コンプレッションウェアとシェイプウェアの市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Compression Wear and Shapewear Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 コンプレッションウェアとシェイプウェアの世界市場は、2021年に141億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、同市場が2027年までに222億7000万米ドルの規模に達し、2022年から2027年の間に7.50... もっと見る
サマリーコンプレッションウェアとシェイプウェアの世界市場は、2021年に141億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、同市場が2027年までに222億7000万米ドルの規模に達し、2022年から2027年の間に7.50%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。コンプレッションウェアとシェイプウェアは、身体を特定の姿勢に保持するためにデザインされた、身体にぴったりとフィットする衣服です。筋肉疲労の軽減、労作レベルの低下、パワーとジャンプ力の向上、筋肉への酸素の流れの改善により、運動能力を向上させる。また、深部静脈血栓症(DVT)や静脈の鬱血を予防する効果もあります。また、生地から水分を上方に引き上げ、汗を表面に出すことで、衣服内をドライに保つことができます。このほか、産後はお腹や背中をサポートするために使用され、新米ママの日常業務を簡素化する。コンプレッションウエアとシェイプウエアの市場動向。 現在、慢性疾患の増加に伴い、個人のフィットネス意識が高まっています。このため、世界中でエクササイズのためのコンプレッションウェアやシェイプウェアの利用が増加しています。また、スポーツ活動への個人の参加の増加は、市場にプラスの影響を及ぼしています。さらに、ボンディングやレーザー切断などのさまざまな技術は、コンプレッションウェアやシェイプウェアの縫い目や裾、かさばる留め具をなくすのに役立っています。これは、より柔らかく、より通気性の高い素材を使用した衣服への需要の高まりとともに、市場の成長に寄与しています。これに加えて、オンラインおよびオフラインの店舗でコンプレッションウェアやシェイプウェアを幅広く入手できることが、市場の成長を促進している。さらに、彼らは輪郭を助け、市場の成長を強化している太ももや腹などのさまざまな部分から余分な脂肪をトーンアップすることによって、体がスリムに見えるようにすることができます。その他の成長要因は、老人人口や衣服のデザインおよび生地技術の進歩の間で圧縮服の採用が増加していることです。 主な市場細分化 IMARCグループは、世界のコンプレッションウェアおよびシェイプウェア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、性別、流通チャネル、用途に基づき市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 コンプレッションウエア ボトムス トップス スリーブ 靴下、ストッキング、その他 シェイプウェア 男女別構成比。 男性 女性 流通チャネル別構成比。マルチリテールストア 専門店 オンラインチャネル アプリケーション別構成比。 パフォーマンスとリカバリー ボディシェイピング・ライフスタイル 地域別構成比。北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 2XU Pty Ltd、Adidas AG、Anita Dr.Helbig GmbH、EC3D Orthopaedic、Hanesbrands Inc.の主要企業のプロファイルと共に、業界の競争状況も調査しています。(サラ・リー株式会社)、Nike Inc.、Omtex Healthwear Pvt. Ltd.、Orion Manufacturing Inc.、Puma SE (Artemis S.A) 、Spanx Inc.、Under Armour Inc、Wacoal America IncおよびZoot Sports Inc.である。(K2 Sports LLC)。本レポートで回答した主な質問 コンプレッションウェアとシェイプウェアの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のコンプレッションウェアおよびシェイプウェア市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 性別に基づく市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のコンプレッションウェア・シェイプウェア市場の構造および主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Compression Wear and Shapewear Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Compression Wear 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Bottoms 6.1.2.2 Tops 6.1.2.3 Sleeves 6.1.2.4 Socks, Stockings and Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Shapewear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Gender 7.1 Male 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Female 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Multi-Retail Stores 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty Retail Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Channels 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Performance and Recovery 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Body Shaping and Lifestyle 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 2XU Pty Ltd 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Adidas AG 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Anita Dr.Helbig GmbH 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 EC3D Orthopaedic 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Hanesbrands Inc. (Sara Lee Corporation) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Nike Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Omtex Healthwear Pvt. Ltd. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Orion Manufacturing Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Puma SE (Artemis S.A) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Spanx Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Under Armour Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Wacoal America Inc 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.13 Zoot Sports Inc. (K2 Sports LLC) 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio
SummaryThe global compression wear and shapewear market reached a value of US$ 14.19 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 22.27 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 7.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Compression Wear and Shapewear Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Compression Wear 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Bottoms 6.1.2.2 Tops 6.1.2.3 Sleeves 6.1.2.4 Socks, Stockings and Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Shapewear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Gender 7.1 Male 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Female 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Multi-Retail Stores 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty Retail Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Channels 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Performance and Recovery 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Body Shaping and Lifestyle 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 2XU Pty Ltd 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Adidas AG 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Anita Dr.Helbig GmbH 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 EC3D Orthopaedic 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Hanesbrands Inc. (Sara Lee Corporation) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Nike Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Omtex Healthwear Pvt. Ltd. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Orion Manufacturing Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Puma SE (Artemis S.A) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Spanx Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Under Armour Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Wacoal America Inc 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.13 Zoot Sports Inc. (K2 Sports LLC) 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(店舗)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の店舗分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(wear)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |