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北米ビューティ&パーソナルケア市場予測 2022-2030


NORTH AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET FORECAST 2022-2030

主な調査結果 北米のビューティ&パーソナルケア市場は、予測期間である2022年から2030年にかけてCAGR2.90%を記録すると予想されています。健康志向の高まりと、肌の健康を維持するための健康的な製品への嗜好の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年8月15日 US$1,600
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155 英語

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サマリー

主な調査結果
北米のビューティ&パーソナルケア市場は、予測期間である2022年から2030年にかけてCAGR2.90%を記録すると予想されています。健康志向の高まりと、肌の健康を維持するための健康的な製品への嗜好の高まりが、市場成長の主な要因の1つとなっています。
市場インサイト
北米の美容・パーソナルケア市場の成長分析には、カナダと米国を評価します。カナダで顕著な製品カテゴリーは、スキンケア分野です。高品質でプレミアムな製品にお金をかけることを望む消費者が牽引しています。ソーシャルメディアは、カラーコスメティックブランドや流行のルックスを通じて消費者を惹きつける役割を果たし、売上を伸ばすツールとなっています。市場関係者は、2018年にビューティ&パーソナルケアのトレンドに合った製品を発売しました。ユニリーバは、本物志向、サステナブル、ナチュラル志向の若い消費者を、ヴィーガン対応のヘアケアやバス製品でつなぐ「Love Beauty and Planet」ブランドを立ち上げた。
米国では、天然素材のデオドラントが発売され、ブランドがバスケアやスキンケアにまで製品ラインを広げています。これは、制汗剤が体温に与える影響や、アルミニウムが腎臓機能に与える悪影響が認識され、高価な天然・有機デオドラントという新しいセグメントが形成されつつあるためと考えられています。
競争力のある洞察
市場における著名な企業には、Mary Kay Inc、花王株式会社、L'occitane International SA、L'Oréal SA、LYMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA (LYMH) 等が含まれます。
当社のレポート提供内容は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS
3.1.2. DEMAND FOR INNOVATIVE AND ECO-FRIENDLY PRODUCTS
3.1.3. E-COMMERCE CHANNELS INFLUENCING SALES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH MANUFACTURING AND MARKETING COSTS
3.2.2. EASY AVAILABILITY OF COUNTERFEIT PRODUCTS
3.2.3. MANIFESTATION OF HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS IN PRODUCTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. OPPORTUNITY MATRIX
4.5. VENDOR LANDSCAPE
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7. KEY BUYING CRITERIA
4.7.1. BRAND VALUE
4.7.2. PRODUCT REVIEWS
4.7.3. COST
4.7.4. FORMULATION
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC
5.2. BATH AND SHOWER
5.3. COLOR COSMETICS
5.4. FRAGRANCES
5.5. HAIR CARE
5.6. MEN'S GROOMING
5.7. ORAL CARE
5.8. SKIN CARE
5.9. SUN CARE
5.10. OTHER PRODUCTS (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC)
6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. HYPERMARKETS
6.2. SUPERMARKETS
6.3. BEAUTY SPECIALISTS
6.4. CHEMISTS/PHARMACIES
6.5. DRUGSTORES/PARA PHARMACIES
6.6. E-COMMERCE
6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
7.1. NORTH AMERICA
7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.2. KEY GROWTH ENABLERS
7.1.3. KEY CHALLENGES
7.1.4. KEY PLAYERS
7.1.5. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1. UNITED STATES
7.1.5.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.5.1.2. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1.3. MARKET SHARE ANALYSIS
7.1.5.1.4. BRAND SHARE ANALYSIS
7.1.5.2. CANADA
7.1.5.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.5.2.2. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.2.3. MARKET SHARE ANALYSIS
7.1.5.2.4. BRAND SHARE ANALYSIS
8. COMPANY PROFILES
8.1. AMOREPACIFIC CORP
8.2. ARABIAN OUD CO
8.3. BEIERSDORF AG
8.4. COLGATE-PALMOLIVE CO
8.5. COTY INC
8.6. ESTÉE LAUDER COS INC
8.7. HENKEL AG & CO KGAA
8.8. JOHNSON & JOHNSON INC
8.9. KAO CORP
8.10. L'ORÉAL GROUPE
8.11. LVMH MOËT HENNESSY LOUIS VUITTON SA
8.12. NATURA & CO
8.13. THE PROCTER & GAMBLE CO
8.14. PUIG SL
8.15. SHISEIDO CO LTD
8.16. UNILEVER GROUP

