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農産物 世界の主要8カ国(G8)産業ガイド 2018-2027


Agricultural Products Global Group of Eight (G8) Industry Guide 2018-2027

農産物 世界の主要8カ国(G8)産業ガイド 2018-2027 概要 この調査レポートは、世界の主要8カ国(G8)農業製品産業プロファイルを掲載し、市場規模(金額、数量、2027年までの予測)を含むトップラインの定... もっと見る

 

 

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2023年11月25日 US$1,495
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サマリー

農産物 世界の主要8カ国(G8)産業ガイド 2018-2027

概要

この調査レポートは、世界の主要8カ国(G8)農業製品産業プロファイルを掲載し、市場規模(金額、数量、2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供しています。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- G8諸国は2022年に世界の農産物産業に7,975億ドル貢献し、2018年から2022年の年平均成長率(CAGR)は3.2%。G8諸国は2027年には7,725億ドルに達すると予想され、2022-27年のCAGRは-0.6%である。
- G8諸国の中では、フランスが農産物産業の主要国であり、2022年の市場収益は3,236億ドルである。次いで米国が2,653億ドル、ロシアが520億ドルである。
- 2016年のG8諸国における農産物産業の市場規模は、米国が3,179億ドルで首位となり、次いでフランスが2,527億ドル、ロシアが602億ドルと予想される。

スコープ

- G8農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、G8農産物市場の競争力、魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、G8農産物市場の主要企業の事業と財務実績の詳細を明らかにする
- G8農産物市場の今後の成長見通しを金額と数量の5年予測で把握し、プレゼンテーションや売り込みに重みを加える
- 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、各国の個別章も掲載

購入の理由

- 2022年のG8農産物市場規模(金額ベース)は?
- 2027年のG8農産物市場規模は?
- G8農産物市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- G8農産物市場を構成する主要セグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Agricultural Products
2.1. Industry Outlook
3 Agricultural Products in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Agricultural Products in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Agricultural Products in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Agricultural Products in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Agricultural Products in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Agricultural Products in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Agricultural Products in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Agricultural Products in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
19.1. Glencore Plc
19.2. La Coop federee
19.3. Richardson International Ltd
19.4. AGT Food and Ingredients Inc
19.5. Tereos
19.6. Groupe Limagrain Holdings S.A.
19.7. Suedzucker AG
19.8. Bayer AG
19.9. Archer Daniels Midland Co
19.10. BayWa AG
19.11. Nordic Sugar A/S
19.12. Dansk Landbrugs Grovvareselskab amba
19.13. Danish Agro amba
19.14. KWS SAAT SE & Co KGaA
19.15. Gartnerhallen SA
19.16. Hoff Norske PotetIndustrier
19.17. Lantmannen ek
19.18. AAK AB
19.19. Rusagro Group of Companies
19.20. Tongaat Hulett Ltd
19.21. Illovo Sugar Africa Pty Ltd
19.22. Copersucar S.A.
19.23. Advanta India Limited
19.24. E.I.D.-Parry (India) Ltd.
19.25. Bajaj Hindusthan Sugar Ltd
19.26. Shree Renuka Sugars Ltd
19.27. Wilmar International Limited
19.28. Associated British Foods Plc
19.29. Union InVivo
19.30. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation
19.31. Nisshin Seifun Group Inc
19.32. Showa Sangyo Co Ltd
19.33. Co-operative Bulk Handling Group
19.34. GrainCorp Limited
19.35. COFCO Corp
19.36. Gansu Dunhuang Seed Fruit & Vegetable Products Co Ltd
19.37. New Hope Liuhe Co Ltd
19.38. Louis Dreyfus Company B.V.
19.39. Cooperatie Koninklijke Cosun UA
19.40. ForFarmers NV
19.41. Syngenta AG
19.42. Borges International Group SLU
19.43. Frontier Agriculture Limited
19.44. Total Produce plc
19.45. CHS Inc.
19.46. Bunge Global S.A.
19.47. Golden Agri-Resources Ltd
19.48. PT Indofood Sukses Makmur Tbk
19.49. Gruma SAB de CV
19.50. Cargill International SA
19.51. Kaneko Seeds Co Ltd
19.52. Dole Food Co Inc
19.53. Fresh Del Monte Produce Inc.
19.54. Tiryaki Agro Gida San Ve Tic Inc AS
19.55. Konya Seker Sanayi Ve Ticaret AS
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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Summary

Agricultural Products Global Group of Eight (G8) Industry Guide 2018-2027

Summary

The G8 Agricultural Products industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume , and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The G8 countries contributed $797.5 billion in 2022 to the global agricultural products industry, with a compound annual growth rate (CAGR) of 3.2% between 2018 and 2022. The G8 countries are expected to reach a value of $772.5 billion in 2027, with a CAGR of -0.6% over the 2022-27 period.
- Among the G8 nations, France is the leading country in the agricultural products industry, with market revenues of $323.6 billion in 2022. This was followed by the US and Russia, with a value of $265.3 and $52.0 billion, respectively.
- The US is expected to lead the agricultural products industry in the G8 nations with a value of $317.9 billion in 2016, followed by France and Russia with expected values of $252.7 and $60.2 billion, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the G8 agricultural products market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the G8 agricultural products market
- Leading company profiles reveal details of key agricultural products market players’ G8 operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the G8 agricultural products market with five year forecasts by both value and volume
- Compares data from the US, Canada, Germany, France, UK, Italy, Russia and Japan, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the G8 agricultural products market by value in 2022?
- What will be the size of the G8 agricultural products market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the G8 agricultural products market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the G8 agricultural products market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Agricultural Products
2.1. Industry Outlook
3 Agricultural Products in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Agricultural Products in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Agricultural Products in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Agricultural Products in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Agricultural Products in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Agricultural Products in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Agricultural Products in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Agricultural Products in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
19.1. Glencore Plc
19.2. La Coop federee
19.3. Richardson International Ltd
19.4. AGT Food and Ingredients Inc
19.5. Tereos
19.6. Groupe Limagrain Holdings S.A.
19.7. Suedzucker AG
19.8. Bayer AG
19.9. Archer Daniels Midland Co
19.10. BayWa AG
19.11. Nordic Sugar A/S
19.12. Dansk Landbrugs Grovvareselskab amba
19.13. Danish Agro amba
19.14. KWS SAAT SE & Co KGaA
19.15. Gartnerhallen SA
19.16. Hoff Norske PotetIndustrier
19.17. Lantmannen ek
19.18. AAK AB
19.19. Rusagro Group of Companies
19.20. Tongaat Hulett Ltd
19.21. Illovo Sugar Africa Pty Ltd
19.22. Copersucar S.A.
19.23. Advanta India Limited
19.24. E.I.D.-Parry (India) Ltd.
19.25. Bajaj Hindusthan Sugar Ltd
19.26. Shree Renuka Sugars Ltd
19.27. Wilmar International Limited
19.28. Associated British Foods Plc
19.29. Union InVivo
19.30. Zen-Noh Fresh Produce Marketing Corporation
19.31. Nisshin Seifun Group Inc
19.32. Showa Sangyo Co Ltd
19.33. Co-operative Bulk Handling Group
19.34. GrainCorp Limited
19.35. COFCO Corp
19.36. Gansu Dunhuang Seed Fruit & Vegetable Products Co Ltd
19.37. New Hope Liuhe Co Ltd
19.38. Louis Dreyfus Company B.V.
19.39. Cooperatie Koninklijke Cosun UA
19.40. ForFarmers NV
19.41. Syngenta AG
19.42. Borges International Group SLU
19.43. Frontier Agriculture Limited
19.44. Total Produce plc
19.45. CHS Inc.
19.46. Bunge Global S.A.
19.47. Golden Agri-Resources Ltd
19.48. PT Indofood Sukses Makmur Tbk
19.49. Gruma SAB de CV
19.50. Cargill International SA
19.51. Kaneko Seeds Co Ltd
19.52. Dole Food Co Inc
19.53. Fresh Del Monte Produce Inc.
19.54. Tiryaki Agro Gida San Ve Tic Inc AS
19.55. Konya Seker Sanayi Ve Ticaret AS
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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