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オーストラリアBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Australia BPO Services Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

オーストラリアBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 オーストラリアのBPOサービス産業プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情... もっと見る

 

 

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2023年9月15日 US$350
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サマリー

オーストラリアBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

オーストラリアのBPOサービス産業プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- BPOサービスには、契約済みの案件から発生する収益と、特定の暦年内に締結された新規契約に関連する年間収益の両方が含まれる。BPOサービスには、顧客関係管理、ナレッジ・プロセス・アウトソーシング、財務・会計、人事、調達、業種別プロセスなどのアウトソーシングが含まれる。市場の総額は、特定の国からのサービス需要を表している。
- オーストラリアのBPOサービス市場の2022年の総売上高は86億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は5.9%であった。
- 2022年には人事アウトソーシング部門が市場最大の割合を占め、総売上高は32億ドルで、市場全体の37.2%に相当する。
- オーストラリア全土で人件費が高いため、時間のかかる業務やビジネスの中心ではない業務をアウトソーシングする企業が増えており、BPOサービスの需要を支えている。オーストラリア政府によると、2023年7月から全国最低賃金は時給23.2ドル、週882.8ドルに改定される。

適用範囲

- オーストラリアのBPOサービス市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、オーストラリアのbpoサービス市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、bpoサービス市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- オーストラリアのbpoサービス市場の将来成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加える

購入の理由

- 2022年のオーストラリアbpoサービス市場規模は?
- 2027年のオーストラリアbpoサービス市場規模は?
- オーストラリアbpoサービス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- オーストラリアのbpoサービス市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the strengths of leading players?
7.4. What were the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. Infosys Limited
8.2. HCL Technologies Limited
8.3. ISS AS
8.4. NCR Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Australia BPO Services Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

BPO Services in Australia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- BPO services include revenues generated both from signed deals that remain under contract and the annual revenues associated with new contracts signed within a particular calendar year. The services include the outsourcing of functions such as customer relationship management, knowledge process outsourcing, finance & accounting, human resources, procurement, and vertical-specific processes. The total value of the market represents the demand for the service coming from a particular country.
- The Australian BPO services market had total revenues of $8.6 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 5.9% between 2017 and 2022.
- The HR outsourcing segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $3.2 billion, equivalent to 37.2% of the market's overall value.
- The high labor cost across the country encourages businesses to outsource some of the functions that are time-consuming and are not central to business, hence supporting the demand for BPO services. According to the Australian Government, from July 2023, the national minimum wage was revised to $23.2 per hour or $882.8 per week.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the bpo services market in Australia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the bpo services market in Australia
- Leading company profiles reveal details of key bpo services market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Australia bpo services market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Australia bpo services market by value in 2022?
- What will be the size of the Australia bpo services market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Australia bpo services market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Australia's bpo services market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the strengths of leading players?
7.4. What were the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. Infosys Limited
8.2. HCL Technologies Limited
8.3. ISS AS
8.4. NCR Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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