スイス家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測Switzerland Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 スイス家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 スイスの家電小売業界プロファイルは、市場規模(2017-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また... もっと見る
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サマリースイス家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 スイスの家電小売業界プロファイルは、市場規模(2017-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要企業の主要財務指標や市場内の競争圧力の分析などの情報も掲載しています。 主要ハイライト - 家電小売市場は、通信機器、コンピュータのハードウェアとソフトウェア、家電製品、家庭用電化製品、写真機器の販売で構成されている。 - スイスのコンシューマーエレクトロニクス市場の2022年の総売上高は104億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は5.3%であった。 - 通信機器分野は2022年に市場最大の割合を占め、総売上高は33億ドルで、市場全体の31.2%に相当する。 - スイスの家電市場の成長は、GDPの上昇や消費意欲の高まりなど、いくつかのマクロ経済要因の影響を受けている。例えば、スイス経済事務局によると、スイスの消費者信頼感指数は前期の-29.6から2023年第3四半期には-27.1に上昇した。 スコープ - スイスの家電小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、スイスの家電小売市場の競争激しさとその魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、家電小売市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - スイスの家電小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年のスイス家電小売市場規模は? - 2027年のスイス家電小売市場規模は? - スイス家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - スイスの家電小売市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the key strengths of the leading players? 7.3. What is the rationale for the recent M&A activity? 8 Company Profiles 8.1. Migros-Genossenschafts-Bund 8.2. MediaMarktSaturn Retail Group 8.3. Amazon.com, Inc. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummarySwitzerland Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the key strengths of the leading players? 7.3. What is the rationale for the recent M&A activity? 8 Company Profiles 8.1. Migros-Genossenschafts-Bund 8.2. MediaMarktSaturn Retail Group 8.3. Amazon.com, Inc. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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