と比較してはるかに高い数値です。近年、地上での投資が増加傾向にあることを明確に示しています。

商業建設業界は低迷しているものの、2020年後半に完成予定の数百万米ドル規模のプロジェクトを抱えています。今後予定されているメガホテルやモーテルのプロジェクトには、「The American Dream Miami Mall and Theme Park」、「Parrish Farms」、「Springfield Town Centre」、「Atlantis Co Olina」、「International Air and Space Museum」、「Marriott Marquis Miami World Centre」、「Loss Angeles Convention Centre (Redevelopment)」、「Westchester Bioscience and Technology center」などがあります。また、ジョン・F・ケネディ国際空港第4ターミナルの拡張工事、ウェストセカンドストリート地区の開発、ハリウッドパーク・トゥモローなどの小売店やショッピングセンターの建設プロジェクトは、パンデミックの厳しい時期でも商業建築の可能性を示しています。

商業減速とその建設業界への影響

2008年の景気後退期に米国の商業建築市場が顕著に落ち込んだ後、着工された商業建築の金額は景気後退前の数値まで回復し、2019年には852億5000万米ドルに達します。米国の建築着工額は、2022年には約1,350億米ドルに達すると予測されています。2019年初め、米国の商業施設の着工件数は、プライベートオフィスが最も多くなっています。プライベートオフィスの人気は、倉庫やショッピング・小売施設とともに、今後数年にわたって高い水準を維持すると予測されています 。

商業施設建設市場は二桁成長を続けてきましたが、コワーキングスペース市場への関心が高まり、業界の主要な需要源であるテクノロジー分野の存在感が高まっているにもかかわらず、年率成長率は低下すると予想されます。これは主に、市場の財務構造の変化と材料費の高騰により、建設業界の利益が減少しているためです。パンデミックの影響で収入が減少した結果、商業活動が低下していることが、現在の商業建築分野の主な阻害要因となっています。

コワーキングスペースは増加することが予想されるため、商業用オフィススペース建設市場を牽引する。

労働局の統計によると、非住宅建築物の建設、特にオフィススペースの建設は、生産者物価指数(PPI)が2019年1月の140.7から2020年1月には145.3に上昇しており、さらに2020年5月には146.1と昨年同時期の142.2から上昇すると予測されています。これは、過去1年間に建設業者、請負業者、建設会社に対する負担が増加していることを明確に示しています。商業建設市場の減速は、卸売業(木材卸売業、NAICS 42331、石材・コンクリート・粘土卸売業、NAICS 42332、屋根葺き・スライド・断熱材卸売業42333、工具・ハードウェア卸売業、NAICS 42371、建設・鉱山機械卸売業、NAICS 42381など、材料投入の必要性やクレーン・油圧ポンプなどの機械類の量が比例して減少するため、いくつかの関連職種の成長を低下させるに違いない)、特殊貿易請負業(VIZ.コンクリート業者、NAICS 23811、鉄骨業者、NAICS 23812、電気技師、NAICS 23821、屋根工事業者、NAICS 23816、大工、NAICS 23835、配管工、NACIS 23822B、これらの業者は商業建設プロジェクトの最後に特殊な工事を請け負うため、直接影響を受ける)。これに対応して、PPIで毎月発表されている投入価格の影響を見ると、2020年には大幅に上昇し、したがって、生産コストの上昇により需要が減少することがわかります。

COVID-19による実際の影響や混乱はまだ非常に不確実であり、今後の財政状態、政策、経済、金融の混乱についての深い知識と監視が必要であることは言及しておきます。したがって、トレンドは変化したり、集中したり、希薄になったりする可能性があり、短い間隔で更新されるだろう。

競争状況

米国の商業建築市場は競争が激しく、国内外の大手企業が十分な競争環境を整えています。しかし、政府の投資が増加しているため、中小企業にもチャンスがあります。予測期間中、市場は成長の機会に恵まれており、これが市場競争をさらに促進すると予想されます。大手プレイヤーが大きなシェアを求めて競争しているため、業界の統合が進んでいないのが現状です。

市場の主要プレーヤーには、Gilbane Building Company、MA Mortenson Company、Balfour Beatty LLC、Hensel Phelps Construction Co.、McCarthy Holdings Inc.、Tutor Perini Corporationなどがあります。

その他の特典

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY
2.1 Analysis Methodology
2.2 Research Phases

