世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米(NAFTA)メディア市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年


North America (NAFTA) Media Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

北米(NAFTA)メディア市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年 概要 北米(NAFTA)のメディア産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年5月1日 US$795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
118 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

北米(NAFTA)メディア市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年

概要

北米(NAFTA)のメディア産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要ハイライト

- 北米自由貿易協定(NAFTA)は、北米諸国(米国、カナダ、メキシコ)間の貿易協定である。NAFTA諸国内のメディア産業の2021年の総市場価値は4,600億ドルであった。米国は最も急速に成長している国であり、2017年から21年のCAGRは-0.3%であった。
- メディア産業の中では、米国がNAFTA圏の中でトップであり、2021年の市場収益は4,350億ドルであった。次いでカナダが163億ドル、メキシコが86億ドルである。
- 2026年には5,013億ドル、次いでカナダが186億ドル、メキシコが105億ドルとなり、米国がNAFTA圏のメディア産業をリードすると予想される。

範囲

- NAFTAメディア産業の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、NAFTAメディア産業の競争激化とその魅力を判断
- 主要企業のプロフィールから、NAFTAメディア業界の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- NAFTAメディア産業の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。
- 米国、カナダ、メキシコのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年のNAFTAメディア産業の市場規模は?
- 2027年のNAFTAメディア産業の規模は?
- NAFTAメディア業界の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の業界の業績は?
- NAFTAメディア産業を構成する主要セグメントは?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Media
2.1. Industry Outlook
3 Media in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Media in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Media in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Omnicom Group, Inc.
9.2. BCE Inc.
9.3. Shaw Communications Inc
9.4. Postmedia Network Canada Corp.
9.5. Torstar Corporation
9.6. Grupo Televisa S.A.B.
9.7. TV Azteca SAB de CV
9.8. Comcast Corporation
9.9. The Walt Disney Company
9.10. Sing Tao News Corp Ltd
9.11. WPP plc
9.12. AT&T Inc
9.13. Bertelsmann SE & Co. KGaA
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

North America (NAFTA) Media Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

The NAFTA Media industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: industry size (value 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the industry.

Key Highlights

- The North American Free Trade Agreement (NAFTA) is a trade agreement between the countries in North America: the US, Canada and Mexico. The media industry within the NAFTA countries had a total market value of $460.0 billion in 2021.The US was the fastest growing country, with a CAGR of -0.3% over the 2017-21 period.
- Within the media industry, the US is the leading country among the NAFTA bloc, with market revenues of $435.0 billion in 2021. This was followed by Canada and Mexico, with a value of $16.3 and $8.6 billion, respectively.
- The US is expected to lead the media industry in the NAFTA bloc, with a value of $501.3 billion in 2026, followed by Canada and Mexico with expected values of $18.6 and $10.5 billion, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the NAFTA media industry
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the NAFTA media industry
- Leading company profiles reveal details of key media industry players’ NAFTA operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the NAFTA media industry with five year forecasts
- Compares data from the US, Canada and Mexico, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the NAFTA media industry by value in 2022?
- What will be the size of the NAFTA media industry in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the NAFTA media industry?
- How has the industry performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the NAFTA media industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Media
2.1. Industry Outlook
3 Media in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Media in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Media in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Omnicom Group, Inc.
9.2. BCE Inc.
9.3. Shaw Communications Inc
9.4. Postmedia Network Canada Corp.
9.5. Torstar Corporation
9.6. Grupo Televisa S.A.B.
9.7. TV Azteca SAB de CV
9.8. Comcast Corporation
9.9. The Walt Disney Company
9.10. Sing Tao News Corp Ltd
9.11. WPP plc
9.12. AT&T Inc
9.13. Bertelsmann SE & Co. KGaA
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(映画・娯楽)の最新刊レポート


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/18 10:26

155.35 円

164.28 円

199.02 円

ページTOPに戻る