世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

新興国メディア市場トップ5の概要、競合分析、2017-2026年予測


Top 5 Emerging Countries Media Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

新興国メディア市場トップ5の概要、競合分析、2017-2026年予測 概要 新興国5カ国のメディア産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年5月1日 US$995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
177 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

新興国メディア市場トップ5の概要、競合分析、2017-2026年予測

概要

新興国5カ国のメディア産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要ハイライト

- これらの国々は2021年に世界のメディア産業に2,515億ドル貢献し、2007年から2011年の年間平均成長率(CAGR)は4.3%であった。新興国上位5カ国は、2026年には3,209億ドルに達すると予想され、2021-26年のCAGRは5%である。
- メディア業界では、新興国上位5カ国の中で中国がトップで、2021年の市場売上は2,037億ドルに達する。次いでインドが187億ドル、ブラジルが155億ドルである。
- 2026年の市場規模は2,608億ドルで、中国が新興国上位5カ国のメディア産業をリードし、次いでインドが253億ドル、ブラジルが186億ドルと予想される。

スコープ

- 新興5大メディア産業の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、新興5大メディア産業の競争激化度、魅力度を把握
- 主要企業のプロフィールから、新興5大メディア業界の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- 新興5大メディア産業の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。
- ブラジル、中国、インド、メキシコ、南アフリカのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年の新興5大メディア産業の市場規模は?
- 2027年の新興5大メディア産業の規模は?
- 新興5大メディア業界の競争力に影響を与える要因は何か?
- 新興5大メディア業界の過去5年間の業績は?
- 新興5大メディア産業を構成する主要セグメントは?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Media
2.1. Industry Outlook
3 Media in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Media in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Media in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Media in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Media in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. MultiChoice Africa (Pty) Limited
13.2. Tiso Blackstar Group SE
13.3. South African Broadcasting Corp SOC Ltd
13.4. Globo Comunicacao e Participacoes S.A.
13.5. Xinhua Winshare Publishing and Media Co., Ltd
13.6. Tribune Media Company (Inactive)
13.7. Zee Entertainment Enterprises Limited
13.8. Sun TV Network Ltd
13.9. Publicis Groupe SA
13.10. Dainik Bhaskar Group
13.11. Jagran Prakashan Ltd
13.12. Eros Media World PLC
13.13. WPP plc
13.14. Grupo Televisa S.A.B.
13.15. AT&T Inc
13.16. TV Azteca SAB de CV
13.17. Omnicom Group, Inc.
13.18. The Walt Disney Company
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Top 5 Emerging Countries Media Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

The Emerging 5 Media industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: industry size (value 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the industry.

Key Highlights

- These countries contributed $251.5 billion to the global media industry in 2021, with a compound annual growth rate (CAGR) of 4.3% between 2007 and 2011. The top 5 emerging countries are expected to reach a value of $320.9 billion in 2026, with a CAGR of 5% over the 2021-26 period.
- Within the media industry, China is the leading country among the top 5 emerging nations, with market revenues of $203.7 billion in 2021. This was followed by India and Brazil with a value of $18.7 and $15.5 billion, respectively.
- China is expected to lead the media industry in the top five emerging nations, with a value of $260.8 billion in 2026, followed by India and Brazil with expected values of $25.3 and $18.6 billion, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the emerging five media industry
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the emerging five media industry
- Leading company profiles reveal details of key media industry players’ emerging five operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the emerging five media industry with five year forecasts
- Compares data from Brazil, China, India, Mexico and South Africa, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the emerging five media industry by value in 2022?
- What will be the size of the emerging five media industry in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the emerging five media industry?
- How has the industry performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the emerging five media industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Media
2.1. Industry Outlook
3 Media in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Media in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Media in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Media in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Media in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. MultiChoice Africa (Pty) Limited
13.2. Tiso Blackstar Group SE
13.3. South African Broadcasting Corp SOC Ltd
13.4. Globo Comunicacao e Participacoes S.A.
13.5. Xinhua Winshare Publishing and Media Co., Ltd
13.6. Tribune Media Company (Inactive)
13.7. Zee Entertainment Enterprises Limited
13.8. Sun TV Network Ltd
13.9. Publicis Groupe SA
13.10. Dainik Bhaskar Group
13.11. Jagran Prakashan Ltd
13.12. Eros Media World PLC
13.13. WPP plc
13.14. Grupo Televisa S.A.B.
13.15. AT&T Inc
13.16. TV Azteca SAB de CV
13.17. Omnicom Group, Inc.
13.18. The Walt Disney Company
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る