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS
4.1 Current Market Scenario
4.2 Technological Trends
4.3 Government Regulations
4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
4.5 Overview of Commercial Construction Market in United States
4.6 Brief on Construction Costs (average cost, office and retail space, per sq feet)
4.7 Insights into the newly office space completions (sq. feet)
4.8 Impact of COVID-19 on United States Commercial Construction Market (Analyst View)

5 MARKET DYNAMICS
5.1 Drivers
5.2 Restraints
5.3 Opportunities
5.4 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
5.4.1 Bargaining Power of Suppliers
5.4.2 Bargaining Power of Consumers
5.4.3 Threat of New Entrants
5.4.4 Threat of Substitutes
5.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

6 MARKET SEGMENTATION
6.1 By End Use
6.1.1 Office Building Construction
6.1.2 Retail Construction
6.1.3 Hospitality Construction
6.1.4 Institutional Construction
6.1.5 Others

7 COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1 Market Concentration Overview
7.2 Company Profiles
7.2.1 Kiewit Corporation
7.2.2 Hochteif Construction
7.2.3 The Turner Corporation
7.2.4 Gilbane Building Company
7.2.5 MA Mortenson Company
7.2.6 Balfour Beatty LLC
7.2.7 Hensel Phelps Construction Co.
7.2.8 McCarthy Holdings Inc.
7.2.9 Tutor Perini Corporation
7.2.10 Skanska USA Building Inc.

8 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

9 APPENDIX
9.1 Insights on the Wage Statistics, 2016-2019
9.2 Insights on the Number of Businesses, 2016-2019
9.3 Insights on the Financial Benchmarks, Commercial Construction
9.4 Insights on the Labor Statistics, 2016-2019
9.5 Macroeconomic Indicators (GDP Distribution by Activity, Contribution of Commercial Construction to economy)
9.6 Insights on the Industrial Benchmarks, Commercial Construction
9.7 Insights on Capital Flows (investments in Commercial Construction Sector)

 

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Summary

The market for Commercial Construction in United States is estimated to be valued at more than USD XX billion and is estimated to grow at a CAGR of more than 6% during the forecast period.

Construction is a major contributor to the U.S. economy with commercial construction as one of the prime sub sector. The industry has more than 680,000 employers with over 7 million employees and creates nearly 1.3 trillion USD worth of structures each year. Construction is one of the largest customers for manufacturing, mining and a variety of services. Revenue in Construction industry amount to 8828 Million USD in 2020, as against 7746 Million USD in 2016. The annual growth rate in revenue from 2016-2020 has been 8.47%, 5.15%, 3.43%, 2.66%, and 2.07%. There has been a clear decline in the growth rate of construction industry as a whole, with further impacts of COVID-19 clearly coming into picture in Q2, 2020, which would obviously be following the trend. At the same time, specialized construction activities are expected to depict a rise of 2.1 % in 2020 as against 8.47% reported in 2016.

As per the Government statistics, during 2016-2019, per capita income of the country has increased in the forecast period (pre-COVID) by approximately 2%, and thereby, disposable income also. This has led to increased spending and hence growth in the services as well as construction industry due to increased demand. The decreased unemployment rate, improving business sentiment, and constant interest rates have led to the increase in workload as well as revenue. But, revenue growth in the commercial construction market has faced a setback during the COVID-19 period, due to decrease in business activity across the country. Following a short fall in revenue, in 2019, amounting to 85.25 Billion USD, the pandemic has struck the market during the time of depriciating market. The production capacity has reduced, primarily as a result of the reduced labour hours during pandemic, and hence, the input costs are set to increase, due to commercial construction being integrated into the global supply chain, depending upon costs of construction materials as well as services of the skilled/unskilled workforce. Apart from production, consumer market has also seen a steep decline and resulted in stock up of completed projects, which could serve as a buffer during the economic slowdown.

Office space construction market has shown high space utilization for cities like Manhattan, Seattle, San Francisco, Washington D.C. and Dallas with 43.29 Million Square feet of built up area coming up in 2017 itself. In 2018, the total commercial office space with an Energy Star or LEED certification in Manhattan reached around 200.8 million square feet, which represented around 49 percent of the net rentable office area. Only 167 million square feet of office space was certified in Chicago, however, this represented about 71 percent of the net rentable area. Green Commercial space construction has shown a positive trend ever since. As per the Economic Census, 2017, the number of shopping malls stood at 116 thousand as against 37 thousand in 1970. With Billions of USD getting invested in forecast period on construction of retail space, this number is bound to show a tremendous increase in next Economic census scheduled in 2022. Among the challenges the industry faces are sustained cost pressures, ongoing labor shortages that affect productivity, and trends toward fixed-bid projects that often demand a level of pricing and operations precision that is difficult to obtain with traditional systems. While the industry still trails broader digital adoption maturity, the continued adoption of digital technologies could alleviate some of these issues. It can also present additional hurdles in terms of successful implementations and upskilling the workforce to absorb the technologies.

