スマートテキスタイル市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Smart Textiles Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のスマートテキスタイル市場は、2021年に30億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR29.1%を示し、2027年までに136億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不... もっと見る
サマリー世界のスマートテキスタイル市場は、2021年に30億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR29.1%を示し、2027年までに136億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。スマートテキスタイル(e-テキスタイル)は、導電糸と電子部品が埋め込まれた布地を指します。スマートテキスタイルには、パッシブ型スマートテキスタイルとアクティブ型スマートテキスタイルの2種類があります。スマートテキスタイルは、環境変化を感知し、機械的、熱的、化学的な操作に自動的に反応することができる。また、これらのテキスタイルは、他のデバイスとの通信、エネルギーの伝導、他の素材やテキスタイルの物理的特性の改変を行い、着用者を環境危険から保護することができます。ある種の繊維はデザインやファッションの目的で使用され、ある種の繊維は人間の機能を促進するために使用されます。これらの利点から、繊維は軍事、ヘルスケア、輸送、エンターテインメント、スポーツ・フィットネスなど、さまざまな産業で幅広く使用されています。 スマートテキスタイルとウェアラブルデバイスの統合が進むとともに、エレクトロニクスの小型化という新たなトレンドが、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。ヘルスケアやスポーツの分野では、筋肉の振動をモニターしたり、体温を調節したり、さまざまな危険から身を守ったりするために、スマートテキスタイルが使用されるようになってきています。さらに、エレクトロニクス分野におけるいくつかの技術革新により、スマートテキスタイルとセンサー、バッテリー、制御コンソールなどの小型電子部品との統合が促進され、ウェアラブル機器や電子機器に搭載されるようになっています。さらに、防衛分野での製品採用の増加が、もうひとつの成長促進要因として作用しています。例えば、スマートテキスタイルは、健康モニタリング、有線・無線通信、優れた機動性、熱・低温ストレスの感知、カモフラージュのために防衛機器と組み合わされています。これは、技術の進歩や広範な研究開発(R&D)活動とともに、市場をさらに押し上げると予測されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のスマートテキスタイル市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、機能性、最終用途分野に基づいて分類しています。 タイプ別の内訳 パッシブ・スマートテキスタイル アクティブスマートテキスタイル 機能別構成比。 センシング エネルギーハーベスティング 発光と美学 熱電変換 その他 最終用途別構成比: 軍事・防衛 ヘルスケア スポーツ・フィットネス ファッション・エンターテインメント 交通・運輸 建築 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとして、Adidas AG、AiQ Smart Clothing Inc.、Clothing+、Dupont De Nemours Inc.、Gentherm Incorporated、Google LLC、Interactive Wear AG、Ohmatex A/S、Schoeller Textil AG、Sensoria Inc、 Texas Instruments Incorporated、Textronics、Vista Medical Ltd. 等があげられます。本レポートで回答した主な質問 スマートテキスタイルの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のスマートテキスタイル市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場とは? タイプ別の市場構成は? 機能別の市場構成は? エンドユーザー部門に基づく市場の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のスマートテキスタイル市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Smart Textiles Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Passive 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Active 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Functionality 7.1 Sensing 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Energy Harvesting 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Luminescence and Aesthetics 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Thermoelectricity 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End-Use Sector 8.1 Military and Protection 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Healthcare 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Sports and Fitness 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Fashion and Entertainment 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Transportation 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Architecture 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Adidas AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 AiQ Smart Clothing Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Clothing+ 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Dupont De Nemours Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Gentherm Incorporated 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.6 Google LLC 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 Interactive Wear AG 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 Ohmatex A/S 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 Schoeller Textil AG 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Sensoria Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Texas Instruments Incorporated 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Textronics 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 Vista Medical Ltd. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio
SummaryThe global smart textiles market reached a value of US$ 3.0 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 13.6 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 29.1% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Smart Textiles Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Passive 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Active 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Functionality 7.1 Sensing 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Energy Harvesting 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Luminescence and Aesthetics 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Thermoelectricity 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End-Use Sector 8.1 Military and Protection 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Healthcare 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Sports and Fitness 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Fashion and Entertainment 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Transportation 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Architecture 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Others 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Adidas AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 AiQ Smart Clothing Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Clothing+ 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Dupont De Nemours Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Gentherm Incorporated 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.6 Google LLC 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 Interactive Wear AG 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 Ohmatex A/S 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 Schoeller Textil AG 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Sensoria Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Texas Instruments Incorporated 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Textronics 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 Vista Medical Ltd. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(textiles)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |