世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米ビューティ&パーソナルケア市場予測 2022-2030


NORTH AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET FORECAST 2022-2030

主な調査結果 北米のビューティ&パーソナルケア市場は、予測期間である2022年から2030年にかけてCAGR2.90%を記録すると予想されています。健康志向の高まりと、肌の健康を維持するための健康的な製品への嗜好の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年8月15日 US$1,600
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
155 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

主な調査結果
北米のビューティ&パーソナルケア市場は、予測期間である2022年から2030年にかけてCAGR2.90%を記録すると予想されています。健康志向の高まりと、肌の健康を維持するための健康的な製品への嗜好の高まりが、市場成長の主な要因の1つとなっています。
市場インサイト
北米の美容・パーソナルケア市場の成長分析には、カナダと米国を評価します。カナダで顕著な製品カテゴリーは、スキンケア分野です。高品質でプレミアムな製品にお金をかけることを望む消費者が牽引しています。ソーシャルメディアは、カラーコスメティックブランドや流行のルックスを通じて消費者を惹きつける役割を果たし、売上を伸ばすツールとなっています。市場関係者は、2018年にビューティ&パーソナルケアのトレンドに合った製品を発売しました。ユニリーバは、本物志向、サステナブル、ナチュラル志向の若い消費者を、ヴィーガン対応のヘアケアやバス製品でつなぐ「Love Beauty and Planet」ブランドを立ち上げた。
米国では、天然素材のデオドラントが発売され、ブランドがバスケアやスキンケアにまで製品ラインを広げています。これは、制汗剤が体温に与える影響や、アルミニウムが腎臓機能に与える悪影響が認識され、高価な天然・有機デオドラントという新しいセグメントが形成されつつあるためと考えられています。
競争力のある洞察
市場における著名な企業には、Mary Kay Inc、花王株式会社、L'occitane International SA、L'Oréal SA、LYMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA (LYMH) 等が含まれます。
当社のレポート提供内容は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS
3.1.2. DEMAND FOR INNOVATIVE AND ECO-FRIENDLY PRODUCTS
3.1.3. E-COMMERCE CHANNELS INFLUENCING SALES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH MANUFACTURING AND MARKETING COSTS
3.2.2. EASY AVAILABILITY OF COUNTERFEIT PRODUCTS
3.2.3. MANIFESTATION OF HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS IN PRODUCTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. OPPORTUNITY MATRIX
4.5. VENDOR LANDSCAPE
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7. KEY BUYING CRITERIA
4.7.1. BRAND VALUE
4.7.2. PRODUCT REVIEWS
4.7.3. COST
4.7.4. FORMULATION
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC
5.2. BATH AND SHOWER
5.3. COLOR COSMETICS
5.4. FRAGRANCES
5.5. HAIR CARE
5.6. MEN'S GROOMING
5.7. ORAL CARE
5.8. SKIN CARE
5.9. SUN CARE
5.10. OTHER PRODUCTS (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC)
6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. HYPERMARKETS
6.2. SUPERMARKETS
6.3. BEAUTY SPECIALISTS
6.4. CHEMISTS/PHARMACIES
6.5. DRUGSTORES/PARA PHARMACIES
6.6. E-COMMERCE
6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
7.1. NORTH AMERICA
7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.2. KEY GROWTH ENABLERS
7.1.3. KEY CHALLENGES
7.1.4. KEY PLAYERS
7.1.5. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1. UNITED STATES
7.1.5.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.5.1.2. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1.3. MARKET SHARE ANALYSIS
7.1.5.1.4. BRAND SHARE ANALYSIS
7.1.5.2. CANADA
7.1.5.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.5.2.2. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.2.3. MARKET SHARE ANALYSIS
7.1.5.2.4. BRAND SHARE ANALYSIS
8. COMPANY PROFILES
8.1. AMOREPACIFIC CORP
8.2. ARABIAN OUD CO
8.3. BEIERSDORF AG
8.4. COLGATE-PALMOLIVE CO
8.5. COTY INC
8.6. ESTÉE LAUDER COS INC
8.7. HENKEL AG & CO KGAA
8.8. JOHNSON & JOHNSON INC
8.9. KAO CORP
8.10. L'ORÉAL GROUPE
8.11. LVMH MOËT HENNESSY LOUIS VUITTON SA
8.12. NATURA & CO
8.13. THE PROCTER & GAMBLE CO
8.14. PUIG SL
8.15. SHISEIDO CO LTD
8.16. UNILEVER GROUP

