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新興国メディア市場トップ5の概要、競合分析、2017-2026年予測


Top 5 Emerging Countries Media Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

新興国メディア市場トップ5の概要、競合分析、2017-2026年予測 概要 新興国5カ国のメディア産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供... もっと見る

 

 

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サマリー

新興国メディア市場トップ5の概要、競合分析、2017-2026年予測

概要

新興国5カ国のメディア産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要ハイライト

- これらの国々は2021年に世界のメディア産業に2,515億ドル貢献し、2007年から2011年の年間平均成長率(CAGR)は4.3%であった。新興国上位5カ国は、2026年には3,209億ドルに達すると予想され、2021-26年のCAGRは5%である。
- メディア業界では、新興国上位5カ国の中で中国がトップで、2021年の市場売上は2,037億ドルに達する。次いでインドが187億ドル、ブラジルが155億ドルである。
- 2026年の市場規模は2,608億ドルで、中国が新興国上位5カ国のメディア産業をリードし、次いでインドが253億ドル、ブラジルが186億ドルと予想される。

スコープ

- 新興5大メディア産業の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、新興5大メディア産業の競争激化度、魅力度を把握
- 主要企業のプロフィールから、新興5大メディア業界の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- 新興5大メディア産業の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。
- ブラジル、中国、インド、メキシコ、南アフリカのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年の新興5大メディア産業の市場規模は?
- 2027年の新興5大メディア産業の規模は?
- 新興5大メディア業界の競争力に影響を与える要因は何か?
- 新興5大メディア業界の過去5年間の業績は?
- 新興5大メディア産業を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Media
2.1. Industry Outlook
3 Media in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Media in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Media in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Media in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Media in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. MultiChoice Africa (Pty) Limited
13.2. Tiso Blackstar Group SE
13.3. South African Broadcasting Corp SOC Ltd
13.4. Globo Comunicacao e Participacoes S.A.
13.5. Xinhua Winshare Publishing and Media Co., Ltd
13.6. Tribune Media Company (Inactive)
13.7. Zee Entertainment Enterprises Limited
13.8. Sun TV Network Ltd
13.9. Publicis Groupe SA
13.10. Dainik Bhaskar Group
13.11. Jagran Prakashan Ltd
13.12. Eros Media World PLC
13.13. WPP plc
13.14. Grupo Televisa S.A.B.
13.15. AT&T Inc
13.16. TV Azteca SAB de CV
13.17. Omnicom Group, Inc.
13.18. The Walt Disney Company
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

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Summary

Top 5 Emerging Countries Media Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

The Emerging 5 Media industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: industry size (value 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the industry.

Key Highlights

- These countries contributed $251.5 billion to the global media industry in 2021, with a compound annual growth rate (CAGR) of 4.3% between 2007 and 2011. The top 5 emerging countries are expected to reach a value of $320.9 billion in 2026, with a CAGR of 5% over the 2021-26 period.
- Within the media industry, China is the leading country among the top 5 emerging nations, with market revenues of $203.7 billion in 2021. This was followed by India and Brazil with a value of $18.7 and $15.5 billion, respectively.
- China is expected to lead the media industry in the top five emerging nations, with a value of $260.8 billion in 2026, followed by India and Brazil with expected values of $25.3 and $18.6 billion, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the emerging five media industry
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the emerging five media industry
- Leading company profiles reveal details of key media industry players’ emerging five operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the emerging five media industry with five year forecasts
- Compares data from Brazil, China, India, Mexico and South Africa, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the emerging five media industry by value in 2022?
- What will be the size of the emerging five media industry in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the emerging five media industry?
- How has the industry performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the emerging five media industry?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Media
2.1. Industry Outlook
3 Media in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Media in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Media in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Media in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Media in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. MultiChoice Africa (Pty) Limited
13.2. Tiso Blackstar Group SE
13.3. South African Broadcasting Corp SOC Ltd
13.4. Globo Comunicacao e Participacoes S.A.
13.5. Xinhua Winshare Publishing and Media Co., Ltd
13.6. Tribune Media Company (Inactive)
13.7. Zee Entertainment Enterprises Limited
13.8. Sun TV Network Ltd
13.9. Publicis Groupe SA
13.10. Dainik Bhaskar Group
13.11. Jagran Prakashan Ltd
13.12. Eros Media World PLC
13.13. WPP plc
13.14. Grupo Televisa S.A.B.
13.15. AT&T Inc
13.16. TV Azteca SAB de CV
13.17. Omnicom Group, Inc.
13.18. The Walt Disney Company
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

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