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農産物 北米(NAFTA)産業ガイド 2018-2027


Agricultural Products North America (NAFTA) Industry Guide 2018-2027

農産物 北米(NAFTA)産業ガイド 2018-2027 概要 この調査レポートは、北米(NAFTA)の農産物産業について、市場規模(金額、数量、2027年までの予測)などの定性的および定量的な概要情報を提供しています... もっと見る

 

 

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サマリー

農産物 北米(NAFTA)産業ガイド 2018-2027

概要

この調査レポートは、北米(NAFTA)の農産物産業について、市場規模(金額、数量、2027年までの予測)などの定性的および定量的な概要情報を提供しています。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 北米自由貿易協定(NAFTA)は、北米諸国(米国、カナダ、メキシコ)間の貿易協定である。NAFTA諸国内の農産物産業の2022年の総市場価値は3407億ドルであった。メキシコは最も急成長している国で、2018-22年のCAGRは5.6%であった。
- 農産物業界では、米国がNAFTA圏の中でトップであり、2022年の市場収益は2,653億ドルであった。次いでカナダが383億ドル、メキシコが371億ドルである。
- NAFTA圏の農産物産業は米国がリードし、2027年の市場規模は3,179億ドル、次いでメキシコが468億ドル、カナダが405億ドルと予想される。

スコープ

- NAFTA農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、NAFTA農産物市場の競争力、魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、NAFTA農産物市場の主要企業の事業と財務実績の詳細を明らかにする
- NAFTA農産物市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。
- 米国、カナダ、メキシコのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年のNAFTA農産物市場の金額規模は?
- 2027年のNAFTA農産物市場規模は?
- NAFTA農産物市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- NAFTA農産物市場を構成する主要セグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Agricultural Products
2.1. Industry Outlook
3 Agricultural Products in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Agricultural Products in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Agricultural Products in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Glencore Plc
9.2. La Coop federee
9.3. Richardson International Ltd
9.4. AGT Food and Ingredients Inc
9.5. Tereos
9.6. Groupe Limagrain Holdings S.A.
9.7. Suedzucker AG
9.8. Bayer AG
9.9. Archer Daniels Midland Co
9.10. BayWa AG
9.11. Nordic Sugar A/S
9.12. Dansk Landbrugs Grovvareselskab amba
9.13. Danish Agro amba
9.14. KWS SAAT SE & Co KGaA
9.15. Gartnerhallen SA
9.16. Hoff Norske PotetIndustrier
9.17. Lantmannen ek
9.18. AAK AB
9.19. Rusagro Group of Companies
9.20. Tongaat Hulett Ltd
9.21. Illovo Sugar Africa Pty Ltd
9.22. Copersucar S.A.
9.23. Advanta India Limited
9.24. E.I.D.-Parry (India) Ltd.
9.25. Bajaj Hindusthan Sugar Ltd
9.26. Shree Renuka Sugars Ltd
9.27. Wilmar International Limited
9.28. Associated British Foods Plc
9.29. Union InVivo
9.30. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation
9.31. Nisshin Seifun Group Inc
9.32. Showa Sangyo Co Ltd
9.33. Co-operative Bulk Handling Group
9.34. GrainCorp Limited
9.35. COFCO Corp
9.36. Gansu Dunhuang Seed Fruit & Vegetable Products Co Ltd
9.37. New Hope Liuhe Co Ltd
9.38. Louis Dreyfus Company B.V.
9.39. Cooperatie Koninklijke Cosun UA
9.40. ForFarmers NV
9.41. Syngenta AG
9.42. Borges International Group SLU
9.43. Frontier Agriculture Limited
9.44. Total Produce plc
9.45. CHS Inc.
9.46. Bunge Global S.A.
9.47. Golden Agri-Resources Ltd
9.48. PT Indofood Sukses Makmur Tbk
9.49. Gruma SAB de CV
9.50. Cargill International SA
9.51. Kaneko Seeds Co Ltd
9.52. Dole Food Co Inc
9.53. Fresh Del Monte Produce Inc.
9.54. Tiryaki Agro Gida San Ve Tic Inc AS
9.55. Konya Seker Sanayi Ve Ticaret AS
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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Summary

