世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オイルフィルター市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Oil Filter Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のオイルフィルター市場は、2021年に32億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.8%を示し、2027年までに44億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年4月14日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
108 英語

 

サマリー

世界のオイルフィルター市場は、2021年に32億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.8%を示し、2027年までに44億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

オイルフィルターとは、自動車オイルに含まれる不純物や異物を除去するための装置である。汚れやスラッジを除去することで、オイルを安全かつ無害に保ち、エンジンを早期摩耗から保護し、効率的に機能させ、排出ガスを削減し、燃料の総消費量を減少させることができる。オイルがろ過されないまま放置されると飽和状態になるため、汚染物質がエンジンにダメージを与えるのを防ぐのに役立ちます。さらに、交換が簡単で残留物がなく、オイルの冷却と圧力の監視に役立ちます。オイルフィルターの市場動向
オイルフィルターの売上高は、温室効果ガス(GHGs)の排出が多いことから、個人だけでなく、いくつかの国の政府機関でも環境への懸念が高まっていることが主な要因となっています。これに伴い、自動車の安全性とエンジン性能の向上に対するニーズが高まっており、市場の成長が加速しています。これとは別に、急成長する自動車産業と建設ラッシュによる商用車の生産増が、世界中でオイルフィルター需要を喚起しています。さらに、大手メーカーは、オイルフィルターにクリーンな燃料レベルを導入するために、研究開発活動(R&D)に多額の資金を投入しています。さらに、世界中の自動車所有者は、自動車の生産性と寿命を向上させるために予防保守に力を入れています。これが市場の成長を後押ししています。さらに、自動車と関連機能の継続的な品質向上により、稼働中の自動車の平均年齢が上昇しており、市場参加者に有利な成長機会を提供することが予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、オイルフィルターの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、最終用途と燃料の種類に基づいて市場を分類しています。

エンドユーザー別の内訳乗用車
商用車
二輪車
その他

急速な都市化、可処分所得の増加、ライフスタイルの変化により、現在、乗用車が最大のシェアを占めています。

燃料別構成比

ガソリン
ディーゼル

現在、ガソリンが全体のシェアの大半を占めています。

地域別構成比アジア太平洋地域
北アメリカ
欧州
中近東・アフリカ
中南米

競争環境。
本レポートでは、市場の競争環境について分析し、業界で事業を展開する主要企業の詳細なプロフィールも掲載しています。これらのプレイヤーには、Ahlstrom-Munksjö Oyj、CLARCOR Inc.、株式会社デンソー、MAHLE GmbH、およびMANN+HUMMEL International GmbH & Co.KGです。本レポートで回答した主な質問
1.2021年のオイルフィルターの世界市場規模は?
2.2022年~2027年のオイルフィルターの世界市場の成長率はどのくらいと予想されますか?
3.オイルフィルターの世界市場を牽引する主要因は?
4.COVID-19がオイルフィルターの世界市場に与えた影響とは?
5.オイルフィルターの世界市場の最終用途別の内訳は?
6.オイルフィルタの世界市場の燃料タイプ別内訳は?
7.オイルフィルターの世界市場における主要地域は?
8.オイルフィルターの世界市場における主要なプレイヤー/企業は?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Oil Filter Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by End-Use
. 5.5 Market Breakup by Fuel Type
5.6 Market Breakup by Region
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Raw Material Procurement
5.9.4 Manufacturing
5.9.5 Marketing
5.9.6 Distribution
5.9.7 End-Use
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by End-Use
6.1 Passenger Cars
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Commercial Vehicles
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Two-Wheelers
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Fuel Type
7.1 Gasoline
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Diesel
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 Asia Pacific
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 North America
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Middle East and Africa
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Latin America
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Imports and Exports
9.1 Imports by Major Countries
9.2 Exports by Major Countries
10 Oil Filter Manufacturing Process
10.1 Product Overview
10.2 Raw Material Requirements
10.3 Manufacturing Process
10.4 Key Success and Risk Factors
11 Competitive Landscape
11.1 Market Structure
11.2 Key Players
11.3 Profiles of Key Players
11.3.1 Ahlstrom
11.3.2 CLARCOR Inc.
11.3.3 DENSO
11.3.4 MAHLE
11.3.5 MANN+HUMMEL

