BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年BRIC Countries (Brazil, Russia, India, China) Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年 概要 BRIC諸国の家電小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年、2026年予測)を含むトップラインの... もっと見る
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サマリーBRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の家電小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年概要 BRIC諸国の家電小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年、2026年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - ブラジル、ロシア連邦、インド、中国(BRIC)は、家電小売業界の中でも新興の急成長国であり、2021年の市場総額は4,449億9,150万ドルであった。ブラジルは2017~21年のCAGRが9.4%で最も急成長した国である。 - 家電小売業界の中では、中国がBRICs諸国の中でトップで、2021年の市場収益は3,171億8,040万ドルであった。次いでインドが733億4570万ドル、ブラジルが296億6980万ドル、ロシアが248億6790万ドルである。 - BRICs諸国の家電小売業界では、2026年に中国が4,787億7,580万ドルで首位に立ち、次いでインドが1,375億9,250万ドル、ブラジルが441億8,780万ドル、ロシアが335億2,790万ドルと予想される。 スコープ - BRICs家電小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、BRICs家電小売市場の競争激しさとその魅力を判断 - 主要企業のプロファイルから、BRICs家電小売市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。 - BRICs家電小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 - ブラジル、ロシア、インド、中国のデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。 購入の理由 - 2021年のBRICs家電小売市場の規模は? - 2026年のBRICs家電小売市場規模は? - BRICs家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - BRICs家電小売市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Introduction 1.1. What is this report about? 1.2. Who is the target reader? 1.3. How to use this report 1.4. Definitions 2 BRIC Consumer Electronics Retail 2.1. Industry Outlook 3 Consumer Electronics Retail in Brazil 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Consumer Electronics Retail in China 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Macroeconomic Indicators 6.1. Country data 7 Consumer Electronics Retail in India 7.1. Market Overview 7.2. Market Data 7.3. Market Segmentation 7.4. Market outlook 7.5. Five forces analysis 8 Macroeconomic Indicators 8.1. Country data 9 Consumer Electronics Retail in Russia 9.1. Market Overview 9.2. Market Data 9.3. Market Segmentation 9.4. Market outlook 9.5. Five forces analysis 10 Macroeconomic Indicators 10.1. Country data 11 Company Profiles 11.1. Via SA 11.2. Magazine Luiza SA 11.3. JD.com Inc 11.4. Suningcom Group Co Ltd 11.5. GOME Retail Holdings Ltd 11.6. Infiniti Retail Ltd 11.7. Reliance Industries Limited 11.8. M.video 11.9. Ulmart 12 Appendix 12.1. Methodology 12.2. About MarketLine
SummaryBRIC Countries (Brazil, Russia, India, China) Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 Table of ContentsTable of Contents1 Introduction 1.1. What is this report about? 1.2. Who is the target reader? 1.3. How to use this report 1.4. Definitions 2 BRIC Consumer Electronics Retail 2.1. Industry Outlook 3 Consumer Electronics Retail in Brazil 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Consumer Electronics Retail in China 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Macroeconomic Indicators 6.1. Country data 7 Consumer Electronics Retail in India 7.1. Market Overview 7.2. Market Data 7.3. Market Segmentation 7.4. Market outlook 7.5. Five forces analysis 8 Macroeconomic Indicators 8.1. Country data 9 Consumer Electronics Retail in Russia 9.1. Market Overview 9.2. Market Data 9.3. Market Segmentation 9.4. Market outlook 9.5. Five forces analysis 10 Macroeconomic Indicators 10.1. Country data 11 Company Profiles 11.1. Via SA 11.2. Magazine Luiza SA 11.3. JD.com Inc 11.4. Suningcom Group Co Ltd 11.5. GOME Retail Holdings Ltd 11.6. Infiniti Retail Ltd 11.7. Reliance Industries Limited 11.8. M.video 11.9. Ulmart 12 Appendix 12.1. Methodology 12.2. About MarketLine
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