ロケーションインテリジェンス市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Location Intelligence Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のロケーションインテリジェンス市場は、2021年に146億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.8%を示し、2027年までに339億米ドルに達すると予測しています。COVI... もっと見る
サマリー世界のロケーションインテリジェンス市場は、2021年に146億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR15.8%を示し、2027年までに339億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。ロケーションインテリジェンス(LI)とは、より多くの情報に基づいた合理的なビジネス上の意思決定を行うためのジオデータの収集と分析を指します。組織では、ビッグデータの収集と編集、特定のニーズに関連するパターンと傾向の検出、および効果的な戦略的意思決定に活用されています。また、政府機関では、リソースの割り当て、公共の安全への影響、不正や乱用との戦いに利用されています。さらに、ジオターゲット広告の新たなトレンドにより、消費者行動に関する独自の洞察を得るために、LIの応用はさらに拡大しています。 デジタル化の進展、モノのインターネット(IoT)によるデバイス接続の増加、ビジネスデータの増大により、世界中の企業がLIを採用する傾向にあります。LIは、競争力を維持し、最新の消費者動向を明らかにし、既存のビジネスインテリジェンス(BI)および分析機能を強化する上で役立ちます。さらに、銀行、金融サービス、保険(BFSI)の分野では、不正行為の効果的な検出、正当な請求に対するフラグの回避、特別なオファーの促進を目的として導入が進められています。また、スタジアム、リゾート、空港などの大規模な施設において、顧客体験を向上させるために、道案内アラート、迅速な商品配送、効果的な待ち行列管理も提供します。これとは別に、LIの利点に関する意識の高まりにより、電気自動車(EV)用充電ポイントの展開、5Gネットワークの展開、IoTドローン分析への応用が拡大しています。また、医療クリニックの立地選定や、教育・研修分野での採用プロセスの改善などにも需要が高まると予想されます。 主な市場セグメンテーション IMARC Groupは、世界のロケーションインテリジェンス市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、サービス、アプリケーション、エンドユース産業に基づいて市場を分類しています。 サービス別の内訳 コンサルティング システムインテグレーション その他 アプリケーション別構成比 営業・マーケティング最適化 リモートモニタリング ワークフォースマネジメント アセットマネジメント ファシリティマネジメント リスクマネジメント 顧客管理 その他 エンドユーザー業界別構成比 輸送・ロジスティクス 小売・消費財 政府・防衛 製造・産業 IT・通信 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 オートデスク、ESRI、HERE Global B.V.、Liberty Broadband Corporation、Navizon Inc.、Pitney Bowes Inc.、Qualcomm Technologies inc、SuperMap Software Co.Ltd.、TIBCO Software Inc.、Trimble Inc.、Wireless Logic Limited。 本レポートで回答した主な質問 世界のロケーションインテリジェンス市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のロケーションインテリジェンス市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? サービス別の市場構成は? アプリケーション別の市場構成は? 最終使用産業に基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のロケーションインテリジェンス市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Location Intelligence Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Service 6.1 Consulting 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 System Integration 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Others 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Sales and Marketing Optimization 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Remote Monitoring 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Workforce Management 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Asset Management 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Facility Management 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Risk Management 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Customer Management 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 7.8 Others 7.8.1 Market Trends 7.8.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use Industry 8.1 Transportation and Logistics 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail and Consumer Goods 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Government and Defense 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Manufacturing and Industrial 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 IT and Telecom 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Autodesk Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 ESRI 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 SWOT Analysis 14.3.3 HERE Global B.V. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Liberty Broadband Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Navizon Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Pitney Bowes Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Qualcomm Technologies inc 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 SuperMap Software Co. Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 TIBCO Software Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 SWOT Analysis 14.3.10 Trimble Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Wireless Logic Limited 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global location intelligence market reached a value of US$ 14.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 33.9 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 15.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Location Intelligence Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Service 6.1 Consulting 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 System Integration 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Others 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Sales and Marketing Optimization 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Remote Monitoring 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Workforce Management 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Asset Management 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Facility Management 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Risk Management 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Customer Management 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 7.8 Others 7.8.1 Market Trends 7.8.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use Industry 8.1 Transportation and Logistics 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail and Consumer Goods 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Government and Defense 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Manufacturing and Industrial 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 IT and Telecom 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Autodesk Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 ESRI 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 SWOT Analysis 14.3.3 HERE Global B.V. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Liberty Broadband Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Navizon Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Pitney Bowes Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Qualcomm Technologies inc 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 SuperMap Software Co. Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 TIBCO Software Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 SWOT Analysis 14.3.10 Trimble Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Wireless Logic Limited 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(intelligence)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |