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BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年


BRIC Countries (Brazil, Russia, India, China) Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年 概要 BRIC諸国の家電小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年、2026年予測)を含むトップラインの... もっと見る

 

 

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2023年5月1日 US$995
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サマリー

BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年

概要

BRIC諸国の家電小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年、2026年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ブラジル、ロシア連邦、インド、中国(BRIC)は、家電小売業界の中でも新興の急成長国であり、2021年の市場総額は4,449億9,150万ドルであった。ブラジルは2017~21年のCAGRが9.4%で最も急成長した国である。
- 家電小売業界の中では、中国がBRICs諸国の中でトップで、2021年の市場収益は3,171億8,040万ドルであった。次いでインドが733億4570万ドル、ブラジルが296億6980万ドル、ロシアが248億6790万ドルである。
- BRICs諸国の家電小売業界では、2026年に中国が4,787億7,580万ドルで首位に立ち、次いでインドが1,375億9,250万ドル、ブラジルが441億8,780万ドル、ロシアが335億2,790万ドルと予想される。

スコープ

- BRICs家電小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、BRICs家電小売市場の競争激しさとその魅力を判断
- 主要企業のプロファイルから、BRICs家電小売市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- BRICs家電小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。
- ブラジル、ロシア、インド、中国のデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2021年のBRICs家電小売市場の規模は?
- 2026年のBRICs家電小売市場規模は?
- BRICs家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- BRICs家電小売市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Consumer Electronics Retail
2.1. Industry Outlook
3 Consumer Electronics Retail in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Consumer Electronics Retail in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Consumer Electronics Retail in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Consumer Electronics Retail in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
11.1. Via SA
11.2. Magazine Luiza SA
11.3. JD.com Inc
11.4. Suningcom Group Co Ltd
11.5. GOME Retail Holdings Ltd
11.6. Infiniti Retail Ltd
11.7. Reliance Industries Limited
11.8. M.video
11.9. Ulmart
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

 

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Summary

BRIC Countries (Brazil, Russia, India, China) Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

The BRIC Consumer Electronics Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Brazil, Russian Federation, India and China (BRIC) are the emerging and fast growing countries within the consumer electronics retail industry and had a total market value of $444,991.5 million in 2021. Brazil was the fastest growing country with a CAGR of 9.4% over the 2017-21 period.
- Within the consumer electronics retail industry, China is the leading country among the BRIC nations with market revenues of $317,108.0 million in 2021. This was followed by India, Brazil and Russia with a value of $73,345.7, $29,669.8, and $24,867.9 million, respectively.
- China is expected to lead the consumer electronics retail industry in the BRIC nations with a value of $478,775.8 million in 2026, followed by India, Brazil, Russia with expected values of $137,592.5, $44,187.8 and $33,527.9 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the BRIC consumer electronics retail market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the BRIC consumer electronics retail market
- Leading company profiles reveal details of key consumer electronics retail market players’ BRIC operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the BRIC consumer electronics retail market with five year forecasts
- Compares data from Brazil, Russia, India, and China, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the BRIC consumer electronics retail market by value in 2021?
- What will be the size of the BRIC consumer electronics retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the BRIC consumer electronics retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the BRIC consumer electronics retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Consumer Electronics Retail
2.1. Industry Outlook
3 Consumer Electronics Retail in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Consumer Electronics Retail in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Consumer Electronics Retail in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Consumer Electronics Retail in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
11.1. Via SA
11.2. Magazine Luiza SA
11.3. JD.com Inc
11.4. Suningcom Group Co Ltd
11.5. GOME Retail Holdings Ltd
11.6. Infiniti Retail Ltd
11.7. Reliance Industries Limited
11.8. M.video
11.9. Ulmart
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

 

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