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G8諸国の家電小売市場の概要、競合分析と予測、2017-2026年


G8 Countries Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

G8諸国の家電小売市場の概要、競合分析と予測、2017-2026年 概要 G8の家電小売業界のプロファイルは、市場規模(2017-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供... もっと見る

 

 

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サマリー

G8諸国の家電小売市場の概要、競合分析と予測、2017-2026年

概要

G8の家電小売業界のプロファイルは、市場規模(2017-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要企業の主要財務指標や市場内の競争圧力の分析も掲載しています。

主要ハイライト

- G8諸国は2021年に6,573億4,400万ドルを世界の家電小売業界に貢献し、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は2.4%であった。G8諸国は、2026年には7,648億4,550万ドルに達すると予想され、2021~26年のCAGRは3.1%である。
- G8諸国の中では、米国が家電小売業界の主要国で、2021年の市場売上は3,491億100万ドルである。次いで日本が803億2,810万ドル、ドイツが702億2,900万ドルである。
- 2016年のG8諸国における家電小売業界の市場規模は、米国が3,995億4,800万ドルでトップ、次いで日本が946億9,240万ドル、ドイツが810億3,470万ドルと予想される。

スコープ

- G8家電小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、G8家電小売市場の競争力、魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、G8家電小売市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- G8家電小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます
- 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、各国の個別章も掲載

購入の理由

- 2021年のG8家電小売市場規模(金額ベース)は?
- 2026年のG8家電小売市場規模は?
- G8家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- G8家電小売市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Consumer Electronics Retail
2.1. Industry Outlook
3 Consumer Electronics Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Consumer Electronics Retail in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Consumer Electronics Retail in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Consumer Electronics Retail in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Consumer Electronics Retail in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Consumer Electronics Retail in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Consumer Electronics Retail in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Consumer Electronics Retail in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
19.1. Casino Guichard-Perrachon SA
19.2. Fnac Darty SA
19.3. notebooksbilliger.de AG
19.4. MediaMarktSaturn Retail Group
19.5. Euronics International BV
19.6. Yamada Holdings Co Ltd
19.7. Bic Camera Inc
19.8. M.video
19.9. Ulmart
19.10. Currys plc
19.11. Argos Ltd
19.12. Amazon.com, Inc.
19.13. Best Buy Co Inc
19.14. Apple Inc
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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Summary

G8 Countries Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

The G8 Consumer Electronics Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The G8 countries contributed $657,344.0 million in 2021 to the global consumer electronics retail industry, with a compound annual growth rate (CAGR) of 2.4% between 2017 and 2021. The G8 countries are expected to reach a value of $764,845.5 million in 2026, with a CAGR of 3.1% over the 2021-26 period.
- Among the G8 nations, the US is the leading country in the consumer electronics retail industry, with market revenues of $349,101.0 million in 2021. This was followed by Japan and Germany, with a value of $80,328.1 and $70,229.0 million, respectively.
- The US is expected to lead the consumer electronics retail industry in the G8 nations with a value of $399,548.0 million in 2016, followed by Japan and Germany with expected values of $94,692.4 and $81,034.7 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the G8 consumer electronics retail market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the G8 consumer electronics retail market
- Leading company profiles reveal details of key consumer electronics retail market players’ G8 operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the G8 consumer electronics retail market with five year forecasts
- Compares data from the US, Canada, Germany, France, UK, Italy, Russia and Japan, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the G8 consumer electronics retail market by value in 2021?
- What will be the size of the G8 consumer electronics retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the G8 consumer electronics retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the G8 consumer electronics retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Consumer Electronics Retail
2.1. Industry Outlook
3 Consumer Electronics Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Consumer Electronics Retail in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Consumer Electronics Retail in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Consumer Electronics Retail in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Consumer Electronics Retail in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Consumer Electronics Retail in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Consumer Electronics Retail in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Consumer Electronics Retail in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
19.1. Casino Guichard-Perrachon SA
19.2. Fnac Darty SA
19.3. notebooksbilliger.de AG
19.4. MediaMarktSaturn Retail Group
19.5. Euronics International BV
19.6. Yamada Holdings Co Ltd
19.7. Bic Camera Inc
19.8. M.video
19.9. Ulmart
19.10. Currys plc
19.11. Argos Ltd
19.12. Amazon.com, Inc.
19.13. Best Buy Co Inc
19.14. Apple Inc
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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