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ロケーションインテリジェンス市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Location Intelligence Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のロケーションインテリジェンス市場は、2021年に146億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.8%を示し、2027年までに339億米ドルに達すると予測しています。COVI... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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144 英語

 

サマリー

世界のロケーションインテリジェンス市場は、2021年に146億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.8%を示し、2027年までに339億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

ロケーションインテリジェンス(LI)とは、より多くの情報に基づいた合理的なビジネス上の意思決定を行うためのジオデータの収集と分析を指します。組織では、ビッグデータの収集と編集、特定のニーズに関連するパターンと傾向の検出、および効果的な戦略的意思決定に活用されています。また、政府機関では、リソースの割り当て、公共の安全への影響、不正や乱用との戦いに利用されています。さらに、ジオターゲット広告の新たなトレンドにより、消費者行動に関する独自の洞察を得るために、LIの応用はさらに拡大しています。

デジタル化の進展、モノのインターネット(IoT)によるデバイス接続の増加、ビジネスデータの増大により、世界中の企業がLIを採用する傾向にあります。LIは、競争力を維持し、最新の消費者動向を明らかにし、既存のビジネスインテリジェンス(BI)および分析機能を強化する上で役立ちます。さらに、銀行、金融サービス、保険(BFSI)の分野では、不正行為の効果的な検出、正当な請求に対するフラグの回避、特別なオファーの促進を目的として導入が進められています。また、スタジアム、リゾート、空港などの大規模な施設において、顧客体験を向上させるために、道案内アラート、迅速な商品配送、効果的な待ち行列管理も提供します。これとは別に、LIの利点に関する意識の高まりにより、電気自動車(EV)用充電ポイントの展開、5Gネットワークの展開、IoTドローン分析への応用が拡大しています。また、医療クリニックの立地選定や、教育・研修分野での採用プロセスの改善などにも需要が高まると予想されます。

主な市場セグメンテーション
IMARC Groupは、世界のロケーションインテリジェンス市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、サービス、アプリケーション、エンドユース産業に基づいて市場を分類しています。

サービス別の内訳

コンサルティング
システムインテグレーション
その他

アプリケーション別構成比

営業・マーケティング最適化
リモートモニタリング
ワークフォースマネジメント
アセットマネジメント
ファシリティマネジメント
リスクマネジメント
顧客管理
その他

エンドユーザー業界別構成比

輸送・ロジスティクス
小売・消費財
政府・防衛
製造・産業
IT・通信
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合状況。
オートデスク、ESRI、HERE Global B.V.、Liberty Broadband Corporation、Navizon Inc.、Pitney Bowes Inc.、Qualcomm Technologies inc、SuperMap Software Co.Ltd.、TIBCO Software Inc.、Trimble Inc.、Wireless Logic Limited。

本レポートで回答した主な質問
世界のロケーションインテリジェンス市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のロケーションインテリジェンス市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
サービス別の市場構成は?
アプリケーション別の市場構成は?
最終使用産業に基づく市場のブレークアップは?
業界のバリューチェーンにおける各ステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のロケーションインテリジェンス市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Location Intelligence Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Service
6.1 Consulting
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 System Integration
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Sales and Marketing Optimization
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Remote Monitoring
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Workforce Management
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Asset Management
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Facility Management
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Risk Management
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
7.7 Customer Management
7.7.1 Market Trends
7.7.2 Market Forecast
7.8 Others
7.8.1 Market Trends
7.8.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End Use Industry
8.1 Transportation and Logistics
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retail and Consumer Goods
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Government and Defense
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Manufacturing and Industrial
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 IT and Telecom
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Autodesk Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 ESRI
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 SWOT Analysis
14.3.3 HERE Global B.V.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Liberty Broadband Corporation
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Navizon Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Pitney Bowes Inc.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Qualcomm Technologies inc
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 SuperMap Software Co. Ltd.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.9 TIBCO Software Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 SWOT Analysis
14.3.10 Trimble Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Wireless Logic Limited
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global location intelligence market reached a value of US$ 14.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 33.9 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 15.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Location intelligence (LI) refers to the collection and analysis of geodata for making more informed and rational business decisions. It is utilized by organizations for collecting and compiling big data and detecting patterns and trends that relate to specific needs, and making effective strategic decisions. It is also used by government entities to allocate resources, impact public safety, combat fraud and abuse. Moreover, due to the emerging trend of geotargeted advertising, the application of LI is expanding further to gain unique insights into consumer behaviors.

Rising digitalization, increasing device connectivity on account of the Internet of Things (IoT), and the escalating volume of business data are encouraging organizations worldwide to adopt LI. It helps them in remaining competitive, revealing the latest consumer trends, and enhancing existing business intelligence (BI) and analytics capabilities. Additionally, it is gaining traction in the banking, financial services, and insurance (BFSI) sector to effectively detect fraud, avoid flagging legitimate charges, and promote special offers. It also provides way-finding alerts, quicker product delivery, effective queue management for enhancing customer experience in large venues like stadiums, resorts, and airports. Apart from this, the growing awareness about the benefits of LI is expanding its application in charging point rollout for electric vehicles (EVs), 5G network deployment, and IoT drone analytics. Its demand is anticipated to rise for providing health clinic site selection and improving recruitment processes in the education and training sector.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global location intelligence market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on service, application and end use industry.

Breakup by Service:

Consulting
System Integration
Others

Breakup by Application:

Sales and Marketing Optimization
Remote Monitoring
Workforce Management
Asset Management
Facility Management
Risk Management
Customer Management
Others

Breakup by End Use Industry:

Transportation and Logistics
Retail and Consumer Goods
Government and Defense
Manufacturing and Industrial
IT and Telecom
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Autodesk Inc., ESRI, HERE Global B.V., Liberty Broadband Corporation, Navizon Inc., Pitney Bowes Inc., Qualcomm Technologies inc, SuperMap Software Co. Ltd., TIBCO Software Inc., Trimble Inc. and Wireless Logic Limited.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global location intelligence market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global location intelligence market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the service?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the end use industry?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global location intelligence market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Location Intelligence Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Service
6.1 Consulting
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 System Integration
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Sales and Marketing Optimization
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Remote Monitoring
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Workforce Management
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Asset Management
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Facility Management
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Risk Management
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
7.7 Customer Management
7.7.1 Market Trends
7.7.2 Market Forecast
7.8 Others
7.8.1 Market Trends
7.8.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End Use Industry
8.1 Transportation and Logistics
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retail and Consumer Goods
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Government and Defense
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Manufacturing and Industrial
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 IT and Telecom
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Autodesk Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 ESRI
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 SWOT Analysis
14.3.3 HERE Global B.V.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Liberty Broadband Corporation
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Navizon Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Pitney Bowes Inc.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Qualcomm Technologies inc
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 SuperMap Software Co. Ltd.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.9 TIBCO Software Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 SWOT Analysis
14.3.10 Trimble Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Wireless Logic Limited
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

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