タバコの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Cigarette Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のたばこ市場は、2021年に1兆400億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.6%を示し、2027年には1兆2910億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考... もっと見る
サマリー世界のたばこ市場は、2021年に1兆400億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.6%を示し、2027年には1兆2910億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。タバコは、世界中で消費されている最もポピュラーなタバコ製品の一つです。タバコは、刻みタバコや挽きタバコが入った薄い紙でできた小さな葉巻のようなものです。ほとんどのタバコは、リサイクルされたタバコの茎を含むタバコの再構成製品で生産されています。9世紀以前には、タバコは葦や喫煙筒の形で利用されていた。その後、1800年代にJuan Nepomuceno Adornoがメキシコでタバコ製造機を開発した。時代とともに徐々に、消費者の好みに合わせて、さまざまな形、大きさ、色、香り、濃さのタバコが登場するようになった。現在、たばこの需要は、特にアジアやアフリカなどの発展途上地域で増加傾向にある。これは、人口の増加と、たばこの生産に関する政府の税制上の規制によるものです。 世界のタバコ市場のドライバー 現在、フィルタータバコ、メンソールタバコ、クローブタバコなど様々な種類のタバコが販売されており、タバコの消費者に製品を選択するための様々な選択肢を提供しています。 タバコの製造に必要な主な原材料は、タバコの葉、カットタバコ、タバコフィルター、ティッピングペーパー、シガレットペーパー、ホワイトボード、アルミラミネート紙、接着剤などです。これらの材料のサプライヤーは、タバコの生産を推進している市場に存在している数が多い。 過去数年間、世界中で喫煙者の数が増加しています。これは主に、現在たばこ市場の成長を触媒している消費者によって導かれている多忙とストレスの多いライフスタイルの結果である。 アジア太平洋地域などの発展途上地域では、消費者の可処分所得が増加しており、たばこメーカーが製品価格を引き上げ、喫煙者をプレミアム製品に移行させるための成長機会がいくつか創出されています。 インド、中国、パキスタンなどの発展途上地域の農村部のタバコ消費者は、伝統的にタバコの代わりにhukkah、beediなどのいくつかのタバコ製品を好んでいます。しかし、ここ数年、タバコに対する認識が高まり、農村部の多くのタバコ消費者がタバコに移行していることが確認されています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の紙巻きタバコ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界と地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場を種類と流通チャネルに基づいて分類しています。 タイプ別内訳。 ライト ミディアム その他 紙巻きタバコ市場は、消費者が選択できるライト、ミディアム、その他といったさまざまな種類の紙巻きタバコに基づいて区分されています。中でもライトシガレットは、より安全で健康的であることから、最も大きな割合を占めています。 流通チャネル別構成比。 たばこ店 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット コンビニエンスストア オンラインストア その他 現在、消費者が希望するたばこを入手する手段は、たばこ店、スーパーマーケットやハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンラインストアなど多岐にわたります。タバコショップは、高級葉巻や紙巻きタバコから灰皿や加湿器まで、さまざまな専門的タバコ製品を扱っているため、最も人気のある流通経路となっています。 地域別インサイト アジア太平洋地域(オーストラリアを除く) 東ヨーロッパ 西ヨーロッパ 中近東・アフリカ 北アメリカ ラテンアメリカ オーストラリア 地域別では、オーストラリアを除くアジア太平洋地域が世界最大の紙巻きタバコ市場であり、これに東欧、西欧、中東・アフリカ、北米、中南米、オーストラリアが続いています。アジア太平洋地域の成長は、人口の増加と可処分所得の上昇に大きく起因しています。 競合他社の状況。 世界の紙巻きタバコ市場は、少数のメーカーが価格と品質の面で競争しており、非常に集中しているのが現状です。市場で営業しているトップたばこ会社のいくつかは、中国国家タバコ株式会社、フィリップモリスインターナショナル、ブリティッシュアメリカタバコ、日本たばこインターナショナルとインペリアルタバコグループが含まれています。 本レポートは、世界のたばこ産業について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。これは、市場のマクロ的概観から、産業実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。また、タバコの製造工場を設立するための包括的な分析も行っています。加工・製造要件、プロジェクトコスト、プロジェクト資金、プロジェクト経済性、期待される投資収益率、利益率などを分析しています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でたばこ産業に関わる、または参入を計画しているすべての方にとって必読の書です。本レポートで扱う主な質問 1.世界の紙巻きタバコの市場規模は? 2.タバコの世界市場を牽引する主な要因は何か? 3.COVID-19は世界のたばこ市場にどのような影響を与えていますか? 4.世界の紙巻きタバコ市場のタイプ別内訳は? 5.世界の紙巻きタバコ市場の流通チャネル別の内訳は? 6.タバコの世界市場における主要地域は? 7.世界の紙巻きタバコ市場の主要なプレーヤー/企業はどこか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tobacco Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Markey Breakup by Region 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Forecast 6 Global Cigarette Industry 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.2.1 Volume Trends 6.2.2 Value Trends 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Price Analysis 6.4.1 Key Price Indicators 6.4.2 Price Structure 6.4.3 Price Trends 6.5 Market Breakup by Type 6.6 Market Breakup by Distribution Channel 6.7 Market Breakup by Region 6.8 Market Forecast 6.9 SWOT Analysis 6.9.1 Overview 6.9.2 Strengths 6.9.3 Weaknesses 6.9.4 Opportunities 6.9.5 Threats 6.10 Value Chain Analysis 6.10.1 Raw Material Procurement 6.10.2 Manufacturing 6.10.3 Marketing 6.10.4 Distribution 6.10.5 Exports 6.10.6 End-Use 6.11 Porter’s Five Forces Analysis 6.11.1 Overview 6.11.2 Bargaining Power of Buyers 6.11.3 Bargaining Power of Suppliers 6.11.4 Degree of Competition 6.11.5 Threat of New Entrants 6.11.6 Threat of Substitutes 6.12 Key Market Drivers and Success Factors 7 Market Breakup by Type 7.1 Light 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Medium 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Tobacco Shops 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Supermarket and Hypermarkets 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 Asia Pacific (Excluding Australia) 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Eastern Europe 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Western Europe 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Middle East and Africa 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 North America 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Latin America 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Australia 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Market Share of Key Players 11 Cigarette Manufacturing Process 11.1 Product Overview 11.2 Detailed Process Flow 11.3 Various Types of Unit Operations Involved 11.