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The North America beauty & personal care market is set to register a CAGR of 2.90% during the forecast period, 2022-2030. The rising health & wellness trends and increasing preference for healthy products to maintain skin health are among the main drivers of market growth.
MARKET INSIGHTS
Canada and the United States are evaluated for the North America beauty & personal care market growth analysis. The prominent product category in Canada is the skin care segment. It is driven by consumers willing to splurge on high-quality and premium products. Social media has become a tool for increasing sales, with its role in engaging consumers through color cosmetics brands and trendy looks. The market players launched products in 2018 that fit the trend in beauty & personal care. Unilever launched the Love Beauty and Planet brand that connected the young consumers who were inclined towards authentic, sustainable, and natural brands, with vegan-friendly hair care and bath products.
In the U.S., there has been launch and expansion of natural deodorants, with brands extending their product lines to bath and skin care. This is accredited to the awareness of the negative effects of antiperspirants on body temperature, and aluminum on renal function, which is giving rise to a new and organized segment of expensive natural and organic deodorants.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the prominent companies in the market include Mary Kay Inc, Kao Corporation, L'occitane International SA, L’Oréal SA, LYMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA (LYMH), etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation cater to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter's Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS
3.1.2. DEMAND FOR INNOVATIVE AND ECO-FRIENDLY PRODUCTS
3.1.3. E-COMMERCE CHANNELS INFLUENCING SALES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH MANUFACTURING AND MARKETING COSTS
3.2.2. EASY AVAILABILITY OF COUNTERFEIT PRODUCTS
3.2.3. MANIFESTATION OF HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS IN PRODUCTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. OPPORTUNITY MATRIX
4.5. VENDOR LANDSCAPE
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7. KEY BUYING CRITERIA
4.7.1. BRAND VALUE
4.7.2. PRODUCT REVIEWS
4.7.3. COST
4.7.4. FORMULATION
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC
5.2. BATH AND SHOWER
5.3. COLOR COSMETICS
5.4. FRAGRANCES
5.5. HAIR CARE
5.6. MEN'S GROOMING
5.7. ORAL CARE
5.8. SKIN CARE
5.9. SUN CARE
5.10. OTHER PRODUCTS (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC)
6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. HYPERMARKETS
6.2. SUPERMARKETS
6.3. BEAUTY SPECIALISTS
6.4. CHEMISTS/PHARMACIES
6.5. DRUGSTORES/PARA PHARMACIES
6.6. E-COMMERCE
6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
7.1. NORTH AMERICA
7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.2. KEY GROWTH ENABLERS
7.1.3. KEY CHALLENGES
7.1.4. KEY PLAYERS
7.1.5. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1. UNITED STATES
7.1.5.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.5.1.2. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1.3. MARKET SHARE ANALYSIS
7.1.5.1.4. BRAND SHARE ANALYSIS
7.1.5.2. CANADA
7.1.5.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.5.2.2. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.2.3. MARKET SHARE ANALYSIS
7.1.5.2.4. BRAND SHARE ANALYSIS
8. COMPANY PROFILES
8.1. AMOREPACIFIC CORP
8.2. ARABIAN OUD CO
8.3. BEIERSDORF AG
8.4. COLGATE-PALMOLIVE CO
8.5. COTY INC
8.6. ESTÉE LAUDER COS INC
8.7. HENKEL AG & CO KGAA
8.8. JOHNSON & JOHNSON INC
8.9. KAO CORP
8.10. L'ORÉAL GROUPE
8.11. LVMH MOËT HENNESSY LOUIS VUITTON SA
8.12. NATURA & CO
8.13. THE PROCTER & GAMBLE CO
8.14. PUIG SL
8.15. SHISEIDO CO LTD
8.16. UNILEVER GROUP

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/20 10:26

143.76 円

160.81 円

193.57 円

ページTOPに戻る