社会性と情動の学習市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Social and Emotional Learning Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の社会的・感情的学習市場は、2021年に20億8,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR23.47%を示し、2027年には76億4千万米ドルに達すると予測しています。COVID... もっと見る
サマリー世界の社会的・感情的学習市場は、2021年に20億8,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR23.47%を示し、2027年には76億4千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。社会的・情緒的学習(SEL)は、さまざまな革新的な教授法を通じて、子どもの全人的な発達を促すプロセスである。これは一般的に、様々なデジタルソリューションやサービスを通じて、幼稚園、小学校、中学校、高校の教室で展開されています。SELは、自己規制、持続性、共感、自己認識、マインドフルネスを身につけることを目的としています。SELソリューションは学校や大学で活用され、生徒が感情をコントロールし、注意を払い、定時卒業や大学入学を促し、大人になってからの経済的収入を向上させるために利用されています。また、全体的な学業成績、得点、評定を向上させ、生徒の認知的、社会的、精神的な幸福をサポートすることにも役立っています。 ソーシャル・エモーショナル・ラーニングの市場動向 世界中の教育産業が大きく成長していることが、市場の見通しを明るくしている重要な要因の1つです。SELソリューションは、先進国および新興国の教育機関で広く利用されており、インターネット接続が弱い地域でも導入することができます。教育関係者にとっては、子どもたちの学力や非認知能力を伸ばすために非常に有益なリソースとして機能しています。さらに、人工知能(AI)、バーチャルリアリティ(VR)、クラウドコンピューティング・ソリューションとSELプラットフォームの統合など、さまざまな技術的進歩も成長を促す要因となっています。コロナウイルス(Covid-19)のパンデミックの発生により、教育機関は、サーバーや仮想プライベートネットワーク(VPN)ツールを介してアクセスできるオンラインおよび仮想プラットフォームを広範に採用しています。これに伴い、幼稚園から12年生まで(K-12)のセクターでコンピューティング技術が広く採用されていることも、市場の成長に寄与しています。経済的なスマートフォン、タブレット、ラップトップが入手可能になったことで、学生や学校当局は、より迅速で効率的な学習を可能にするモバイル学習ソリューションを広く採用するようになっています。その他、特に発展途上国における教育インフラの大幅な改善や、大規模な研究開発(R&D)活動なども、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の社会的・感情的学習市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、構成要素、タイプ、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 コンポーネント別構成比 ソリューション サービス タイプ別構成比。 ウェブベース アプリケーション エンドユーザー別構成比。 プレK 小学校 中・高等学校 地域別の内訳 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Aperture Education LLC、BASE Education、Committee for Children、Emotional ABCs、EVERFI Inc.の主要企業のプロファイルと共に調査しています。(Vector Solutions)、Everyday Speech、Evolution Labs(Navigate360)、Kickboard Inc.、Nearpod、Panorama Education、Peekapak、Purpose Prep Inc、Rethink Ed、The Social Express Inc.の各社である。本レポートで回答した主な質問 世界のソーシャル・エモーショナル・ラーニング市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のソーシャルエモーショナルラーニング市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場とは? 構成要素に基づく市場の内訳は? タイプ別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の社会的・感情的学習市場の構造と主要プレイヤーはどこか? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Social and Emotional Learning Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Solution 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Type 7.1 Web-based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Application 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Pre-K 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Elementary School 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Middle and High School 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Aperture Education LLC 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 BASE Education 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Committee for Children 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Emotional ABCs 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 EVERFI Inc. (Vector Solutions) 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Everyday Speech 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Evolution Labs (Navigate360) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Kickboard Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Nearpod 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Panorama Education 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Peekapak 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Purpose Prep Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 Rethink Ed 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.14 The Social Express Inc. 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio
SummaryThe global social and emotional learning market reached a value of US$ 2.08 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 7.64 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 23.47% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Social and Emotional Learning Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Solution 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Type 7.1 Web-based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Application 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Pre-K 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Elementary School 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Middle and High School 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Aperture Education LLC 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 BASE Education 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Committee for Children 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Emotional ABCs 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 EVERFI Inc. (Vector Solutions) 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Everyday Speech 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Evolution Labs (Navigate360) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Kickboard Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Nearpod 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Panorama Education 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Peekapak 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Purpose Prep Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 Rethink Ed 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.14 The Social Express Inc. 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(learning market)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |