イスラエルの家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測Israel Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 イスラエルの家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 イスラエルの家電小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年の予測)など、トップラインの質的... もっと見る
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サマリーイスラエルの家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 イスラエルの家電小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年の予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要企業の主要財務指標や市場内の競争圧力分析などの情報も掲載しています。 主要ハイライト - コンシューマーエレクトロニクス小売市場は、通信機器、コンピュータハードウェアとソフトウェア、家電製品、家庭用電化製品、写真機器の販売で構成されている。 - イスラエルのコンシューマーエレクトロニクス市場の2022年の総売上高は55億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は3.6%であった。 - 2022年には家電製品分野が最大の割合を占め、総売上高は29億ドルで市場全体の52.8%に相当する。 - 国際貿易局(ITA)によると、イスラエルのインターネット消費者の65%がオンラインで最もよく検索する商品は家電と家庭用電化製品であり、彼らは価格と品質にも敏感である。 スコープ - イスラエルの家電製品小売市場の規模、成長性、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、初歩的な調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析を使ってイスラエルの家電小売市場の競争力および魅力を明らかにします。 - 主要企業のプロファイルから、家電小売市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - イスラエルの家電小売市場の今後の成長見通しを金額および数量で5年ごとに予測することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年のイスラエル家電小売市場の金額規模は? - 2027年のイスラエル家電小売市場規模は? - イスラエル家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - イスラエル家電小売市場の上位競合企業は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What new products/services/innovations have been launched in the market over the last year? 7.3. What have been the most significant mergers/acquisitions over the last year? 7.4. How is technology being leveraged for innovation in this market? 7.5. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Newpan Ltd 8.2. Shufersal Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryIsrael Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What new products/services/innovations have been launched in the market over the last year? 7.3. What have been the most significant mergers/acquisitions over the last year? 7.4. How is technology being leveraged for innovation in this market? 7.5. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Newpan Ltd 8.2. Shufersal Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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