農産物 グローバル産業ガイド 2018-2027Agricultural Products Global Industry Guide 2018-2027 農産物 グローバル産業ガイド 2018-2027 概要 世界の農業製品産業プロファイルは、市場規模(金額、数量、2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー農産物 グローバル産業ガイド 2018-2027概要 世界の農業製品産業プロファイルは、市場規模(金額、数量、2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 農産物産業には、穀物(小麦、米、大麦など)、油糧作物(綿実、落花生、オリーブなど)、砂糖(サトウキビ、テンサイなど)、豆類(豆類、エンドウ豆、レンズ豆など)、根菜・塊茎(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)といった様々な作物の生産が含まれる、根菜類(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)、野菜類(キャベツ、トマト、タマネギなど)、果実類(バナナ、柑橘類、ベリー類など)のほか、ナッツ類(アーモンド、ヘーゼルナッツ、ピスタチオなど)、スパイス類、コーヒー、ホップ、ドライチリなどの刺激物も含まれる。 - 市場数量には生産数量も含まれ、すべての数値は市場数量に生産者価格を乗じて算出される。 - 市場データおよび予測はすべて名目ベース(インフレ調整なし)で表示されている。本レポートにおけるすべての通貨換算は、恒常為替レート(2022年年間平均)を用いて計算されている。 - 世界の農産物市場の2022年の総収入は2兆8,849億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は5.2%であった。 - 市場の生産量は2017年から2022年にかけてCAGR 1.3%で増加し、2022年には合計73億4,130万トンに達した。 - 世界の農産物市場の成長は、GDPの上昇や景況感の高まりなど、いくつかのマクロ経済要因の影響を受けている。例えば、経済協力開発機構(OECD)によると、中国の景況感指数は2022年11月の97.01から2023年2月には99.4に達した。 スコープ - 世界の農業製品市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、世界の農産物市場の競争力、魅力度を把握 - 主要企業のプロフィールから、農業製品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - 世界の農産物市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両方による5年間の予測で理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができる 購入の理由 - 2022年の世界の農産物市場規模は? - 2027年の世界の農産物市場規模は? - 世界の農産物市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 世界の農産物市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Competitive landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Agricultural Products 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Agricultural Products in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Agricultural Products in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Agricultural Products in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Agricultural Products in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Agricultural Products in Italy 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Agricultural Products in Japan 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Agricultural Products in Australia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Agricultural Products in Canada 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Agricultural Products in China 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Agricultural Products in The Netherlands 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Agricultural Products in Spain 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Agricultural Products in The United Kingdom 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 Agricultural Products in The United States 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Company Profiles 30.1. Glencore Plc 30.2. La Coop federee 30.3. Richardson International Ltd 30.4. AGT Food and Ingredients Inc 30.5. Tereos 30.6. Groupe Limagrain Holdings S.A. 30.7. Suedzucker AG 30.8. Bayer AG 30.9. Archer Daniels Midland Co 30.10. BayWa AG 30.11. Nordic Sugar A/S 30.12. Dansk Landbrugs Grovvareselskab amba 30.13. Danish Agro amba 30.14. KWS SAAT SE & Co KGaA 30.15. Gartnerhallen SA 30.16. Hoff Norske PotetIndustrier 30.17. Lantmannen ek 30.18. AAK AB 30.19. Rusagro Group of Companies 30.20. Tongaat Hulett Ltd 30.21. Illovo Sugar Africa Pty Ltd 30.22. Copersucar S.A. 30.23. Advanta India Limited 30.24. E.I.D.-Parry (India) Ltd. 30.25. Bajaj Hindusthan Sugar Ltd 30.26. Shree Renuka Sugars Ltd 30.27. Wilmar International Limited 30.28. Associated British Foods Plc 30.29. Union InVivo 30.30. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation 30.31. Nisshin Seifun Group Inc 30.32. Showa Sangyo Co Ltd 30.33. Co-operative Bulk Handling Group 30.34. GrainCorp Limited 30.35. COFCO Corp 30.36. Gansu Dunhuang Seed Fruit & Vegetable Products Co Ltd 30.37. New Hope Liuhe Co Ltd 30.38. Louis Dreyfus Company B.V. 30.39. Cooperatie Koninklijke Cosun UA 30.40. ForFarmers NV 30.41. Syngenta AG 30.42. Borges International Group SLU 30.43. Frontier Agriculture Limited 30.44. Total Produce plc 30.45. CHS Inc. 30.46. Bunge Global S.A. 30.47. Golden Agri-Resources Ltd 30.48. PT Indofood Sukses Makmur Tbk 30.49. Gruma SAB de CV 30.50. Cargill International SA 30.51. Kaneko Seeds Co Ltd 30.52. Dole Food Co Inc 30.53. Fresh Del Monte Produce Inc. 30.54. Tiryaki Agro Gida San Ve Tic Inc AS 30.55. Konya Seker Sanayi Ve Ticaret AS 31 Appendix 31.1. Methodology 31.2. About MarketLine
SummaryAgricultural Products Global Industry Guide 2018-2027 Table of ContentsTable of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Competitive landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Agricultural Products 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Agricultural Products in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Agricultural Products in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Agricultural Products in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Agricultural Products in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Agricultural Products in Italy 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Agricultural Products in Japan 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Agricultural Products in Australia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Agricultural Products in Canada 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Agricultural Products in China 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Agricultural Products in The Netherlands 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Agricultural Products in Spain 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Agricultural Products in The United Kingdom 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 Agricultural Products in The United States 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Company Profiles 30.1. Glencore Plc 30.2. La Coop federee 30.3. Richardson International Ltd 30.4. AGT Food and Ingredients Inc 30.5. Tereos 30.6. Groupe Limagrain Holdings S.A. 30.7. Suedzucker AG 30.8. Bayer AG 30.9. Archer Daniels Midland Co 30.10. BayWa AG 30.11. Nordic Sugar A/S 30.12. Dansk Landbrugs Grovvareselskab amba 30.13. Danish Agro amba 30.14. KWS SAAT SE & Co KGaA 30.15. Gartnerhallen SA 30.16. Hoff Norske PotetIndustrier 30.17. Lantmannen ek 30.18. AAK AB 30.19. Rusagro Group of Companies 30.20. Tongaat Hulett Ltd 30.21. Illovo Sugar Africa Pty Ltd 30.22. Copersucar S.A. 30.23. Advanta India Limited 30.24. E.I.D.-Parry (India) Ltd. 30.25. Bajaj Hindusthan Sugar Ltd 30.26. Shree Renuka Sugars Ltd 30.27. Wilmar International Limited 30.28. Associated British Foods Plc 30.29. Union InVivo 30.30. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation 30.31. Nisshin Seifun Group Inc 30.32. Showa Sangyo Co Ltd 30.33. Co-operative Bulk Handling Group 30.34. GrainCorp Limited 30.35. COFCO Corp 30.36. Gansu Dunhuang Seed Fruit & Vegetable Products Co Ltd 30.37. New Hope Liuhe Co Ltd 30.38. Louis Dreyfus Company B.V. 30.39. Cooperatie Koninklijke Cosun UA 30.40. ForFarmers NV 30.41. Syngenta AG 30.42. Borges International Group SLU 30.43. Frontier Agriculture Limited 30.44. Total Produce plc 30.45. CHS Inc. 30.46. Bunge Global S.A. 30.47. Golden Agri-Resources Ltd 30.48. PT Indofood Sukses Makmur Tbk 30.49. Gruma SAB de CV 30.50. Cargill International SA 30.51. Kaneko Seeds Co Ltd 30.52. Dole Food Co Inc 30.53. Fresh Del Monte Produce Inc. 30.54. Tiryaki Agro Gida San Ve Tic Inc AS 30.55. Konya Seker Sanayi Ve Ticaret AS 31 Appendix 31.1. Methodology 31.2. About MarketLine
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(農業・林業)の最新刊レポート
MarketLine社のAgriculture and Forestry分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(agricultural)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|