Now, in the post COVID-19 era, steps taken by the policymakers, Contractors, Builders, would play a major role in deciding the fate of this for now small bump in the good growth projecting industry. Even in this pandemic time, though the growth has displayed a falling growth, but projects worth millions are on the verge of completion showing the positive outset and frame of mind of the construction fraternity. Smaller groups like AEPA Architects and Engineers Firm, Master crafts Builders group, Preit Services, Gateway development are showing keen interest in commercial space development besides the major companies like Turner construction Tutor Perini. It is worth mentioning that actual effects and disruption caused by the COVID-19 is still very uncertain, and requires an in-depth knowledge and monitoring of the fiscal health, policy, economic and financial disruption in the coming time. Hence, the trends are bound to change, concentrate or dilute, and would be updated in short intervals.

Key Market Trends

Commercial Space construction and absorption at lowest in the forecast period

The structural changes as a part of the impact the pandemic leaves, post stabilization of the economy would be a key parameter, which in turn depends upon the policymakers and on the commercial space contractors, lenders, themselves. Commercial space occupancy has shown a decline in growth, after a consistent increase until 2019. Asking rent growth has been consistent with the previous years, despite leased space showing lowest trends over the past 5 years.

Technology companies share a major proportion (approximately, a quarter) of the commercial property absorption/consumer base. Financial services & Insurance, Education, healthcare & Lifesciences, Business services, Government & non-profit organizations, Manufacturing &Transportation, Creative industries, Legal and Energy sectors besides technology decide the changes/ disruption which would entail in the commercial construction sector post COVID era. Austin, San Jose, Salt Lake City, San Francisco and Nashville, have shown positive trends for the commercial construction market due to dominance of the tech giants in the region and hence, increasing commercial infrastructure. Co-working spaces are bound to increase and hence drive Commercial office space construction market.

Retail space is bound to show disruption even post COVID era, as it will take time to stabilize and then drive growth in construction. The post Millennium Generation is more shopping centre pro and is driving growth in the retail space market. It is expected that Mall and other retail assets are not going to be affected in the long run, instead, they are forecasted to drive the market. The logistics domain though has been affected by the pandemic, but e-commerce is still set to thrive, driving demand for logistic space and commercial construction. Total construction activity for April 2020 (1.35 Trillion USD) was 2.9 percent (+/-0.8 percent) below the revised March 2020 (1.39 Trillion USD). Total value of Non Residential Building Construction (including the cost of labour and materials, cost of architectural and engineering work, overhead costs, interest and taxes paid during construction, and contractor's profits), put in place, for the month of April in 2020, has been reported to be 467.3 Billion USD. This is much higher as compared to April 2019 (462), April 2018 (455.9), April 2017 (447.5), and April 2016 (435.1). It clearly shows an increasing trend of the investment on ground in the recent years.

Commercial Construction Industry though facing a low, still has projects worth millions of USD, expected to be completed in the late 2020. Some of the upcoming Mega Hotel and motel projects include The American Dream Miami Mall and Theme Park, Parrish Farms, Springfield Town Centre, Atlantis Co Olina, International Air and Space Museum, Marriott Marquis Miami World Centre, the Loss Angeles Convention Centre (Redevelopment), and Westchester Bioscience and Technology centre. Besides, retail and shopping centre construction projects, like John F. Kennedy International Airport Terminal Four expansion, West second Street District Development, Hollywood Park Tomorrow, are showing potential of commercial construction even during hard pandemic times.

Commercial Slowdown and its impact on the construction industry

After a noticeable drop in the U.S. commercial construction market during the 2008 Recession, the value of commercial construction that has been put in place has recovered to pre-Recession figures, reaching 85.25 billion U.S. dollars in 2019. The value of construction starts in the U.S. is projected to reach some 135 billion U.S. dollars in 2022 . At the beginning of 2019, private offices were the most common types of commercial construction starts in the United States. The popularity of private offices is projected to remain high over the next few years, along with warehouses and shopping/retail facilities .

