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コンプレッションウェアとシェイプウェアの市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Compression Wear and Shapewear Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

コンプレッションウェアとシェイプウェアの世界市場は、2021年に141億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、同市場が2027年までに222億7000万米ドルの規模に達し、2022年から2027年の間に7.50... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

コンプレッションウェアとシェイプウェアの世界市場は、2021年に141億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、同市場が2027年までに222億7000万米ドルの規模に達し、2022年から2027年の間に7.50%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

コンプレッションウェアとシェイプウェアは、身体を特定の姿勢に保持するためにデザインされた、身体にぴったりとフィットする衣服です。筋肉疲労の軽減、労作レベルの低下、パワーとジャンプ力の向上、筋肉への酸素の流れの改善により、運動能力を向上させる。また、深部静脈血栓症(DVT)や静脈の鬱血を予防する効果もあります。また、生地から水分を上方に引き上げ、汗を表面に出すことで、衣服内をドライに保つことができます。このほか、産後はお腹や背中をサポートするために使用され、新米ママの日常業務を簡素化する。コンプレッションウエアとシェイプウエアの市場動向。
現在、慢性疾患の増加に伴い、個人のフィットネス意識が高まっています。このため、世界中でエクササイズのためのコンプレッションウェアやシェイプウェアの利用が増加しています。また、スポーツ活動への個人の参加の増加は、市場にプラスの影響を及ぼしています。さらに、ボンディングやレーザー切断などのさまざまな技術は、コンプレッションウェアやシェイプウェアの縫い目や裾、かさばる留め具をなくすのに役立っています。これは、より柔らかく、より通気性の高い素材を使用した衣服への需要の高まりとともに、市場の成長に寄与しています。これに加えて、オンラインおよびオフラインの店舗でコンプレッションウェアやシェイプウェアを幅広く入手できることが、市場の成長を促進している。さらに、彼らは輪郭を助け、市場の成長を強化している太ももや腹などのさまざまな部分から余分な脂肪をトーンアップすることによって、体がスリムに見えるようにすることができます。その他の成長要因は、老人人口や衣服のデザインおよび生地技術の進歩の間で圧縮服の採用が増加していることです。

主な市場細分化
IMARCグループは、世界のコンプレッションウェアおよびシェイプウェア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、性別、流通チャネル、用途に基づき市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

コンプレッションウエア
ボトムス
トップス
スリーブ
靴下、ストッキング、その他
シェイプウェア

男女別構成比。

男性
女性

流通チャネル別構成比。マルチリテールストア
専門店
オンラインチャネル

アプリケーション別構成比。

パフォーマンスとリカバリー
ボディシェイピング・ライフスタイル

地域別構成比。北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
2XU Pty Ltd、Adidas AG、Anita Dr.Helbig GmbH、EC3D Orthopaedic、Hanesbrands Inc.の主要企業のプロファイルと共に、業界の競争状況も調査しています。(サラ・リー株式会社)、Nike Inc.、Omtex Healthwear Pvt. Ltd.、Orion Manufacturing Inc.、Puma SE (Artemis S.A) 、Spanx Inc.、Under Armour Inc、Wacoal America IncおよびZoot Sports Inc.である。(K2 Sports LLC)。本レポートで回答した主な質問
コンプレッションウェアとシェイプウェアの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のコンプレッションウェアおよびシェイプウェア市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場とは?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
性別に基づく市場の内訳は?
流通チャネル別の市場構成は?
アプリケーション別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のコンプレッションウェア・シェイプウェア市場の構造および主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Compression Wear and Shapewear Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Compression Wear
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Bottoms
6.1.2.2 Tops
6.1.2.3 Sleeves
6.1.2.4 Socks, Stockings and Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Shapewear
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Gender
7.1 Male
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Female
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Multi-Retail Stores
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Specialty Retail Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Channels
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Performance and Recovery
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Body Shaping and Lifestyle
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 2XU Pty Ltd
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Adidas AG
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Anita Dr.Helbig GmbH
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 EC3D Orthopaedic
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Hanesbrands Inc. (Sara Lee Corporation)
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Nike Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Omtex Healthwear Pvt. Ltd.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Orion Manufacturing Inc.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Puma SE (Artemis S.A)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Spanx Inc.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Under Armour Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Wacoal America Inc
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.13 Zoot Sports Inc. (K2 Sports LLC)
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global compression wear and shapewear market reached a value of US$ 14.19 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 22.27 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 7.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Compression wear and shapewear are tight-fitted garments designed to hold the body in a particular posture. They enhance athletic performance by reducing muscle fatigue, lowering the level of exertion, increasing power and jumping abilities, and improving oxygen flow to muscles. They aid in preventing deep vein thrombosis (DVT) and congestion in the veins. They also assist in keeping the garment dry by raising the water upward from the fabric and allowing sweat to be drawn to the surface. Besides this, they are used after childbirth to provide stomach and back support and simplify the daily duties of new mothers. Compression Wear and Shapewear Market Trends:
At present, there is a rise in the fitness consciousness among individuals on account of the growing prevalence of chronic diseases. This is increasing the utilization of compression wear and shapewear for exercising across the globe. Moreover, the growing participation of individuals in sports activities is positively influencing the market. In addition, various technologies like bonding and laser cutting are helping eliminate seams, hems, and bulky fastenings in compression wear and shapewear. This, along with the escalating demand for garments with softer and more breathable fabrics, is contributing to the growth of the market. Besides this, the wide availability of compression wear and shapewear through online and offline stores is stimulating the growth of the market. Additionally, they help contour and make the body appear slimmer by toning up the excess fat from different parts like thighs and belly, which is bolstering the market growth. Other growth-inducing factors are the rising adoption of compression wear among the geriatric population and advancements in garment designs and fabric technology.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global compression wear and shapewear market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, gender, distribution channel and application.

Breakup by Product Type:

Compression Wear
Bottoms
Tops
Sleeves
Socks, Stockings and Others
Shapewear

Breakup by Gender:

Male
Female

Breakup by Distribution Channel: Multi-Retail Stores
Specialty Retail Stores
Online Channels

Breakup by Application:

Performance and Recovery
Body Shaping and Lifestyle

Breakup by Region: North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being 2XU Pty Ltd, Adidas AG, Anita Dr.Helbig GmbH, EC3D Orthopaedic, Hanesbrands Inc. (Sara Lee Corporation), Nike Inc., Omtex Healthwear Pvt. Ltd., Orion Manufacturing Inc., Puma SE (Artemis S.A), Spanx Inc., Under Armour Inc., Wacoal America Inc and Zoot Sports Inc. (K2 Sports LLC). Key Questions Answered in This Report:
How has the global compression wear and shapewear market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global compression wear and shapewear market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the gender?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global compression wear and shapewear market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Compression Wear and Shapewear Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Compression Wear
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Bottoms
6.1.2.2 Tops
6.1.2.3 Sleeves
6.1.2.4 Socks, Stockings and Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Shapewear
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Gender
7.1 Male
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Female
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Multi-Retail Stores
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Specialty Retail Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Channels
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Performance and Recovery
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Body Shaping and Lifestyle
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 2XU Pty Ltd
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Adidas AG
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Anita Dr.Helbig GmbH
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 EC3D Orthopaedic
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Hanesbrands Inc. (Sara Lee Corporation)
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Nike Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Omtex Healthwear Pvt. Ltd.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Orion Manufacturing Inc.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Puma SE (Artemis S.A)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Spanx Inc.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Under Armour Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Wacoal America Inc
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.13 Zoot Sports Inc. (K2 Sports LLC)
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio

 

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