北米ビューティ&パーソナルケア市場予測 2022-2030NORTH AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET FORECAST 2022-2030 主な調査結果 北米のビューティ&パーソナルケア市場は、予測期間である2022年から2030年にかけてCAGR2.90%を記録すると予想されています。健康志向の高まりと、肌の健康を維持するための健康的な製品への嗜好の... もっと見る
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サマリー主な調査結果北米のビューティ&パーソナルケア市場は、予測期間である2022年から2030年にかけてCAGR2.90%を記録すると予想されています。健康志向の高まりと、肌の健康を維持するための健康的な製品への嗜好の高まりが、市場成長の主な要因の1つとなっています。 市場インサイト 北米の美容・パーソナルケア市場の成長分析には、カナダと米国を評価します。カナダで顕著な製品カテゴリーは、スキンケア分野です。高品質でプレミアムな製品にお金をかけることを望む消費者が牽引しています。ソーシャルメディアは、カラーコスメティックブランドや流行のルックスを通じて消費者を惹きつける役割を果たし、売上を伸ばすツールとなっています。市場関係者は、2018年にビューティ&パーソナルケアのトレンドに合った製品を発売しました。ユニリーバは、本物志向、サステナブル、ナチュラル志向の若い消費者を、ヴィーガン対応のヘアケアやバス製品でつなぐ「Love Beauty and Planet」ブランドを立ち上げた。 米国では、天然素材のデオドラントが発売され、ブランドがバスケアやスキンケアにまで製品ラインを広げています。これは、制汗剤が体温に与える影響や、アルミニウムが腎臓機能に与える悪影響が認識され、高価な天然・有機デオドラントという新しいセグメントが形成されつつあるためと考えられています。 競争力のある洞察 市場における著名な企業には、Mary Kay Inc、花王株式会社、L'occitane International SA、L'Oréal SA、LYMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA (LYMH) 等が含まれます。 当社のレポート提供内容は以下の通りです。 - 市場全体の主要な知見を探る - 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン - すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. GROWING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS 3.1.2. DEMAND FOR INNOVATIVE AND ECO-FRIENDLY PRODUCTS 3.1.3. E-COMMERCE CHANNELS INFLUENCING SALES 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. HIGH MANUFACTURING AND MARKETING COSTS 3.2.2. EASY AVAILABILITY OF COUNTERFEIT PRODUCTS 3.2.3. MANIFESTATION OF HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS IN PRODUCTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. BRAND VALUE 4.7.2. PRODUCT REVIEWS 4.7.3. COST 4.7.4. FORMULATION 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC 5.2. BATH AND SHOWER 5.3. COLOR COSMETICS 5.4. FRAGRANCES 5.5. HAIR CARE 5.6. MEN'S GROOMING 5.7. ORAL CARE 5.8. SKIN CARE 5.9. SUN CARE 5.10. OTHER PRODUCTS (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC) 6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 6.1. HYPERMARKETS 6.2. SUPERMARKETS 6.3. BEAUTY SPECIALISTS 6.4. CHEMISTS/PHARMACIES 6.5. DRUGSTORES/PARA PHARMACIES 6.6. E-COMMERCE 6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. NORTH AMERICA 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 7.1.3. KEY CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED STATES 7.1.5.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.5.1.2. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1.3. MARKET SHARE ANALYSIS 7.1.5.1.4. BRAND SHARE ANALYSIS 7.1.5.2. CANADA 7.1.5.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.5.2.2. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.2.3. MARKET SHARE ANALYSIS 7.1.5.2.4. BRAND SHARE ANALYSIS 8. COMPANY PROFILES 8.1. AMOREPACIFIC CORP 8.2. ARABIAN OUD CO 8.3. BEIERSDORF AG 8.4. COLGATE-PALMOLIVE CO 8.5. COTY INC 8.6. ESTÉE LAUDER COS INC 8.7. HENKEL AG & CO KGAA 8.8. JOHNSON & JOHNSON INC 8.9. KAO CORP 8.10. L'ORÉAL GROUPE 8.11. LVMH MOËT HENNESSY LOUIS VUITTON SA 8.12. NATURA & CO 8.13. THE PROCTER & GAMBLE CO 8.14. PUIG SL 8.15. SHISEIDO CO LTD 8.16. UNILEVER GROUP
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. GROWING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS 3.1.2. DEMAND FOR INNOVATIVE AND ECO-FRIENDLY PRODUCTS 3.1.3. E-COMMERCE CHANNELS INFLUENCING SALES 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. HIGH MANUFACTURING AND MARKETING COSTS 3.2.2. EASY AVAILABILITY OF COUNTERFEIT PRODUCTS 3.2.3. MANIFESTATION OF HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS IN PRODUCTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. BRAND VALUE 4.7.2. PRODUCT REVIEWS 4.7.3. COST 4.7.4. FORMULATION 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC 5.2. BATH AND SHOWER 5.3. COLOR COSMETICS 5.4. FRAGRANCES 5.5. HAIR CARE 5.6. MEN'S GROOMING 5.7. ORAL CARE 5.8. SKIN CARE 5.9. SUN CARE 5.10. OTHER PRODUCTS (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC) 6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 6.1. HYPERMARKETS 6.2. SUPERMARKETS 6.3. BEAUTY SPECIALISTS 6.4. CHEMISTS/PHARMACIES 6.5. DRUGSTORES/PARA PHARMACIES 6.6. E-COMMERCE 6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. NORTH AMERICA 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 7.1.3. KEY CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED STATES 7.1.5.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.5.1.2. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1.3. MARKET SHARE ANALYSIS 7.1.5.1.4. BRAND SHARE ANALYSIS 7.1.5.2. CANADA 7.1.5.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.5.2.2. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.2.3. MARKET SHARE ANALYSIS 7.1.5.2.4. BRAND SHARE ANALYSIS 8. COMPANY PROFILES 8.1. AMOREPACIFIC CORP 8.2. ARABIAN OUD CO 8.3. BEIERSDORF AG 8.4. COLGATE-PALMOLIVE CO 8.5. COTY INC 8.6. ESTÉE LAUDER COS INC 8.7. HENKEL AG & CO KGAA 8.8. JOHNSON & JOHNSON INC 8.9. KAO CORP 8.10. L'ORÉAL GROUPE 8.11. LVMH MOËT HENNESSY LOUIS VUITTON SA 8.12. NATURA & CO 8.13. THE PROCTER & GAMBLE CO 8.14. PUIG SL 8.15. SHISEIDO CO LTD 8.16. UNILEVER GROUP
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