メキシコの農業機械市場 - 成長、動向、COVID-19 の影響、予測(2022年~2027年)Mexico Agricultural Machinery Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027) メキシコの農業機械市場は、予測期間(2021年~2026年)にCAGR5.5%を記録すると予測されています。Covid 19の間、このセクターは売上高が急激に落ち込み、最も影響を受けた事業は、サプライチェーンの混乱による... もっと見る
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サマリーメキシコの農業機械市場は、予測期間(2021年~2026年)にCAGR5.5%を記録すると予測されています。Covid 19の間、このセクターは売上高が急激に落ち込み、最も影響を受けた事業は、サプライチェーンの混乱によるディーラーネットワークである可能性があります。同時に、製造部門も100%活発ではなかった。旅行制限のため、供給が途絶えているため、商品の生産が遅れた。この結果、2019年から2020年にかけて、農業機械事業の売上高が急激に減少した。メキシコは耕作地面積が広大で農業が盛んである。メキシコ政府は農場の機械化を奨励しており、これが同国の農業機械の成長を後押ししている。また、安価で豊富な労働力が確保できないことから、工場用機械の需要も拡大しています。メキシコのアグリビジネス分野の成長は、近代的な農業機械の利用拡大が直接の要因となっています。主な市場動向 収穫機部門の安定した成長 作物・穀物収穫機は、基本的に畑で栽培された飼料用作物を収穫する機械装置である。作物・穀物収穫機の一例として、コンバインハーベスターがあります。このコンバインは、大豆やトウモロコシなど、特定の機械を必要とする穀物やその他の作物に使用されます。メキシコは農業ビジネス部門を発展させているが、まだある程度は輸入に依存する必要がある。したがって、これらの輸入は、米国、カナダ、中国、インドによって満たされています。国のグローバルプレーヤーの関与はまた、革新的な機械を起動することによって、収穫機械市場を駆動する要因である。AGCOは、メキシコのコンバインの最大メーカーの一つであり、ジョンディアが続いています。 トラクターが農業機械市場を支配する メキシコの農業機械市場におけるトラクター分野は、予測期間においてCAGR5.2%を記録すると予測されています。メキシコは北米自由貿易協定(NAFTA)の貿易相手国であるため、貿易障壁はごくわずかです。そのため、米国や欧州のメーカーがメキシコで農業用トラクターやその他の農機具を生産しています。Secretaría de Agricultura y Desarrollo Rural(SAGARPA)によると、2016年、メキシコでは6,503台のトラクターが流通した。トラクターの半分以上は国内で販売された。米国のメキシコ向け農業機械および部品の輸出総額は2018年に16億米ドル、トラクターおよびエンジン部品の総額は10億8000万米ドル、67%であった。2017年は、多くのトラクターが寿命を迎え、販売と輸入が増加したため、新車のトラクターの需要が増加しました。また、メキシコは米国にとって農業機械で2番目に大きな輸出市場である。輸出の8割近くが農業用トラクターであり、主要な製造拠点がメキシコにあることが反映されている。 競合他社の状況 メキシコの農業機械市場は、主要4社で統合されています。メキシコの農業機械市場の主要プレーヤーは、John Deere、CNH Industrial、AGCOの3社です。John Deereは、既にメキシコ各地に同社の農業機械の販売に特化したディーラーやディストリビューターの幅広いネットワークを持っています。また、ジョンディア社の中古農機を取り扱う専門ディーラー網も有しています。成長著しいメキシコの農機市場において、各社は製品の品質やプロモーションだけでなく、より大きなシェアを獲得し、獲得した市場規模を拡大するための戦略的な動きにも注力しています。 その他の特典 市場推定(ME)シート(Excel形式 アナリストによる3ヶ月間のサポート 目次1 INTRODUCTION1.1 Study Assumptions and Market Definition 1.2 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.3 Market Restraints 4.4 Porters Five Force Analysis 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers 4.4.2 Bargaining Power of Buyers 4.4.3 Threat of New Entrants 4.4.4 Threat of Substitute Products 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 Tractors 5.1.1 By Engine Power 5.1.1.1 Less than 40 HP 5.1.1.2 41 to 60 HP 5.1.1.3 61 to 100 HP 5.1.1.4 101 to 150 HP 5.1.1.5 More than 150 HP 5.2 Equipment 5.2.1 Plows 5.2.2 Harrows 5.2.3 Rotovators and Cultivators 5.2.4 Other Equipment 5.3 Irrigation Machinery 5.3.1 Sprinkler Irrigation 5.3.2 Drip Irrigation 5.3.3 Other Irrigation Machinery 5.4 Harvesting Machinery 5.4.1 Combine Harvesters 5.4.2 Forage Harvesters 5.4.3 Other Harvesting Machinery 5.5 Haying and Forage Machinery 5.5.1 Mowers and Conditioners 5.5.2 Balers 5.5.3 Other Haying and Forage Machinery 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Most Adopted Strategies 6.2 Market Share Analysis 6.3 Company Profiles 6.3.1 John Deere Mexico 6.3.2 AGCO Corp. 6.3.3 CNH Industrial NV 6.3.4 Massey Ferguson 6.3.5 Aquafim Culiacan 6.3.6 Kubota Mexico S.A. de CV 6.3.7 Case IH 6.3.8 Valmont Industries Inc. 6.3.9 Jumil Mexico Implementos Agricolas 6.3.10 CLAAS KGaA mbH 6.3.11 EnorossiMexicana SA de C 6.3.12 New Holland CNH de Mexico 6.3.13 Mahindra & Mahindra Limited 7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS 8 AN ASSESSMENT OF COVID-19 IMPACT ON THE MARKET
SummaryThe Mexican Agricultural Machinery market is projected to register a CAGR of 5.5% during the forecast period (2021-2026). During Covid 19, the sector has seen a sharp dip in sales and the most affected business could be the dealership network due to the disruption supply chain. Alongside, manufacturing units were not 100 % active. Due to the travel restrictions, production of goods delayed, as supply is being interrupted. This in turn resulted in a sharp decrease in sales of agricultural machinery business during 2019-2020. Mexico has a large agriculture industry with a vast cultivated land area. The Mexican government has been encouraging the mechanization of farms, which has aided the growth of agricultural machinery in the country. The unavailability of abundant and cheap labor has led to the growth in the demand for plant machinery, in the country. The growing agribusiness sector of Mexico is driven directly by the greater use of modern-day agricultural equipment. Table of Contents1 INTRODUCTION1.1 Study Assumptions and Market Definition 1.2 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Drivers 4.3 Market Restraints 4.4 Porters Five Force Analysis 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers 4.4.2 Bargaining Power of Buyers 4.4.3 Threat of New Entrants 4.4.4 Threat of Substitute Products 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 Tractors 5.1.1 By Engine Power 5.1.1.1 Less than 40 HP 5.1.1.2 41 to 60 HP 5.1.1.3 61 to 100 HP 5.1.1.4 101 to 150 HP 5.1.1.5 More than 150 HP 5.2 Equipment 5.2.1 Plows 5.2.2 Harrows 5.2.3 Rotovators and Cultivators 5.2.4 Other Equipment 5.3 Irrigation Machinery 5.3.1 Sprinkler Irrigation 5.3.2 Drip Irrigation 5.3.3 Other Irrigation Machinery 5.4 Harvesting Machinery 5.4.1 Combine Harvesters 5.4.2 Forage Harvesters 5.4.3 Other Harvesting Machinery 5.5 Haying and Forage Machinery 5.5.1 Mowers and Conditioners 5.5.2 Balers 5.5.3 Other Haying and Forage Machinery 6 COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1 Most Adopted Strategies 6.2 Market Share Analysis 6.3 Company Profiles 6.3.1 John Deere Mexico 6.3.2 AGCO Corp. 6.3.3 CNH Industrial NV 6.3.4 Massey Ferguson 6.3.5 Aquafim Culiacan 6.3.6 Kubota Mexico S.A. de CV 6.3.7 Case IH 6.3.8 Valmont Industries Inc. 6.3.9 Jumil Mexico Implementos Agricolas 6.3.10 CLAAS KGaA mbH 6.3.11 EnorossiMexicana SA de C 6.3.12 New Holland CNH de Mexico 6.3.13 Mahindra & Mahindra Limited 7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS 8 AN ASSESSMENT OF COVID-19 IMPACT ON THE MARKET
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