After a prolonged double digit growth in the commercial space construction market, a decrease in the annualized growth rate is anticipated, despite increased interest in the co-working space market and increasing technology sector’s presence which is prime source of demand in the industry. This is primarily due to the increased financial structure of the market and piling up of the material costs resulting in the decreased margin to the construction industry. The decreased commercial activity as a consequence of decreased revenue in the Pandemic, is the major restraint in the commercial construction domain at present.

Co-working spaces are bound to increase and hence drive Commercial office space construction market.

As per the Bureau of Labour statistics, the non-residential building construction, or office space construction to be specific, has shown an increase in the Producer Price Index (PPI), from 140.7 in Jan 2019 to 145.3 in Jan 2020 and is further projected to have increased to 146.1 in May 2020, against 142.2 during the same time last year. This clearly shows the increasing burden over the builders, contractors and construction firms over the past 1 year. Slowdown in the commercial construction market is bound to decrease the growth in several related professions like wholesaling industries (viz. Lumber wholesaling, NAICS 42331, Stone, concrete and clay wholesaling industry, NAICS 42332, Roofing, Sliding and Insulation wholesaling 42333, Tool and Hardware wholesaling, NAICS 42371, Construction and Mining Equipment Wholesaling Industry, NAICS 42381, as the amount of material input requirement and machinery like cranes, hydraulic pumps, would decrease proportionally), speciality trade contractors (viz. Concrete Contractors, NAICS 23811, Steel Framing, NAICS 23812, Electricians, NAICS 23821, Roofing Contractors, NAICS 23816, Carpenters, NAICS 23835, Plumbers, NACIS 23822B, as they undertake the speciality construction works at the end of commercial construction projects and hence are directly affected). The corresponding affects in the input prices, as presently monthly by the PPI show a tremendous increase in 2020 and hence, decreasing demand due to higher output costs.

It is worth mentioning that actual effects and disruption caused by the COVID-19 is still very uncertain, and requires an in-depth knowledge and monitoring of the fiscal health, policy, economic and financial disruption in the coming time. Hence, the trends are bound to change, concentrate or dilute, and would be updated in short intervals.

Competitive Landscape

The United States commercial construction market is highly competitive, with the major local and international players having created enough competitive environment in the sector. Still, the market opens opportunities for small and medium players due to increasing govt investments in the sector. The market presents opportunities for growth during the forecast period, which is expected to further drive market competition. With large players competing others for a significant share leaves the industry with no observable levels of consolidation.

A few key players in the market include Gilbane Building Company, MA Mortenson Company, Balfour Beatty LLC, Hensel Phelps Construction Co., McCarthy Holdings Inc. and Tutor Perini Corporation.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY
2.1 Analysis Methodology
2.2 Research Phases

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS
4.1 Current Market Scenario
4.2 Technological Trends
4.3 Government Regulations
4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
4.5 Overview of Commercial Construction Market in United States
4.6 Brief on Construction Costs (average cost, office and retail space, per sq feet)
4.7 Insights into the newly office space completions (sq. feet)
4.8 Impact of COVID-19 on United States Commercial Construction Market (Analyst View)

5 MARKET DYNAMICS
5.1 Drivers
5.2 Restraints
5.3 Opportunities
5.4 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
5.4.1 Bargaining Power of Suppliers
5.4.2 Bargaining Power of Consumers
5.4.3 Threat of New Entrants
5.4.4 Threat of Substitutes
5.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

6 MARKET SEGMENTATION
6.1 By End Use
6.1.1 Office Building Construction
6.1.2 Retail Construction
6.1.3 Hospitality Construction
6.1.4 Institutional Construction
6.1.5 Others

7 COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1 Market Concentration Overview
7.2 Company Profiles
7.2.1 Kiewit Corporation
7.2.2 Hochteif Construction
7.2.3 The Turner Corporation
7.2.4 Gilbane Building Company
7.2.5 MA Mortenson Company
7.2.6 Balfour Beatty LLC
7.2.7 Hensel Phelps Construction Co.
7.2.8 McCarthy Holdings Inc.
7.2.9 Tutor Perini Corporation
7.2.10 Skanska USA Building Inc.

8 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

9 APPENDIX
9.1 Insights on the Wage Statistics, 2016-2019
9.2 Insights on the Number of Businesses, 2016-2019
9.3 Insights on the Financial Benchmarks, Commercial Construction
9.4 Insights on the Labor Statistics, 2016-2019
9.5 Macroeconomic Indicators (GDP Distribution by Activity, Contribution of Commercial Construction to economy)
9.6 Insights on the Industrial Benchmarks, Commercial Construction
9.7 Insights on Capital Flows (investments in Commercial Construction Sector)

 

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