がん免疫療法市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Cancer Immunotherapy Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 がん免疫療法の世界市場は、2021年に966億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.10%を示し、2027年には1675億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリーがん免疫療法の世界市場は、2021年に966億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.10%を示し、2027年には1675億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。がんは、体のあらゆる臓器や組織で発生し、細胞の異常増殖が隣接する部位に侵入し、他の臓器に転移する予防可能な疾患です。世界的に見ても主要な死因の一つであり、現在ではがん免疫療法を用いて治療が行われています。がん免疫療法は、従来の抗腫瘍療法に比べ、無増悪生存期間(PFS)や全生存期間(OS)を延長させることができる利点があります。また、放射線療法、化学療法、手術療法、標的治療と組み合わせることで、その効果を高めることができます。また、免疫系ががんを認識し、予防、制御、排除することができるため、がん免疫療法は世界中の病院、がん研究センター、クリニックで広く応用されています。 がん免疫療法の産業動向と推進要因。 現在、世界的にがん患者数が増加している。このことは、医療業界の急成長と相まって、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。また、がん免疫療法は、副作用が少ないことも大きな特長です。その結果、がん細胞を選択的に攻撃することにより、さまざまな種類のがんを治療するためのモノクローナル抗体の使用が大幅に増加しています。また、多発性骨髄腫やメラノーマの増加も、がん免疫療法の需要を喚起しています。また、大手企業は、低所得者向けの患者支援プログラム(PAP)のスポンサーとなっており、既存の処方薬の保険適用を拡大するための経済的支援を提供しています。これは、市場にプラスの影響を与えています。その他、臨床治療における技術的進歩、広範な研究開発活動、有効性と治療効果を向上させた高度な改良型の導入なども、市場の成長を強化する要因となっています。 主な市場細分化。 IMARCグループは、世界のがん免疫療法市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、治療法のタイプ、アプリケーション、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 治療法の種類別内訳 モノクローナル抗体 がんワクチン チェックポイント阻害剤 免疫調整剤 その他 アプリケーション別構成比 肺がん 乳がん 大腸がん メラノーマ 前立腺がん 頭頸部がん その他 エンドユーザー別構成比 病院 がん研究センター クリニック その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Amgen Inc.、AstraZeneca plc、Bayer AG、Bristol-Myers Squibb Company、Eli Lilly and Company、F. Hoffmann-La Roche AG、GlaxoSmithKline Plc、Johnson & Johnson、Merck KGAA、Novartis AG、Pfizer Inc、Sanofi、および Seagen Incといった主要企業のプロファイルとともに検証しています。本レポートで回答した主な質問 世界のがん免疫療法市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のがん免疫療法市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 治療法の種類に基づく市場の内訳は? アプリケーションに基づく市場の内訳は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? がん免疫療法の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Cancer Immunotherapy Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Therapy Type 6.1 Monoclonal Antibodies 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Cancer Vaccines 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Checkpoint Inhibitors 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Immunomodulators 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Lung Cancer 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Breast Cancer 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Colorectal Cancer 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Melanoma 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Prostate Cancer 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Head and Neck Cancer 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Others 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Hospitals 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Cancer Research Centers 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Clinics 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Amgen Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 AstraZeneca plc 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bayer AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Bristol-Myers Squibb Company 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Eli Lilly and Company 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 F. Hoffmann-La Roche AG 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 GlaxoSmithKline Plc 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Johnson & Johnson 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Merck KGAA 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Novartis AG 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Pfizer Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Sanofi 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Seagen Inc. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis
SummaryThe global cancer immunotherapy market reached a value of US$ 96.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 167.5 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 9.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Cancer Immunotherapy Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Therapy Type 6.1 Monoclonal Antibodies 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Cancer Vaccines 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Checkpoint Inhibitors 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Immunomodulators 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Lung Cancer 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Breast Cancer 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Colorectal Cancer 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Melanoma 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Prostate Cancer 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Head and Neck Cancer 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Others 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Hospitals 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Cancer Research Centers 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Clinics 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Amgen Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 AstraZeneca plc 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bayer AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Bristol-Myers Squibb Company 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Eli Lilly and Company 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 F. Hoffmann-La Roche AG 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 GlaxoSmithKline Plc 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Johnson & Johnson 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Merck KGAA 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Novartis AG 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Pfizer Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Sanofi 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Seagen Inc. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis
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