G8諸国メディア市場概要、競合分析、予測、2017-2026年G8 Countries Media Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 G8諸国メディア市場概要、競合分析、予測、2017-2026年 概要 G8のメディア産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーG8諸国メディア市場概要、競合分析、予測、2017-2026年概要 G8のメディア産業プロファイルは、産業規模(2018-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - G8諸国は2021年に7,406億ドルを世界のメディア産業に貢献し、2017年から2021年の年平均成長率(CAGR)は-0.2%。G8諸国は2026年には8,421億ドルに達すると予想され、2021年から26年のCAGRは2.6%である。 - G8諸国の中では、米国がメディア産業の主要国であり、2021年の市場収益は4350億ドルである。次いで日本が1,076億ドル、英国が679億ドルである。 - G8諸国のメディア産業は、2016年には米国が5,013億ドルで首位となり、次いで日本が1,135億ドル、英国が840億ドルと予想される。 スコープ - G8メディア産業の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、G8メディア産業の競争激化度、魅力度を把握。 - 主要企業のプロファイルにより、G8メディア業界の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。 - G8メディア産業の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。 - 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。 購入の理由 - 2022年のG8メディア産業の規模は? - 2027年のG8メディア産業規模は? - G8メディア業界の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の業界のパフォーマンスは? - G8メディア産業を構成する主要セグメントは何か? 目次Table of Contents1 Introduction 1.1. What is this report about? 1.2. Who is the target reader? 1.3. How to use this report 1.4. Definitions 2 Group of Eight (G8) Media 2.1. Industry Outlook 3 Media in Canada 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Media in France 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Macroeconomic Indicators 6.1. Country data 7 Media in Germany 7.1. Market Overview 7.2. Market Data 7.3. Market Segmentation 7.4. Market outlook 7.5. Five forces analysis 8 Macroeconomic Indicators 8.1. Country data 9 Media in Italy 9.1. Market Overview 9.2. Market Data 9.3. Market Segmentation 9.4. Market outlook 9.5. Five forces analysis 10 Macroeconomic Indicators 10.1. Country data 11 Media in Japan 11.1. Market Overview 11.2. Market Data 11.3. Market Segmentation 11.4. Market outlook 11.5. Five forces analysis 12 Macroeconomic Indicators 12.1. Country data 13 Media in Russia 13.1. Market Overview 13.2. Market Data 13.3. Market Segmentation 13.4. Market outlook 13.5. Five forces analysis 14 Macroeconomic Indicators 14.1. Country data 15 Media in The United Kingdom 15.1. Market Overview 15.2. Market Data 15.3. Market Segmentation 15.4. Market outlook 15.5. Five forces analysis 16 Macroeconomic Indicators 16.1. Country data 17 Media in The United States 17.1. Market Overview 17.2. Market Data 17.3. Market Segmentation 17.4. Market outlook 17.5. Five forces analysis 18 Macroeconomic Indicators 18.1. Country data 19 Company Profiles 19.1. Omnicom Group, Inc. 19.2. BCE Inc. 19.3. Shaw Communications Inc 19.4. Postmedia Network Canada Corp. 19.5. Torstar Corporation 19.6. Publicis Groupe SA 19.7. Bouygues SA 19.8. France Televisions SA 19.9. Dassault Systemes SA 19.10. Lagardere SCA 19.11. Vivendi S.A. 19.12. RTL Group SA 19.13. Axel Springer SE 19.14. Zweites Deutsches Fernsehen 19.15. Radiotelevisione italiana SpA 19.16. MFE-MediaForEurope N.V. 19.17. Arnoldo Mondadori Editore S.p.A. 19.18. AT&T Inc 19.19. GEDI Gruppo Editoriale SpA 19.20. NHK Spring Co Ltd 19.21. Nippon Television Holdings Inc 19.22. Hakuhodo DY Holdings Inc 19.23. Fuji Media Holdings Inc 19.24. Dentsu Group Inc. 19.25. Gazprombank 19.26. Sony Corporation of America 19.27. The Interpublic Group of Companies, Inc. 19.28. Sky Limited 19.29. Daily Mail and General Trust Plc. 19.30. British Broadcasting Corporation 19.31. Comcast Corporation 19.32. The Walt Disney Company 19.33. Sing Tao News Corp Ltd 19.34. WPP plc 19.35. Bertelsmann SE & Co. KGaA 20 Appendix 20.1. Methodology 20.2. About MarketLine
SummaryG8 Countries Media Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 Table of ContentsTable of Contents1 Introduction 1.1. What is this report about? 1.2. Who is the target reader? 1.3. How to use this report 1.4. Definitions 2 Group of Eight (G8) Media 2.1. Industry Outlook 3 Media in Canada 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Media in France 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Macroeconomic Indicators 6.1. Country data 7 Media in Germany 7.1. Market Overview 7.2. Market Data 7.3. Market Segmentation 7.4. Market outlook 7.5. Five forces analysis 8 Macroeconomic Indicators 8.1. Country data 9 Media in Italy 9.1. Market Overview 9.2. Market Data 9.3. Market Segmentation 9.4. Market outlook 9.5. Five forces analysis 10 Macroeconomic Indicators 10.1. Country data 11 Media in Japan 11.1. Market Overview 11.2. Market Data 11.3. Market Segmentation 11.4. Market outlook 11.5. Five forces analysis 12 Macroeconomic Indicators 12.1. Country data 13 Media in Russia 13.1. Market Overview 13.2. Market Data 13.3. Market Segmentation 13.4. Market outlook 13.5. Five forces analysis 14 Macroeconomic Indicators 14.1. Country data 15 Media in The United Kingdom 15.1. Market Overview 15.2. Market Data 15.3. Market Segmentation 15.4. Market outlook 15.5. Five forces analysis 16 Macroeconomic Indicators 16.1. Country data 17 Media in The United States 17.1. Market Overview 17.2. Market Data 17.3. Market Segmentation 17.4. Market outlook 17.5. Five forces analysis 18 Macroeconomic Indicators 18.1. Country data 19 Company Profiles 19.1. Omnicom Group, Inc. 19.2. BCE Inc. 19.3. Shaw Communications Inc 19.4. Postmedia Network Canada Corp. 19.5. Torstar Corporation 19.6. Publicis Groupe SA 19.7. Bouygues SA 19.8. France Televisions SA 19.9. Dassault Systemes SA 19.10. Lagardere SCA 19.11. Vivendi S.A. 19.12. RTL Group SA 19.13. Axel Springer SE 19.14. Zweites Deutsches Fernsehen 19.15. Radiotelevisione italiana SpA 19.16. MFE-MediaForEurope N.V. 19.17. Arnoldo Mondadori Editore S.p.A. 19.18. AT&T Inc 19.19. GEDI Gruppo Editoriale SpA 19.20. NHK Spring Co Ltd 19.21. Nippon Television Holdings Inc 19.22. Hakuhodo DY Holdings Inc 19.23. Fuji Media Holdings Inc 19.24. Dentsu Group Inc. 19.25. Gazprombank 19.26. Sony Corporation of America 19.27. The Interpublic Group of Companies, Inc. 19.28. Sky Limited 19.29. Daily Mail and General Trust Plc. 19.30. British Broadcasting Corporation 19.31. Comcast Corporation 19.32. The Walt Disney Company 19.33. Sing Tao News Corp Ltd 19.34. WPP plc 19.35. Bertelsmann SE & Co. KGaA 20 Appendix 20.1. Methodology 20.2. About MarketLine
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(映画・娯楽)の最新刊レポート
MarketLine社のMedia分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(media)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|