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写真プリントとグッズの市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Photo Printing and Merchandise Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の写真印刷・商品市場は、2021年に190億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には263億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.9%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年2月12日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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143 英語

 

サマリー

世界の写真印刷・商品市場は、2021年に190億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には263億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.9%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

写真印刷と商品とは、写真が印刷された様々なパーソナライズされたギフトや装飾のソリューションのことを指します。一般的に使用される製品には、プリントカード、カレンダー、キャンバス、キーホルダー、クッション、マグカップ、Tシャツ、時計などがあります。これらの製品は通常、昇華型プロセスで製造され、印刷された染料が昇華紙のポリマーコーティングに注入され、対象物に塗布される。このプロセスにより、非常に鮮やかで、耐久性があり、傷がつきにくく、長持ちする画像と結果が得られます。これらの製品は、企業の製品プロモーションや消費者のブランド認知度向上にも利用されています。世界各地、特に発展途上国における急速な都市化は、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。さらに、業務用カメラに代わって高解像度画像の撮影・加工を行うスマートフォンやタブレット端末の普及が、市場の成長を後押ししています。これらの携帯機器は、写真編集者や商品販売業者に高い柔軟性とカスタマイズ性を提供し、消費者に革新的な印刷や商品ソリューションを提供することを可能にしています。また、ミレニアル世代や企業におけるパーソナライズドギフトやコーポレートギフトへの志向が高まっていることも、写真プリントやグッズの需要を高めています。また、高精細プリントのためのレンチキュラー印刷の開発など、さまざまな技術的進歩も成長を促す要因となっています。レンチキュラー印刷は、奥行きのある立体的なプリントを作成するために広く使われています。また、ソーシャルメディアや電子商取引の普及により、消費者の購買意欲が高まっていることも、市場をさらに拡大させる要因のひとつと考えられます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の写真印刷・商品市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、印刷タイプ、使用デバイス、流通チャネルに基づき市場を分類しています。

製品タイプ別内訳プリント
ウォールアート
カード
フォトギフト
フォトブック
カレンダー
その他

印刷タイプ別構成比

デジタル印刷
フィルム印刷

使用デバイス別構成比。

デスクトップ
モバイル

流通チャネル別構成比。

インスタントキオスク
オンラインストア
小売店
その他

地域別構成比北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、American Greetings Corporation、Bay Photo Inc.、Steel Technologies Inc.などの主要企業のプロファイルと共に調査しています。(Circle Graphics Inc.)、Card Factory、Cimpress NV、Digitalab Ltd.、Eastman Kodak Company、Hallmark Cards Inc.、Hewlett Packard Enterprise Development LP、Shutterfly Inc.、Walgreens Co.などの主要企業のプロフィールも調査しています。(Walgreens Boots Alliance Inc.) 本レポートで回答した主な質問事項
世界の写真印刷・商品市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の写真印刷・商品市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
印刷タイプ別の市場構成は?
使用デバイス別の市場構成は?
販売チャネル別の市場構成は?
バリューチェーンにおける各ステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の写真印刷・商品市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Photo Printing and Merchandise Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Prints
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Wall Arts
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Cards
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Photo Gifts
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Photo Books
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Calendars
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
6.7 Others
6.7.1 Market Trends
6.7.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Printing Type
7.1 Digital Printing
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Film Printing
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Device Used
8.1 Desktop
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Mobile
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Instant Kiosk
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Online Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Retail Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 American Greetings Corporation
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 SWOT Analysis
15.3.2 Bay Photo Inc. (Circle Graphics Inc.)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Card Factory
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.4 Cimpress NV
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.5 Digitalab Ltd.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Eastman Kodak Company
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Hallmark Cards Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 SWOT Analysis
15.3.8 Hewlett Packard Enterprise Development LP
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Shutterfly Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 SWOT Analysis
15.3.10 Walgreens Co. (Walgreens Boots Alliance Inc.)
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global photo printing and merchandise market reached a value of US$ 19 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 26.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.9% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Photo printing and merchandise refer to various personalized gifting and decoration solutions on which photographs are printed. Some of the commonly used products include printed cards, calendars, canvases, keyrings, cushions, mugs, t-shirts, and clocks. They are usually manufactured using the dye-sublimation process, in which the printed dye is infused with the polymer coating of the sublimation paper on the object. This process creates highly vibrant, durable, scratch-resistant, and long-lasting images and results. These products are also used by organizations for product promotions and increasing brand awareness among consumers. Rapid urbanization across the globe, especially in developing economies, represents one of the key factors driving the growth of the market. Furthermore, widespread utilization of smartphones and tablets to click and process high-resolution images in place of professional cameras is driving the market growth. These portable devices offer enhanced flexibility and customizability to the photo editors and merchandise vendors, thereby enabling them to provide innovative printing and merchandise solutions to the consumers. In line with this, the increasing preference among millennials and enterprises for personalized and corporate gifting has enhanced the demand for photo printing and merchandise. Additionally, various technological advancements, such as the development of lenticular printing for high-definition prints, are acting as other growth-inducing factors. It is widely used for creating 3D prints with an illusion of depth on the merchandise. Other factors, including increasing consumer expenditure capacities, along with the proliferation of social media platforms and e-commerce retail channels, are anticipated to drive the market further.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global photo printing and merchandise market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, printing type, device used and distribution channel.

Breakup by Product Type: Prints
Wall Arts
Cards
Photo Gifts
Photo Books
Calendars
Others

Breakup by Printing Type:

Digital Printing
Film Printing

Breakup by Device Used:

Desktop
Mobile

Breakup by Distribution Channel:

Instant Kiosk
Online Stores
Retail Stores
Others

Breakup by Region: North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being American Greetings Corporation, Bay Photo Inc. (Circle Graphics Inc.), Card Factory, Cimpress NV, Digitalab Ltd., Eastman Kodak Company, Hallmark Cards Inc., Hewlett Packard Enterprise Development LP, Shutterfly Inc. and Walgreens Co. (Walgreens Boots Alliance Inc.) Key Questions Answered in This Report:
How has the global photo printing and merchandise market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global photo printing and merchandise market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the printing type?
What is the breakup of the market based on the device used?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global photo printing and merchandise market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Photo Printing and Merchandise Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Prints
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Wall Arts
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Cards
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Photo Gifts
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Photo Books
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Calendars
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
6.7 Others
6.7.1 Market Trends
6.7.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Printing Type
7.1 Digital Printing
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Film Printing
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Device Used
8.1 Desktop
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Mobile
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Instant Kiosk
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Online Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Retail Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 American Greetings Corporation
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 SWOT Analysis
15.3.2 Bay Photo Inc. (Circle Graphics Inc.)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Card Factory
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.4 Cimpress NV
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.5 Digitalab Ltd.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Eastman Kodak Company
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Hallmark Cards Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 SWOT Analysis
15.3.8 Hewlett Packard Enterprise Development LP
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Shutterfly Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 SWOT Analysis
15.3.10 Walgreens Co. (Walgreens Boots Alliance Inc.)
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio

 

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