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北米(NAFTA)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年


North America (NAFTA) Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

北米(NAFTA)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年 概要 北米(NAFTA)の家電小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年、2026年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を... もっと見る

 

 

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2023年5月1日 US$795
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サマリー

北米(NAFTA)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年

概要

北米(NAFTA)の家電小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年、2026年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 北米自由貿易協定(NAFTA)は、北米諸国(米国、カナダ、メキシコ)間の貿易協定である。NAFTA諸国内の家電小売業界の2021年の市場総額は4,084億6,100万ドルであった。メキシコは最も急成長している国で、2017年から21年のCAGRは3.5%であった。
- 家電小売業界では、米国がNAFTA圏の中でトップであり、2021年の市場収益は3491億100万ドルであった。次いでメキシコが302億260万ドル、カナダが291億5,740万ドルである。
- NAFTA圏の家電小売業界は、2026年には米国が3,995億4,800万ドルで首位となり、メキシコが378億9,320万ドル、カナダが345億2,540万ドルでこれに続くと予想される。

スコープ

- NAFTA家電小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、NAFTA家電小売市場の競争激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、NAFTA家電小売市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- NAFTA家電小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。
- 米国、カナダ、メキシコのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2021年のNAFTA家電小売市場規模(金額ベース)は?
- 2026年のNAFTA家電小売市場規模は?
- NAFTA家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- NAFTA家電小売市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Consumer Electronics Retail
2.1. Industry Outlook
3 Consumer Electronics Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Consumer Electronics Retail in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Consumer Electronics Retail in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Mercado Libre Inc
9.2. Coppel SA de CV
9.3. Amazon.com, Inc.
9.4. Best Buy Co Inc
9.5. Apple Inc
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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Summary

North America (NAFTA) Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

The NAFTA Consumer Electronics Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The North American Free Trade Agreement (NAFTA) is a trade agreement between the countries in North America: the US, Canada and Mexico. The consumer electronics retail industry within the NAFTA countries had a total market value of $408,461.0 million in 2021.The Mexico was the fastest growing country, with a CAGR of 3.5% over the 2017-21 period.
- Within the consumer electronics retail industry, the US is the leading country among the NAFTA bloc, with market revenues of $349,101.0 million in 2021. This was followed by Mexico and Canada, with a value of $30,202.6 and $29,157.4 million, respectively.
- The US is expected to lead the consumer electronics retail industry in the NAFTA bloc, with a value of $399,548.0 million in 2026, followed by Mexico and Canada with expected values of $37,893.2 and $34,525.4 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the NAFTA consumer electronics retail market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the NAFTA consumer electronics retail market
- Leading company profiles reveal details of key consumer electronics retail market players’ NAFTA operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the NAFTA consumer electronics retail market with five year forecasts
- Compares data from the US, Canada and Mexico, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the NAFTA consumer electronics retail market by value in 2021?
- What will be the size of the NAFTA consumer electronics retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the NAFTA consumer electronics retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the NAFTA consumer electronics retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Consumer Electronics Retail
2.1. Industry Outlook
3 Consumer Electronics Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Consumer Electronics Retail in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Consumer Electronics Retail in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Mercado Libre Inc
9.2. Coppel SA de CV
9.3. Amazon.com, Inc.
9.4. Best Buy Co Inc
9.5. Apple Inc
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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