Agricultural Products North America (NAFTA) Industry Guide 2018-2027

Summary

The NAFTA Agricultural Products industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume , and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The North American Free Trade Agreement (NAFTA) is a trade agreement between the countries in North America: the US, Canada and Mexico. The agricultural products industry within the NAFTA countries had a total market value of $340.7 billion in 2022.The Mexico was the fastest growing country, with a CAGR of 5.6% over the 2018-22 period.
- Within the agricultural products industry, the US is the leading country among the NAFTA bloc, with market revenues of $265.3 billion in 2022. This was followed by Canada and Mexico, with a value of $38.3 and $37.1 billion, respectively.
- The US is expected to lead the agricultural products industry in the NAFTA bloc, with a value of $317.9 billion in 2027, followed by Mexico and Canada with expected values of $46.8 and $40.5 billion, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the NAFTA agricultural products market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the NAFTA agricultural products market
- Leading company profiles reveal details of key agricultural products market players’ NAFTA operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the NAFTA agricultural products market with five year forecasts by both value and volume
- Compares data from the US, Canada and Mexico, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the NAFTA agricultural products market by value in 2022?
- What will be the size of the NAFTA agricultural products market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the NAFTA agricultural products market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the NAFTA agricultural products market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Agricultural Products
2.1. Industry Outlook
3 Agricultural Products in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Agricultural Products in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Agricultural Products in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Glencore Plc
9.2. La Coop federee
9.3. Richardson International Ltd
9.4. AGT Food and Ingredients Inc
9.5. Tereos
9.6. Groupe Limagrain Holdings S.A.
9.7. Suedzucker AG
9.8. Bayer AG
9.9. Archer Daniels Midland Co
9.10. BayWa AG
9.11. Nordic Sugar A/S
9.12. Dansk Landbrugs Grovvareselskab amba
9.13. Danish Agro amba
9.14. KWS SAAT SE & Co KGaA
9.15. Gartnerhallen SA
9.16. Hoff Norske PotetIndustrier
9.17. Lantmannen ek
9.18. AAK AB
9.19. Rusagro Group of Companies
9.20. Tongaat Hulett Ltd
9.21. Illovo Sugar Africa Pty Ltd
9.22. Copersucar S.A.
9.23. Advanta India Limited
9.24. E.I.D.-Parry (India) Ltd.
9.25. Bajaj Hindusthan Sugar Ltd
9.26. Shree Renuka Sugars Ltd
9.27. Wilmar International Limited
9.28. Associated British Foods Plc
9.29. Union InVivo
9.30. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation
9.31. Nisshin Seifun Group Inc
9.32. Showa Sangyo Co Ltd
9.33. Co-operative Bulk Handling Group
9.34. GrainCorp Limited
9.35. COFCO Corp
9.36. Gansu Dunhuang Seed Fruit & Vegetable Products Co Ltd
9.37. New Hope Liuhe Co Ltd
9.38. Louis Dreyfus Company B.V.
9.39. Cooperatie Koninklijke Cosun UA
9.40. ForFarmers NV
9.41. Syngenta AG
9.42. Borges International Group SLU
9.43. Frontier Agriculture Limited
9.44. Total Produce plc
9.45. CHS Inc.
9.46. Bunge Global S.A.
9.47. Golden Agri-Resources Ltd
9.48. PT Indofood Sukses Makmur Tbk
9.49. Gruma SAB de CV
9.50. Cargill International SA
9.51. Kaneko Seeds Co Ltd
9.52. Dole Food Co Inc
9.53. Fresh Del Monte Produce Inc.
9.54. Tiryaki Agro Gida San Ve Tic Inc AS
9.55. Konya Seker Sanayi Ve Ticaret AS
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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