ディスプレイ市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Display Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のディスプレイ市場は、2021年に1,515億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.10%を示し、2027年には1973億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不... もっと見る
サマリー世界のディスプレイ市場は、2021年に1,515億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.10%を示し、2027年には1973億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、パンデミックの最終使用産業に対する直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。ディスプレイは、情報を画面を通して触覚的または視覚的に提示するために使用される出力装置である。液晶ディスプレイ(LCD)、ブラウン管(CRT)、発光ダイオード(LED)、ガスプラズマ、グラフィック画像やテキストを表示する投影面などがある。水分、湿度、日光、厳しい天候、風などに耐えられるように製造されている。ノートパソコン、携帯電話、タブレット、テレビ、スマートウォッチ、コンピューター、医療用モニターなどに広く使用されています。ディスプレイは、スピーカー、ビデオ通話機能、内蔵カメラと一体化したサイズや高度なバリエーションが豊富に用意されています。ディスプレイは生産性や利便性を高め、人目を引き、視覚的にも魅力的な製品です。その結果、自動車、スポーツ、建設、医療、エンターテインメント、小売など、さまざまな業界で広く使用されています。 ディスプレイの市場動向。 自動車産業で広く製品が採用されていることが、市場の明るい見通しを生み出している重要な要因の一つです。ディスプレイは、デジタルダッシュボード、バックミラー、ナビゲーションシステム、ヘッドアップディスプレイなどの車載用表示装置に広く使用されています。さらに、運輸業界における製品需要の増加が、市場の成長に好影響を与えています。ディスプレイは、電車の駅や空港、バス停などで、到着や出発、遅延の可能性に関する情報を一般に提供するために使用されています。さらに、リアルタイムモニタリングを支援し、リモートアクセスを提供するモノのインターネット(IoT)や人工知能(AI)ソリューションと統合されたスマートディスプレイの導入など、さまざまな技術的進歩が市場成長に弾みをつけています。これに伴い、柔軟性、輝度の向上、低消費電力などの理由から、テレビ、コンピュータ、スマートフォンなどの家電機器におけるフレキシブルディスプレイ技術の需要が増加していることも、市場成長にプラスの影響を与えています。その他、エレクトロニクス産業の大幅な拡大や医療分野での製品採用の広がりなどが、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のディスプレイ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、ディスプレイのタイプ、技術、アプリケーション、産業分野に基づいて市場を分類しています。 ディスプレイの種類別構成。 フラットパネルディスプレイ フレキシブルパネルディスプレイ 透明パネルディスプレイ 技術別構成比。 有機EL 量子ドット LED 液晶ディスプレイ 電子ペーパー その他 アプリケーション別構成比 スマートフォン、タブレット スマートウェアラブル テレビ、デジタルサイネージ PCおよびノートパソコン 車載ディスプレイ その他 産業分野別構成比。 BFSI 小売 ヘルスケア コンシューマーエレクトロニクス 軍事・防衛 自動車 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境も、AU Optronics Corp.、BOE Technology Group Co.Ltd.、Corning Incorporated、DuPont de Nemours Inc.、E Ink Holdings Inc、HP Inc、Innolux Corporation、Lyard Optoelectronic、LG Display Co.Ltd.、Qisda Corporation、Samsung Electronics Co.Ltd.、セイコーエプソン株式会社、シャープ株式会社、ソニー株式会社。本レポートで回答した主な質問 世界のディスプレイ市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のディスプレイ市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? ディスプレイの種類に基づく市場の内訳は? 技術別の市場構成は? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? 産業分野別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のディスプレイ市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Display Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Display Type 6.1 Flat Panel Display 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Flexible Panel Display 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Transparent Panel Display 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 OLED 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Quantum Dot 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 LED 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 LCD 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 E-Paper 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Smartphone and Tablet 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Smart Wearable 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Television and Digital Signage 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 PC and Laptop 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Vehicle Display 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Industry Vertical 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Healthcare 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Consumer Electronics 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Military and Defense 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Automotive 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AU Optronics Corp. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 BOE Technology Group Co. Ltd. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.3 Corning Incorporated 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 DuPont de Nemours Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 E Ink Holdings Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 HP Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Innolux Corporation 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 Leyard Optoelectronic 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 LG Display Co. Ltd. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.10 Qisda Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Samsung Electronics Co. Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Seiko Epson Corporation 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Sharp Corporation 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.13.4 SWOT Analysis 15.3.14 Sony Corporation 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio 15.3.14.3 Financials 15.3.14.4 SWOT Analysis
SummaryThe global display market reached a value of US$ 151.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 197.3 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Display Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Display Type 6.1 Flat Panel Display 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Flexible Panel Display 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Transparent Panel Display 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 OLED 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Quantum Dot 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 LED 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 LCD 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 E-Paper 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Smartphone and Tablet 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Smart Wearable 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Television and Digital Signage 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 PC and Laptop 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Vehicle Display 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Industry Vertical 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Healthcare 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Consumer Electronics 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Military and Defense 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Automotive 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AU Optronics Corp. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 BOE Technology Group Co. Ltd. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.3 Corning Incorporated 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 DuPont de Nemours Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 E Ink Holdings Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 HP Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Innolux Corporation 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 Leyard Optoelectronic 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 LG Display Co. Ltd. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.10 Qisda Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Samsung Electronics Co. Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Seiko Epson Corporation 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Sharp Corporation 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.13.4 SWOT Analysis 15.3.14 Sony Corporation 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio 15.3.14.3 Financials 15.3.14.4 SWOT Analysis
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