日本のフレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測Japan Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 日本のフレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 日本のフレグランス産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的お... もっと見る
サマリー日本のフレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 日本のフレグランス産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - フレグランス市場は、男性用、女性用、ユニセックス用フレグランスの販売で構成される。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、2022年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されている。 - 日本のフレグランス市場の2022年の総売上高は5億5,480万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は1.2%でした。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 0.5%で増加し、2022年には合計950万個に達した。 - 2022年から2027年までの5年間のCAGRは1.1%と予想され、市場の業績は同様のパターンをたどり、2027年末には5億8,470万ドルの市場に成長すると予測される。 範囲 - 日本のフレグランス市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、日本のフレグランス市場の競争力、ひいては魅力度を把握 - 主要企業のプロフィールから、フレグランス市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにする - 日本のフレグランス市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両方による5年間の予測で理解することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えることができます。 購入の理由 - 2022年の日本のフレグランス市場規模(金額ベース)は? - 2027年の日本フレグランス市場規模は? - 日本のフレグランス市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 日本のフレグランス市場における上位競合企業はどこか? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Japanese fragrances market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Japanese fragrances market? 8 Company Profiles 8.1. Chanel Inc 8.2. Kao Corporation 8.3. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 8.4. Shiseido Company, Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Japan fragrances market value: $ million, 2017-22 Table 2: Japan fragrances market volume: million units, 2017-22 Table 3: Japan fragrances market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: Japan fragrances market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: Japan fragrances market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: Japan fragrances market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: Japan fragrances market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: Japan fragrances market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: Japan fragrances market share: % share, by value, 2022 Table 10: Chanel Inc: key facts Table 11: Chanel Inc: Key Employees Table 12: Kao Corporation: key facts Table 13: Kao Corporation: Annual Financial Ratios Table 14: Kao Corporation: Key Employees Table 15: Kao Corporation: Key Employees Continued Table 16: Kao Corporation: Key Employees Continued Table 17: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: key facts Table 18: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Annual Financial Ratios Table 19: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Table 20: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Continued Table 21: Shiseido Company, Limited: key facts Table 22: Shiseido Company, Limited: Annual Financial Ratios Table 23: Shiseido Company, Limited: Key Employees Table 24: Shiseido Company, Limited: Key Employees Continued Table 25: Shiseido Company, Limited: Key Employees Continued Table 26: Japan size of population (million), 2018-22 Table 27: Japan gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 28: Japan gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 29: Japan inflation, 2018-22 Table 30: Japan consumer price index (absolute), 2018-22 Table 31: Japan exchange rate, 2018-22
SummaryJapan Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Japanese fragrances market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Japanese fragrances market? 8 Company Profiles 8.1. Chanel Inc 8.2. Kao Corporation 8.3. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 8.4. Shiseido Company, Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Japan fragrances market value: $ million, 2017-22 Table 2: Japan fragrances market volume: million units, 2017-22 Table 3: Japan fragrances market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: Japan fragrances market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: Japan fragrances market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: Japan fragrances market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: Japan fragrances market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: Japan fragrances market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: Japan fragrances market share: % share, by value, 2022 Table 10: Chanel Inc: key facts Table 11: Chanel Inc: Key Employees Table 12: Kao Corporation: key facts Table 13: Kao Corporation: Annual Financial Ratios Table 14: Kao Corporation: Key Employees Table 15: Kao Corporation: Key Employees Continued Table 16: Kao Corporation: Key Employees Continued Table 17: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: key facts Table 18: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Annual Financial Ratios Table 19: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Table 20: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Continued Table 21: Shiseido Company, Limited: key facts Table 22: Shiseido Company, Limited: Annual Financial Ratios Table 23: Shiseido Company, Limited: Key Employees Table 24: Shiseido Company, Limited: Key Employees Continued Table 25: Shiseido Company, Limited: Key Employees Continued Table 26: Japan size of population (million), 2018-22 Table 27: Japan gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 28: Japan gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 29: Japan inflation, 2018-22 Table 30: Japan consumer price index (absolute), 2018-22 Table 31: Japan exchange rate, 2018-22
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
MarketLine社のCare Products分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(competitive analysis)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|