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がん免疫療法市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Cancer Immunotherapy Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

がん免疫療法の世界市場は、2021年に966億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.10%を示し、2027年には1675億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

がん免疫療法の世界市場は、2021年に966億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.10%を示し、2027年には1675億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。

がんは、体のあらゆる臓器や組織で発生し、細胞の異常増殖が隣接する部位に侵入し、他の臓器に転移する予防可能な疾患です。世界的に見ても主要な死因の一つであり、現在ではがん免疫療法を用いて治療が行われています。がん免疫療法は、従来の抗腫瘍療法に比べ、無増悪生存期間(PFS)や全生存期間(OS)を延長させることができる利点があります。また、放射線療法、化学療法、手術療法、標的治療と組み合わせることで、その効果を高めることができます。また、免疫系ががんを認識し、予防、制御、排除することができるため、がん免疫療法は世界中の病院、がん研究センター、クリニックで広く応用されています。

がん免疫療法の産業動向と推進要因。
現在、世界的にがん患者数が増加している。このことは、医療業界の急成長と相まって、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。また、がん免疫療法は、副作用が少ないことも大きな特長です。その結果、がん細胞を選択的に攻撃することにより、さまざまな種類のがんを治療するためのモノクローナル抗体の使用が大幅に増加しています。また、多発性骨髄腫やメラノーマの増加も、がん免疫療法の需要を喚起しています。また、大手企業は、低所得者向けの患者支援プログラム(PAP)のスポンサーとなっており、既存の処方薬の保険適用を拡大するための経済的支援を提供しています。これは、市場にプラスの影響を与えています。その他、臨床治療における技術的進歩、広範な研究開発活動、有効性と治療効果を向上させた高度な改良型の導入なども、市場の成長を強化する要因となっています。

主な市場細分化。
IMARCグループは、世界のがん免疫療法市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、治療法のタイプ、アプリケーション、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

治療法の種類別内訳

モノクローナル抗体
がんワクチン
チェックポイント阻害剤
免疫調整剤
その他

アプリケーション別構成比

肺がん
乳がん
大腸がん
メラノーマ
前立腺がん
頭頸部がん
その他

エンドユーザー別構成比

病院
がん研究センター
クリニック
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、Amgen Inc.、AstraZeneca plc、Bayer AG、Bristol-Myers Squibb Company、Eli Lilly and Company、F. Hoffmann-La Roche AG、GlaxoSmithKline Plc、Johnson & Johnson、Merck KGAA、Novartis AG、Pfizer Inc、Sanofi、および Seagen Incといった主要企業のプロファイルとともに検証しています。本レポートで回答した主な質問
世界のがん免疫療法市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のがん免疫療法市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
治療法の種類に基づく市場の内訳は?
アプリケーションに基づく市場の内訳は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
がん免疫療法の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Cancer Immunotherapy Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Therapy Type
6.1 Monoclonal Antibodies
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Cancer Vaccines
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Checkpoint Inhibitors
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Immunomodulators
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Lung Cancer
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Breast Cancer
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Colorectal Cancer
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Melanoma
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Prostate Cancer
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Head and Neck Cancer
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
7.7 Others
7.7.1 Market Trends
7.7.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Hospitals
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Cancer Research Centers
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Clinics
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Amgen Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 AstraZeneca plc
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Bayer AG
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Bristol-Myers Squibb Company
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Eli Lilly and Company
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 F. Hoffmann-La Roche AG
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 SWOT Analysis
14.3.7 GlaxoSmithKline Plc
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Johnson & Johnson
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Merck KGAA
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Novartis AG
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Pfizer Inc.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Sanofi
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Seagen Inc.
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global cancer immunotherapy market reached a value of US$ 96.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 167.5 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 9.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Cancer is a preventable disease starting in any organ or tissue of the body on account of the abnormal cell growth that invades adjoining parts of the body and spreads to other organs. It is one of the leading causes of death globally, which is nowadays treated using cancer immunotherapy. Cancer immunotherapy offers more advantages than conventional anti-tumor therapy that can prolong progression-free survival (PFS) and overall survival (OS). It can be combined with radiation, chemotherapy, surgery, or targeted therapies to improve their effectiveness. Apart from this, as it enables the immune system to recognize, prevent, control, and eliminate cancer, cancer immunotherapy finds extensive applications in hospitals, cancer research centers, and clinics around the world.

Cancer Immunotherapy Industry Trends and Drivers:
There is currently an increase in the number of people who have cancer across the globe. This, in confluence with the burgeoning healthcare industry, represents one of the key factors propelling the growth of the market. Moreover, there are fewer side effects associated with cancer immunotherapy. As a result, there is a significant rise in the use of monoclonal antibodies to treat different types of cancer by selectively attacking cancerous cells. This, coupled with the rising prevalence of multiple myeloma and melanoma, is catalyzing the demand for cancer immunotherapy. Besides this, leading players are sponsoring patient assistance programs (PAPs) that provide financial assistance to low-income individuals for augmenting the existing prescription drug coverage. This, in turn, is positively influencing the market. Other factors strengthening the growth of the market are technological advancements in clinical therapies, extensive research and development (R&D) activities, and the introduction of advanced variants with enhanced efficacy and effectiveness of treatment.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global cancer immunotherapy market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on therapy type, application and end user.

Breakup by Therapy Type:

Monoclonal Antibodies
Cancer Vaccines
Checkpoint Inhibitors
Immunomodulators
Others

Breakup by Application:

Lung Cancer
Breast Cancer
Colorectal Cancer
Melanoma
Prostate Cancer
Head and Neck Cancer
Others

Breakup by End User:

Hospitals
Cancer Research Centers
Clinics
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Amgen Inc., AstraZeneca plc, Bayer AG, Bristol-Myers Squibb Company, Eli Lilly and Company, F. Hoffmann-La Roche AG, GlaxoSmithKline Plc, Johnson & Johnson, Merck KGAA, Novartis AG, Pfizer Inc., Sanofi, and Seagen Inc. Key Questions Answered in This Report:
How has the global cancer immunotherapy market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global cancer immunotherapy market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the therapy type?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global cancer immunotherapy market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Cancer Immunotherapy Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Therapy Type
6.1 Monoclonal Antibodies
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Cancer Vaccines
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Checkpoint Inhibitors
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Immunomodulators
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Lung Cancer
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Breast Cancer
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Colorectal Cancer
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Melanoma
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Prostate Cancer
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Head and Neck Cancer
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
7.7 Others
7.7.1 Market Trends
7.7.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Hospitals
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Cancer Research Centers
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Clinics
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Amgen Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 AstraZeneca plc
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Bayer AG
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Bristol-Myers Squibb Company
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Eli Lilly and Company
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 F. Hoffmann-La Roche AG
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 SWOT Analysis
14.3.7 GlaxoSmithKline Plc
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Johnson & Johnson
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Merck KGAA
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Novartis AG
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Pfizer Inc.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Sanofi
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Seagen Inc.
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis

 

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