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global oil filter market reached a value of US$ 3.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Oil filter is a device designed for eliminating impurities and foreign particles from automobile oils. It removes dirt and sludge, which further helps in keeping the oil safe and unadulterated, protecting the engine from premature wearing, enabling it to function efficiently, reducing emissions and decreasing the overall consumption of fuel. Its utilization assists in preventing contaminants from damaging the engine as oil left unfiltered can become saturated. Besides this, it is easy to replace and leaves no residue and helps in cooling the oil and monitoring the pressure. Oil Filter Market Trends:
The increasing sales of oil filters are predominantly dependent on the growing environmental concerns among individuals as well as governing agencies of several countries due to considerable emissions of greenhouse gases (GHGs). In line with this, the rising need for vehicle safety and enhancing the overall performance of the engine is strengthening the growth of the market. Apart from this, the burgeoning automotive industry, in confluence with the increasing production of commercial vehicles on account of the surging construction activities, is catalyzing the demand for oil filters around the world. Moreover, leading manufacturers are significantly funding research and development activities (R&D) to introduce clean fuel levels in oil filters. Besides this, vehicle owners worldwide are focusing on preventive maintenance to increase the productivity and longevity of vehicles. This, in turn, is impelling the growth of the market. Furthermore, the growing average age of vehicles in operation due to continual improvement in the quality of vehicles and associated functionalities is envisaged to offer lucrative growth opportunities to market players.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global oil filter market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on end-use and fuel type.

Breakup by End-Use: Passenger Cars
Commercial Vehicles
Two-Wheelers
Others

Passenger cars currently hold the largest market share on account of rapid urbanization, inflating disposable incomes and consequently altering lifestyles.

Breakup by Fuel Type:

Gasoline
Diesel

At present, gasoline accounts for the majority of the total market share.

Breakup by Region: Asia Pacific
North America
Europe
Middle East and Africa
Latin America

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the market has been analyzed in the report, along with the detailed profiles of the major players operating in the industry. Some of these players are Ahlstrom-Munksjö Oyj, CLARCOR Inc., DENSO Corporation, MAHLE GmbH, and MANN+HUMMEL International GmbH & Co. KG. Key Questions Answered in This Report
1. What was the size of the global oil filter market in 2021?
2. What is the expected growth rate of the global oil filter market during 2022-2027?
3. What are the key factors driving the global oil filter market?
4. What has been the impact of COVID-19 on the global oil filter market?
5. What is the breakup of the global oil filter market based on the end-use?
6. What is the breakup of the global oil filter market based on the fuel type?
7. What are the key regions in the global oil filter market?
8. Who are the key players/companies in the global oil filter market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Oil Filter Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by End-Use
. 5.5 Market Breakup by Fuel Type
5.6 Market Breakup by Region
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Raw Material Procurement
5.9.4 Manufacturing
5.9.5 Marketing
5.9.6 Distribution
5.9.7 End-Use
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by End-Use
6.1 Passenger Cars
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Commercial Vehicles
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Two-Wheelers
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Fuel Type
7.1 Gasoline
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Diesel
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 Asia Pacific
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 North America
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Middle East and Africa
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Latin America
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Imports and Exports
9.1 Imports by Major Countries
9.2 Exports by Major Countries
10 Oil Filter Manufacturing Process
10.1 Product Overview
10.2 Raw Material Requirements
10.3 Manufacturing Process
10.4 Key Success and Risk Factors
11 Competitive Landscape
11.1 Market Structure
11.2 Key Players
11.3 Profiles of Key Players
11.3.1 Ahlstrom
11.3.2 CLARCOR Inc.
11.3.3 DENSO
11.3.4 MAHLE
11.3.5 MANN+HUMMEL

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る