カナダの家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測Canada Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 カナダの家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 カナダの家電小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的およ... もっと見る
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サマリーカナダの家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 カナダの家電小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析を含む主要企業に関する記述も掲載しています。 主要ハイライト - 家電小売市場は、通信機器、コンピュータハードウェアとソフトウェア、家電製品、家庭用電化製品、写真機器の販売で構成されている。 - カナダのコンシューマーエレクトロニクス市場の2022年の総売上高は301億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2.8%であった。 - 通信機器分野は2022年に市場最大の割合を占め、総収入は103億ドルで市場全体の34.1%に相当する。 - カナダの家電市場の成長は、GDPの上昇や消費者心理の高まりなど、いくつかのマクロ経済要因の影響を受けている。例えば、カナダ会議委員会(Conference Board of Canada)によると、カナダの消費者信頼感指数は2023年5月に77.3に達し、3ヵ月連続で前月比上昇を記録した。5月は0.6ポイント上昇し、2月からの累計上昇率は5.9となった。 スコープ - カナダの家電小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、カナダの家電小売市場の競争激しさとその魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、家電小売市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - カナダの家電小売市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年のカナダの家電小売市場の金額規模は? - 2027年のカナダ家電小売市場規模は? - カナダ家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - カナダの家電小売市場における競合上位企業は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. Are any new products or services likely to favor certain players? 7.3. What is the rationale for the recent M&A activity? 7.4. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Amazon.com, Inc. 8.2. Best Buy Co Inc 8.3. Apple Inc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryCanada Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. Are any new products or services likely to favor certain players? 7.3. What is the rationale for the recent M&A activity? 7.4. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Amazon.com, Inc. 8.2. Best Buy Co Inc 8.3. Apple Inc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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