芝生と庭の消耗品市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Lawn and Garden Consumables Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 芝生・園芸用消耗品の世界市場は、2021年に191億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には247億7000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.10%を示すと予測しています... もっと見る
サマリー芝生・園芸用消耗品の世界市場は、2021年に191億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には247億7000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.10%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。芝生・庭園用消耗品とは、芝生や庭園の定期的なメンテナンスと造園に使用される様々な製品を指します。一般的に使用される芝生や庭の消耗品には、農薬、肥料、種子、マルチングフィルム、栽培用培地などがあります。これらの製品は、土壌構造の改善、空間の美観向上、雨水の流出防止、植物の過繁茂防止、雑草の繁殖抑制などに役立っています。さらに、芝生や庭の消耗品は、空気中のほこりやその他の汚染物質をろ過し、土壌侵食を減らし、汚染を抑制し、室内の空気の質を向上させるのにも役立っています。その結果、家庭用、商業用、産業用と幅広い分野で支持を集めています。 芝生・園芸用消耗品の市場動向。 造園や家庭菜園に対する消費者の関心の高まりと、住宅や商業ビルの建設が増加していることが、市場成長の主な要因となっています。また、屋外キッチンやラウンジ、エンターテイメントエリア、パーティースポットなど、屋外スペースをリラックスできる空間に変えるという新たなトレンドも、成長を促す大きな要因となっています。さらに、ライフスタイルの向上、消費者の支出能力の増大、急速な都市化などにより、水飲み場、植物、見晴らし台などの造園製品の需要が大幅に増加しています。また、インテリア志向の高まりやハードスケープの普及も、製品需要を喚起しています。さらに、複数の大手メーカーが、効率性、利便性、使いやすさを向上させた先進的な芝生・園芸用消耗品を開発しています。また、有機・天然素材を使用した製品の発売も、市場の成長を後押ししています。その他、不動産部門の拡大、屋外キッチンの増加傾向、政府の有利な政策、都市の緑地や公園への投資の増加などが、市場の成長にプラスの影響を与えています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の芝生・園芸用消耗品市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 肥料 農薬 殺虫剤 殺菌剤 除草剤 その他 種子 マルチ その他 流通チャネル別構成比 オンライン オフライン エンドユーザー別構成比。 家庭用 商業 産業用 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Ace Hardware Corporation、BASF SE、Bayer AG、BLACK+DECKER Inc.などの主要企業のプロファイルと共に調査しています。(Stanley Black & Decker Inc.), Central Garden & Pet Company, DLF Seeds A/S, DuPont de Nemours Inc., J.R. Simplot Company, Nutrien Ltd., Sakata Seed Corporation, Spectrum Brands Inc, The Andersons Inc, The Espoma Company and The Scotts Miracle-Gro Company.などの主要企業のプロファイルについても調査しています。本レポートで回答した主な質問 芝生・園芸用消耗品の世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか? COVID-19は世界の芝生・園芸用消耗品市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 芝生・園芸用消耗品の世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Lawn and Garden Consumables Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Fertilizers 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Pesticides 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Insecticides 6.2.2.2 Fungicides 6.2.2.3 Herbicides 6.2.2.4 Others 6.2.3 Market Forecast 6.3 Seeds 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Mulch 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Online 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Offline 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Residential 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Commercial 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Industrial 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Ace Hardware Corporation 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 SWOT Analysis 14.3.2 BASF SE 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bayer AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 BLACK+DECKER Inc. (Stanley Black & Decker Inc.) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Central Garden & Pet Company 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 DLF Seeds A/S 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 DuPont de Nemours Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 J.R. Simplot Company 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 SWOT Analysis 14.3.9 Nutrien Ltd. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Sakata Seed Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.11 Spectrum Brands Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 The Andersons Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 The Espoma Company 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.14 The Scotts Miracle-Gro Company 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio 14.3.14.3 Financials 14.3.14.4 SWOT Analysis
SummaryThe global lawn and garden consumables market reached a value of US$ 19.13 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 24.77 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Lawn and Garden Consumables Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Fertilizers 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Pesticides 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Insecticides 6.2.2.2 Fungicides 6.2.2.3 Herbicides 6.2.2.4 Others 6.2.3 Market Forecast 6.3 Seeds 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Mulch 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Online 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Offline 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Residential 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Commercial 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Industrial 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Ace Hardware Corporation 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 SWOT Analysis 14.3.2 BASF SE 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bayer AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 BLACK+DECKER Inc. (Stanley Black & Decker Inc.) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Central Garden & Pet Company 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 DLF Seeds A/S 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 DuPont de Nemours Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 J.R. Simplot Company 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 SWOT Analysis 14.3.9 Nutrien Ltd. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Sakata Seed Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.11 Spectrum Brands Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 The Andersons Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 The Espoma Company 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.14 The Scotts Miracle-Gro Company 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio 14.3.14.3 Financials 14.3.14.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の非耐久財分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(lawn)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |