農産物 北米(NAFTA)産業ガイド 2018-2027Agricultural Products North America (NAFTA) Industry Guide 2018-2027 農産物 北米(NAFTA)産業ガイド 2018-2027 概要 この調査レポートは、北米(NAFTA)の農産物産業について、市場規模(金額、数量、2027年までの予測)などの定性的および定量的な概要情報を提供しています... もっと見る
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サマリー農産物 北米(NAFTA)産業ガイド 2018-2027概要 この調査レポートは、北米(NAFTA)の農産物産業について、市場規模(金額、数量、2027年までの予測)などの定性的および定量的な概要情報を提供しています。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 北米自由貿易協定(NAFTA)は、北米諸国(米国、カナダ、メキシコ)間の貿易協定である。NAFTA諸国内の農産物産業の2022年の総市場価値は3407億ドルであった。メキシコは最も急成長している国で、2018-22年のCAGRは5.6%であった。 - 農産物業界では、米国がNAFTA圏の中でトップであり、2022年の市場収益は2,653億ドルであった。次いでカナダが383億ドル、メキシコが371億ドルである。 - NAFTA圏の農産物産業は米国がリードし、2027年の市場規模は3,179億ドル、次いでメキシコが468億ドル、カナダが405億ドルと予想される。 スコープ - NAFTA農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、NAFTA農産物市場の競争力、魅力度を測定 - 主要企業のプロファイルから、NAFTA農産物市場の主要企業の事業と財務実績の詳細を明らかにする - NAFTA農産物市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。 - 米国、カナダ、メキシコのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。 購入の理由 - 2022年のNAFTA農産物市場の金額規模は? - 2027年のNAFTA農産物市場規模は? - NAFTA農産物市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - NAFTA農産物市場を構成する主要セグメントは何か? 目次Table of Contents1 Introduction 1.1. What is this report about? 1.2. Who is the target reader? 1.3. How to use this report 1.4. Definitions 2 NAFTA Agricultural Products 2.1. Industry Outlook 3 Agricultural Products in Canada 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Agricultural Products in Mexico 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Macroeconomic Indicators 6.1. Country data 7 Agricultural Products in The United States 7.1. Market Overview 7.2. Market Data 7.3. Market Segmentation 7.4. Market outlook 7.5. Five forces analysis 8 Macroeconomic Indicators 8.1. Country data 9 Company Profiles 9.1. Glencore Plc 9.2. La Coop federee 9.3. Richardson International Ltd 9.4. AGT Food and Ingredients Inc 9.5. Tereos 9.6. Groupe Limagrain Holdings S.A. 9.7. Suedzucker AG 9.8. Bayer AG 9.9. Archer Daniels Midland Co 9.10. BayWa AG 9.11. Nordic Sugar A/S 9.12. Dansk Landbrugs Grovvareselskab amba 9.13. Danish Agro amba 9.14. KWS SAAT SE & Co KGaA 9.15. Gartnerhallen SA 9.16. Hoff Norske PotetIndustrier 9.17. Lantmannen ek 9.18. AAK AB 9.19. Rusagro Group of Companies 9.20. Tongaat Hulett Ltd 9.21. Illovo Sugar Africa Pty Ltd 9.22. Copersucar S.A. 9.23. Advanta India Limited 9.24. E.I.D.-Parry (India) Ltd. 9.25. Bajaj Hindusthan Sugar Ltd 9.26. Shree Renuka Sugars Ltd 9.27. Wilmar International Limited 9.28. Associated British Foods Plc 9.29. Union InVivo 9.30. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation 9.31. Nisshin Seifun Group Inc 9.32. Showa Sangyo Co Ltd 9.33. Co-operative Bulk Handling Group 9.34. GrainCorp Limited 9.35. COFCO Corp 9.36. Gansu Dunhuang Seed Fruit & Vegetable Products Co Ltd 9.37. New Hope Liuhe Co Ltd 9.38. Louis Dreyfus Company B.V. 9.39. Cooperatie Koninklijke Cosun UA 9.40. ForFarmers NV 9.41. Syngenta AG 9.42. Borges International Group SLU 9.43. Frontier Agriculture Limited 9.44. Total Produce plc 9.45. CHS Inc. 9.46. Bunge Global S.A. 9.47. Golden Agri-Resources Ltd 9.48. PT Indofood Sukses Makmur Tbk 9.49. Gruma SAB de CV 9.50. Cargill International SA 9.51. Kaneko Seeds Co Ltd 9.52. Dole Food Co Inc 9.53. Fresh Del Monte Produce Inc. 9.54. Tiryaki Agro Gida San Ve Tic Inc AS 9.55. Konya Seker Sanayi Ve Ticaret AS 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. About MarketLine
SummaryAgricultural Products North America (NAFTA) Industry Guide 2018-2027 Table of ContentsTable of Contents1 Introduction 1.1. What is this report about? 1.2. Who is the target reader? 1.3. How to use this report 1.4. Definitions 2 NAFTA Agricultural Products 2.1. Industry Outlook 3 Agricultural Products in Canada 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Agricultural Products in Mexico 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Macroeconomic Indicators 6.1. Country data 7 Agricultural Products in The United States 7.1. Market Overview 7.2. Market Data 7.3. Market Segmentation 7.4. Market outlook 7.5. Five forces analysis 8 Macroeconomic Indicators 8.1. Country data 9 Company Profiles 9.1. Glencore Plc 9.2. La Coop federee 9.3. Richardson International Ltd 9.4. AGT Food and Ingredients Inc 9.5. Tereos 9.6. Groupe Limagrain Holdings S.A. 9.7. Suedzucker AG 9.8. Bayer AG 9.9. Archer Daniels Midland Co 9.10. BayWa AG 9.11. Nordic Sugar A/S 9.12. Dansk Landbrugs Grovvareselskab amba 9.13. Danish Agro amba 9.14. KWS SAAT SE & Co KGaA 9.15. Gartnerhallen SA 9.16. Hoff Norske PotetIndustrier 9.17. Lantmannen ek 9.18. AAK AB 9.19. Rusagro Group of Companies 9.20. Tongaat Hulett Ltd 9.21. Illovo Sugar Africa Pty Ltd 9.22. Copersucar S.A. 9.23. Advanta India Limited 9.24. E.I.D.-Parry (India) Ltd. 9.25. Bajaj Hindusthan Sugar Ltd 9.26. Shree Renuka Sugars Ltd 9.27. Wilmar International Limited 9.28. Associated British Foods Plc 9.29. Union InVivo 9.30. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation 9.31. Nisshin Seifun Group Inc 9.32. Showa Sangyo Co Ltd 9.33. Co-operative Bulk Handling Group 9.34. GrainCorp Limited 9.35. COFCO Corp 9.36. Gansu Dunhuang Seed Fruit & Vegetable Products Co Ltd 9.37. New Hope Liuhe Co Ltd 9.38. Louis Dreyfus Company B.V. 9.39. Cooperatie Koninklijke Cosun UA 9.40. ForFarmers NV 9.41. Syngenta AG 9.42. Borges International Group SLU 9.43. Frontier Agriculture Limited 9.44. Total Produce plc 9.45. CHS Inc. 9.46. Bunge Global S.A. 9.47. Golden Agri-Resources Ltd 9.48. PT Indofood Sukses Makmur Tbk 9.49. Gruma SAB de CV 9.50. Cargill International SA 9.51. Kaneko Seeds Co Ltd 9.52. Dole Food Co Inc 9.53. Fresh Del Monte Produce Inc. 9.54. Tiryaki Agro Gida San Ve Tic Inc AS 9.55. Konya Seker Sanayi Ve Ticaret AS 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. About MarketLine
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