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北米(NAFTA)メディア市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年


North America (NAFTA) Media Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

北米(NAFTA)メディア市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年 概要 北米(NAFTA)のメディア産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提... もっと見る

 

 

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2023年5月1日 US$795
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サマリー

北米(NAFTA)メディア市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年

概要

北米(NAFTA)のメディア産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要ハイライト

- 北米自由貿易協定(NAFTA)は、北米諸国(米国、カナダ、メキシコ)間の貿易協定である。NAFTA諸国内のメディア産業の2021年の総市場価値は4,600億ドルであった。米国は最も急速に成長している国であり、2017年から21年のCAGRは-0.3%であった。
- メディア産業の中では、米国がNAFTA圏の中でトップであり、2021年の市場収益は4,350億ドルであった。次いでカナダが163億ドル、メキシコが86億ドルである。
- 2026年には5,013億ドル、次いでカナダが186億ドル、メキシコが105億ドルとなり、米国がNAFTA圏のメディア産業をリードすると予想される。

範囲

- NAFTAメディア産業の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、NAFTAメディア産業の競争激化とその魅力を判断
- 主要企業のプロフィールから、NAFTAメディア業界の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- NAFTAメディア産業の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。
- 米国、カナダ、メキシコのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年のNAFTAメディア産業の市場規模は?
- 2027年のNAFTAメディア産業の規模は?
- NAFTAメディア業界の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の業界の業績は?
- NAFTAメディア産業を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Media
2.1. Industry Outlook
3 Media in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Media in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Media in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Omnicom Group, Inc.
9.2. BCE Inc.
9.3. Shaw Communications Inc
9.4. Postmedia Network Canada Corp.
9.5. Torstar Corporation
9.6. Grupo Televisa S.A.B.
9.7. TV Azteca SAB de CV
9.8. Comcast Corporation
9.9. The Walt Disney Company
9.10. Sing Tao News Corp Ltd
9.11. WPP plc
9.12. AT&T Inc
9.13. Bertelsmann SE & Co. KGaA
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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Summary

North America (NAFTA) Media Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

The NAFTA Media industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: industry size (value 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the industry.

Key Highlights

- The North American Free Trade Agreement (NAFTA) is a trade agreement between the countries in North America: the US, Canada and Mexico. The media industry within the NAFTA countries had a total market value of $460.0 billion in 2021.The US was the fastest growing country, with a CAGR of -0.3% over the 2017-21 period.
- Within the media industry, the US is the leading country among the NAFTA bloc, with market revenues of $435.0 billion in 2021. This was followed by Canada and Mexico, with a value of $16.3 and $8.6 billion, respectively.
- The US is expected to lead the media industry in the NAFTA bloc, with a value of $501.3 billion in 2026, followed by Canada and Mexico with expected values of $18.6 and $10.5 billion, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the NAFTA media industry
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the NAFTA media industry
- Leading company profiles reveal details of key media industry players’ NAFTA operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the NAFTA media industry with five year forecasts
- Compares data from the US, Canada and Mexico, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the NAFTA media industry by value in 2022?
- What will be the size of the NAFTA media industry in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the NAFTA media industry?
- How has the industry performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the NAFTA media industry?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Media
2.1. Industry Outlook
3 Media in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Media in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Media in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Omnicom Group, Inc.
9.2. BCE Inc.
9.3. Shaw Communications Inc
9.4. Postmedia Network Canada Corp.
9.5. Torstar Corporation
9.6. Grupo Televisa S.A.B.
9.7. TV Azteca SAB de CV
9.8. Comcast Corporation
9.9. The Walt Disney Company
9.10. Sing Tao News Corp Ltd
9.11. WPP plc
9.12. AT&T Inc
9.13. Bertelsmann SE & Co. KGaA
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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