![]() 写真プリントとグッズの市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Photo Printing and Merchandise Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の写真印刷・商品市場は、2021年に190億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には263億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.9%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る
サマリー世界の写真印刷・商品市場は、2021年に190億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には263億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.9%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。写真印刷と商品とは、写真が印刷された様々なパーソナライズされたギフトや装飾のソリューションのことを指します。一般的に使用される製品には、プリントカード、カレンダー、キャンバス、キーホルダー、クッション、マグカップ、Tシャツ、時計などがあります。これらの製品は通常、昇華型プロセスで製造され、印刷された染料が昇華紙のポリマーコーティングに注入され、対象物に塗布される。このプロセスにより、非常に鮮やかで、耐久性があり、傷がつきにくく、長持ちする画像と結果が得られます。これらの製品は、企業の製品プロモーションや消費者のブランド認知度向上にも利用されています。世界各地、特に発展途上国における急速な都市化は、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。さらに、業務用カメラに代わって高解像度画像の撮影・加工を行うスマートフォンやタブレット端末の普及が、市場の成長を後押ししています。これらの携帯機器は、写真編集者や商品販売業者に高い柔軟性とカスタマイズ性を提供し、消費者に革新的な印刷や商品ソリューションを提供することを可能にしています。また、ミレニアル世代や企業におけるパーソナライズドギフトやコーポレートギフトへの志向が高まっていることも、写真プリントやグッズの需要を高めています。また、高精細プリントのためのレンチキュラー印刷の開発など、さまざまな技術的進歩も成長を促す要因となっています。レンチキュラー印刷は、奥行きのある立体的なプリントを作成するために広く使われています。また、ソーシャルメディアや電子商取引の普及により、消費者の購買意欲が高まっていることも、市場をさらに拡大させる要因のひとつと考えられます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の写真印刷・商品市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、印刷タイプ、使用デバイス、流通チャネルに基づき市場を分類しています。 製品タイプ別内訳プリント ウォールアート カード フォトギフト フォトブック カレンダー その他 印刷タイプ別構成比 デジタル印刷 フィルム印刷 使用デバイス別構成比。 デスクトップ モバイル 流通チャネル別構成比。 インスタントキオスク オンラインストア 小売店 その他 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、American Greetings Corporation、Bay Photo Inc.、Steel Technologies Inc.などの主要企業のプロファイルと共に調査しています。(Circle Graphics Inc.)、Card Factory、Cimpress NV、Digitalab Ltd.、Eastman Kodak Company、Hallmark Cards Inc.、Hewlett Packard Enterprise Development LP、Shutterfly Inc.、Walgreens Co.などの主要企業のプロフィールも調査しています。(Walgreens Boots Alliance Inc.) 本レポートで回答した主な質問事項 世界の写真印刷・商品市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の写真印刷・商品市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 印刷タイプ別の市場構成は? 使用デバイス別の市場構成は? 販売チャネル別の市場構成は? バリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の写真印刷・商品市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Photo Printing and Merchandise Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Prints 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Wall Arts 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Cards 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Photo Gifts 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Photo Books 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Calendars 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Printing Type 7.1 Digital Printing 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Film Printing 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Device Used 8.1 Desktop 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Mobile 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Instant Kiosk 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Online Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Retail Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 American Greetings Corporation 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 SWOT Analysis 15.3.2 Bay Photo Inc. (Circle Graphics Inc.) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Card Factory 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 Cimpress NV 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Digitalab Ltd. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Eastman Kodak Company 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Hallmark Cards Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 SWOT Analysis 15.3.8 Hewlett Packard Enterprise Development LP 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Shutterfly Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 SWOT Analysis 15.3.10 Walgreens Co. (Walgreens Boots Alliance Inc.) 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio
SummaryThe global photo printing and merchandise market reached a value of US$ 19 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 26.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.9% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Photo Printing and Merchandise Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Prints 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Wall Arts 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Cards 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Photo Gifts 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Photo Books 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Calendars 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Printing Type 7.1 Digital Printing 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Film Printing 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Device Used 8.1 Desktop 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Mobile 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Instant Kiosk 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Online Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Retail Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 American Greetings Corporation 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 SWOT Analysis 15.3.2 Bay Photo Inc. (Circle Graphics Inc.) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Card Factory 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 Cimpress NV 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Digitalab Ltd. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Eastman Kodak Company 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Hallmark Cards Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 SWOT Analysis 15.3.8 Hewlett Packard Enterprise Development LP 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Shutterfly Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 SWOT Analysis 15.3.10 Walgreens Co. (Walgreens Boots Alliance Inc.) 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(printing)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2025/03/14 10:26 149.35 円 162.52 円 196.23 円 |