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 12 Project Details, Requirements and Costs Involved 12.1 Land Requirements and Expenditures 12.2 Construction Requirements and Expenditures 12.3 Plant Layout 12.4 Plant Machinery 12.5 Raw Material Requirements and Expenditures 12.6 Raw Material and Final Product Pictures 12.7 Packaging Requirements and Expenditures 12.8 Transportation Requirements and Expenditures 12.9 Utility Requirements and Expenditures 12.10 Manpower Requirements and Expenditures 12.11 Other Capital Investments 13 Loans and Financial Assistance 14 Project Economics 14.1 Capital Cost of the Project 14.2 Techno-Economic Parameters 14.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 14.4 Taxation and Depreciation 14.5 Income Projections 14.6 Expenditure Projections 14.7 Financial Analysis 14.8 Profit Analysis 15 Key Player Profiles 15.1 China National Tobacco Corporation 15.2 Phillip Morris International 15.3 British America Tobacco 15.4 Japan Tobacco International 15.5 Imperial Tobacco Group
SummaryThe global cigarette market reached a value of US$ 1,040 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,291 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 3.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tobacco Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Markey Breakup by Region 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Forecast 6 Global Cigarette Industry 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.2.1 Volume Trends 6.2.2 Value Trends 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Price Analysis 6.4.1 Key Price Indicators 6.4.2 Price Structure 6.4.3 Price Trends 6.5 Market Breakup by Type 6.6 Market Breakup by Distribution Channel 6.7 Market Breakup by Region 6.8 Market Forecast 6.9 SWOT Analysis 6.9.1 Overview 6.9.2 Strengths 6.9.3 Weaknesses 6.9.4 Opportunities 6.9.5 Threats 6.10 Value Chain Analysis 6.10.1 Raw Material Procurement 6.10.2 Manufacturing 6.10.3 Marketing 6.10.4 Distribution 6.10.5 Exports 6.10.6 End-Use 6.11 Porter’s Five Forces Analysis 6.11.1 Overview 6.11.2 Bargaining Power of Buyers 6.11.3 Bargaining Power of Suppliers 6.11.4 Degree of Competition 6.11.5 Threat of New Entrants 6.11.6 Threat of Substitutes 6.12 Key Market Drivers and Success Factors 7 Market Breakup by Type 7.1 Light 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Medium 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Tobacco Shops 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Supermarket and Hypermarkets 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 Asia Pacific (Excluding Australia) 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Eastern Europe 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Western Europe 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Middle East and Africa 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 North America 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Latin America 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Australia 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Market Share of Key Players 11 Cigarette Manufacturing Process 11.1 Product Overview 11.2 Detailed Process Flow 11.3 Various Types of Unit Operations Involved 11.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 12 Project Details, Requirements and Costs Involved 12.1 Land Requirements and Expenditures 12.2 Construction Requirements and Expenditures 12.3 Plant Layout 12.4 Plant Machinery 12.5 Raw Material Requirements and Expenditures 12.6 Raw Material and Final Product Pictures 12.7 Packaging Requirements and Expenditures 12.8 Transportation Requirements and Expenditures 12.9 Utility Requirements and Expenditures 12.10 Manpower Requirements and Expenditures 12.11 Other Capital Investments 13 Loans and Financial Assistance 14 Project Economics 14.1 Capital Cost of the Project 14.2 Techno-Economic Parameters 14.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 14.4 Taxation and Depreciation 14.5 Income Projections 14.6 Expenditure Projections 14.7 Financial Analysis 14.8 Profit Analysis 15 Key Player Profiles 15.1 China National Tobacco Corporation 15.2 Phillip Morris International 15.3 British America Tobacco 15.4 Japan Tobacco International 15.5 Imperial Tobacco Group
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の非耐久財分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(cigarette)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |