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イタリアのアンチケーキング市場:成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Italy Anti-caking Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

イタリアのアンチケーキング市場は、予測期間(2020-2025年)に5.5%のCAGRを記録すると予測されています。 主なハイライト 固化防止剤は、固形物のダマになるのを防ぎ、流動性のある状態を可能にする食品添... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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60 英語

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サマリー

イタリアのアンチケーキング市場は、予測期間(2020-2025年)に5.5%のCAGRを記録すると予測されています。

主なハイライト
固化防止剤は、固形物のダマになるのを防ぎ、流動性のある状態を可能にする食品添加物です。
2015年、固形化防止剤市場はヨーロッパが牽引し、最も高いCAGRで成長すると予測されています。
食品業界における用途の増加に伴い、食品用固化防止剤の消費量が増加しています。市場の成長は、吸湿機能によるもので、食品の有機的特性の維持を助け、食品の製造・加工における保存性を高めることに起因しています。


主な市場動向

食品成分の消費の増加がアンチ・ケーキング市場を押し上げる

食品用途の増加と多様化、消費者の嗜好の変化、食品の品質向上に対する消費者の志向の高まりにより、消費者層が拡大し、食品コーティング材料、食品・飲料用プレミックス、その他(ベーキングパウダー、ミルク・クリームパウダー、ケーキミックス、インスタントスープ粉末など)のさまざまな食品原材料が革新されています。これらの食品素材や製品の消費の拡大は、流動性、食感、その他の官能特性、長い保存期間などの特性により、食品用固化防止剤の成長に好影響を与えると予測されます。さらに、さまざまな食品素材の消費の増加は、食品固化防止剤の市場成長に貢献すると予測されます。

ベーカリー部門が圧倒的なシェアを占める

健康的な生活に向けた消費者のライフスタイルの変化は、ケーキ、ビスケット、パン、ペストリー、モーニンググッズなどの製品に使用されるベーカリー素材の成長を刺激し、欧州市場におけるベーカリー製品の成長を促進すると期待されています。ベーカリー製品に配合される健康素材については、現在も開発・革新が進められている。イタリアのベーカリー製品では、特殊な原料の需要が高まっています。

競合他社の状況

アンチ・ケーキング市場の主要プレイヤーは、Evonik Industries AG、Huber Engineered Material、花王株式会社などです。各社は、増加する固化防止剤の需要に対応するため、生産能力を拡大するための新規設備への投資を行っています。業界が直面する主な制約は、天然の固化防止剤のコストが高いことであり、したがって、メーカーは天然のカテゴリの下で技術的進歩の革新に機会が横たわっています。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Calcium Compounds
5.1.2 Sodium Compounds
5.1.3 Magnesium Compounds
5.1.4 Other Types
5.2 By Application
5.2.1 Bakery Products
5.2.2 Dairy Products
5.2.3 Soups and Sauces
5.2.4 Other Applications

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Cargill Inc.
6.3.2 Corbion Purac
6.3.3 BASF
6.3.4 IMAC Inc.
6.3.5 ABITEC association
6.3.6 Kao Corporation
6.3.7 Huber Engineered Materials
6.3.8 Agropur Ingredients

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The Italian anti-caking market is projected to register a CAGR of 5.5% during the forecast period (2020-2025).

Key Highlights
An anti-caking agent is a food additive that prevents the formation of lumps in certain solids, permitting a free-flowing condition.
In 2015, the anti-caking market was led by Europe, and the market is projected to grow at the highest CAGR.
The consumption of food anti-caking agents is increasing with the rising number of applications in the food industry. The growth in the market is attributed to its moisture absorption functionality, which aids food products in maintaining their organoleptic properties and enhances the shelf-life in food manufacturing and processing.


Key Market Trends

Increasing Consumption of Food Ingredients is Boosting the Anti-caking Market

The increasing number and diversity of food applications, changing consumer tastes, and growing level of consumer inclination toward enhanced food quality have led to an expansion of consumer base and innovation of varied food ingredients, including food coating ingredients, food and beverage premixes, and others, including baking powder, milk and cream powder, cake mixes, and instant soup powder. The growth in the consumption of these food ingredients and products is projected to have a positive impact on the growth of food anti-caking agents, due to their properties, such as free-flow, texture, other organoleptic properties, and long shelf-life. Moreover, increasing the consumption of various food ingredients is projected to contribute to the market growth of food anti-caking agents.

Bakery Segment Holds a Prominent Share

Changing consumer lifestyles toward healthy living is expected to be stimulating the growth of bakery ingredients used in products, such as cakes, biscuits, bread, pastries, and morning goods, which is expected to drive the growth of bakery products in the European Market. The bakery products are still undergoing development and innovation in terms of the healthy ingredients to be included in the bakery products. There has been an increasing demand for specialty ingredients in Italian bakery products.

Competitive Landscape

The leading players in the anti-caking market include Evonik Industries AG, Huber Engineered Material, and Kao Corp. Companies are investing in new facilities to expand their production capacities to meet the increasing demand for anti-caking agents. The major constraint faced by the industry is the high cost for natural anti-caking agents and, thus, the opportunities lie in for the manufacturers to innovate in technological advancements under the natural category.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Calcium Compounds
5.1.2 Sodium Compounds
5.1.3 Magnesium Compounds
5.1.4 Other Types
5.2 By Application
5.2.1 Bakery Products
5.2.2 Dairy Products
5.2.3 Soups and Sauces
5.2.4 Other Applications

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Cargill Inc.
6.3.2 Corbion Purac
6.3.3 BASF
6.3.4 IMAC Inc.
6.3.5 ABITEC association
6.3.6 Kao Corporation
6.3.7 Huber Engineered Materials
6.3.8 Agropur Ingredients

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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