Next Generation Mobile Payments by Implantable Technology 2020 – 2025次世代のモバイル決済:埋込技術毎 2020-2025年 米国調査会社マインドコマース(Mind Commerce)の調査レポート 「次世代のモバイル決済:埋込技術毎 2020-2025年」 は、ウェアラブルや埋込み技術などの次世代のモバイル決済に注目しつつ、モバイル商取引産... もっと見る
Summary米国調査会社マインドコマース(Mind Commerce)の調査レポート「次世代のモバイル決済:埋込技術毎 2020-2025年」は、ウェアラブルや埋込み技術などの次世代のモバイル決済に注目しつつ、モバイル商取引産業を査定している。モバイル決済ソリューションの埋込み技術のビジネスチャンスを査定し、2020-2025年までの予測も記載している。銀行のアベイラビリティやキャッシュレス決済などのマクロ経済的要因や、従来的方法ではない支払いを好むセグメント傾向などのミクロ経済的などの多くの市場ファクターについて考察している。 Overview: Wearable devices increasingly allow users to purchase products and services from wristbands or eyewear such as AR headsets. While wearable products may be either practical (such as clothing), add-ons (such as a smartwatch), or an adornments (such as jewelry), the majority of today's wearable devices need to be placed onto the body. In contrast implantable technologies are always on the consumer's body, representing an ever-present means of engaging in commerce. With the deployment of 5G broadband communications, Mind Commerce sees AR technology emerging as an important payment interface for marketing, advertising, and shopping. Users may also interact with service experiences by way of hologram screens and conduct payment transactions. Some use cases will require no thinking on the part of the user whatsoever, such as tolls and payments in busy places such as train stations, sporting events, and concerts. A major trend is underway for a cashless society, which is anticipated to peak within a decade. On-the-go payment ecosystems with smartphones, wearable devices, and implantable technology will accelerate the transition to this vision of commerce. Mind Commerce sees this trend pointing to ultimately a digital-only payments society in which physical money (cash) will virtually disappear. Every sector will be integrated with the mobile payment system removing transaction of any hard cash. This report assesses the mobile commerce industry with emphasis on next generation mobile payments including wearables and implantable technologies. The report evaluates market opportunities for implantable mobile payments solutions and includes forecasts for 2020 to 2025. The report takes into consideration many factors including macro-economic factors such banking availability and drive towards a cashless society as well as micro-economic factors such segment propensity to pay via non-traditional means. Target Audience:
• Wearable companies Table of Contents
1.0 Executive Summary
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よくあるご質問Mind Commerce社はどのような調査会社ですか?マインドコマース(Mind Commerce)は、ネットワークインフラ、Eコマース、オンラインコンテンツ、アプリケーションなど、有線と無線の両方の通信市場を広範かつ詳細に調査・分析を行ったレポートを数... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/14 10:27 156.77 円 166.04 円 201.95 円 |