 

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Summary

KEY FINDINGS
The North America beauty & personal care market is set to register a CAGR of 2.90% during the forecast period, 2022-2030. The rising health & wellness trends and increasing preference for healthy products to maintain skin health are among the main drivers of market growth.
MARKET INSIGHTS
Canada and the United States are evaluated for the North America beauty & personal care market growth analysis. The prominent product category in Canada is the skin care segment. It is driven by consumers willing to splurge on high-quality and premium products. Social media has become a tool for increasing sales, with its role in engaging consumers through color cosmetics brands and trendy looks. The market players launched products in 2018 that fit the trend in beauty & personal care. Unilever launched the Love Beauty and Planet brand that connected the young consumers who were inclined towards authentic, sustainable, and natural brands, with vegan-friendly hair care and bath products.
In the U.S., there has been launch and expansion of natural deodorants, with brands extending their product lines to bath and skin care. This is accredited to the awareness of the negative effects of antiperspirants on body temperature, and aluminum on renal function, which is giving rise to a new and organized segment of expensive natural and organic deodorants.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the prominent companies in the market include Mary Kay Inc, Kao Corporation, L'occitane International SA, L’Oréal SA, LYMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA (LYMH), etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation cater to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter's Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS
3.1.2. DEMAND FOR INNOVATIVE AND ECO-FRIENDLY PRODUCTS
3.1.3. E-COMMERCE CHANNELS INFLUENCING SALES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH MANUFACTURING AND MARKETING COSTS
3.2.2. EASY AVAILABILITY OF COUNTERFEIT PRODUCTS
3.2.3. MANIFESTATION OF HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS IN PRODUCTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. OPPORTUNITY MATRIX
4.5. VENDOR LANDSCAPE
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7. KEY BUYING CRITERIA
4.7.1. BRAND VALUE
4.7.2. PRODUCT REVIEWS
4.7.3. COST
4.7.4. FORMULATION
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC
5.2. BATH AND SHOWER
5.3. COLOR COSMETICS
5.4. FRAGRANCES
5.5. HAIR CARE
5.6. MEN'S GROOMING
5.7. ORAL CARE
5.8. SKIN CARE
5.9. SUN CARE
5.10. OTHER PRODUCTS (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC)
6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. HYPERMARKETS
6.2. SUPERMARKETS
6.3. BEAUTY SPECIALISTS
6.4. CHEMISTS/PHARMACIES
6.5. DRUGSTORES/PARA PHARMACIES
6.6. E-COMMERCE
6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
7.1. NORTH AMERICA
7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.2. KEY GROWTH ENABLERS
7.1.3. KEY CHALLENGES
7.1.4. KEY PLAYERS
7.1.5. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1. UNITED STATES
7.1.5.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.5.1.2. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1.3. MARKET SHARE ANALYSIS
7.1.5.1.4. BRAND SHARE ANALYSIS
7.1.5.2. CANADA
7.1.5.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.5.2.2. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.2.3. MARKET SHARE ANALYSIS
7.1.5.2.4. BRAND SHARE ANALYSIS
8. COMPANY PROFILES
8.1. AMOREPACIFIC CORP
8.2. ARABIAN OUD CO
8.3. BEIERSDORF AG
8.4. COLGATE-PALMOLIVE CO
8.5. COTY INC
8.6. ESTÉE LAUDER COS INC
8.7. HENKEL AG & CO KGAA
8.8. JOHNSON & JOHNSON INC
8.9. KAO CORP
8.10. L'ORÉAL GROUPE
8.11. LVMH MOËT HENNESSY LOUIS VUITTON SA
8.12. NATURA & CO
8.13. THE PROCTER & GAMBLE CO
8.14. PUIG SL
8.15. SHISEIDO CO LTD
8.16. UNILEVER GROUP

 

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